Комп'ютерний магазин AGABIT
Комп'ютерний магазин AGABIT - це індивідуальний підхід до кожного клієнта!
Тут ви знайдете комп'ютери на будь-який смак і колір, під будь-які завдання і потреби, на подарунок або для себе, для ігор або для роботи.
Якщо раптом так сталося, що ви не знайшли бажаний комп'ютер, то можна зібрати під замовлення -...
детальніше Рейтинг 3.9 з 5 на підставі 14 відгуків
Інтернет-магазини
Роблять все аби спасти свою репутацію, але не робити добре свою роботу)
Ужасная контора, не выполняют условия гарантии
Очень разочарован что связался с ними, человек отвечающий за ремонт грубый и вечно перебивает, когда слышит за поломки вздыхает и максимально показывает своё недовольство, хотя работая с такими не качественными деталями должен быть готов к таким ситуациям
У нас є обґрунтоване припущення, що комп’ютер пошкоджується з боку клієнта свідомо або несвідомо.
Ми двічі замінювали відеокарту в короткі терміни, і на третє звернення повністю замінили всі комплектуючі комп’ютера, включно з відеокартою. І проблема знову повторилась майже одразу після отримання.
Ми ретельно дослідили цю нетипову ситуацію в нашому сервісному центрі.
В результаті діагностики відеокарти Sapphire RX580 8GB (s/n A17100002859) було виявлено пошкодження графічного процесора (GPU) по лінії HDMI.
Подібне можливо лише внаслідок зовнішніх факторів - наприклад:
використання несправного HDMI-кабелю чи монітора,
відсутність заземлення в мережі 220В,
або підключення до монітора декількох пристроїв, особливо якщо вони живляться від різних фаз.
HDMI йде напряму з гр
Ми також отримали уточнення від сервісного центру: у клієнта монітор одночасно підключений до комп’ютера, приставки та ноутбука. Якщо хоча б один із цих пристроїв живиться від іншої фази - це може спричинити фізичне пошкодження відеокарти через HDMI.
Інакше кажучи - від самого початку це не був гарантійний випадок, але встановити це ми змогли лише на третій спаленій відеокарті.
Важливий момент - кожен наш комп’ютер проходить багатоетапне тестування, кожна комплектуюча окремо, і вся система в цілому. У нас вкрай низький відсоток браку, і ситуація з цим клієнтом - аномальна. Тепер зрозуміло чому.
Сумно, що ця історія відбулася як з боку клієнта, так і з нашого. Ми втратили півтори вартості комп’ютера, і при цьому не змогли допомогти клієнту, бо проблема зовнішня.
P.S. Ми кожного разу реагували максимально швидко, кожна гарантійна заміна виконувалась за 1-3 дні. Комп’ютер ремонтувався, віддавався - і знову виходив з ладу. Зараз ми чітко бачимо, що проблема не в комп’ютері, а в зовнішніх умовах експлуатації.
Комп'ютер Mashinist
У випадку нашої помилки - доставка в обидві сторони мала бути за наш рахунок. Це стандарт. І ми не знімаємо з себе відповідальності - просто дайте нам знати, і ми компенсуємо. Це не питання - це справа честі.
А всім, хто читає цей відгук і думає, купувати в нас чи ні - скажемо прямо: у будь-якій ситуації ми на стороні клієнта. Людський фактор буває в кожному бізнесі, але різниця між хорошим магазином і поганим - у тому, як він вирішує косяки.
Ми не ідеальні — ніхто не ідеальний. Але бажання клієнта для нас закон. Наш клієнт завжди правий, він повинен бути задоволений взаємодією з магазином. І це наше кредо. Це наш девіз.
P.S. Щоб уникнути подібних факапів - рекомендуємо брати сучасні системи на AMD Ryzen чи Intel Core.
Наша гарантія існує не для галочки, а щоб реально підстрахувати вас у будь-якій ситуації. Просто, будь ласка, не мовчіть!
Звідки ми можемо знати, що щось пішло не так, якщо ви про це не скажете? У нас тисячі справ щодня - якщо щось десь зламалось або не так пішло, просто озвучте це.
У нас є власний сервісний центр і колосальний досвід у цій справі.
Наша гарантія - реальна. І саме це, а також ще купа інших речей, відрізняє нас від решти. Показати 1 відповідь
Немає зворотнього зв'язку
Уже жалію що купив!!
Потом пішли перезагрузки самі по собі! Потом сині екрани смерті! Перебрав кучу варіантів! 5 разів переставляв вінду! Короче десятки недоспаних ночей!😡
Ну а 60 тисяч грн у мене нема - для того шо б купить шось нормальне на розєткі!
Висновок !... Читати відгук Пів року тому купив у них комп с відяхой 3060 vidia! При підключці бився током - думаю ну ладно!
Потом пішли перезагрузки самі по собі! Потом сині екрани смерті! Перебрав кучу варіантів! 5 разів переставляв вінду! Короче десятки недоспаних ночей!😡
Ну а 60 тисяч грн у мене нема - для того шо б купить шось нормальне на розєткі!
Висновок ! Компанія AGABIT впарює китайский лом із б/у запчастєй!!!🎮💻🤬
Продали залитий покоцаний ноутбук за 22 тисячі
Ноутбук ми прийняли по програмі Trade-In (обмін з доплатою на наш комп'ютер)
Дві людини загально три рази перевірили ноутбук, бо ми даємо гарантію на наш товар. Для нас ноут повністю робочий. Ми його не обслуговували, бо температури в нормі, лиш продули від пилу. Виставили на продаж і продали.
Відповідальність за прийом товару на пошті лежить перед отримувачем, бо посилку треба перевіряти на предмет пошкодження самою новою поштою!
Оскільки ми не розбирали ноутбук, відповідно гвинт ми і не могли перекрутити, а те що ноутбук залитий - для нас це взагалі було новиною.
Тут питання, як клієнт це зрозумів: Клавіатура стала натискати багато клавіш за раз сама по собі. Ми кожну клавішу перевірили, але такої проблеми не було! Отже ми пішли людині на зустріч, бо проблема була виявлена в перший день користування. Замінили за свої кошти клавіатуру і відправили їй назад. Під час заміни клави помітили, що залиття було чимось маслянистим.
Після заміни зі слів людини у неї став дивно працювати тачпад, і їй сильно не сподобалась нова оригінальна клавіатура, бо вона вся збита і клавіші мають тугіший хід, ну бо вона бляха нова)))
Вона захотіла повернути кошти, і ми пішли тут на зустріч після того, як спробували розібратися в ситуації:
-Набрали першого власника, у нього ноутбук не заливався, все добре;
-у клієнта ноутбук не заливався
-у нас ноутбук не заливався
-нова пошта? не ясно
Видно хтось обманює. Зі слів першого власника - він вже купив ноутбук з пережатим гвинтом(прищик на корпусі), за це він отримав чимало бонусів від комфі. Наш клієнт повідомив про проблему одразу після отримання. Може щось з поштою сталось. А нам сенсу нема свідомо продавати проблемний товар, бо ми працюємо по совісті. Так от вирішили людині повернути гроші за ноутбук, бо ця проблема лежить на чиїсь совісті, а в цій ситуації ми самі не доведемо, що не винні, бо на відео перед відправкою ми не показували роботу клавіатури. Отже гроші повернуті, проблема двічі вирішена :)
Віднині перед відправкою ноутбука ми ще записуємо роботу його клавіатури на відео, щоб виключити такий сценарій.
Все вищеописане має підтвердження у вигляді переписок, відео, і навіть записаних розмовах.
Напевно інші магазини б просто проігнорували прохання про повернення товару, але ми не інші магазини, наша мета бути чесними і допомагати нашим клієнтам, навіть в таких складних ситуаціях, головне - залишатися людьми.
Прохання до наших клієнтів - не бігти попереду своїх емоцій, і не писати негативні відгуки після того, як вам не відповіли протягом декількох годин. Бо ми всі ситуації рішаємо і проблем з клієнтами не маємо. Якщо у вас є проблема і вам не відповіли дуже швидко - значить ми зайняті. У нас взагалі окрема лінія по сервісній підтримці. Задача менеджера з продажів швидко оброблювати замовлення, і якщо ви напишете про свою проблему в магазин, то ви не будете першим в черзі за вирішенням питання, бо конкретно з проблемами, що стосуються роботи товару - відповідає сервісний центр, а для цього треба набрати номер магазину і натиснути на клавішу 1. Показати 3 відповіді
Ужасный сервис.
Отже проблема дійсно була, і ми провели бесіду з продавцем, щоб в майбутньому таких ситуації не виникало. А якщо в когось і виникне така ситуація - для вас зробимо знижку 750грн і ця "акція" працює до 31.12.2023.
Також озвучуйте менеджеру фразу - "АНТИГЛЮК" і отримуйте знижку 250грн, котра сумується з іншими акціями, працює вона також до 31.12.2023.
Ніколи тут не замовляйте.
Коли прийшов ПК, одразу посипались помилки і... Читати відгук Всім доброго дня, нажаль став клієнтом цієї «контори». Перше що викликало сумніви у їх компетентності стало те що замість обіцяних 4-5 днів, Я чекав більше двох тижнів) вже хтів відмовитись, але написали що були якісь переїзди і тд, що зараз все зроблять за пару днів. ( нажаль увійшов до положення )
Коли прийшов ПК, одразу посипались помилки і збої системи. Спочатку грішив на ссд( який як виявилось взагалі б/у з великою кількістю напрацьованих годин ) і криво встановлену систему, але після того як не зміг самостійно виявити проблему, звернувся до локального сервісного центру, який повідомив мене що материньска плата з заводу має брак.
Категорично не раджу взагалі контактувати з цим магазином.
Складність була в тому, що ми прийняли замовлення на двохпроцесорний комп'ютер як раз під час переїзду, і перед масованими ракетними атаками, від чого робота магазину була певний час була паралізована. За це ми поставили бонусом ссд диск на 500гб замість 240гб. Так, він не новий, але дорожчий, швидший і кращий.
Коли розпочали свою роботу, магазин працював без електрики, всі пам'ятають ті дні з довгими блекаутами. Комп'ютер хоч і був зібраним, але протестувати його ніяк у нас не виходило, від чого відправлення затягувалось. Коли нарешті ПК перевірили і відправили, вияснилося, що з ним є проблема, але це ми дізналися після того, як клієнт сам позбавив себе гарантії - заніс комп'ютер в локальний сервіс, де збили пломби. При цьому клієнт з нами не зв'язувався. Лиш коли сервіс клієнта дав знати, що проблема в материнці, він зв'язався з нами, і попросив, щоб ми повернули йому кошти. Але як ми можемо повернути кошти, коли в комп'ютері лазили, і незрозуміло, що робили. Правильно?
Але аргумент клієнта був залізним - Навіщо мені самому собі псувати комп'ютер, і ви дуже довго відправляли комп'ютер, я боявся, що ви й так само довго будете вирішувати гарантійне питання.
Клієнт проявив ініціативу самостійно розібратися в цьому питанні, його аргументи були логічними, тому ми вирішили піти йому на зустріч.
Любий магазин на нашому місці скоріше б за все відмовив би в обслуговуванні цій людині. Але як факт, проблема є, і її потрібно вирішити, бо комп'ютер наш, і при обстеженні ми все рівно виявимо причину нестабільної роботи.
Ми довго шукали проблему, бо електрики було 0-3 години на робочий день протягом 3-4 тижнів. Але весь цей час ми займалися цим комп'ютером. Проблема виявилася в блоці живлення, можливо він почав некоректно працювати саме через нестабільну напругу в розетках під час блекаутів. Виявилось, що блок живлення пошкодив і інші запчастини, тому що, при заміні БП, ПК працював некоректко, і замінивши всі запчастини на нові, комп'ютер запрацював, як швейцарський годинник. Бонусом встановили блок живлення крашої сертифікації - GOLD замість Bronze, це на випадок більш агресивніших скачків напруги, і списали всі комплектуючі, які були в цьому комп'ютері до цього.
Ми завжди були з клієнтом на зв'язку, і підтримували контакт. Так як це зайняло чимало часу, ми взяли на себе всі витрати за пересилки комп'ютера, також частково компенсували грошима за доставлені незручності і за таке тривале рішення проблеми.
Сам факт в тому, що ніхто не ідеальний, і як би ми не старался, але іноді халепа трапляється, але на цей випадок у нас є принципи, і ми не боїмося брати відповідальність навіть за найскладніші ситуації, такі от як ось ця. У нас вперше така складна ситуація. Дуже вдячні за терпіння, і розуміння В'ячеславу. Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам, хоча і з легкістю і повною свободою від відповідальності ми б могли відмовити в обслуговуванні В'ячеславу через те, що в комп'ютер втрутився чужий сервісний центр, і через нестабільну роботу електромережі, яка скоріше за все була причиною зіпсованого блоку живлення та інших комплектуючих.
Душнилы пустозвоны
Но так как мы знаем, кто оставил отзыв и писал нам все эти сообщения, а писал их "Кирилл", вам бы для ясности, и объективности стоило бы добавить скриншоты с вашими матерными сообщениями и оскорблениями в адрес магазина(с разных аккаунтов). Так как это не сделали вы - не вопрос, сделаем мы!
Как итог, мы предложили варианты других ноутбуков, скидку. Но как только оказалось, что интересная модель ноутбука все же есть в наличии, перед тем как исчезнуть нас оскорбили.
може вам повезе. мені не повезло (
Красавцы) Продали компьютер, и больше на связь не выходят
К слову на имя Георгий 11 месяцев назад не было заказов. Может поможете прояснить ситуацию? Показати 1 відповідь
Обманюють людей
- НУ ВИ Ж НЕ ЗАПИТУВАЛИ.
ВИСНОВОК: Якщо я обираю товар, і в об'яві написано " НОВЕ", Я і не маю запитувати!
Жахлива контора, не раджу!
"Дирка" в моніторі? Ви серйозно? Була продемонстрована робота монітора. Монітор з диркою навряд чи дав чітку картинку :)
Ми старалися владнати ситуацію, в той час як ви мовчали, ваш чоловік безбожно матюкався, так от, ми без зайвих розмов повернули вам гроші, включили вашій половинці відеозапис де було ясно чути що комп'ютер новий за виключенням відеокарти і вінчестера. "Пыли два пальца", іржа, та інші нереальні речі що лунали в цих відгуках не мають ніякого відношення до нашого магазину, бо у нас нема проблем з клієнтами. А ви втратили можливість купити чудову систему по найкращій ціні, і коли це зрозуміли, було вже пізно. Після цього ви до нас зателефонували щоб купити ту саму систему без монітора, бо певен ви не знайшли кращого варіанту. Але ми вам відмовили, бо не хочемо мати справу з такими клієнтами. Показати 1 відповідь
Б/У как новое
В мониторе дырка , но заплатил как за новый, плюс делают из тебя д*рачка видеокарту даже не удосужелись протереть пили два пальца, и когда я это показал говорят что ничего не видят. Предупреждаю заранее это шарашкина контора для л*хов которым я чуть не стал. Ето мой первый в... Читати відгук Покупал все новое, а оказалось все б.у видеокарты б.у процесор б.у
В мониторе дырка , но заплатил как за новый, плюс делают из тебя д*рачка видеокарту даже не удосужелись протереть пили два пальца, и когда я это показал говорят что ничего не видят. Предупреждаю заранее это шарашкина контора для л*хов которым я чуть не стал. Ето мой первый в жизни отзыв так как хочу предупредить людей не берите у них комп это чревато последствиями !!!
Катастрофа!
И те кто это читают - мыслите критично.
Подвал в центре Киева, это же смешно звучит.
Предоставить фотографии? Не вопрос!
Вот небольшая информация, на которую действительно стоит обратить внимание:
-вежливый персонал, отвечают на все вопросы, всем помогут, все покажут и расскажут, всегда помогаем с упаковкой товара, сделаем ручки для удобной транспортировки ПК или при потребности погрузим товар в вашу машину
-в период ожидания заказа вас угостят конфетками, вкусным кофе либо чаем
-лучшие цены в Украине
-наибольший период гарантии на аналогичные системы в сравнении с другими магазинами
-быстрая выдача заказов и быстрое гарантийное обслуживание (чаще всего 0-3 дня)
-все формы оплаты(рассрочка, оплата частями, безнал, наличка)
-реальная гарантия и возврат средств
-индивидуальный подход к каждому клиенту
-скидки и бонусы постоянным клиентам
-магазин в 100 метрах от метро Контрактовая площадь, это центр Киева - всегда удобно добираться