РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
допоможіть розібратися с ситуацією - Відгуки про АЛЛО
Я придбала в магазині «АЛЛО» павербанк, який, як виявилося, вже на момент покупки мав пошкодження: на корпусі були видимі тріщини та відколи, а також він був повністю розряджений. Попри це, пристрій був проданий мені без будь-яких зауважень з боку продавців щодо його стану.
Після повернення додому виявилось, що павербанк не працює належним чином: хоча він починає заряджати, сам пристрій не вмикається. Через три дні я звернулася до магазину, бо в день покупки не було часу. Там павербанк підзарядили приблизно 15 хвилин і заявили, що він справний. Дійсно, після цього він почав заряджати, однак його поведінка не відповідає заявленим у інструкції характеристикам.
Згідно з інструкцією, павербанк при зарядці блоком живлення на 18 В має заряджатися за 2,5 години, а при 30 В — за 2 години. У мене блок живлення на 20 В, однак навіть за 4,5 години пристрій не зарядився і наполовину. Консультанти магазину заявили, що мій блок живлення є “поганим”, і що при такій напрузі павербанк може заряджатися до трьох діб, що суперечить технічним характеристикам товару.
Коли я спробувала повернути товар, мені відмовили, посилаючись на зовнішні пошкодження пристрою. Проте повторю: саме в такому стані — з тріщинами та сколами — я його й отримала на момент покупки, але тріщини ледь помітні тільки якщо ретельно піднести до обличчя, це помітила тільки як прийшла додому, але думала що пристрій буде працювати гарно тому не звернула уваги.
відгук
Коментарі до відгуку