Комп'ютерний магазин AGABIT
Комп'ютерний магазин AGABIT - це індивідуальний підхід до кожного клієнта!
Тут ви знайдете комп'ютери на будь-який смак і колір, під будь-які завдання і потреби, на подарунок або для себе, для ігор або для роботи.
Якщо раптом так сталося, що ви не знайшли бажаний комп'ютер, то можна зібрати під замовлення -...
детальніше Інтернет-магазини
Продали залитий покоцаний ноутбук за 22 тисячі - Відгуки про Комп'ютерний магазин AGABIT
відгук
Коментарі до відгуку
Ноутбук ми прийняли по програмі Trade-In (обмін з доплатою на наш комп'ютер)
Дві людини загально три рази перевірили ноутбук, бо ми даємо гарантію на наш товар. Для нас ноут повністю робочий. Ми його не обслуговували, бо температури в нормі, лиш продули від пилу. Виставили на продаж і продали.
Відповідальність за прийом товару на пошті лежить перед отримувачем, бо посилку треба перевіряти на предмет пошкодження самою новою поштою!
Оскільки ми не розбирали ноутбук, відповідно гвинт ми і не могли перекрутити, а те що ноутбук залитий - для нас це взагалі було новиною.
Тут питання, як клієнт це зрозумів: Клавіатура стала натискати багато клавіш за раз сама по собі. Ми кожну клавішу перевірили, але такої проблеми не було! Отже ми пішли людині на зустріч, бо проблема була виявлена в перший день користування. Замінили за свої кошти клавіатуру і відправили їй назад. Під час заміни клави помітили, що залиття було чимось маслянистим.
Після заміни зі слів людини у неї став дивно працювати тачпад, і їй сильно не сподобалась нова оригінальна клавіатура, бо вона вся збита і клавіші мають тугіший хід, ну бо вона бляха нова)))
Вона захотіла повернути кошти, і ми пішли тут на зустріч після того, як спробували розібратися в ситуації:
-Набрали першого власника, у нього ноутбук не заливався, все добре;
-у клієнта ноутбук не заливався
-у нас ноутбук не заливався
-нова пошта? не ясно
Видно хтось обманює. Зі слів першого власника - він вже купив ноутбук з пережатим гвинтом(прищик на корпусі), за це він отримав чимало бонусів від комфі. Наш клієнт повідомив про проблему одразу після отримання. Може щось з поштою сталось. А нам сенсу нема свідомо продавати проблемний товар, бо ми працюємо по совісті. Так от вирішили людині повернути гроші за ноутбук, бо ця проблема лежить на чиїсь совісті, а в цій ситуації ми самі не доведемо, що не винні, бо на відео перед відправкою ми не показували роботу клавіатури. Отже гроші повернуті, проблема двічі вирішена :)
Віднині перед відправкою ноутбука ми ще записуємо роботу його клавіатури на відео, щоб виключити такий сценарій.
Все вищеописане має підтвердження у вигляді переписок, відео, і навіть записаних розмовах.
Напевно інші магазини б просто проігнорували прохання про повернення товару, але ми не інші магазини, наша мета бути чесними і допомагати нашим клієнтам, навіть в таких складних ситуаціях, головне - залишатися людьми.
Прохання до наших клієнтів - не бігти попереду своїх емоцій, і не писати негативні відгуки після того, як вам не відповіли протягом декількох годин. Бо ми всі ситуації рішаємо і проблем з клієнтами не маємо. Якщо у вас є проблема і вам не відповіли дуже швидко - значить ми зайняті. У нас взагалі окрема лінія по сервісній підтримці. Задача менеджера з продажів швидко оброблювати замовлення, і якщо ви напишете про свою проблему в магазин, то ви не будете першим в черзі за вирішенням питання, бо конкретно з проблемами, що стосуються роботи товару - відповідає сервісний центр, а для цього треба набрати номер магазину і натиснути на клавішу 1.
Так я відправив її по гарантії назад і тут це була помилка що не відразу попросив гроші, клавіатуру замінили максимально погано, ця клавіатура встановлюється методом впаюванням до корпуса і вони в багатьох місцях просто не припаяли до корпуса і іза цього клавіатура почала просідати нище корпуса!!! Я писав в магазин що клавіатура стала не удобна що і в правду так і було порівняно із тим яким мені приїхав і я тим як поміняли це зовсім різні відчуття, те що магазин тут пише те що клавіатура туго нажимається я зовсім не розумію коли я таке казав і навіщо було тут таку чушь видумувати.
Тачпад да він почав дивно працювати і це правда він почав стукати постійно!!! До того він трішки стукав но посля заміни клавіатури це було жахливо, я купив такий самий ноутбук в іншому магазині і на диво там зовсім тачпад не стукав він мертво стоїть.
За пережатий гвинт на фото того пережатого гвинта не було видно, мені за цей гвинт ніхто ні слова не сказав тільки вдома на наступний день я замітив цей недолік.
Що до претензій до мене що це я міг залити, я повторюсь ще раз на пошті не було світла і нажаль я не зміг перевірити ноутбук нормально після отримання до моменту коли я пиписав що ноутбук залитий пройшло пів часа ще 10 хв на дорогу я мав спеціально залити ноутбук і щоб він почав залипати після 20хв після залиття я вже колись заливав клавіатуру но в мене вона почала залипати/не працювати після декількох годин або навіть днів.
Саме цікаво те що після того як мені замінили клавіатуру і прислали назад ноутбук перестав працювати звук, я скидував вінду не допомогло як таке можна було пригледіти? А вот як я зайшов в історію браузера після того як отримав ноутбук заради цікавості і так там було тест клавіатури і онлайн шутори непоганий такий тест справді? Так я розумію що ігри деколи можна запускати для діагностики системи і т.д но тут не цей випадок напевно хтось просиджує свою зарплату із кайфом.
І що саме не зрозуміле для мене мені дали такі умови що до повернення грошей що якщо я не удалю відгук це цього сайта про цей випадок мені не повернуть гроші а знову зремонтують ноутбук де таке писано? Случайно не порушення прав споживача?
Ми не проти негативних відгуків, які описують ситуацію в цілому. КОЛИ ТИ НЕ ГОВОРИШ від своїх емоцій, не описуєш свої фантазії та здогадки, а де ти описуєш реальну ситуацію цілком і повністю з її початком та фіналом. Ось наприклад за таким сценарієм:
-Зіштовхнувся з такою проблемою
-Магазин запропонував такий-то варіант вирішення
-Мені підішйло, не підійшло
-Магазин зробив так-то
-Проблема вирішена/не вирішена
-В цілому такі-то враження
Це вже схоже на об'єктивність, тут можна скласти якусь картинку вже про магазин зі сторони, якщо проблема не вирішена і людина в решті решт залишилась незадоволена - для нас це спосіб виправитися в майбутньому і стати кращим. Але ось те, що ви написали до нашого коментаря, у нас тільки одна думка стосовно вас і цієї ситуації:
А навіщо ми йшли йому на зустріч? Розбирався би сам з цією проблемою. Ситуація абсолютно не гарантійна, і не підлягає під повернення.
Ми не психологи, щоб розбиратися з вашими емоціями. Треба думати, що говорити, а не говорити, що думаєш.
Тому так, ми домовились, що ви видаляєте відгук, який ви писали на емоціях,
і ми приймаємо повернення. Чому ми так поступили - пояснили в першому коментарі. Бо ніхто в цій ситуації не поверне гроші за товар, який не підлягає поверненню, щоб ще й залишитися з негативним відгуком. Але відгук не видалений, а гроші повернуті. Ви написали, що проблему вирішено. І ви постаралися, що відгук отримав статус - проблему вирішено. Зараз ви створюєте проблему на рівному місці, коли все було вирішено у вашу користь. Виходить, що ваші слова нічого не варті оскільки ви порушили нашу домовленість.
P.S. тестування ноутбука в браузері це взагалі смішно, ну да, браузер записує кожну дію комп'ютера і всі інші запущені програми(ні, він цього не робить, лиш показує історію браузера, а не історію дії з комп'ютером)
Чому тільки зараз відписали на цей відгук? Місяць часу пройшло можливо щоб я свій ніс не сував і забув за цю ситуацію щоб детально усе не розповісти? Бо те що ви написали повний бред я спеціально замовчав за другий невдалий ремонт щоб забрати гроші і забути за цю ситуацію но письмо яке мені прийшло який відгук мені написали то я вже рішив детально розповісти.
Навіщо вообще давати гарантію якщо коли я забираю ноутбук то це вже буде повністю моя вина із дифектами він чи ні а не проблема тих людей які 2 раза непобачили дифекти перез здачею ноутбука?
Я не створюю проблему на рівному місці я розказую деталі про які ви замовкли щоб виставити себе в кращому світі а мене в гіршому було хоть слово за поганий гарантійни ремонт? Те що звук пропав після ремонту?
Неважливо що було з ноутбуком. Важливо те, що було після. А після ми пішли вам на зустріч, на яку не варто було йти. Ви не оцінили наш поступок і знехтували нашою домовленістю. Якби проблема була вирішена, ви б не включались в цей діалог. А проблема виявилась невирішена, ви обманули. В цьому вся суть. Ви не людина слова, і ймовірно, що ви його й залили.
Ознайомтеся з законом про захист прав споживачів. Ваша ситуація з залиттям не має ніякого відношення до повернення коштів за товар. Це була наша ініціатива. В інакшому випадку ви залишились би з ноутбуком, і так само тут доводили те що доводите. А що саме? Не ясно, бо місцями вас складно зрозуміти.