Ніколи тут не замовляйте. - Відгуки про Комп'ютерний магазин AGABIT

Комп'ютерний магазин AGABIT
Відгук додано 20 жовтня, 2022 год 48 переглядів
Всім доброго дня, нажаль став клієнтом цієї «контори». Перше що викликало сумніви у їх компетентності стало те що замість обіцяних 4-5 днів, Я чекав більше двох тижнів) вже хтів відмовитись, але написали що були якісь переїзди і тд, що зараз все зроблять за пару днів. ( нажаль увійшов до положення )

Коли прийшов ПК, одразу посипались помилки і збої системи. Спочатку грішив на ссд( який як виявилось взагалі б/у з великою кількістю напрацьованих годин ) і криво встановлену систему, але після того як не зміг самостійно виявити проблему, звернувся до локального сервісного центру, який повідомив мене що материньска плата з заводу має брак.

Категорично не раджу взагалі контактувати з цим магазином.





Коментарі до відгуку

День добрий. Так, це реальний відгук, і реальна ситуація. Питання з клієнтом було повністю вирішене, відгук є вище.



Складність була в тому, що ми прийняли замовлення на двохпроцесорний комп'ютер як раз під час переїзду, і перед масованими ракетними атаками, від чого робота магазину була певний час була паралізована. За це ми поставили бонусом ссд диск на 500гб замість 240гб. Так, він не новий, але дорожчий, швидший і кращий.



Коли розпочали свою роботу, магазин працював без електрики, всі пам'ятають ті дні з довгими блекаутами. Комп'ютер хоч і був зібраним, але протестувати його ніяк у нас не виходило, від чого відправлення затягувалось. Коли нарешті ПК перевірили і відправили, вияснилося, що з ним є проблема, але це ми дізналися після того, як клієнт сам позбавив себе гарантії - заніс комп'ютер в локальний сервіс, де збили пломби. При цьому клієнт з нами не зв'язувався. Лиш коли сервіс клієнта дав знати, що проблема в материнці, він зв'язався з нами, і попросив, щоб ми повернули йому кошти. Але як ми можемо повернути кошти, коли в комп'ютері лазили, і незрозуміло, що робили. Правильно?



Але аргумент клієнта був залізним - Навіщо мені самому собі псувати комп'ютер, і ви дуже довго відправляли комп'ютер, я боявся, що ви й так само довго будете вирішувати гарантійне питання.



Клієнт проявив ініціативу самостійно розібратися в цьому питанні, його аргументи були логічними, тому ми вирішили піти йому на зустріч.



Любий магазин на нашому місці скоріше б за все відмовив би в обслуговуванні цій людині. Але як факт, проблема є, і її потрібно вирішити, бо комп'ютер наш, і при обстеженні ми все рівно виявимо причину нестабільної роботи.



Ми довго шукали проблему, бо електрики було 0-3 години на робочий день протягом 3-4 тижнів. Але весь цей час ми займалися цим комп'ютером. Проблема виявилася в блоці живлення, можливо він почав некоректно працювати саме через нестабільну напругу в розетках під час блекаутів. Виявилось, що блок живлення пошкодив і інші запчастини, тому що, при заміні БП, ПК працював некоректко, і замінивши всі запчастини на нові, комп'ютер запрацював, як швейцарський годинник. Бонусом встановили блок живлення крашої сертифікації - GOLD замість Bronze, це на випадок більш агресивніших скачків напруги, і списали всі комплектуючі, які були в цьому комп'ютері до цього.



Ми завжди були з клієнтом на зв'язку, і підтримували контакт. Так як це зайняло чимало часу, ми взяли на себе всі витрати за пересилки комп'ютера, також частково компенсували грошима за доставлені незручності і за таке тривале рішення проблеми.



Сам факт в тому, що ніхто не ідеальний, і як би ми не старался, але іноді халепа трапляється, але на цей випадок у нас є принципи, і ми не боїмося брати відповідальність навіть за найскладніші ситуації, такі от як ось ця. У нас вперше така складна ситуація. Дуже вдячні за терпіння, і розуміння В'ячеславу. Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам, хоча і з легкістю і повною свободою від відповідальності ми б могли відмовити в обслуговуванні В'ячеславу через те, що в комп'ютер втрутився чужий сервісний центр, і через нестабільну роботу електромережі, яка скоріше за все була причиною зіпсованого блоку живлення та інших комплектуючих.



Компьютерный магазин AGABIT -


Комп'ютерний магазин AGABIT
Всі відгуки

3.9 5
76 відгуків / 6561 перегляд
Комп'ютерний магазин AGABIT
Комп'ютерний магазин AGABIT - це індивідуальний підхід до кожного клієнта!
Тут ви знайдете комп'ютери на будь-який смак і колір, під будь-які завдання і потреби, на подарунок або для себе, для ігор або для роботи.
Якщо раптом так сталося, що ви не знайшли бажаний комп'ютер, то можна зібрати під замовлення -... детальніше

Адреса: Київ, ул. Верхний Вал, д. 18
Телефон: +380962787828
Інтернет-магазини
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.2
975 відгуків
GetUA
GetUA

Рейтинг: 4.9
24 відгука
Q-Techno - интернет-магазин
Q-Techno - интернет-магазин

Рейтинг: 4.8
219 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
7011 відгуків
ukrarmor
ukrarmor

Рейтинг: 4.1
60 відгуків
DEFENCE UKRAINE
DEFENCE UKRAINE

Рейтинг: 4.4
20 відгуків
​Интернет-магазин AgreeMarket
​Интернет-магазин AgreeMarket

Рейтинг: 5
4 відгука
Интернет-магазин GIGAMAG
Интернет-магазин GIGAMAG

Рейтинг: 5
3 відгука
Компания «Climat Life»
Компания «Climat Life»

Рейтинг: 5
3 відгука