Компьютерный магазин AGABIT отзывы
с оценкой «Ужасно»

Київ, ул. Верхний Вал, д. 18
Отзывы покупателей
Компьютерный магазин AGABIT
3.9 5
14 отзывов / 6557 просмотров

Роблять все аби спасти свою репутацію, але не робити добре свою роботу)

Анна Анна 14 мая, 2025 год
Якщо ви хочете замовити тут компʼютер, та читаєте тут відгуки, то майте на увазі , що всі відгуки окрім поганих фальсифіковані. Якщо ще мій не видалять😌. Замість того щоб вирішувати проблему, вони вибирають накидати добрих відгуків та почистити погані). А краще ви б не продавали таку б/у та неробочу техніку, а працювали на совість.
Недостатки:
  1. Не робочі деталі
  2. Не відповідають на дзвінки та повідомлення
  3. Брехуни

Ужасная контора, не выполняют условия гарантии

Марк Марк 6 мая, 2025 год
Заказал компьютер, через 2 дня он стал просто так перезагружаться, отправил по гарантии обратно, поменяли память и видеокарту (с RX570 на RX470) решил не обращать на это внимание так как видеокарты схожи по характеристикам, через 2 часа работы он снова выключился, перестал реагировать на монитор, после ещё одной замены видеокарты он даже не включился с первого раза, по телефону мне... Читать отзыв Заказал компьютер, через 2 дня он стал просто так перезагружаться, отправил по гарантии обратно, поменяли память и видеокарту (с RX570 на RX470) решил не обращать на это внимание так как видеокарты схожи по характеристикам, через 2 часа работы он снова выключился, перестал реагировать на монитор, после ещё одной замены видеокарты он даже не включился с первого раза, по телефону мне сказали что проблема у меня, но даже не додумались проверить свой блок питания, так как с электричеством у меня в квартире всё в порядке, монитор и HDMI так же работают нормально с другими устройствами(человек по телефону говорил что проблема скорее всего в этих причинах) в итоге отказались чинить его, предложили купить у них новую видеокарту.
Очень разочарован что связался с ними, человек отвечающий за ремонт грубый и вечно перебивает, когда слышит за поломки вздыхает и максимально показывает своё недовольство, хотя работая с такими не качественными деталями должен быть готов к таким ситуациям
Ситуація реальна. Але є одне але.

У нас є обґрунтоване припущення, що комп’ютер пошкоджується з боку клієнта свідомо або несвідомо.
Ми двічі замінювали відеокарту в короткі терміни, і на третє звернення повністю замінили всі комплектуючі комп’ютера, включно з відеокартою. І проблема знову повторилась майже одразу після отримання.

Ми ретельно дослідили цю нетипову ситуацію в нашому сервісному центрі.

В результаті діагностики відеокарти Sapphire RX580 8GB (s/n A17100002859) було виявлено пошкодження графічного процесора (GPU) по лінії HDMI.
Подібне можливо лише внаслідок зовнішніх факторів - наприклад:
використання несправного HDMI-кабелю чи монітора,
відсутність заземлення в мережі 220В,
або підключення до монітора декількох пристроїв, особливо якщо вони живляться від різних фаз.

HDMI йде напряму з гр Компьютерный магазин AGABIT - афічного чіпа, тому в разі стрибка потенціалу саме GPU приймає удар і вигоряє фізично.

Ми також отримали уточнення від сервісного центру: у клієнта монітор одночасно підключений до комп’ютера, приставки та ноутбука. Якщо хоча б один із цих пристроїв живиться від іншої фази - це може спричинити фізичне пошкодження відеокарти через HDMI.
Інакше кажучи - від самого початку це не був гарантійний випадок, але встановити це ми змогли лише на третій спаленій відеокарті.

Важливий момент - кожен наш комп’ютер проходить багатоетапне тестування, кожна комплектуюча окремо, і вся система в цілому. У нас вкрай низький відсоток браку, і ситуація з цим клієнтом - аномальна. Тепер зрозуміло чому.
Сумно, що ця історія відбулася як з боку клієнта, так і з нашого. Ми втратили півтори вартості комп’ютера, і при цьому не змогли допомогти клієнту, бо проблема зовнішня.

P.S. Ми кожного разу реагували максимально швидко, кожна гарантійна заміна виконувалась за 1-3 дні. Комп’ютер ремонтувався, віддавався - і знову виходив з ладу. Зараз ми чітко бачимо, що проблема не в комп’ютері, а в зовнішніх умовах експлуатації.

Комп'ютер Mashinist

Вадим Вадим 11 апреля, 2025 год
31.01.25 купив комп'ютер у магазині Agabit. Коли системний блок прийшов на Нову пошту (я вже заплатив за комп. і доставку) виявилося, що параметри комп'ютера не відповідали моєму замовленню (материнська плата не відповідає. Оперативка була DDR3, а замовлення було на DDR4). Після дзвінка до магазину мені сказали відправити його назад до магазину для заміни. Після повернення компа магазину через невеликий час... Читать отзыв 31.01.25 купив комп'ютер у магазині Agabit. Коли системний блок прийшов на Нову пошту (я вже заплатив за комп. і доставку) виявилося, що параметри комп'ютера не відповідали моєму замовленню (материнська плата не відповідає. Оперативка була DDR3, а замовлення було на DDR4). Після дзвінка до магазину мені сказали відправити його назад до магазину для заміни. Після повернення компа магазину через невеликий час я знову прийшов за комп'ютером на пошту з заказаними параметрами і Я ЗНОВУ ПЛАЧУ ЗА ДОСТАВКУ , а коробка не маленька !!!!!!! Коли я підключив комп'ютер і переглянув його параметри - виявилося, що я не зможу поставити на нього офіційний Windows 11, оперативна пам'ять була вказана під час замовлення "Samsung", а стояли серверні "Micron". Комп'ютер через кабель DisplayPort не включав монітор,а через HDMI включав нормально. Я тепер вмикаю через HDMI.
Вадиме, шкода, що ця ситуація сталася. І ще більше шкода, що ви не вийшли з нами на зв’язок напряму. Ми завжди вирішуємо подібні моменти максимально лояльно до клієнта.
У випадку нашої помилки - доставка в обидві сторони мала бути за наш рахунок. Це стандарт. І ми не знімаємо з себе відповідальності - просто дайте нам знати, і ми компенсуємо. Це не питання - це справа честі.

А всім, хто читає цей відгук і думає, купувати в нас чи ні - скажемо прямо: у будь-якій ситуації ми на стороні клієнта. Людський фактор буває в кожному бізнесі, але різниця між хорошим магазином і поганим - у тому, як він вирішує косяки.
Ми не ідеальні — ніхто не ідеальний. Але бажання клієнта для нас закон. Наш клієнт завжди правий, він повинен бути задоволений взаємодією з магазином. І це наше кредо. Це наш девіз.

P.S. Щоб уникнути подібних факапів - рекомендуємо брати сучасні системи на AMD Ryzen чи Intel Core.
Наша гарантія існує не для галочки, а щоб реально підстрахувати вас у будь-якій ситуації. Просто, будь ласка, не мовчіть!
Звідки ми можемо знати, що щось пішло не так, якщо ви про це не скажете? У нас тисячі справ щодня - якщо щось десь зламалось або не так пішло, просто озвучте це.

У нас є власний сервісний центр і колосальний досвід у цій справі.
Наша гарантія - реальна. І саме це, а також ще купа інших речей, відрізняє нас від решти.
Показать 1 ответ

Немає зворотнього зв'язку

Гость Гость 6 декабря, 2024 год
Слухавки не беруть, не реагують на вайбер помідомлення, читають і не відписують. Кілька днів пробую зв'язатися, магазин мертвий.
Достоинства:
  1. не знаю
Недостатки:
  1. не рекомендую

Уже жалію що купив!!

Андрій Безсмертний Андрій Безсмертний 26 января, 2024 год
Пів року тому купив у них комп с відяхой 3060 vidia! При підключці бився током - думаю ну ладно!
Потом пішли перезагрузки самі по собі! Потом сині екрани смерті! Перебрав кучу варіантів! 5 разів переставляв вінду! Короче десятки недоспаних ночей!😡
Ну а 60 тисяч грн у мене нема - для того шо б купить шось нормальне на розєткі!
Висновок !... Читать отзыв
Пів року тому купив у них комп с відяхой 3060 vidia! При підключці бився током - думаю ну ладно!
Потом пішли перезагрузки самі по собі! Потом сині екрани смерті! Перебрав кучу варіантів! 5 разів переставляв вінду! Короче десятки недоспаних ночей!😡
Ну а 60 тисяч грн у мене нема - для того шо б купить шось нормальне на розєткі!
Висновок ! Компанія AGABIT впарює китайский лом із б/у запчастєй!!!🎮💻🤬
Достоинства:
  1. Ціна!
Недостатки:
  1. Пьяні і голодні Тайванські діти ?

Продали залитий покоцаний ноутбук за 22 тисячі

Проблема решена
Геннадій Геннадій 11 ноября, 2023 год
Купив ноутбук на олх, через те що на пошті не було світло то не зміг нормально провірити його і подивитись на нюанси а їх там багато , уся верхня кришка покоцана і є невелика вмятина, на корпусі вилізло два сліди один замітний другий недуже, це через те що вкрутили не той гвинт, саме найголовніше це те що ноутбук залитий клавіатура... Читать отзыв Купив ноутбук на олх, через те що на пошті не було світло то не зміг нормально провірити його і подивитись на нюанси а їх там багато , уся верхня кришка покоцана і є невелика вмятина, на корпусі вилізло два сліди один замітний другий недуже, це через те що вкрутили не той гвинт, саме найголовніше це те що ноутбук залитий клавіатура живе повністю своїм життям, я писав кидав відео їм як вони вели зімною переписку так і ведуть, почитали і замовкли поки знову не напишу, вот тільки тут я скинув відео як клавіатура сама по собі живе подивилися відео і хватіт на цьому зовсім нічого не відписали
Достоинства:
  1. Ніяких
Недостатки:
  1. В відгукі
Саме цікаве, що цей відгук ми побачили тоді, коли проблема була майже вирішена [:biggrin:]

Ноутбук ми прийняли по програмі Trade-In (обмін з доплатою на наш комп'ютер)

Дві людини загально три рази перевірили ноутбук, бо ми даємо гарантію на наш товар. Для нас ноут повністю робочий. Ми його не обслуговували, бо температури в нормі, лиш продули від пилу. Виставили на продаж і продали.

Відповідальність за прийом товару на пошті лежить перед отримувачем, бо посилку треба перевіряти на предмет пошкодження самою новою поштою!

Оскільки ми не розбирали ноутбук, відповідно гвинт ми і не могли перекрутити, а те що ноутбук залитий - для нас це взагалі було новиною.
Тут питання, як клієнт це зрозумів: Клавіатура стала натискати багато клавіш за раз сама по собі. Ми кожну клавішу перевірили, але такої проблеми не було! Отже ми пішли людині на зустріч, бо проблема була виявлена в перший день користування. Замінили за свої кошти клавіатуру і відправили їй назад. Під час заміни клави помітили, що залиття було чимось маслянистим.

Після заміни зі слів людини у неї став дивно працювати тачпад, і їй сильно не сподобалась нова оригінальна клавіатура, бо вона вся збита і клавіші мають тугіший хід, ну бо вона бляха нова)))
Вона захотіла повернути кошти, і ми пішли тут на зустріч після того, як спробували розібратися в ситуації:
-Набрали першого власника, у нього ноутбук не заливався, все добре;
-у клієнта ноутбук не заливався
-у нас ноутбук не заливався
-нова пошта? не ясно

Видно хтось обманює. Зі слів першого власника - він вже купив ноутбук з пережатим гвинтом(прищик на корпусі), за це він отримав чимало бонусів від комфі. Наш клієнт повідомив про проблему одразу після отримання. Може щось з поштою сталось. А нам сенсу нема свідомо продавати проблемний товар, бо ми працюємо по совісті. Так от вирішили людині повернути гроші за ноутбук, бо ця проблема лежить на чиїсь совісті, а в цій ситуації ми самі не доведемо, що не винні, бо на відео перед відправкою ми не показували роботу клавіатури. Отже гроші повернуті, проблема двічі вирішена :)

Віднині перед відправкою ноутбука ми ще записуємо роботу його клавіатури на відео, щоб виключити такий сценарій.

Все вищеописане має підтвердження у вигляді переписок, відео, і навіть записаних розмовах.

Напевно інші магазини б просто проігнорували прохання про повернення товару, але ми не інші магазини, наша мета бути чесними і допомагати нашим клієнтам, навіть в таких складних ситуаціях, головне - залишатися людьми.

Прохання до наших клієнтів - не бігти попереду своїх емоцій, і не писати негативні відгуки після того, як вам не відповіли протягом декількох годин. Бо ми всі ситуації рішаємо і проблем з клієнтами не маємо. Якщо у вас є проблема і вам не відповіли дуже швидко - значить ми зайняті. У нас взагалі окрема лінія по сервісній підтримці. Задача менеджера з продажів швидко оброблювати замовлення, і якщо ви напишете про свою проблему в магазин, то ви не будете першим в черзі за вирішенням питання, бо конкретно з проблемами, що стосуються роботи товару - відповідає сервісний центр, а для цього треба набрати номер магазину і натиснути на клавішу 1.
Показать 3 ответа

Ужасный сервис.

Александр Александр 14 мая, 2023 год
Нашел этот магазин на ОЛХ. Понравилось как составлены их объявления, на этом все хорошее закончилось. Связался с ними, описал какой комп хочу, пообещали скинуть несколько вариантов. Скинули один и пропали. Пишу им давайте еще - скидывают второй вариант и опять пропали. Точно так же выбирали корпус системника, обещают и не выполняют. Сегодня ровно МЕСЯЦ как они мне написали: "По готовності... Читать отзыв Нашел этот магазин на ОЛХ. Понравилось как составлены их объявления, на этом все хорошее закончилось. Связался с ними, описал какой комп хочу, пообещали скинуть несколько вариантов. Скинули один и пропали. Пишу им давайте еще - скидывают второй вариант и опять пропали. Точно так же выбирали корпус системника, обещают и не выполняют. Сегодня ровно МЕСЯЦ как они мне написали: "По готовності повідомимо" . Я тогда подождал 2 дня, связался с другой компанией и на третий день у меня был новый компьютер. Если бы они сказали что мой заказ им не интересен у меня претензий к ним бы не было, а так они неделю тянули, а потом просто пропали. Вот такой это "магазин". Представляю какой у них гарантийный сервис.
1 не согласен
Так, дійсно, така ситуація була, не відписали людині і це наша помилка. Інше питання - чому людина створила негативний відгук через місяць не поцікавившись стосовно замовлення в моменті. Погодьтесь - це дивно. І до чого ці припущення стосовно гарантійного періоду? Відволіклись, або забули створити замовлення всередині компанії, щоб пустити в роботу це замовлення - дійсно наш глюк. Але цей відгук, це називається - робити з мухи слона, або притягувати за вуха непритягуєме.


Отже проблема дійсно була, і ми провели бесіду з продавцем, щоб в майбутньому таких ситуації не виникало. А якщо в когось і виникне така ситуація - для вас зробимо знижку 750грн і ця "акція" працює до 31.12.2023.
Також озвучуйте менеджеру фразу - "АНТИГЛЮК" і отримуйте знижку 250грн, котра сумується з іншими акціями, працює вона також до 31.12.2023.

Ніколи тут не замовляйте.

Гость Гость 20 октября, 2022 год
Всім доброго дня, нажаль став клієнтом цієї «контори». Перше що викликало сумніви у їх компетентності стало те що замість обіцяних 4-5 днів, Я чекав більше двох тижнів) вже хтів відмовитись, але написали що були якісь переїзди і тд, що зараз все зроблять за пару днів. ( нажаль увійшов до положення )
Коли прийшов ПК, одразу посипались помилки і... Читать отзыв
Всім доброго дня, нажаль став клієнтом цієї «контори». Перше що викликало сумніви у їх компетентності стало те що замість обіцяних 4-5 днів, Я чекав більше двох тижнів) вже хтів відмовитись, але написали що були якісь переїзди і тд, що зараз все зроблять за пару днів. ( нажаль увійшов до положення )

Коли прийшов ПК, одразу посипались помилки і збої системи. Спочатку грішив на ссд( який як виявилось взагалі б/у з великою кількістю напрацьованих годин ) і криво встановлену систему, але після того як не зміг самостійно виявити проблему, звернувся до локального сервісного центру, який повідомив мене що материньска плата з заводу має брак.

Категорично не раджу взагалі контактувати з цим магазином.
День добрий. Так, це реальний відгук, і реальна ситуація. Питання з клієнтом було повністю вирішене, відгук є вище.

Складність була в тому, що ми прийняли замовлення на двохпроцесорний комп'ютер як раз під час переїзду, і перед масованими ракетними атаками, від чого робота магазину була певний час була паралізована. За це ми поставили бонусом ссд диск на 500гб замість 240гб. Так, він не новий, але дорожчий, швидший і кращий.

Коли розпочали свою роботу, магазин працював без електрики, всі пам'ятають ті дні з довгими блекаутами. Комп'ютер хоч і був зібраним, але протестувати його ніяк у нас не виходило, від чого відправлення затягувалось. Коли нарешті ПК перевірили і відправили, вияснилося, що з ним є проблема, але це ми дізналися після того, як клієнт сам позбавив себе гарантії - заніс комп'ютер в локальний сервіс, де збили пломби. При цьому клієнт з нами не зв'язувався. Лиш коли сервіс клієнта дав знати, що проблема в материнці, він зв'язався з нами, і попросив, щоб ми повернули йому кошти. Але як ми можемо повернути кошти, коли в комп'ютері лазили, і незрозуміло, що робили. Правильно?

Але аргумент клієнта був залізним - Навіщо мені самому собі псувати комп'ютер, і ви дуже довго відправляли комп'ютер, я боявся, що ви й так само довго будете вирішувати гарантійне питання.

Клієнт проявив ініціативу самостійно розібратися в цьому питанні, його аргументи були логічними, тому ми вирішили піти йому на зустріч.

Любий магазин на нашому місці скоріше б за все відмовив би в обслуговуванні цій людині. Але як факт, проблема є, і її потрібно вирішити, бо комп'ютер наш, і при обстеженні ми все рівно виявимо причину нестабільної роботи.

Ми довго шукали проблему, бо електрики було 0-3 години на робочий день протягом 3-4 тижнів. Але весь цей час ми займалися цим комп'ютером. Проблема виявилася в блоці живлення, можливо він почав некоректно працювати саме через нестабільну напругу в розетках під час блекаутів. Виявилось, що блок живлення пошкодив і інші запчастини, тому що, при заміні БП, ПК працював некоректко, і замінивши всі запчастини на нові, комп'ютер запрацював, як швейцарський годинник. Бонусом встановили блок живлення крашої сертифікації - GOLD замість Bronze, це на випадок більш агресивніших скачків напруги, і списали всі комплектуючі, які були в цьому комп'ютері до цього.

Ми завжди були з клієнтом на зв'язку, і підтримували контакт. Так як це зайняло чимало часу, ми взяли на себе всі витрати за пересилки комп'ютера, також частково компенсували грошима за доставлені незручності і за таке тривале рішення проблеми.

Сам факт в тому, що ніхто не ідеальний, і як би ми не старался, але іноді халепа трапляється, але на цей випадок у нас є принципи, і ми не боїмося брати відповідальність навіть за найскладніші ситуації, такі от як ось ця. У нас вперше така складна ситуація. Дуже вдячні за терпіння, і розуміння В'ячеславу. Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам, хоча і з легкістю і повною свободою від відповідальності ми б могли відмовити в обслуговуванні В'ячеславу через те, що в комп'ютер втрутився чужий сервісний центр, і через нестабільну роботу електромережі, яка скоріше за все була причиною зіпсованого блоку живлення та інших комплектуючих.

Компьютерный магазин AGABIT -

Душнилы пустозвоны

Тот кто из имел. Тот кто из имел. 21 января, 2022 год
Обратившись к ним получил ответ что ноут продан вот вот купили , думаю ладно, выбрал другой и тут вдруг и его купили. И так пять раз. Они на пять разных ноутов предлагали один и тот же , будто у них миссия продать другой ноут приманив клиента другим ноутбуком , короче разводилы , за разговоры не отвечают , половина объявлений фейковые.
День добрый, если бы этот отзыв был написан вежливым человеком, то мы бы ответили, что есть понятие возврата в течении 14дней, что товар снимается с продажи через 14дней после покупки. Так же предлагаем ноутбуки на выбор которые в наличии или на подъезде, и что самое главное со скидкой.
Но так как мы знаем, кто оставил отзыв и писал нам все эти сообщения, а писал их "Кирилл", вам бы для ясности, и объективности стоило бы добавить скриншоты с вашими матерными сообщениями и оскорблениями в адрес магазина(с разных аккаунтов). Так как это не сделали вы - не вопрос, сделаем мы!

Как итог, мы предложили варианты других ноутбуков, скидку. Но как только оказалось, что интересная модель ноутбука все же есть в наличии, перед тем как исчезнуть нас оскорбили.
Компьютерный магазин AGABIT -

може вам повезе. мені не повезло (

Ігор Ігор 20 января, 2022 год
Брав ПК в максимальній комплектації в серпні 2020. В грудні почалися проблеми з відеосигналом, комп сам перезапускався. Зробили по гарантії. Через 2 місяці ситуація повторилася. І так протягом року більше 5 раз (збився з рахунку якщо чесно). В результаті потрачено круглу суму на пересилку почтою, комп більше часу був в ремонті ніж працював, замінити чи відшкодувати за відеокарту AGABIT відмовляється
Достоинства:
  1. - хороший маркетинг
  2. - гарні картинки
  3. - доступна ціна
Недостатки:
  1. - не виконуються гарантійні зобов'язання
  2. - б/у комплектуючі мають обмежений термін придатності (прогріта відеокарта працює від 2-х тижнів до 3 місяців)
  3. - низька якість зборки

Красавцы) Продали компьютер, и больше на связь не выходят

Георгий Георгий 18 ноября, 2021 год
Покупал компьютер в октябре 2020 года, спустя 10 месяцев начались проблемы и лаги. Компьютер начал включаться через раз, и уже не работал как прежде. Так как у меня ещё действовала гарантия, и пломбы я не снимал, решил обратиться к ним за помощью. И несмотря на количество звонков с разных номеров и в разные дни, трубку сервис Agabit уже не брали.... Читать отзыв Покупал компьютер в октябре 2020 года, спустя 10 месяцев начались проблемы и лаги. Компьютер начал включаться через раз, и уже не работал как прежде. Так как у меня ещё действовала гарантия, и пломбы я не снимал, решил обратиться к ним за помощью. И несмотря на количество звонков с разных номеров и в разные дни, трубку сервис Agabit уже не брали. Решил вызвать компьютерного мастера, и после разборки компьютера, мы заметили, что процессор стоял б/у, и в целом компьютер был собран абы как, на скорую руку. Сервис рассказывал мне про супер игровой компьютер, которого хватит ещё минимум лет на 5 отличной работы, заявляли мне о том, что в компьютере стоят новые детали (кроме видеокарты), а по итогу я получил кота в мешке, который начал некорректно работать спустя 10 месяцев, да ещё и с б/у процессором! Конечно, узнать о том, что процессор б/у можно только разобрав компьютер, что по их правилам запрещено на срок гарантии. Компьютерный сервис Agabit оставил после себя очень плохой осадок, и я рекомендовал бы вам подумать несколько раз перед тем, чтобы покупать у них ПК.
День добрый. Связь работает, телефон магазина не меняется годами. На пропущенный звонок мы всегда перезваниваем. Вы бы лучше предоставили доказательства, что вы действительно покупали у нас этот компьютер. Потому что написать можно что угодно, а ценность всех отзывов на этой странице в том, что они реальные. Ваш отзыв пока под вопросом. Предоставьте пожалуйста доказательства.
К слову на имя Георгий 11 месяцев назад не было заказов. Может поможете прояснить ситуацию?
Показать 1 ответ

Обманюють людей

Оксана Оксана 17 апреля, 2020 год
Нещодавно обирала комп під програму Photoshop і 3ds Max. Звернулась за об'явою "НОВЕ" в магазин AGABIT! Обрали комп спочатку за 22 тисячі грн. Але, фахівці ( один який відписує, інший відповідає на дзвінки), дізнавшись цілі покупки, порадили системний блок за 13 тис. Ми порадились з усіма, параметри майже такі самі як і за 22000 грн, ще й дешевше на 9... Читать отзыв Нещодавно обирала комп під програму Photoshop і 3ds Max. Звернулась за об'явою "НОВЕ" в магазин AGABIT! Обрали комп спочатку за 22 тисячі грн. Але, фахівці ( один який відписує, інший відповідає на дзвінки), дізнавшись цілі покупки, порадили системний блок за 13 тис. Ми порадились з усіма, параметри майже такі самі як і за 22000 грн, ще й дешевше на 9 тис! В них замовили одразу весь комплект, монітор, клавіатура мишка.. приїхали забирати! Системник працює, перевірили. Монітор чогось був без коробки.. здивувались, але не придали тому значення. Замотано в харчову плівку. Приїхали додому.. розпаковуємо монітор.. а там СЮРПРИЗ! Подерта підставка, Обпльований монітор ( навіть не протертий), а на самому моніторі ДИРКА! Що за ....**^*%°* ?! Потім вирішили заглянути через прозору стінку системного блока... а там ще СЮРПРИЗ! Тупо все Б/У!!! Ржаві деталі, ще й в пилюці! ЯК?! На ранок ми його повернули!!! Відповідь була така:
- НУ ВИ Ж НЕ ЗАПИТУВАЛИ.
ВИСНОВОК: Якщо я обираю товар, і в об'яві написано " НОВЕ", Я і не маю запитувати!
Жахлива контора, не раджу!
Достоинства:
  1. Немає!
Недостатки:
  1. Контора AGABIT!
1 не согласен Показать 2 ответа
Шановний клієнте, своїм відгуком ви вводите інших людей в оману. Відгук, що нижче - на російській мові, від того ж самого клієнта. Ви були разом з чоловіком. Коли вам показували систему, він запитав "Компьютер новый?", прозвучала відповідь "Так, комп'ютер новий, не нова відеокарта, та вінчестер", і це є на камерах відеоспостереження. Після цього ви розрахувалися. На рахунок монітору - вам пропонувався монітор Dell P2314H за 2899грн, це професійна модель, що випускалась з 13 по 15 рік, і коштував він на момент виходу 350$. Монітори мають сліди використання, але вони не нові, і це видно неозброєним оком.
"Дирка" в моніторі? Ви серйозно? Була продемонстрована робота монітора. Монітор з диркою навряд чи дав чітку картинку :)
Ми старалися владнати ситуацію, в той час як ви мовчали, ваш чоловік безбожно матюкався, так от, ми без зайвих розмов повернули вам гроші, включили вашій половинці відеозапис де було ясно чути що комп'ютер новий за виключенням відеокарти і вінчестера. "Пыли два пальца", іржа, та інші нереальні речі що лунали в цих відгуках не мають ніякого відношення до нашого магазину, бо у нас нема проблем з клієнтами. А ви втратили можливість купити чудову систему по найкращій ціні, і коли це зрозуміли, було вже пізно. Після цього ви до нас зателефонували щоб купити ту саму систему без монітора, бо певен ви не знайшли кращого варіанту. Але ми вам відмовили, бо не хочемо мати справу з такими клієнтами.
Показать 1 ответ

Б/У как новое

Я Я 16 апреля, 2020 год
Покупал все новое, а оказалось все б.у видеокарты б.у процесор б.у
В мониторе дырка , но заплатил как за новый, плюс делают из тебя д*рачка видеокарту даже не удосужелись протереть пили два пальца, и когда я это показал говорят что ничего не видят. Предупреждаю заранее это шарашкина контора для л*хов которым я чуть не стал. Ето мой первый в... Читать отзыв
Покупал все новое, а оказалось все б.у видеокарты б.у процесор б.у
В мониторе дырка , но заплатил как за новый, плюс делают из тебя д*рачка видеокарту даже не удосужелись протереть пили два пальца, и когда я это показал говорят что ничего не видят. Предупреждаю заранее это шарашкина контора для л*хов которым я чуть не стал. Ето мой первый в жизни отзыв так как хочу предупредить людей не берите у них комп это чревато последствиями !!!
Достоинства:
  1. -
Недостатки:
  1. Покупай б.у как новое .
1 не согласен
Этот отзыв и предыдущий от двух покупателей одной покупки. Ответ который дан выше касается и этого отзыва.

Катастрофа!

Карим Карим 19 февраля, 2020 год
Никому не советую покупать что либо в этом подвале. Люди, вы покупаете товар из бушных комлектующих, хотя везде они преподносчт как новые. В подвале свалка комлектующих, без коробок, подписанные ручкой на бумажке. Новые только корпуса. Отношение к клиенту ужастное, просто игнорируют любые вопросы и решение каких либо проблем. Гарантия 4-6 месяцев вас не натораживает? А учитывая отношение к клиенту задумайтесь,... Читать отзыв Никому не советую покупать что либо в этом подвале. Люди, вы покупаете товар из бушных комлектующих, хотя везде они преподносчт как новые. В подвале свалка комлектующих, без коробок, подписанные ручкой на бумажке. Новые только корпуса. Отношение к клиенту ужастное, просто игнорируют любые вопросы и решение каких либо проблем. Гарантия 4-6 месяцев вас не натораживает? А учитывая отношение к клиенту задумайтесь, что будет, если вы обратитесь к ним по гарантийному случаю. Будьте бдительны. Жаль не зделал фото для вас.
1 согласен 2 не согласны
День добрый, прочитав этот отзыв, можно действительно подумать, что это катастрофа. Мы пытались удалить этот отзыв, ввиду того, что это не наш клиент, но администрация сайта лишь предложила ответить на этот отзыв. Данный комментарий не несет никакой аргументированной базы, и у человека не было опыта взаимодействия с магазином. Отзыв был написан недоброжелателем, или конкурентом. Прочитайте другие наши отзывы и вы поймете, что с нами все отлично.

И те кто это читают - мыслите критично.
Подвал в центре Киева, это же смешно звучит.
Предоставить фотографии? Не вопрос!

Вот небольшая информация, на которую действительно стоит обратить внимание:
-вежливый персонал, отвечают на все вопросы, всем помогут, все покажут и расскажут, всегда помогаем с упаковкой товара, сделаем ручки для удобной транспортировки ПК или при потребности погрузим товар в вашу машину
-в период ожидания заказа вас угостят конфетками, вкусным кофе либо чаем
-лучшие цены в Украине
-наибольший период гарантии на аналогичные системы в сравнении с другими магазинами
-быстрая выдача заказов и быстрое гарантийное обслуживание (чаще всего 0-3 дня)
-все формы оплаты(рассрочка, оплата частями, безнал, наличка)
-реальная гарантия и возврат средств
-индивидуальный подход к каждому клиенту
-скидки и бонусы постоянным клиентам
-магазин в 100 метрах от метро Контрактовая площадь, это центр Киева - всегда удобно добираться
Компьютерный магазин AGABIT - Компьютерный магазин AGABIT - Компьютерный магазин AGABIT - Компьютерный магазин AGABIT - Компьютерный магазин AGABIT - Компьютерный магазин AGABIT - Компьютерный магазин AGABIT - Компьютерный магазин AGABIT - Компьютерный магазин AGABIT -
Компьютерный магазин AGABIT
Компьютерный магазин AGABIT - это индивидуальный подход к каждому клиенту!
Здесь вы найдете компьютеры на любой вкус и цвет, под любые задачи и потребности, на подарок или для себя, для игр или для работы.
Если вдруг так случилось, что вы не нашли желаемый компьютер, то можно собрать под заказ - под... подробнее

Рейтинг 3.9 из 5 на основании 14 отзывов
Адрес: Київ, ул. Верхний Вал, д. 18
Телефон: +380962787828
Интернет-магазины
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.2
974 отзыва
GetUA
GetUA

Рейтинг: 4.9
24 отзыва
Q-Techno - интернет-магазин
Q-Techno - интернет-магазин

Рейтинг: 4.8
219 отзывов
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
7011 отзывов
ukrarmor
ukrarmor

Рейтинг: 4.1
60 отзывов
DEFENCE UKRAINE
DEFENCE UKRAINE

Рейтинг: 4.4
20 отзывов
​Интернет-магазин AgreeMarket
​Интернет-магазин AgreeMarket

Рейтинг: 5
4 отзыва
Интернет-магазин GIGAMAG
Интернет-магазин GIGAMAG

Рейтинг: 5
3 отзыва
Компания «Climat Life»
Компания «Climat Life»

Рейтинг: 5
3 отзыва