Adriatic Travel відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Adriatic Travel
2.6 5
23 відгука / 4445 переглядів

Це було просто жахливо!!

Veron Veron 7 серпня, 2025 год
Ми їхали туром в Париж, тур називався "Париж—місто кохання". Проблеми почалися з першого дня, на границі з Польщею ми простояли 7 годин!! Через це весь наш тур пішов по п*зді, ми доїхали до Праги в 6 годин ранку хоча повинні були ночувати в отелі, щоб ви розуміли сніданок був вже в 7 і ми зовсім не спали в отелі, нічних... Читати відгук Ми їхали туром в Париж, тур називався "Париж—місто кохання". Проблеми почалися з першого дня, на границі з Польщею ми простояли 7 годин!! Через це весь наш тур пішов по п*зді, ми доїхали до Праги в 6 годин ранку хоча повинні були ночувати в отелі, щоб ви розуміли сніданок був вже в 7 і ми зовсім не спали в отелі, нічних переїздів повинно бути бути 2 на томість їх було 4, нас селили в жахливі отелі, не давали залишатися в них, висаджували в центрі міста і роби, що хочеш, за ті 2 дня в Парижі ми так нічого не подивились, раджу ніколи не зв'язуватися с цією фірмою, якщо є гроші набагато краще буде полетіти з Польщі купуючи самому білети, ми так і зробили в цьому році. Adriatic Travel - Це було просто жахливо!!
Adriatic Travel Відповідь представника Adriatic Travel 8 серпня, 2025 год
Добрий день! Дякуємо за приділений час для написання відгуку. Ми детально ознайомились з ним та залишаємо коментарі щодо зазначених у відгуку пунктів.
Хочемо звернути вашу увагу, що туроператор не несе відповідальності та ніяким чином не має змоги вплинути на черги, що утворюються на державних кордонах України. Програма туру, не зважаючи, на складну ситуацію з проходженням кордону, була виконана в повному обсязі. На жаль, ми не отримали від вас зворотнього зв'язку під час туру, щоб вчасно належним чином відреагувати на зазначені зауваження.

НЕ рекомендую.

Юлія Юлія 25 червня, 2025 год
Тур "Лазурна перлина - Ніцца", 07.06.2025.
Це була моя не перша подорож з Adriatic Travel, і раніше я активно рекомендувала вашу компанію знайомим. Але, на жаль, після цієї поїздки більше не можу цього робити. Дуже прикро, що лояльність постійного клієнта не була цінністю для вас.
! Не сподобалось:
1 Автобус - замало місця для ніг! Особливо для нічних переїздів. Зламані... Читати відгук
Тур "Лазурна перлина - Ніцца", 07.06.2025.
Це була моя не перша подорож з Adriatic Travel, і раніше я активно рекомендувала вашу компанію знайомим. Але, на жаль, після цієї поїздки більше не можу цього робити. Дуже прикро, що лояльність постійного клієнта не була цінністю для вас.

! Не сподобалось:
1 Автобус - замало місця для ніг! Особливо для нічних переїздів. Зламані крісла.

Байдужа і непослідовна поведінка керівника групи Людкевич Ірини:
1. Жодного слова про міста, які ми проїжджали, не прочитала навіть програму вірно і до кінця. Не пропонувала всі екскурсії. Аргументувала тим, що вже є "група" (під керівництвом окремої людини, їх 19 людей). І через це - їх більшість. Якщо вони не хочуть, нема сенсу щось пропонувати "нам", хто сидить після 30 місця.
Взагалі не супроводжувала групу, як гід чи навіть як координатор. Завжди гіди в містах навіть не бачили її і не могли знайти

2 Відсутність культурної програми в дорозі – фільми або не вмикались взагалі, або показувались без звуку чи пояснень, не пов’язані з маршрутом. Ніякої інтерактивності чи залученості від гіда не було.
Одне кіно за весь тур вмикнули 12.06.25 зранку, мовчки, без будь-якого супроводу. Майже без звуку.

Ну так, формально, "аби відчепились" - вмикнули 1 фільм і музику італьяно-американську (в т.ч. новорічну?).
Раніше все було навпаки - продумано, тематично, з залученням тургрупи до обговорення.... Цього разу - повне розчарування в плані відношення людини до роботи

3 Особливо прикро за ставлення до дітей: моя неповнолітня донька кілька двічі ставала об'єктом необґрунтованих пересадок, хоча місце було узгоджене ще на старті подорожі з цим же "представником компанії". Замість захисту підлітка чи дотримання якоїсь конкретної лінії поведінки / послідовності — заохочення з боку керівника до дій пасажирів навіть у стані сп’яніння.
Керівник не зробила жодного зауваження, поки я не звернула її увагу.

"Керівниця" послідовно намагалася уникати конфліктів із "більшістю", навіть якщо це порушувало комфорт і права інших пасажирів.

Після подорожі представники туроператора вже намагалися «залагодити» конфлікт, роблячи "жест" - в майбутній подорожі.
Але на жаль, це не змінює того, що все може повторитись знову: ті ж самі автобуси (некомфортні чи зі зламаними кріслами?), і недостатнім місцем для ніг; ті ж самі байдужі і непослідовні керівники, які не здатні забезпечити елементарний порядок і комфорт для всіх пасажирів, а не лише для "своїх" чи "організованої більшості".

4 Непослідовна поведінка гіда – зміна рішень, спроби перекласти відповідальність ("пересядуть всі. Тепер тільки ваша дитина". - ЧОМУ? - "бо тільки ви скандалите....." - ну так, бо тільки я була з дитиною в турі, і тільки її "дорослі" вирішили, що можуть щось вказувати).

Ті, хто подорожував з "представником компанії Adriatic Trevel - подорожували “наодинці” зі своїми проблемами. В той час, як інша керівниця групи, яка сама склала собі групу "жінок" і придбала квитки в Адріатіку - дійсно відробляла свої гроші, вказуючи, кому і куди треба пересідати, що казати та навіть відвідувати (проти неї особисто не маю нічого, лише проти людини, якій "компанія" платить зарплатню, отримуючи плату з туристів.

Ірину-керівницю ж "людям з меншості" доводилось кожен раз питати: "де супермаркети, де туалети, де поїсти/попити?" Відповідь: "я вам скину локацію".
До речі, не всі локації вона і скидувала, і не всі більше. ніж по 1 варіанту.
Додам, що "меншість в автобусі" була складена з туристів, які хотіли придбати інші тури, які були відмінені в останній момент (я з донькою придбали саме цей тур, тут мені пощастило, бо купляла в останній момент). І майже всі були пенсіонерами, які не дуже орієнтуються по google map, чи в оплатах карткою, чи в курсах валют

Повторю: 2+ роки я активно рекомендувала цю компанію саме через перший позитивний досвід, а наступні - підтверджуючи. Зараз, якщо 1 людина вже змінила свій підхід до роботи - нема гарантій, що це не повториться в іншому турі чи з іншим керівником. Не раджу експериментувати. Краще знайти нову компанію
Переваги:
  1. Комфортна програма туру.
Недоліки:
  1. Особисте і непослідовна поведінка представника компанії.
  2. Технічний стан автобуса навіть перед нічними переїздами (не перевірити? чи махнули рукою?)

Не рекомендую!

Уляна Уляна 24 червня, 2025 год
Їхали в тур «Рим прекрасний назавжди» з Adriatic Travel 19 червня з надією на яскраві враження, але замість цього отримали справжній шок і повне розчарування.
У перший день в Римі пограбували весь наш автобус .У людей зникли гроші, особисті речі, документи — зокрема у мене вкрали речі на понад 7000 грн .Причина? Водії залишили автобус без нагляду і пішли спати,поки... Читати відгук
Їхали в тур «Рим прекрасний назавжди» з Adriatic Travel 19 червня з надією на яскраві враження, але замість цього отримали справжній шок і повне розчарування.
У перший день в Римі пограбували весь наш автобус .У людей зникли гроші, особисті речі, документи — зокрема у мене вкрали речі на понад 7000 грн .Причина? Водії залишили автобус без нагляду і пішли спати,поки ми були на екскурсії. Автобус із речами стояв просто неохоронений. Але це ще не все.Водії дізналися про пограбування раніше, але НІКОМУ НЕ СКАЗАЛИ. Ми дізналися про це лише ввечері, коли повернулися з екскурсії — і побачили що сумок нема.
Замість вибачення, водії дозволили собі сказати:
«Це ж Рим!«Дякуйте, що не чемодани покрали».
Це — зневага. Це — цинізм. І це — нульова відповідальність за туристів, які довірили їм своє майно, документи і взагалі — спокій у подорожі.
Вибачте, але як звичайний турист має поводитися на екскурсії?ходити по Італії з рюкзаком, паспортом і і багажем???!!
Ми довірили особисті речі автобусу, організаторам, які мали б дбати про мінімальну безпеку. Але цього не сталося.Відповідальність, людське ставлення й підтримка — це те, чого зовсім не було в цій ситуації.
❗️Сам тур чудовий, але людський фактор усе зіпсував. Якщо ви обираєте Adriatic Travel — майте на увазі, що у випадку біди ви залишитесь самі.
Я розумію: крадіжки — це ризик. Але залишити речі туристів без жодного контролю — це халатність. І її наслідки я відчула на собі сповна.
❗️Категорично не рекомендую Adriatic Travel.
Якщо ви цінуєте безпеку і відповідальність — оминайте цю компанію. Бо тут ви залишитесь сам на сам із проблемами, які мали б вирішувати ті, хто взяв за це гроші. А в даному випадку повна байдужість зі сторони організаторів.
Так не має працювати жодна туристична компанія. Безпека туристів — це основа будь-якої подорожі, і саме в цьому Adriatic Travel повністю провалились.
❗️Не рекомендую.
Якщо не хочете втратити речі, документи та нерви за кордоном — уникайте цього оператора. Туризм — це не лише маршрут, це відповідальність і довіра. А тут не було ні того, ні іншого.

В жодному разі не обирайте кампанію Адріатік тревел

Альона Альона 27 травня, 2025 год
Відгук для туристів, які планують їхати з кампанієюАдріатік Тревел. Про тур "Три дні релаксу: Будапешт, Егер, Токай + Відень", 23 травня 2025 року.
Кампанія та абсолютно непрофесійна керівниця групи Довгопола Олена роблять лише те, що фінансово вигідно кампанії, програма, заявлена в турі, буде реалізовано тільки так, як вигідно кампанії, туристів обманюють, їх запити ігнорують.
1. Коли... Читати відгук
Відгук для туристів, які планують їхати з кампанієюАдріатік Тревел. Про тур "Три дні релаксу: Будапешт, Егер, Токай + Відень", 23 травня 2025 року.
Кампанія та абсолютно непрофесійна керівниця групи Довгопола Олена роблять лише те, що фінансово вигідно кампанії, програма, заявлена в турі, буде реалізовано тільки так, як вигідно кампанії, туристів обманюють, їх запити ігнорують.
1. Коли ви бронюєте тур, будьте готові, що будь-який так званий гарантований тур буде скасовуватися декілька разів.
2. Заздалегідь питайте про всі (!) буквально всі деталі, вказані на сайті та по програмі туру, тому що керівниця групи Довгопола Олена при виникненні будь яких питань буде вас скеровувати до того, що ви мали прочитати договір (який вам ніхто не скине) та інформаційний лист з вимогами до туристів (який ви отримаєте лише після оплати туру).
3. Якщо у вас виникнуть питання або претензії по туру - ви почуєте від керівниці групи Довгополої Олени, що вони тут ні до чого - звертайтеся до оператора, який вам продав тур. А туроператори - в переписці видаляють все одразу, коли починаються люди питати (так було в однієї туристки).
4. Всі зазначені факультативні екскурсії можуть бути реалізовані, якщо набереться мінімум 20 осіб - так зазначено в правилах туру. Але, сюрприз, представниця кампанії Довгопола Олена буде вас відмовляти від обраних екскурсій, якщо їм не вигідно туди їхати ще перед туром. І потім, всупереч власних правил, буде везти групу на екскурсію, на яку збиралось лише 9 осіб. Приклад, в групі 12 осіб хотіли їхати у Відень на другий день, 9 - в містечко Сентендре. Керівниця групи відмовляла всіх від екскурсії в Відень, туди далеко їхати, ви втомлетесть. А потім прямо сказала, що туди не поїде, бо кампанії це не вигідно. Кампанія вказує наявність факультативної екскурсії в Відень лише для того, щоб заманити туристів на тур, ніколи в цьому турі вони не їдуть в Відень. Якщо ви бажали побачити дві столиці в цьому турі - забудьте. Люди просто плакали, через те, що їм відмовлено в відвідуванні Відня та кинуто на призволяще на цілий день.
5. Якщо ви мали мрію покататися по Дунаю на нічній прогулянці - забудьте, кампанії це не вигідно. Вони відправлять вас на прогулянку тим катером та тим часом, коли їм вигідно - в нашому випадку це було о 19:00, і як я зрозуміла, в кінцевому випадку прогулянка так і не відбулась, тому що кампанії не вигідно відправляти 10 бажаючих людей.
6. Всі факультативні екскурсії, що були продані в цьому тури - жахливі, та коштують в принаймні в два рази дорожче ніж насправді. Купальні в Егері - 29 євро, в самих купальнях десь 16. На питання в чому така різниця, керівниця групи повідомила, що туристи оплачують і трансфер до купалень. Невідомо тоді, за що оплачується тур. Купальні в Егері - жах, поламані, три години посидите в теплій водичці, все інше - не працююче. Всередині платні послуги, про які ви дізнаєтесь, коли вас не випустять з купалень і будуть вимагати додаткові гроші. Про те, що якісь кімнати платні, керівниця групи не повідомляє завчасно. Прогулянка Дунаєм 29 євро, насправді від 7 до 15 євро на нічній катер. Виходить - що трансфер по місту Будапешт до набережної також коштує близько 15 євро?
7. При поселенні в готель близько 8 вечора у вас (увага!) заберуть паспорти до наступного ранку, порушуючи вимоги як українського закону так і угорського - для поселення, яке заздалегідь керівниця групи не організувала, маючи список та електронні копії паспортів всіх туристів. На питання - як ми будемо гуляти ввечері в чужому місті без паспортів - сказала, все добре, не хвилюйтесь. Вам ніхто не скаже, що в Будапешті можна користуватися громадським транспортом безкоштовно при наявності українського паспорту. Вам ніхто не скаже, що біля готелю зупинка і можна доїхати в центр. Вам ніхто не скаже, де магазин або кафе поряд. Ви будете вночі сам на сам, тож запасайтеся продуктами, водою та грошима.
8. Керівниця групи Олена Довгопола не наділена навичками роботи з групою людей та взагалі людьми. Якщо ви маєте будь-які питання, ви почуєте, що ви виявляється перший раз подорожуєте, задаєте дуже багато питань і її відволікаєте. Потім - з вами перестануть вітатися і питати щось. Погодинну програму на день ви будете випитувати, вас будуть посилати знову до інформаційного листа, де не має програми, а лише перелік додаткових екскурсій.
Будьте готові, що протягом трьох днів ви нічого не дізнаєтесь про країну, про міста, де будете, тому що керівниця групи протягом поїздки нічого не розповідає, лишень про свої минулі тури в інші країни. Ви будете просто дивитись у вікно. В створеному чаті - ви будете постфактум отримувати інформацію про плани на день, не заздалегідь, особливо, якщо ви не їхали з частиною групи на якусь екскурсію.
9. В вартість туру включено одну оглядову екскурсію Будапештом. Це 1,5 годинна прогулянка лише королівським палацом та урядовим кварталом у Буді. Ви не побачите більше нічого - ні Пешту, ні Парламент, ні мости, ні набережну - тому що вас потім будуть склоняти обрати екскурсію в богом забуте містечко під Будапештом, де просто відведуть в магазин марципанів. І потім відвезуть в океанаріум по дорозі. Шкода туристів старшого віку, які через те, що не можуть самостійно перебувати в чужій країни, вимушені згодитися на такі групові екскурсії. Іншій половині групи не буде запропоновано жодної альтернативи - додаткової екскурсії по Будапешту тощо. Ви залишитесь на самоті, але в кінцевому випадку хоча б зможете оглянути місто самі.
Якщо ви захотіли відмовитись від факультативної екскурсії - ви знову почуєте, що в інформаційному листі (ніт) сказано про те, що гроші не повертаються. Тож якщо ви не встигли, погано себе почуваєте, або просто не хочете дарма витрачати кошти - гроші вам не повернуть, або доведеться просто вигризати.
10. На наступний день виїзду додому ви знову опиняєтесь в просторі, де безглуздо марнують вас час. Керівниця групи буде свідомо затягувати час та змушувати вас безтолково тинятися містом 1,15 хвилин - (де ви нічого не встигнете), щоб вона могла встигнути на екскурсію до дегустації вин та гуляшу в вигідний їй час. Ті, хто згодився поїхати на дегустацію вин знову в Егер - попадуть на "весільні конкурсі" з заливанням вина в горло, і все. Інші - будуть вимушені чекати дві години на лавочці, бо гуляти в Долині красунь просто ніде. Пару кафе, пару магазинів і звичайна лісова галявина, це навіть близько не парк на прикладі Умані. Після цього - поїздка додому, яка розтягнеться в часі через те, що керівниця групи не може організувати людей. Перед кордоном, коли залишалося буквально 20 хвилин, вона зупиняє автобус біля зачахлої заправки, де тільки одна кабінка в туалеті. В результаті - ми втрачаємо мінімум 2 години (40 хвилин - поки сходять в туалет) - потім нас обганяє ще один туристичний автобус і на кордоні ми опиняємося за ним.
11. Коли ви за три дні вперше вимагаєте щось внятного від керівниці групи і питаєте в Довгополої Олени наодинці, щоб не позорити перед групою, чому повний безлад по організації часу та зворотного шляху - ви виявляється "робите їй нерви", вона йде в автобус і в мікрофон починає всім знову тикати договором (який ви не отримували), інформаційним листом - в якому жодного часу та програми на день, обраної групою. Ну і "вішенка на торті" - починаються погрози, що вона складе на туристів, які їй заважають "АКТ НЕАДЕКВАТНОСТІ (про який наче зазначено в договорі, що ви не отримали) - та висадить вас на дорозі. Потім приходить чомусь обійматися (де ви їх вчили торкатися чужих людей, чи ця особа не знає про особисті кордони?) та говорити, що їй дуже шкода, що ваші мрії не здійснилися. Жодних вибачень, половина групи просто була сам на сам.
А потім знову порушення українських законів. Керівниця групи починає в людей проводити опитування, де ви живете, що вас цікавить і тп. На моє питання, для чого їй ця персональна інформація і де згода на обробку персональних даних згідно законодавства, чую відповідь "я не знаю, в мене так в планшеті написано, я передам кампанії, що ви відмовляєтесь". Ну і знову погрози, що їй роблять нерви та про висадження з автобусу.
12. Наприкінець. Незрозуміло, чому не повідомляється час прибуття на угорський кордон, це є заплановано та повинно бути повідомлено туристам - щоб вони могли купити собі зворотні квитки або спланувати час ночівлі у Львові чи іншому місті. Розумію, що ніхто не може знати, що буде на кордоні і не питалася часу прибуття до перетину кордону. Потім керівниця групи говорить, що нічого не купуйте, у Львові ви будете не раніше 3-4 години ночі, а буквально через пару годин, ви що, я такого не говорила, беріть квитки, ви ще навіть встигаєте у Мукачево на 9 годину вечора.
13. Тож, якщо ви попали в тур з Адріатік тревел, скасовуйте, біжіть. Як порахували туристи - легше та дешевше їхати просто самим. Якщо ви думали провести час і що вам хтось щось організує за ваші гроші - ніт, ви будете кожного дня розчаровані тим, що вам продали на цей день - лише екскурсії, вигідні кампанії. Ну і повний персональний ігнор від керівниці групи до тих туристів, які не хочуть їхати на ті екскурсії, що вона продавлює. А сльози людей, які втратили мрії, на які збирали гроші, особливо літніх - це просто жах.
Переваги:
  1. з гарного - лише готель, хоча і дуже далеко від центра, чистий, охайний та поряд зупинка громадського транспорту прямо до центру.
Недоліки:
  1. кампанія, тур та персонально керівниця групи Довгопола Олена
Adriatic Travel Відповідь представника Adriatic Travel 27 травня, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук і шкодуємо, що тур “Три дні релаксу: Будапешт, Егер, Токай + Відень” у дати 23.05.2025 - 25.05.2025 не виправдав ваших очікувань. Спробуємо пояснити кілька моментів, щоб наступного разу ваша поїздка була комфортнішою й цікавішою.
Ви абсолютно праві: щоб факультативна екскурсія відбулася, потрібно не менше 20 бажаючих. Ми завжди робимо все можливе, щоб зібрати групу та реалізувати програму — іноді це означає, що керівник групи радить перейти на іншу, уже гарантовану, екскурсію, але остаточне рішення завжди за туристом.
Екскурсійна програма по Будапешту справді розділена на декілька унікальних модулів — всі деталі та переліки об’єктів знаходяться в описі туру та є у вільному доступі, а за потреби керівник групи або наш офіс із радістю надають додаткову інформацію. В тому числі для прогулянки на кораблику по Дунаю поширюється норма мінімальної кількості учасників. Послуга є комплексною, включає бронювання заздалегідь, трансфер, супровід та сам круїз по Дунаю із шампанським.
Щодо керівника групи, Олена Довгопола вже супроводжувала дану та подібні програми турів і попередні відгуки туристів були позитивними; водночас ми враховуємо ваші зауваження для подальшого вдосконалення її роботи. Нам важливо, щоб керівник групи вмів і будував ефективну взаєморозуміючу комунікацію з усіма учасниками групи.
Надана вами інформація та відгук будуть ретельно проаналізовані з нашої сторони і в тому числі на основі відгуків інших учасників групи будуть прийняті відповідні рішення.
Підсумовуючи, ми розуміємо, що під час туру ви стикнулися з незручностями. Ми цінуємо кожного туриста, який обрав нашу компанію та наші тури, тому даруємо вам знижку 15 % від вартості на наступний тур. Сподіваємося і докладемо всіх зусиль, щоб новий тур подарував вам виключно позитивні емоції та змінив ваше враження про Adriatic Travel.

Не советую

Alina Vidloga Alina Vidloga 5 травня, 2025 год
Есть не доработки в работе туроператора ,спасибо за испорченный отдых.Подробно о ситуации написала на основном сайте, если не удалите тогда прочитайте внимательно и доработайте условия переезда пассажиров на сумасшедше и безумно тяжелое расстояние.

Вижити з Adriatic

Юлія Юлія 17 квітня, 2025 год
Жахливий досвід з ADRIATIC TRAVAL- Тур "Дивовижний Стамбул".(12.
04 -16.04)
Хочу поділитися вкрай негативним досвідом співпраці з туроператором ADRIATIC TRAVEL- під час туру "Дивовижний Стамбул", який відбувся з 12.04 по 16.04. Ця подорож виявилася суцільним розчаруванням через низку серйозних недоліків в організації.
По-перше, транспортне обслуговування було абсолютно неприйнятним. Керівник групи Каріна Плінська протягом тривалих переїздів (по... Читати відгук
Жахливий досвід з ADRIATIC TRAVAL- Тур "Дивовижний Стамбул".(12.
04 -16.04)

Хочу поділитися вкрай негативним досвідом співпраці з туроператором ADRIATIC TRAVEL- під час туру "Дивовижний Стамбул", який відбувся з 12.04 по 16.04. Ця подорож виявилася суцільним розчаруванням через низку серйозних недоліків в організації.

По-перше, транспортне обслуговування було абсолютно неприйнятним. Керівник групи Каріна Плінська протягом тривалих переїздів (по 3-4 години) жодного разу не ініціювала зупинку для елементарних потреб пасажирів. Це створювало значний дискомфорт та незручності для всіх учасників групи.

По-друге, розміщення в готелі The City Hotel, залишило бажати кращого. В готелі відсутня камера схову, що є значним недоліком для туристів. Самі номери виявилися тісними та не відрізнялися чистотою.

Організаційні моменти також були на низькому рівні. Заселення в готель відбулося із значною затримкою, так само як і виселення було проведено невчасно, що порушило подальші плани та спричинило зайвий стрес.

Окремо варто згадати про екскурсії. Під час їх проведення навушники для прослуховування гіда постійно не працювали, що унеможливлювало повноцінне сприйняття інформації. Крім того, керівник групи демонструвала повну некомпетентність, постійно гублячись сама та втрачаючи з поля зору членів групи. Це створювало хаос та відчуття повної безпорадності.

Загалом, організація туру була на вкрай низькому рівні, що зіпсувало всі позитивні очікування від подорожі. Я категорично не рекомендую звертатися до туроператора ADRIATIC TRAVEL для організації ваших подорожей, оскільки їхній рівень сервісу є абсолютно неприйнятним. Сподіваюся, мій відгук допоможе іншим туристам уникнути подібного негативного досвіду.

Зіпсований подарунок завдяки цьому тур-оператору

Zorjana Zorjana 2 квітня, 2025 год
Перш ніж перейти до детального опису, хочу застерегти усіх туристів: НЕ БРОНЮЙТЕ тур в цього туроператора. Adriatic travel нічого не гарантує, ніколи вчасно не попереджає про зміни, не застерігає від можливих нюансів.
Бронювала тур для сестри з племінницею на день народження. Було сказано, що тур гарантований, на сайті писало, що місць майже немає і за 3 дні до виїзду прийшло... Читати відгук
Перш ніж перейти до детального опису, хочу застерегти усіх туристів: НЕ БРОНЮЙТЕ тур в цього туроператора. Adriatic travel нічого не гарантує, ніколи вчасно не попереджає про зміни, не застерігає від можливих нюансів.
Бронювала тур для сестри з племінницею на день народження. Було сказано, що тур гарантований, на сайті писало, що місць майже немає і за 3 дні до виїзду прийшло повідомлення, що тур не відбудеться бо не набралося потрібної кількості туристів!!!!!!
Запропонували повернення коштів або альтернативні дорожчі тури, які ( УВАГА) теж вже були гарантовані, але після перебронювання їх знову в останні дні скасували.
Думаю, що люди, які заздалегідь планують відпустки, подають заяви і взагалі розраховують на щось, зрозуміють, в якому розпачі та шоці ми всі були….
При цьому з Adriatic travel навіть ніхто не вибачився за ці ситуації, лиш казали, що повернуть гроші. А що це був подарунок і в планах було здійснити таки поіздку— їх це не цікавило.
Я все таки пішла на те, щоб ризикнути і забронювати 3 раз дорожчий тур, хоча до кінця знову ж таки не була впевнена, чи він відбудеться. Сестра була змушена писати тричі заяву на відпустку….
Хоча перший тур я купляла заздалегідь і тому мала певний відсоток знижки через це, цю знижку мені не перенесли, мовляв, це інший тур та інші умови.
Коротко: 3 тур вже відбувся. Все було не організовано, в автобусі був постійний хаос за неправильну розсадку, в містах Європи не було адекватного супроводу. Якщо не брали якоїсь екскурсії, то просто сказали точку, де мають всі збиратися, не сказавши, як туди добратися і як працює місцевий транспорт.
На факультативній екскурсії по Сені екскурсовод говорив 10 хв декілька загальних фактів,( хоча в програмі 1 год) і після цього всі просто нудно чекали певної години , щоб вирушити в інше місто.
Отже, пройшов рік , а за моральну компенсацію чи просто стосовно « вибачте» ніхто так і не дався чути.
Тому КАТЕГОРИЧНО НЕ рекомендую цього оператора. Бережіть свої нерви, свій час, свої відпустки. Я дуже сподіваюся, що прочитаю колись в новинах про покарання за таке недбале і безвідповідальне ставлення до людей‼️‼️‼️
Adriatic Travel Відповідь представника Adriatic Travel 4 квітня, 2025 год
Доброго дня! Дякуємо за приділений час для написання відгуку по туру, який Ви з нами відвідали минулого року. Ми детально ознайомились зі всіма пунктами, які були Вами зазначені. Також хочемо звернути увагу на деякі важливі моменти. На відміну від індивідуальної авіа подорожі, для того щоб відбувся груповий автобусний тур, необхідно, щоб була сформована група з певної кількості осіб. Тури бронюють люди з різних куточків країни, і часом, трапляються ситуації в туристів, коли вони змушені відмінити чи перенести бронювання у зв'язку з форс-мажорною ситуацією і ми завжди стараємось піти назустріч туристам. В таких ситуаціях і відбувається зміна дати виїзду запланованого туру та пропонуються альтернативи. Ми постійно перебуваємо на зв'язку з туристичним агентом, щоб запропонувати найбільш відповідні альтернативні варіанти, здійснити повернення різниці придбаних залізничних квитків або ж повернути в повному обсязі сплачені кошти та зробити все можливе, щоб туристи могли обрати найбільш оптимальний для себе варіант. Якщо під час обраної туристом подорожі відбуваються ситуації, які не задовольняють туриста та приносять дискомфорт під час туру, керівник групи завжди знаходиться поруч та готовий допомогти вирішити питання. Також, ми, як туроператор завжди перебуваємо на зв'язку та готові до діалогу (правила подання рекламацій зазначені в договорі на туристичне обслуговування, п. 9).  Хочемо зазначити, що ми не отримали впродовж туру та в період 14 днів після нього жодних зауважень та скарг, звернень щодо компенсації, тому не мали можливості вчасно відреагувати, вияснити в чому виникли проблемні моменти та відповідно знайти їх рішення. 
Дякуємо за приділений час.
З повагою, Адріатік Тревел.

Не возвращают деньги

Діана Діана 11 березня, 2025 год
Если вы надумаете с ними поехать и тур не состоится, знайте что деньги Вам никто не вернёт. Выбирайте нормальных туроператоров, эти показали себя во всей красе, разводняк чистой воды. Гарантированные туры - это просто слова, они отменяются постоянно. Ищите тех, кто возражает депозит, а не водит за нос не отдает твои кровные деньги.
Adriatic Travel Відповідь представника Adriatic Travel 11 березня, 2025 год
Вітаємо, пані Діана!
Нам щиро шкода, що виникла така ситуація з вашим туром. Ми завжди прагнемо запропонувати найкращі альтернативні варіанти з вигідними умовами, щоб наші клієнти могли здійснити омріяну подорож.

Хочемо запевнити, що ваші кошти у безпеці, і жодних шахрайських дій з нашого боку немає. У складних умовах воєнного стану ми докладаємо максимум зусиль, щоб організувати якомога більше турів, аби українці мали змогу подорожувати та відкривати нові країни.

Наша компанія працює на ринку вже понад 12 років і діє виключно на підставі договору на туристичне обслуговування. Наразі пропонуємо розглянути альтернативні варіанти турів на ваші дати або обрати інший зручний період для подорожі. Раніше ви вже самостійно скасовували бронювання і компанія йшла Вам на зустріч.

Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти підібрати найкращий варіант для вашої поїздки. Будемо раді бачити вас серед наших туристів!
Показати 1 відповідь

Туроператор Адріатік тревел

Лариса Лариса 2 березня, 2025 год
Найгірший тур мого життя (з 1996 року), завдяки непрофесіоналізму керівника групи від ттуроператора Адріатік тревел
КУЛИКОВЕЦЬ. МАРʼЯНИ
👎👎👎👎👎
Дякую, Марʼяно,
- за зіпсований настрій,
- за постійний «контроль», та агресію на наші прохання і звернення,
- за те, що не чули нас в турі,
- за те, що не супроводжували нас в деяких екскурсіях, де ми того... Читати відгук
Найгірший тур мого життя (з 1996 року), завдяки непрофесіоналізму керівника групи від ттуроператора Адріатік тревел
КУЛИКОВЕЦЬ. МАРʼЯНИ
👎👎👎👎👎
Дякую, Марʼяно,
- за зіпсований настрій,
- за постійний «контроль», та агресію на наші прохання і звернення,
- за те, що не чули нас в турі,
- за те, що не супроводжували нас в деяких екскурсіях, де ми того потребували,
- за невчасне інформування учасників групи,
- за неможливість коментувати та ділитись фото в чаті групи, який Ви самі для себе створили і самі з собою спілкувались (ми створили окремий чат, де мали можливість спілкуватись,
- ЗА ПІДТРИМКУ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ 😱, захист російськомовних гідів 🤬 з Казахстану (екскурсія вечірнім Парижем 🤯) та кацапського владивостока 🥵🤯 (Франкфурт),
- за неповагу та агресію до наших захисників - учасників туру, які отримали на фронті поранення та контузії, захищаючи нас та поїхали в тур перезавантажитись та відпочити хоч декілька днів (Іване, Володимире, ДЯКУЖМР, ПИШАЄМОСЬ, ЦІНУЄМО)
💙💛 🇺🇦💪🇺🇦💙💛

СЛАВА УКРАЇНІ!!!!!💙💛🇺🇦💙💛
Переваги:
  1. - Чистий автобус та допомога водіїв з багажем при посадці/ висадці
  2. - Поселення в комфортабельних готелях з усіма зручностями і якісними сніданками
Недоліки:
  1. - Непрофесіоналізм, грубість та безтактовність керівника туру
  2. КУЛИКОВЕЦЬ МАРʼЯНА ?????
  3. - Агресія та негатив керівника групи на прохання та звернення учасників туру
  4. - Відсутність керівника групи під час деяких екскурсій, що позбавляло можливості приєднатись до групи під час екскурсії в разі незначного запізнення
  5. - Недотримання Програми туру та анулювання деяких екскурсій та відвідування міста Краків (в перший день туру я додатково заплатила 405 євро за факультативні екскурсії, з яких мені повернули 204 євро за скасовані екскурсії ?)
  6. - Часта відсутність супроводу керівником групи під час туру
  7. - Закритий чат групи туру, створений керівником групи без можливості коментувати та ділитись фото, геолокаціями тв корисною інформацією з іншими учасниками групи (тому ми створили окремий чат для спілкування під час туру)
  8. - ЗАХИСТ ТА ПІДТРИМКА РОСІЙСЬКОМОВНИХ ГІДІВ ? з Казахстану та владивостока ??, які проводили екскурсії недомовою окупантів і терористів, які винищують нашу націю і «захищають російськомовне насел

Це було саме найгірша подорож саме з цим туроператором , почнемо з мінусів :

Анастасія Анастасія 21 січня, 2025 год
1) Автобус
Дуже мало місця , розеток не було поруч , тільки в кінці і на початку автобуса , тому люди поруч поставили там свої телефони і не можливо було підзарядити телефон .
2) Організація
ЇЇ взагалі не було , керівник Дана , це просто дівчинка яка вирішила просто покататися з нами напевно , бо вона не... Читати відгук
1) Автобус
Дуже мало місця , розеток не було поруч , тільки в кінці і на початку автобуса , тому люди поруч поставили там свої телефони і не можливо було підзарядити телефон .

2) Організація
ЇЇ взагалі не було , керівник Дана , це просто дівчинка яка вирішила просто покататися з нами напевно , бо вона не організовувала нічого ((( Люди запізнилися на виїзд до Австрії , Керівник групи Дана , не пішла їх шукати , збирати , а просто написала в группі і чекала , із-за цього ми виїхали майже на 1 ГОДИНУ пізніше , і часу у нас взагалі не було подивитися , прийшлось навіть піти з оглядової екскурсії , бо гід на стільки повільно вела нас , що навіть наш керівник вже сказала про це , на що і вийшла сварка ((

Керівник не сказала нам про те , що коли ми гуляємо по місту , наш автобус не стоїть на парковці , а катає інших ЧУЖИХ людей , де лежать наші речі , я з цього взагалі випала , сказала нам про це керівник на наступний день , коли вже до цього купа чужий людей прокаталось нашим автобусом .
Про санітрані зупинки я мовчу )

3) Якість надання послуг
Ми взяли єдину екскурсію і це кораблик який пропливає на Дунаї , це жах , по перше він старий , дуже мало місця якщо ви хочете зробити фото та відео , всі просто лізуть на голову , і я розумію що ТО на цьому заробляє , зробіть більше ціну або хочаб попередьте , бо це остаточно зіпсувало моє враження
Переваги:
  1. Непоганий готель
Недоліки:
  1. Організація
  2. Автобус
  3. Якість надання екскурсій

Adriatic travel - це про витрачені гроші, нерви, час!

Марія Марія 16 січня, 2025 год
Найгірший туристичний оператор, з яким я коли-небудь мала справу!
Спершу все виглядало доволі непогано: тур був цікавим, а обслуговування здавалося на рівні. Але, як виявилося, це лише ілюзія, що розсипалася одразу після оплати. І саме на цьому хочу наголосити — після оплати почався справжній хаос.
За декілька днів до запланованого туру його скасували, пояснивши це тим, що не набралося достатньо... Читати відгук
Найгірший туристичний оператор, з яким я коли-небудь мала справу!

Спершу все виглядало доволі непогано: тур був цікавим, а обслуговування здавалося на рівні. Але, як виявилося, це лише ілюзія, що розсипалася одразу після оплати. І саме на цьому хочу наголосити — після оплати почався справжній хаос.

За декілька днів до запланованого туру його скасували, пояснивши це тим, що не набралося достатньо людей. Хоча насправді з’ясувалося, що багато клієнтів просто відмовилися через недовіру до компанії. У якості «альтернативи» мені запропонували інший тур — але з доплатою! Я погодилася, і це була моя найбільша помилка.

Коли дійшло до організації трансферу, з’ясувалося, що я маю шукати його самостійно! Після довгих суперечок із дівчиною, яка продавала мені тур, вона все ж вирішила допомогти. І тут почалася найжахливіша частина моєї подорожі.

Я чітко вказала, з якого міста мені зручно вирушити до Львова, і вона придбала для мене квиток (знову ж таки, за мої гроші). Але жодного слова не сказала про те, що ця дорога буде справжнім пеклом! Мені довелося їхати стоячи 140 км із важким рюкзаком і сумкою. Окрім того, по дорозі була ще пересадка, про яку мене навіть не попередили. І найабсурдніше — основна точка відправлення на Львів була з Хмельницького!

Це було останньою краплею. Я вирішила, що більше ніколи не ризикуватиму своїм часом, нервами та комфортом із таким недолугим оператором. Залишаючись в Україні, я можу знайти компанію, яка хоча б поважає своїх клієнтів.

Не рекомендую нікому. Обходьте цю компанію десятою дорогою!mad
Переваги:
  1. НЕМАЄ
Недоліки:
  1. ВОНИ ОДИН ЦІЛІСЬНЬКИЙ МІНУС
1 згоден
Adriatic Travel Відповідь представника Adriatic Travel 16 січня, 2025 год
Маріє, просимо вас деталізувати відгук - уточнити назву туру, дату подорожі. Без конкретних деталей ваш відгук виглядає необґрунтованим і ми не маємо змоги належно відреагувати.
Також інформуємо, що наш туроператор не займається трансферами між містами України. Тому нести відповідальність за послуги неналежної якості, надані не нами, ми не можемо.

гарантований тур - то введення в оману або шахрайство

Іван Іван 2 листопада, 2024 год
Гарантований тур - то шахрайство. Агенція буде стверджувати, що все гарантованодо до останього часу, а потім може за 2-3 дні повідомити, що вони мало заробили та вирішили відмінити. Зі мною це трапилося двічі, особливо прикро було купити авіа квітки з іншої країни з доєднанням у Польщі. Запропонована заміна не підішла, так як авіа квітки були вже купленні. Вартість туру була... Читати відгук Гарантований тур - то шахрайство. Агенція буде стверджувати, що все гарантованодо до останього часу, а потім може за 2-3 дні повідомити, що вони мало заробили та вирішили відмінити. Зі мною це трапилося двічі, особливо прикро було купити авіа квітки з іншої країни з доєднанням у Польщі. Запропонована заміна не підішла, так як авіа квітки були вже купленні. Вартість туру була компенсована після 2х місяцев та особистого звернення до бухгалтерії та керівника Марциняк Х.В., звичайно всі втраченні авіа квітки компенсовані не були. Так й живем

Отвратительная логистика, ад а не поездка.

Инна Микитас Инна Микитас 1 листопада, 2024 год
Сейчас нахожусь в туре от края до края, Париж, Амстердам, это не поездка, а какое то гетто, меня просто замордовали, без нормального сна, экскурсии пешком, ноги в крови, на экскурсиях нужно ругаться, чтобы сходить в туалет, на границе с Польшей стояли 10 часов , после границе до отеля 10 часов ещё езды.везде огромные километражи, ранние выезды, поздние заселения в... Читати відгук Сейчас нахожусь в туре от края до края, Париж, Амстердам, это не поездка, а какое то гетто, меня просто замордовали, без нормального сна, экскурсии пешком, ноги в крови, на экскурсиях нужно ругаться, чтобы сходить в туалет, на границе с Польшей стояли 10 часов , после границе до отеля 10 часов ещё езды.везде огромные километражи, ранние выезды, поздние заселения в отеле, организация Версаля на слабую двоечку.ночные переезды это ещё тот АД.о туристах никто не думает, это не отдых, а марафон, категорически не рекомендую.
Переваги:
  1. Посмотрела, что хотела, но какой ценой?
Недоліки:
  1. Превратилась в бомжа немытого, галопом , в туалет приходилось требовать,первый раз с таким столкнулась.

Погана комунікація з керівником групи

Катя Катя 26 серпня, 2024 год
Їздили в тур в Ріміні, 20.08.2024 на 5 днів. Керівник групи, Анастасія Білецька, максимально неприємна як керівник. Відчувалось зневажливе ставлення до туристів. Багато інформації надала некоректно. Рекомендувала заклади, де було дорого і несмачно, відгуки в гугл про ці заклади були погані. В автобусі було багато вільних місць (по два), але вона не дозволяла пересідати. Пересідати на ці місця могли лише... Читати відгук Їздили в тур в Ріміні, 20.08.2024 на 5 днів. Керівник групи, Анастасія Білецька, максимально неприємна як керівник. Відчувалось зневажливе ставлення до туристів. Багато інформації надала некоректно. Рекомендувала заклади, де було дорого і несмачно, відгуки в гугл про ці заклади були погані. В автобусі було багато вільних місць (по два), але вона не дозволяла пересідати. Пересідати на ці місця могли лише люди, які попередньо з Анастасією про це домовились (можливо фінансово). Враження від керівника негативні, від туру загалом - нормальні.
1 згоден

Відгук на тур «Кохання в Льорет-де-Мар (5 ночей на морі)»

Natalia Rozdobudko Natalia Rozdobudko 15 серпня, 2024 год
якщо хочете зіпсований відпочинок за ваші немаленькі гроші, то сміливо замовляйте тур у туроператора Adriatic Travel.
вас будуть чекати дешеві готелі без холодильників, чайник то взагалі розкіш для багатих, скудна та в малій кількості їжа на сніданках та інфантильна супроводжуюча, яка нічого не буде вирішувати окрім свого відпочинку разом з водіями вашого автобуса.
а родзинка всього буде, коли ти приїздиш... Читати відгук
якщо хочете зіпсований відпочинок за ваші немаленькі гроші, то сміливо замовляйте тур у туроператора Adriatic Travel.

вас будуть чекати дешеві готелі без холодильників, чайник то взагалі розкіш для багатих, скудна та в малій кількості їжа на сніданках та інфантильна супроводжуюча, яка нічого не буде вирішувати окрім свого відпочинку разом з водіями вашого автобуса.

а родзинка всього буде, коли ти приїздиш на море в Іспанію і тобі дають номер з балконом замість краєвиду отримуєш стіну в 1,5 метра, тому що балкон з'єднується з дахом.

Три дні намагаєшся добитися у супроводжуючого агента Ірини, щоб поміняли номер, вона годує сніданками, а потім виявляється, що у неї номер з видом на басейн. Це просто треш.

Ми заплатили за тур близька 100 тис.грн., живимо у номері з видом на стіну, а людина, яка ні копійки не заплатила, а навпаки на нас заробила - живе з видом на басейн.

вперше зустрічаю такий непрофесіоналізм та пофігізм на клієнтів.
Adriatic Travel Відповідь представника Adriatic Travel 20 серпня, 2024 год
Шановна пані Наталіє,

Ваш відгук видається необґрунтованим, оскільки керівник групи вже на другий день перебування здійснив обмін номерів. Готель BPM Lloret, зазначений на нашому сайті, є базовим, тому перед бронюванням ви могли ознайомитися з його зірковістю, рейтингом і вартістю на сайті booking, яка складає 216 євро за номер на HB за ніч. Це дозволило б вам оцінити відповідність готелю вашим вимогам.

Щодо холодильника, він просто був вимкнений з розетки. Також слід зазначити, що ви не висловлювали специфічних побажань щодо номера при оформленні замовлення.

Якщо у вас виникла особиста неприязнь до Ірини, яка допомагала з обміном номера, просимо врахувати, що це питання не є підставою для публічного висловлювання невдоволення.

Бажаємо всього найкращого!
Показати 1 відповідь

Адріатік тревел

Гость Гость 15 липня, 2024 год
Їхали до Чорногороії з Адріатік Тревел. Обрали їх через зручний графік прибуття. Туроператор зазначив термін прибуття у місто призначення 13.00-14.00. Згідно розкладу руху автобусу ми мали приєднатися до групи у Мукачево. Але далі був суцільний треш. За кілька годин до посадки зателефонувала керівник групи Бойко Олеся, і повідомила про зміну маршруту( без заїзду у Мукачево!!!!) Як ми... Читати відгук Їхали до Чорногороії з Адріатік Тревел. Обрали їх через зручний графік прибуття. Туроператор зазначив термін прибуття у місто призначення 13.00-14.00. Згідно розкладу руху автобусу ми мали приєднатися до групи у Мукачево. Але далі був суцільний треш. За кілька годин до посадки зателефонувала керівник групи Бойко Олеся, і повідомила про зміну маршруту( без заїзду у Мукачево!!!!) Як ми мали дістатися до Львову, за кілька годин, враховуючи комендантську, годину, працівників Адріатік не турбувало. Основним аргументом зміни маршруту було економія часу на проходженні кордону. Кордони пройшли без затримки. Та винахідливість віодіїв та керівника групи, які різними об"їздними шляхами та в деяких випадках просто їздою по колу ( всі пасажири автобусу були збентежені таким дивним маршрутом, оскільки пояснень та коментарів зі сторони екіпажу не було.). І ось ми на місці о 22.00 із запізненням у 8 годин. Далі водій відкрив багажне відділення і втік, обізвавши пасажирів. Усі звернення до Адріатік тревел проігноровані. Якщо вам не вистачає адреналіну та гострих відчуттів тоді подорожуйте з Адріатік тревел!!!!

Жах, за власни грошi.

Jon Jon 24 грудня, 2023 год
Тур "Париж та Амстердам збирають друзів", 17-23.12. 2023
Автобус Setra,
НД 0345 КВ
Кордон пройшли за годину. Проте, керівник туру Мар'яна оголосила що Варшава, включена до програми туру, виключається - довго їхати.
Брюссель і Франкфурт, включені до туру, були доступні лише за доплату в ~30 євро. Не хочеш, будь у готелі на трасі.
Роль керівника туру взагалі зводилася до одного... Читати відгук
Тур "Париж та Амстердам збирають друзів", 17-23.12. 2023

Автобус Setra,
НД 0345 КВ
Кордон пройшли за годину. Проте, керівник туру Мар'яна оголосила що Варшава, включена до програми туру, виключається - довго їхати.
Брюссель і Франкфурт, включені до туру, були доступні лише за доплату в ~30 євро. Не хочеш, будь у готелі на трасі.

Роль керівника туру взагалі зводилася до одного – лекції на пару хвилин із Вікіпедії, про наступне місто.
Ні місцевих звичаїв, цікавості, правил; тупо - де пожерти та випити.
Натомість перед Парижем вона довго-довго пояснювала туристам, до якого саме магазину з парфумерією їм треба піти, кого саме з продавців запитати та сказати заповітний пароль "від Мар'яни". Ну ви зрозуміли.

Автобус та водії, окрема пісня.
Розетка – одна, одна штука. Крісла відкидаються на рівень не 45 градусів, але десь трохи більше за кут шкільного стільця.
Водії та правила руху – різні поняття. Розмітка, жовте світло, рядність – не чули.
Розмови по телефону за кермом – спосіб життя.

Та й апофеоз
За два дні до закінчення туру, дві доби, у Франкфурті, один з двох водіїв - зник, у своїх справах в мiстi.
Це буквально.
Дві доби 44 особи з 1 водiлою віком 60+, подорожували по трасам.
44 потенційні трупи.
Елегантний спосіб масового вбивства за ваші гроші.
Adriatic Travel Відповідь представника Adriatic Travel 27 грудня, 2023 год
Добрий день!
п. Спартак, дякуємо за Ваш запит.
Ми детально розглянули Ваше звернення, взяли пояснення в керівника групи.
Спершу хочемо зазначити, що в програмі туру вказана детальна інформація стосовно програми туру.
У перший день зазначено: при наявності часу, запрошуємо відвідати столицю Польщі - Варшаву (19€). 
Детальніше - https://adriatic-travel.com.ua/tour/paryzh-ta-amsterdam-zbyraye-druziv#program.
Отже, Варшаву ми відвідуємо при наявності часу, зважаючи на ситуацію на кордонах, трафік та затори по дорозі.
В перший день туру поселення в готель відбулось орієнтовно о 23:30, відповідно якщо б ми відвідали Варшаву поселення в готель змістилось на 2-3 години. І подальші дні змістились б по таймінгу.
Стосовно відвідування Брюсселю та Франкфурту, у програмі туру вказано, що дані місця ми пропонуємо відвідати за бажанням (вартість екскурсій 23 та 20 євро). У туристів був вибір або відвідати екскурсію, або відпочивати в готелі або обрати трансфер і самостійно погуляти містом.
У Франкфурті група проживала в готелі Ibis Frankfurt Centrum, який знаходиться в самому центрі міста. Чому Ви вказуєте, що дані екскурсії були включені у вартість туру, називаєте вартість 30 євро, а також неможливість погуляти самостійно у тому ж Франкфурті нам не зрозуміло.
Хочемо зазначити, що тур «Париж та Амстердам збирає друзів!» без нічних переїздів, тому гаджети можна було заряджати кожного дня в готелі, а при потребі дозарядити в автобусі (було доступно 5 працюючих розеток).
Автобус виїхав у рейс технічно справний і в належному вигляді, спинка крісла на якому Ви сиділи відхилялась більше за всі інші, що спричиняло дискомфорт туристці, яка сиділа позаду Вас. Що б уникнути конфлікту на сидіння були встановлені заводські обмежувачі, які були на усіх інших 51 сидінні, та відкидались згідно стандартних характеристик.
Також, хочемо зазначити, що даний перевізник та водії постійно працюють з нашою компанією, жодних порушень чи скарг не надходило, навпаки лише подяки і теплі слова водіям за їх роботу.
З приводу, керівника групи Куликовець Мар'яни, за час роботи в нашій компанії Мар'яна проявила себе як хороший керівник групи з високим рейтингом. Звичайно, ми проведемо додаткову розмову з керівником групи на основі Вашого звернення.
Надаючи Вам знижку 15% від вартості туру як військовослужбовцю, а також безкоштовно 1-2 місце, ми старались що б ваша відпустка пройшла як найкраще.
Просимо вибачення за незручності.
З повагою, Адріатік Тревел.
Показати 1 відповідь

Брехня на брехні

Olha Olha 26 вересня, 2023 год
Мій тур"Скарби Норвегії" відміняли двічі!
Доводилося повертати квитки на потяг. Добре, що лояльне керівництво на роботі, тому відпустку вдалось анулювати.
Скажу наступне, в компанії типу дуже багато різноманітних турів. Але з тих сотень турів поїде лише 5 куди і впихнути усіх хто сплатив 30% задатку за будь-який інший тур. Гарантований від'їзд ВЗАГАЛІ НІЧОГО НЕ ОЗНАЧАЄ, так само як і... Читати відгук
Мій тур"Скарби Норвегії" відміняли двічі!
Доводилося повертати квитки на потяг. Добре, що лояльне керівництво на роботі, тому відпустку вдалось анулювати.
Скажу наступне, в компанії типу дуже багато різноманітних турів. Але з тих сотень турів поїде лише 5 куди і впихнути усіх хто сплатив 30% задатку за будь-який інший тур. Гарантований від'їзд ВЗАГАЛІ НІЧОГО НЕ ОЗНАЧАЄ, так само як і те що тур буде горіти помаранчевим "мало місць". Це мені підтвердив менеджер. За 5 днів до туру мені писали, що тур 100% відбудеться без скасування, а на наступний день повідомляли, що нажаль декілька людей відмовились, тому тур не відбудеться, але ось вам варіанти куди ви можете з нами поїхати на ці дати. Ну... щоб відпустка не згоріла. Це дно і маніпуляція, клієнтами!
Нажаль, туроператор дуже розчарував!!!
Можливо комусь повезе відвідати омріяний тур, але щось мені здається, що це буде виключенням з правила. У менеджерів брехня на брехні((( я витратила час, здала три квитка на потяг, бо з Києва, не відпочила і залишилась з відчуттям повного розчарування.
П.С. В кінці, я написала, що ви брехали про гарантованість тура. На що отримала відповідь, що просто знову відмовились. Але ж люди які в останній момент відмовляються дарують 70% свого задатку компанії! Брехня, знову, очевидна.
Компанія рівня ДНО, в мене все.
1 згоден

Це просто квінтессенція непрофесійності, хамства, тупості і жадібності

Oksana Ieroshenko Oksana Ieroshenko 25 серпня, 2023 год
1. Автобус. Вік автобуса - мінімум 10 років (модель Setra s415gt-hd знята з виробництва у 2013 році). Салон як у міжміського автобуса для поїздок до 4 годин (те що всі бачили в Автолюксі - то реально люкс порівняно з цим автобусом). Зі слов водія автобус своєчасно не обслуговується і взагалі що ви порівнюєте з Туреччиною (міжміськи автобуси). Я вибачаюсь, а... Читати відгук 1. Автобус. Вік автобуса - мінімум 10 років (модель Setra s415gt-hd знята з виробництва у 2013 році). Салон як у міжміського автобуса для поїздок до 4 годин (те що всі бачили в Автолюксі - то реально люкс порівняно з цим автобусом). Зі слов водія автобус своєчасно не обслуговується і взагалі що ви порівнюєте з Туреччиною (міжміськи автобуси). Я вибачаюсь, а чому б мені не порівнювати з Туреччиною? Ми чим гірше? Чому наші туроператори вважають що нас можна возити на списаних автобусах, які не обслуговуються? На запитання в момент придбання туру, а який буде автобус, кажуть - дізнаєтесь в день виїзду (лежу). Водій гнав по карпатах, обганяв фури на гірській дорозі не бачачи що там попереду, ризикуючи, тому що одна тьотя попросила привези її на потяг. На зауваження сказав всім закрити роти.

2. Страховка. Краще купити собі страховку в нормальній компанії, якщо ви дбаєте про совю безпеку. Та страховка, яку вони оформлюють в пакеті - будете самостійно шукати лікаря, збирати чеки, ну а потім всі знають як проходи ть компенсація (більшість людей просто кидають цю справу, тому що: а ви не так зафіксували страховий випадок, у вас не такий чек, у вас нерозбірливо прізвище лікаря у медичному висновку і т.д.)

3. Керівник групи (уповноважений представник туроператора). На всі неприємні питання або претензії рекомендує дзвонити своєму агенту, у якого ми купували тур. Зі слов керівника групи, за всі питання відповідає агент (хто продав тур), або якщо претензії до автобуса - компанія перевізник ну і так далі. Керівник під час інформування по різним питанням, задвігає таку дічину, що тут пересказувать не хочу. На другий день подорожі керівник туру заявила що вона взагалі не працює в Адріатік Тревел і що вона тут тільки для того щоби продавати нам екскурсії.

4. Транзитний готель. Коли купуєш тур то ще хоч якось передивляєшся готель у країні відпочинку, але назву транзитного готелю ти узнаєш тільки за добу до початку туру. особисто я не знала, що готель, маючий хоч одну зірку може не мати в кімнатах кондиціонеру. Взагалі чим таких готель, то вже і в автобусі непогано майже. Мало хто спав в тому готелі, тому що у декого була алергія на подушки з пір'я (і ще як тільки до неї наближаєшся по запаху зрозуміло що її ніколи не чистять), хтось не спав через спеку (відкриті балкони не допомагали, повітря стояло нерухомо в кімнаті. можливо тому що коли будували цей готель з картону, забули про вентиляцію). ну і відкриті балкони - це комари. Дуже не сподобався транзитний готель

5. Туристичний податок (citi tax). Держава Хорватія збирає цей податок за тарифом 1.40 Євро за дорослого/за добу, 0.7 Євро - діти віком від 12 років, 0 Євро (безкоштовно) - діти до 12 років. Чомусь керівник групи зібрав з автобусу цей податок (по 2 Євро за добу, в тому числі зі всіх дітей незалежно від віку). На мій відгук у телеграм каналі Адріатік Тревелу мені написали що вони користуються тарифами які вказані на сайті Адріатік Тревела. Тобто я так зрозуміла що законодавство Хорватії на ставку податку у країні Хорватія не впливає. Також по 2 Євро зібрали за 2 ночівлі у транзитному готелі на території Угорщини, хоча стягнення туристичного податку у цій країні передбачено тільки за перебування у столиці (все це гуглиться дуже легко). На мою думку це дуже жалюгідно здирати додаткові кошти з людей, тим більше за дітей обгрунтовуючі цей збір як обов'язковий податок. Коли я наполягла що я буду сплачувати податок офіційно на рецепшені (як це і має бути), на рецепшені з мене грошей не взяли, пояснивши це тим що туроператор вже сплатив ці кошти коли сплачував за номери. В мене питання, це що? Чому не можна було ці гроші взяти з нас у складі вартості туру? Чи це такий заробіток на дельті 0.6 Євро? Я не знайшла ніде логічної відповіді на це питання, тому прийшла до висновку що це просто якась тупа і незрозуміла схема.

6. Готель Медена Трогір. Готель побудований мінімум 50 років тому (про це свідчить велика цифра 50 у фойє ). ті кімнати в яки поселили нас явно не проходили капітальний ремонт. Сидяча ванна вже багато разів пофарбована білою фарбою, є тріщини у фарбі. Туалет я думаю що був встановлений відносно нещодавно, всі труби зверху, монтажна піна і тп. Пластиковий бачок (давно таких вже ніде не бачила). Перегородки між балконами брудні, з тріщинами. На балконі деінде відстає плитка на полу, на даху - пляма плісняви диаметром 50 см. Ресторан - більш менш. Їжа нормальна як для ***. Ціна наприклад на пиво що у барі на березі, що у фойе, що у магазині на території готелю - 5-6 євро. Причому у магазині ціна може змінюватись непередбачувано: іноді 3 євро, іноді 6. Коли я сказала що тільки вчора ввечері було 3 євро а чого зараз 6, мені продали пиво за 4 євро :) В готелі дуже сумно, за територією готелю нічого немає.

В цілому склалось враження, що ми самі винні що такі туроператори існують. Склалось враження що вони не поважають людей, надаючі їм такий транспорт, та готелі. Якщо вони вважають що це якісні послуги, добре то їх рівень, але ж чому достатня кількість людей вважає це за норму - незрозуміло. На всі запитання або коментарі щодо туру і всього що в нього входить Адріатік Тревел вас або посилає до турагента, або відповідає взагалі якусь брєдятіну. При цьому поводять себе дуже по хамськи, ніколи не визнають що неправі, навіть коли потім повертають гроші за завищену ставку туристичного збору наприклад. Цікаво, їх чомусь трохи лякає погроза викликати поліцію. Це може говорити про те що є проблеми чи з автобусами, чи з документами. Образливо, що вони мають нас за якихось баранів, яких можна стригти а вони будуть тіки мекати. Ганьба.

Автобус треш

Гость Гость 20 серпня, 2023 год
Хочу залишити цей відгук тут. Я вже не перший раз користуюся послугами Адріатік тревел. Попередній досвід був позитивний, тому вирішила обрати цього ж оператора для подорожі у Чорногорію.
Отже:
1. Автобус. Тривалість дороги 29-32 год залежно від перетину кордонів. Хотілося б бачити для такої відстані комфортний автобус, але... Це просто ЖАХ, старий автобус. Сидіння максимально не зручні. Я не... Читати відгук
Хочу залишити цей відгук тут. Я вже не перший раз користуюся послугами Адріатік тревел. Попередній досвід був позитивний, тому вирішила обрати цього ж оператора для подорожі у Чорногорію.
Отже:
1. Автобус. Тривалість дороги 29-32 год залежно від перетину кордонів. Хотілося б бачити для такої відстані комфортний автобус, але... Це просто ЖАХ, старий автобус. Сидіння максимально не зручні. Я не високого зросту , мої коліна ледь поміщались до наступного стільця. Брудно. Я вже мовчу про 4 розетки для підзарядки телефону на 60 людей. Підніжки у деяких стільцях несправні. Кишеньки на стільцях видерті. Дорога пекло... Єдиний позитив у автобусі є кондиціонер.

Незважаючи на зауваження всіх туристів щодо стану автобуса, назад їхали ним же , ніхто і не поворухнувся, щоб покращити умови. Тому уточняйте в оператора який буде автобус. Це був найгірший яким я їздила.😡

2. Гід в один бік була Юлія , максимально хороша і приємна людина, чітка та послідовна, намагалась вирішити всі питання, які виникали, допомагала розібратись з роумінгами і ще у ряді організаційних питань. Дуже їй дякую ❤️.

На звороті їхали з гідом Оксаною, різка жінка, свій настрій з попередньої подорожі перекладала на нас. На будь які питання відповідала грубо. Ще питання до оператора, як можна відправити з туристами гіда який не володіє англійською. Трапилась ситуація на дорозі де потрібно було вирішити питання англійською , шукали туриста який би це зміг зробити. Добре, що ми лише їхали з нею назад, а не провели весь тур. Як на мене бракувало ввічливості та толерантності.

3. Готель. Відпочивали у готелі Franeta lux. Розташування чудове, до пляжу 10 хв , через старе місто. Нам пощастило у нас була хороша покоївка, було чисто , прибирали щодня , змінювали полотенця. Меблі у зношеному стані, але це не зіпсувало враження. Туристи, які відпочивали з нами, у іншому крилі, мали проблеми з прибиранням , елементарна заміна полотенець та відсутність елементарно туалетного паперу. А наприкінці поїздки відношення покоївок круто змінилось почали вимагати гроші за стілець який був зламаний у номері ще до моменту вселення. Вимагали гроші за загальний душ. Одна пара прорахувалась з часом виселення на 30 хв, вимагали 50є, за несвоєчасне виселення. Але натомість тих же туристів поселили на 2 год пізніше вказаного.

Чорногорія неймовірно красива - голодні на красиві краєвиди , обов'язково відвідайте цю країну. Поїздка була б приємнішою, якби дані організаційні моменти прорахував оператор. Адріатік тревел, максимально г.. автобуси - Автобус треш Адріатік тревел, максимально г.. автобуси - Автобус треш Адріатік тревел, максимально г.. автобуси - Автобус треш

Тур до Чорногорії

Ольга Ольга 19 серпня, 2023 год
Перед тим як замовляти тур до Черногоріїї допросить з пристрастю, чи буде робити кондиціонер? Саме зараз їдимо до Черногоріїї, кондиціонер взагалі не працює!!! Тобто водій свідомо виїхав у подорож з не роблячим кондиціонером. Спробували зв'язатися зі своїм туроператором з Євротура, вона відписалася, що гід їй відповіла, що кондиціонер робе і всі туристи довольні!  Короче клеять дурня і нічого ніхто не... Читати відгук Перед тим як замовляти тур до Черногоріїї допросить з пристрастю, чи буде робити кондиціонер? Саме зараз їдимо до Черногоріїї, кондиціонер взагалі не працює!!! Тобто водій свідомо виїхав у подорож з не роблячим кондиціонером. Спробували зв'язатися зі своїм туроператором з Євротура, вона відписалася, що гід їй відповіла, що кондиціонер робе і всі туристи довольні!  Короче клеять дурня і нічого ніхто не робе! Водій взагалі на  запитання, чому в салоні так жарко? Відповів, тому що жарко на вулиці, потім, що йому на його місці ще жарче, потім, що не робе кондиціонер... Потім відкрив с заду якусь кришку і довго гіпнотизував очима той нещасний нероблячий кондиціонер, мабуть сподівався силою мислі починити його... Короче кажучи - ПОВНИЙ ТРЕШ!!! На вулиці +35, стоїмо на кордоні вже третій час без кондиціонера, настрій геть зіпсован таким скотським відношенням до людей! Нікому не раджу туроператора АДРІАТИК ТРЕВЕЛ,
питання ніхто не вирішує, сподіваються, що й так зійде.

Жахливий автобус до Болгарії

Tanya Tanya 3 серпня, 2023 год
Не рекомендую! Їхали 22.07.23 і поверталися 31.07.23 одним і тим же автобусом KI9889AB Київ-Болгарія(Adriatic Travel). До водіїв претензії не маю, досвідчені і приємні люди. А от стан т/з...немає слів. Списати давно потрібно.Поломка була в дві сторони. Перший раз простояли біля поля 3 години. Дорога назад накрилась електроніка. Хто відповідає за дозвіл виїзду на маршрут?
Втрачений час і кошти, які оплачені... Читати відгук
Не рекомендую! Їхали 22.07.23 і поверталися 31.07.23 одним і тим же автобусом KI9889AB Київ-Болгарія(Adriatic Travel). До водіїв претензії не маю, досвідчені і приємні люди. А от стан т/з...немає слів. Списати давно потрібно.Поломка була в дві сторони. Перший раз простояли біля поля 3 години. Дорога назад накрилась електроніка. Хто відповідає за дозвіл виїзду на маршрут?
Втрачений час і кошти, які оплачені за відпочинок, зіпсований настрій. Не кажу вже про проходження кордону Україна-Румунія 8 годин.Повний треш Adriatic Travel - Жахливий автобус до Болгарії
Adriatic Travel Відповідь представника Adriatic Travel 11 вересня, 2023 год
Ваше зауваження взяте до уваги, прийняті необхідні міри. Будь ласка, звертайтеся у контроль якості компанії, щоб ваше скарга була усунута. Приносимо вибачення за незручності, ми вдосконалюємося щодня. Бажаємо приємних подорожей!

Компанія, що наймає гідів із страна агресорів!

Любов Любов 24 квітня, 2023 год
Adriatic Travel - українська компанія зі штаб-квартирою у Львові, - наймає на екскурсії гідів з країни-агресорки за українські гроші.
Сьогодні у Ганновері нам "підсунули" бабцю з характерним росіянським акцентом із Нижнього Новгороду.
Вчора в Астердамі був ще один представник "дружньої" нам країни - білорусії. Ці екскурсії проводили на росіянській.
Оператор не поважає своїх клієнтів та не має гідності! 👎
Adriatic Travel Відповідь представника Adriatic Travel 27 квітня, 2023 год
Також повідомляємо, що в пріоритеті у нас україномовні ліцензовані гіди-екскурсоводи. Але, на жаль, не скрізь є україномовні гіди-екскурсоводи, а також ще є питання якості наданих послуг гідів-екскурсоводів.
Adriatic Travel
Adriatic Travel
Рейтинг 2.6 з 5 на підставі 23 відгуків
adriatic-travel.com.ua
Перейти на сайт

Туристичні компанії
Евроклуб
Евроклуб

Рейтинг: 3.8
38 відгуків
Туристический Оператор ALF
Туристический Оператор ALF

Рейтинг: 4.8
2238 відгуків
Туроператор Join up!
Туроператор Join up!

Рейтинг: 1.8
1467 відгуків
TPG (Travel professional group)
TPG (Travel professional group)

Рейтинг: 3
631 відгук
ТурПартнер
ТурПартнер

Рейтинг: 4.8
402 відгука
ТзОВ "Насорох"
ТзОВ "Насорох"

Рейтинг: 4.8
16 відгуків
Турагентство viaventuretrip.com
Турагентство viaventuretrip.com

Рейтинг: 4.9
102 відгука
Туроператор Орбита
Туроператор Орбита

Рейтинг: 1.6
12 відгуків