Продали залитий покоцаний ноутбук за 22 тисячі - Відгуки про Комп'ютерний магазин AGABIT

Комп'ютерний магазин AGABIT
Проблему вирішено
Відгук додано 11 листопада, 2023 год 80 переглядів
Купив ноутбук на олх, через те що на пошті не було світло то не зміг нормально провірити його і подивитись на нюанси а їх там багато , уся верхня кришка покоцана і є невелика вмятина, на корпусі вилізло два сліди один замітний другий недуже, це через те що вкрутили не той гвинт, саме найголовніше це те що ноутбук залитий клавіатура живе повністю своїм життям, я писав кидав відео їм як вони вели зімною переписку так і ведуть, почитали і замовкли поки знову не напишу, вот тільки тут я скинув відео як клавіатура сама по собі живе подивилися відео і хватіт на цьому зовсім нічого не відписали
Переваги:
  1. Ніяких
Недоліки:
  1. В відгукі





Коментарі до відгуку

Саме цікаве, що цей відгук ми побачили тоді, коли проблема була майже вирішена biggrin



Ноутбук ми прийняли по програмі Trade-In (обмін з доплатою на наш комп'ютер)



Дві людини загально три рази перевірили ноутбук, бо ми даємо гарантію на наш товар. Для нас ноут повністю робочий. Ми його не обслуговували, бо температури в нормі, лиш продули від пилу. Виставили на продаж і продали.



Відповідальність за прийом товару на пошті лежить перед отримувачем, бо посилку треба перевіряти на предмет пошкодження самою новою поштою!



Оскільки ми не розбирали ноутбук, відповідно гвинт ми і не могли перекрутити, а те що ноутбук залитий - для нас це взагалі було новиною.

Тут питання, як клієнт це зрозумів: Клавіатура стала натискати багато клавіш за раз сама по собі. Ми кожну клавішу перевірили, але такої проблеми не було! Отже ми пішли людині на зустріч, бо проблема була виявлена в перший день користування. Замінили за свої кошти клавіатуру і відправили їй назад. Під час заміни клави помітили, що залиття було чимось маслянистим.



Після заміни зі слів людини у неї став дивно працювати тачпад, і їй сильно не сподобалась нова оригінальна клавіатура, бо вона вся збита і клавіші мають тугіший хід, ну бо вона бляха нова)))

Вона захотіла повернути кошти, і ми пішли тут на зустріч після того, як спробували розібратися в ситуації:

-Набрали першого власника, у нього ноутбук не заливався, все добре;

-у клієнта ноутбук не заливався

-у нас ноутбук не заливався

-нова пошта? не ясно



Видно хтось обманює. Зі слів першого власника - він вже купив ноутбук з пережатим гвинтом(прищик на корпусі), за це він отримав чимало бонусів від комфі. Наш клієнт повідомив про проблему одразу після отримання. Може щось з поштою сталось. А нам сенсу нема свідомо продавати проблемний товар, бо ми працюємо по совісті. Так от вирішили людині повернути гроші за ноутбук, бо ця проблема лежить на чиїсь совісті, а в цій ситуації ми самі не доведемо, що не винні, бо на відео перед відправкою ми не показували роботу клавіатури. Отже гроші повернуті, проблема двічі вирішена :)



Віднині перед відправкою ноутбука ми ще записуємо роботу його клавіатури на відео, щоб виключити такий сценарій.



Все вищеописане має підтвердження у вигляді переписок, відео, і навіть записаних розмовах.



Напевно інші магазини б просто проігнорували прохання про повернення товару, але ми не інші магазини, наша мета бути чесними і допомагати нашим клієнтам, навіть в таких складних ситуаціях, головне - залишатися людьми.



Прохання до наших клієнтів - не бігти попереду своїх емоцій, і не писати негативні відгуки після того, як вам не відповіли протягом декількох годин. Бо ми всі ситуації рішаємо і проблем з клієнтами не маємо. Якщо у вас є проблема і вам не відповіли дуже швидко - значить ми зайняті. У нас взагалі окрема лінія по сервісній підтримці. Задача менеджера з продажів швидко оброблювати замовлення, і якщо ви напишете про свою проблему в магазин, то ви не будете першим в черзі за вирішенням питання, бо конкретно з проблемами, що стосуються роботи товару - відповідає сервісний центр, а для цього треба набрати номер магазину і натиснути на клавішу 1.
Хто хоче розібратися в цій клоунаді - слідкуйте за хронометражем. За датою та часом відповіді. Бо сайт дивно відображає коментарі, можна заплутатися у відповідях.
Геннадій 24 грудня, 2023 год
Якщо комусь потрібні відео докази дайте відповідь на цей коментар скину вам
Геннадій 24 грудня, 2023 год
Так клавіатура була залита но чому магазин тут пише що перевірили кожну клавішу якщо проблема не була в натисканні клавіш я не зрозумів проблема була в тому що коли натискаєш на тачпад то клавіатура починає жити своїм життям.



Так я відправив її по гарантії назад і тут це була помилка що не відразу попросив гроші, клавіатуру замінили максимально погано, ця клавіатура встановлюється методом впаюванням до корпуса і вони в багатьох місцях просто не припаяли до корпуса і іза цього клавіатура почала просідати нище корпуса!!! Я писав в магазин що клавіатура стала не удобна що і в правду так і було порівняно із тим яким мені приїхав і я тим як поміняли це зовсім різні відчуття, те що магазин тут пише те що клавіатура туго нажимається я зовсім не розумію коли я таке казав і навіщо було тут таку чушь видумувати.



Тачпад да він почав дивно працювати і це правда він почав стукати постійно!!! До того він трішки стукав но посля заміни клавіатури це було жахливо, я купив такий самий ноутбук в іншому магазині і на диво там зовсім тачпад не стукав він мертво стоїть.



За пережатий гвинт на фото того пережатого гвинта не було видно, мені за цей гвинт ніхто ні слова не сказав тільки вдома на наступний день я замітив цей недолік.



Що до претензій до мене що це я міг залити, я повторюсь ще раз на пошті не було світла і нажаль я не зміг перевірити ноутбук нормально після отримання до моменту коли я пиписав що ноутбук залитий пройшло пів часа ще 10 хв на дорогу я мав спеціально залити ноутбук і щоб він почав залипати після 20хв після залиття я вже колись заливав клавіатуру но в мене вона почала залипати/не працювати після декількох годин або навіть днів.



Саме цікаво те що після того як мені замінили клавіатуру і прислали назад ноутбук перестав працювати звук, я скидував вінду не допомогло як таке можна було пригледіти? А вот як я зайшов в історію браузера після того як отримав ноутбук заради цікавості і так там було тест клавіатури і онлайн шутори непоганий такий тест справді? Так я розумію що ігри деколи можна запускати для діагностики системи і т.д но тут не цей випадок напевно хтось просиджує свою зарплату із кайфом.



І що саме не зрозуміле для мене мені дали такі умови що до повернення грошей що якщо я не удалю відгук це цього сайта про цей випадок мені не повернуть гроші а знову зремонтують ноутбук де таке писано? Случайно не порушення прав споживача?
Вау, оце так відвертість, жодного з того, що ви тут написали - не було озвучено при поверненні коштів. У нас з вами була домовленість - ви не можете довести, що це не ви залили клавіатуру, і ми цього також, тому ми повертаємо гроші, але ви видаляєте свій відгук, котрий, як ви сказали БУВ НАПИСАНИЙ НА ЕМОЦІЯХ. І тут дуже важливий момент насправді, бо НОУТБУК В ТАКОМУ ВИГЛЯДІ НЕ ПІДХОДИТЬ ПІД ПОВЕРНЕННЯ. Ми прямо підлаштувались під вашу ситуацію і пішли вам на зустріч так, як би не пішли інші магазини. Бо клієнтоорієнтованість і довіру до магазину дає не те, що товар справний і клієнт через це задоволений, а той, в кого була складна проблема і вона була повністю вирішена для клієнта, бо електроніка має здатність виходити з ладу. І я вважаю це саме та ситуація, яка чимало говорить про магазин. Ви наше добро і бажання допомогти клієнту ставите проти нас. До чого тут порушення прав споживача, коли споживач втратив свої права на моменті коли забрав товар з пошти? В цій ситуації поновити ваші справа можете тільки через суд, якщо доведете те, що не ви його залили. Може це пошта його чимось маслянистим залила. Хто його знає? Тому треба уважно оглядати товар на пошті, а не скидувати свою неуважність на світло. В кожному телефоні є ліхтарик.



Ми не проти негативних відгуків, які описують ситуацію в цілому. КОЛИ ТИ НЕ ГОВОРИШ від своїх емоцій, не описуєш свої фантазії та здогадки, а де ти описуєш реальну ситуацію цілком і повністю з її початком та фіналом. Ось наприклад за таким сценарієм:

-Зіштовхнувся з такою проблемою

-Магазин запропонував такий-то варіант вирішення

-Мені підішйло, не підійшло

-Магазин зробив так-то

-Проблема вирішена/не вирішена

-В цілому такі-то враження



Це вже схоже на об'єктивність, тут можна скласти якусь картинку вже про магазин зі сторони, якщо проблема не вирішена і людина в решті решт залишилась незадоволена - для нас це спосіб виправитися в майбутньому і стати кращим. Але ось те, що ви написали до нашого коментаря, у нас тільки одна думка стосовно вас і цієї ситуації:

А навіщо ми йшли йому на зустріч? Розбирався би сам з цією проблемою. Ситуація абсолютно не гарантійна, і не підлягає під повернення.



Ми не психологи, щоб розбиратися з вашими емоціями. Треба думати, що говорити, а не говорити, що думаєш.



Тому так, ми домовились, що ви видаляєте відгук, який ви писали на емоціях,

і ми приймаємо повернення. Чому ми так поступили - пояснили в першому коментарі. Бо ніхто в цій ситуації не поверне гроші за товар, який не підлягає поверненню, щоб ще й залишитися з негативним відгуком. Але відгук не видалений, а гроші повернуті. Ви написали, що проблему вирішено. І ви постаралися, що відгук отримав статус - проблему вирішено. Зараз ви створюєте проблему на рівному місці, коли все було вирішено у вашу користь. Виходить, що ваші слова нічого не варті оскільки ви порушили нашу домовленість.



P.S. тестування ноутбука в браузері це взагалі смішно, ну да, браузер записує кожну дію комп'ютера і всі інші запущені програми(ні, він цього не робить, лиш показує історію браузера, а не історію дії з комп'ютером)
Гость 24 грудня, 2023 год
Непогано так да відправити мені залитий ноутбук і винити в цьому мене бо я не провірив його на пошті, також як таке можливо що другий раз ноутбук також із дифектами прийшов? Погано припаяна клавіатура і немає звуку на ноутбуці як так після гарантійного ремонту пропав звук? І при перевірці цих два дефекта незамітили? Я не здивований що незамітили що він був залитий при таких випадках.



Чому тільки зараз відписали на цей відгук? Місяць часу пройшло можливо щоб я свій ніс не сував і забув за цю ситуацію щоб детально усе не розповісти? Бо те що ви написали повний бред я спеціально замовчав за другий невдалий ремонт щоб забрати гроші і забути за цю ситуацію но письмо яке мені прийшло який відгук мені написали то я вже рішив детально розповісти.



Навіщо вообще давати гарантію якщо коли я забираю ноутбук то це вже буде повністю моя вина із дифектами він чи ні а не проблема тих людей які 2 раза непобачили дифекти перез здачею ноутбука?



Я не створюю проблему на рівному місці я розказую деталі про які ви замовкли щоб виставити себе в кращому світі а мене в гіршому було хоть слово за поганий гарантійни ремонт? Те що звук пропав після ремонту?
Генадіє, дуже непросто зрозуміти де починаються і закінчуються ваші оповіді, бо там бракує розділових знаків у реченні...

Неважливо що було з ноутбуком. Важливо те, що було після. А після ми пішли вам на зустріч, на яку не варто було йти. Ви не оцінили наш поступок і знехтували нашою домовленістю. Якби проблема була вирішена, ви б не включались в цей діалог. А проблема виявилась невирішена, ви обманули. В цьому вся суть. Ви не людина слова, і ймовірно, що ви його й залили.

Ознайомтеся з законом про захист прав споживачів. Ваша ситуація з залиттям не має ніякого відношення до повернення коштів за товар. Це була наша ініціатива. В інакшому випадку ви залишились би з ноутбуком, і так само тут доводили те що доводите. А що саме? Не ясно, бо місцями вас складно зрозуміти.

Компьютерный магазин AGABIT -
Геннадій 28 листопада, 2023 год
Проблему вирішено гроші повернули за ноутбук


Комп'ютерний магазин AGABIT
Всі відгуки

3.9 5
76 відгуків / 6561 перегляд
Комп'ютерний магазин AGABIT
Комп'ютерний магазин AGABIT - це індивідуальний підхід до кожного клієнта!
Тут ви знайдете комп'ютери на будь-який смак і колір, під будь-які завдання і потреби, на подарунок або для себе, для ігор або для роботи.
Якщо раптом так сталося, що ви не знайшли бажаний комп'ютер, то можна зібрати під замовлення -... детальніше

Адреса: Київ, ул. Верхний Вал, д. 18
Телефон: +380962787828
Інтернет-магазини
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.2
975 відгуків
GetUA
GetUA

Рейтинг: 4.9
24 відгука
Q-Techno - интернет-магазин
Q-Techno - интернет-магазин

Рейтинг: 4.8
219 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
7011 відгуків
ukrarmor
ukrarmor

Рейтинг: 4.1
60 відгуків
DEFENCE UKRAINE
DEFENCE UKRAINE

Рейтинг: 4.4
20 відгуків
​Интернет-магазин AgreeMarket
​Интернет-магазин AgreeMarket

Рейтинг: 5
4 відгука
Интернет-магазин GIGAMAG
Интернет-магазин GIGAMAG

Рейтинг: 5
3 відгука
Компания «Climat Life»
Компания «Climat Life»

Рейтинг: 5
3 відгука