Користувалась цім перевізником декілько разів до Варшави.Водіями дуже задоволена: на кордоні все швидко, допомогають з валізами, покладають їх самі на лінту перевірки! Але стюардеса Марина дуже агресивно реагувала на всі побажання наліти чаю, кави , та інші побажання пасажирів у дорозі !! Провчати не може!!! Все у неї не так!!!Неприємні відчуття- щось просити від неї!!! Я ж не... Читать отзыв Користувалась цім перевізником декілько разів до Варшави.Водіями дуже задоволена: на кордоні все швидко, допомогають з валізами, покладають їх самі на лінту перевірки! Але стюардеса Марина дуже агресивно реагувала на всі побажання наліти чаю, кави , та інші побажання пасажирів у дорозі !! Провчати не може!!! Все у неї не так!!!Неприємні відчуття- щось просити від неї!!! Я ж не у неї Дома щось прошу????((( Роздротована Марина!!! Дуже прошу не ставити Марину на обслуговування людей!!! Всі враження від подорожи вона зіпсвала!
Їхала вперше автобусом у Польщу та у зворотньому напрямку. Поїздка до Варшави 14.08.2025 пройшла нормально. Виїзд чітко за розкладом, прибули до кінцевого місця маршруту раніше, ніж за розкладом Плюси: - стюардеса належно обслуговувала рейс, вчасно інформувала про зупинки й час зупинок та про те, що робити під час проходження кордону та контролю - вчасно пропонувались гарячі напої... Читать отзыв Їхала вперше автобусом у Польщу та у зворотньому напрямку. Поїздка до Варшави 14.08.2025 пройшла нормально. Виїзд чітко за розкладом, прибули до кінцевого місця маршруту раніше, ніж за розкладом Плюси: - стюардеса належно обслуговувала рейс, вчасно інформувала про зупинки й час зупинок та про те, що робити під час проходження кордону та контролю - вчасно пропонувались гарячі напої - наявність подушечки та пледу Мінуси: - я маю зросту 176см ( не самий високий) , а відстань між кріслами все ж не достатня для комфортного розміщення ніг й спинка крісла не достаньо висока. Поїздка з Варшави до Києва 3.09.2025. Виїзд на 2 год.пізніше, ніж планувалось і відповідно-затримка приїзду в Київ. Подача автобуса для посадки у Варшаві відбулась за 15 хв.до зміненого часу відправлення, а тому затримка була ще на 15-20хв. Недоліки організації рейсу: - затримка розкладу руху - відсутність під час онлайн-покупки квитків інформації про 2-х ярусний автобус - перші ряди місць 2-го ярусу розміщені майже впритул до лобового скла, у зв'язку з чим обмежене місце для ніг - місця , які розташовані перед сходами, так само мають обмеження для комфортного розміщення ніг Інформацію про меншу відстань для ніг варто додати на сайті для таких місць, щоб люди високого зросту розуміли це при купівлі квитків і заздалегідь самостійно дбали про свій комфорт.
Придбали, бо тільки у цього перевізника залишались квитки на потрібну дату. Автобус по комфорту такий же, як у інших з туалетом-шкафом. Незрозумілі функції т.з. "стюардеси", яка за весь рейс до країн Балтії усього ДВІЧІ запропонувала чай. Все зачиняла, що неможливо було нічого взяти самому, як у інших перевізників, де доступ до кавомашини та інш необмежений! Спізнились на 2+години, хоча... Читать отзыв Придбали, бо тільки у цього перевізника залишались квитки на потрібну дату. Автобус по комфорту такий же, як у інших з туалетом-шкафом. Незрозумілі функції т.з. "стюардеси", яка за весь рейс до країн Балтії усього ДВІЧІ запропонувала чай. Все зачиняла, що неможливо було нічого взяти самому, як у інших перевізників, де доступ до кавомашини та інш необмежений! Спізнились на 2+години, хоча не зупинялись, як було вказано у графіку. Функція "де мій автобус" - відсутня.
Достоинства:
Швидше за інших і все
Недостатки:
Т.з. "стюардеса двічі за 1000+км рознесла напої
Кавомашина прекрасно замінить баласт у вигляді стюардеси з незрозумілими функціями
У інших перевізників доступ до кавомашини, гор.води тощо - необмежений
Їхали в середині липня Прага-Київ. Коли посеред ночі стало холодно я попросила у стюардеси Марини плед, на що вона не дуже ввічливо та з якимись претензіями відповіла, що у мене його не має бути так як я сиджу на місті стюардеси....Я не зрозуміла чому, так як було куплено квиток за повну вартість....Можливо перевізник чи стюардеса вирішили продати лишнє місце щоб... Читать отзыв Їхали в середині липня Прага-Київ. Коли посеред ночі стало холодно я попросила у стюардеси Марини плед, на що вона не дуже ввічливо та з якимись претензіями відповіла, що у мене його не має бути так як я сиджу на місті стюардеси....Я не зрозуміла чому, так як було куплено квиток за повну вартість....Можливо перевізник чи стюардеса вирішили продати лишнє місце щоб підзаробити при цьому знизити якість?... Потім вона ще нагрубила сказавши, що я доросла людина і мала взяти з собою колготки (???....посеред літа). Далі о 6 ранку було запропоновано гарячі напої, після 15:00 я попросила ще кави, так як ми ще на пару годин запізнювались, вона зробила, але знову з таким незадоволенням, що мені було неприємно її пити... Я не зовсім зрозуміла навіщо вона там була взагалі....Приберіть зі своїх послуг каву, пледи, щоб пасажири не турбували якимись дурними проханнями...
Рейс Прага-Київ в середині липня 2025. Коли вночі стало холодно та я попросила плед, стюардеса з якимись претензіями та незадоволенням мені відповіла, що я сиджу на місті стюардеси тому у мене його не має бути. Я не зрозуміла чому я сиджу на місті стюардеси, якщо я купила квиток за повну вартість? Можливо компанія чи стюардеса вирішили таким чином підзаробити та... Читать отзыв Рейс Прага-Київ в середині липня 2025. Коли вночі стало холодно та я попросила плед, стюардеса з якимись претензіями та незадоволенням мені відповіла, що я сиджу на місті стюардеси тому у мене його не має бути. Я не зрозуміла чому я сиджу на місті стюардеси, якщо я купила квиток за повну вартість? Можливо компанія чи стюардеса вирішили таким чином підзаробити та продали своє місце? Також мені нагрубила, що я доросла людина і мала взяти з собою колготки (?... посеред літа)?.... Потім коли після 15 години я попросила кави, так як ми на три години запізнювалися, вона зробила, але була знову така зла, що мені вже було неприємно її пити.... Гарячий напій був о 6 ранку, а цілий день вже не мало бути..... Я не дуже зрозуміла навіщо вона там була взагалі....?
Рейс Прага-Київ. В цілому враження від поїздки було позитивне, але завершення подорожі все перекреслило. Наш рейс не був щасливий на пунктуальність, нажаль. Довелося чекати на кордоні довгі 12 годин, прикордонники навіть не випускали з автобуса, тримали як в'язнів. Звісно, це не до перевізника питання. Але є питання і до нього. Після затримки на кордоні, збився графік слідування автобуса.... Читать отзыв Рейс Прага-Київ. В цілому враження від поїздки було позитивне, але завершення подорожі все перекреслило.
Наш рейс не був щасливий на пунктуальність, нажаль. Довелося чекати на кордоні довгі 12 годин, прикордонники навіть не випускали з автобуса, тримали як в'язнів. Звісно, це не до перевізника питання. Але є питання і до нього.
Після затримки на кордоні, збився графік слідування автобуса. В результаті, замість очікуваного в 18.00 прибуття в Київ, воно відбулося о 2.00 ночі, в комендантську годину, коли заборонено й неможливе пересування містом.
Попередньо перевізником було оголошено, що до кінця комендантської години пасажири, які слідують до Києва, можуть залишатися в автобусі. Але по факту концепція змінилась.
Зрештою, майже 20 змучених 28-годинною поїздкою пасажирів, включно з дітьми, висадили під Центральним вокзалом Києва о 2 ночі.
Розгублені, сонні, втомлені люди розбрелися, котячи свої валізи, шукати місця на скамійках серед вокзальних бомжів. Неочікуване завершення поїздки, чи не так?
Тож маємо побажання до компанії: додати людяності до сервісу. Не так складно було залишити пасажирів відпочити до 5 ранку в салоні автобуса, але цього не було зроблено. Тож пасажири відчули себе зрадженими. "Викинули, як непотріб", - так охарактеризував фінал поїздки один з пасажирів.
Вітаю, 29.06-30.06 2025 їхали маршрутом з Києва до Праги, і оскільки вже не вперше обираю саме вашу компанію, очікувала на приємний сервіс. Але ! Стюардесою була Тетяна і хочу зауважити, що мені не вистачило від неї привітності, особливо якщо порівнювати з іншими стюардесами. Протягом подорожі бувало неввічливо й зневажливо зверталася до пасажирів, одній пасажирці взагалі нахамила й встановлювала свої правила.Розумію,... Читать отзыв Вітаю, 29.06-30.06 2025 їхали маршрутом з Києва до Праги, і оскільки вже не вперше обираю саме вашу компанію, очікувала на приємний сервіс. Але ! Стюардесою була Тетяна і хочу зауважити, що мені не вистачило від неї привітності, особливо якщо порівнювати з іншими стюардесами. Протягом подорожі бувало неввічливо й зневажливо зверталася до пасажирів, одній пасажирці взагалі нахамила й встановлювала свої правила.Розумію, що люди втомлюються і тд. але ця не привітність відчувалась ще до відʼїзду. Загалом можу сказати, що на жаль , ця подорож стала найгіршою з усіх попередніх.
Їхали з Києва, 2поверховий з розетками тайп с...але з чистим туалетом- без води для вмивання рук. Зупинки оголошували завчасно - по гучномовцю. Крім того, що то був інший автобус і не було води- нарікань нема. Приємний персонал. А ось рейс назад- це жах!Одноповерховий автобус. Валентина-хамить, і як взагалі можна працювати з такою статурою в рейсовому автобусі?! Зупинки не оголошують, а... Читать отзыв Їхали з Києва, 2поверховий з розетками тайп с...але з чистим туалетом- без води для вмивання рук. Зупинки оголошували завчасно - по гучномовцю. Крім того, що то був інший автобус і не було води- нарікань нема. Приємний персонал. А ось рейс назад- це жах!Одноповерховий автобус. Валентина-хамить, і як взагалі можна працювати з такою статурою в рейсовому автобусі?! Зупинки не оголошують, а просто проговорюють за хв до самої зупинки, і якщо ви заснули - можете просто проспати свою зупинку. Туалет не прибирали - впродовж рейсу. Вода для вмивання рук закінчилась на кордоні. Водії російськомовні- везуть не людей , а дрова. Дихати під кінець поїздки не було чим. Відстані між сидіннями теж різні. Кому як повезе. Багато людей жалілись на це! Беруть людей без квитків. Дуже неприємна атмосфера.
Користуюсь цим перевізником вже майже 3 роки. Дуже подобався. Але сьогодні сталася неприємна ситуація, яка мене обурила. За весь час користування перевізником я ніразу не запізнилася!!! Сьогодні сталося так що автомобіль зламався, добралася на таксі. Бачу, що запізнююся, пробуючи додзвонитися до екіпажу, номера якого надав сам TransTempo, а ні не можливо. Ніхто мені не відповів. Я запізнилася... Читать отзыв Користуюсь цим перевізником вже майже 3 роки. Дуже подобався. Але сьогодні сталася неприємна ситуація, яка мене обурила. За весь час користування перевізником я ніразу не запізнилася!!! Сьогодні сталося так що автомобіль зламався, добралася на таксі. Бачу, що запізнююся, пробуючи додзвонитися до екіпажу, номера якого надав сам TransTempo, а ні не можливо. Ніхто мені не відповів. Я запізнилася на 4 хв, при тому що квиток був оплачений, ніхто не передзвонив мені і не брав слухавку від мене. В результаті поїхала іншим перевізником. Але зателефонувати до менеджерів TransTempo і мені сказали: 1. Автобус не чекає навіть хвилини( добре, але якби екіпаж відповів, то я б їхала на випередження в аеропорт) 2.номера екіпажу, це для екстрених ситуацій( тоді моя яка??? І навіщо тоді давати ці номера перед поїздкою) Висновок: Перевізник хороший, але якщо у вас щось станеться, винні лише ви, ніхто вам недопоможе, навіть і не спробує якось вирішити ситуацію. Знаєте можливо це ок, але не тоді коли берете плату наперед!!!!!
Достоинства:
Хороші автобуси, є туалет, кава, чай
Недостатки:
Якщо у вас якась екстреної ситуація, то ваші проблеми. До екіпажу недодзвонитесь!!! І вас в результаті зроблять винним!!!
Дякуємо вам за відвертість. 💙 Нам щиро прикро, що сталася така ситуація, особливо з постійною пасажиркою, яка вже багато років довіряє TransTempo.
Ми розуміємо ваше обурення, але хочемо пояснити кілька моментів:
Автобус, на жаль, не може затримуватися на зупинці навіть на кілька хвилин, оскільки це впливає на графік, міжнародні правила та комфорт інших пасажирів.
Номер екіпажу справді надається для нагальних ситуацій, але водій чи стюард не завжди має змогу відповісти в момент посадки - це може бути пов'язано з перевірками, вантажем, оформленням документів тощо.
Ваш дзвінок до менеджера був правильним кроком, але, на жаль, затримка транспорту до місця посадки залишається особистою відповідальністю пасажира.
Ми вдячні вам за всі попередні поїздки з нами і щиро шкодуємо, що ця стала винятком. Обов’язково врахуємо ваші зауваження, аби покращити комунікацію.
Сподіваємось, у майбутньому ви знову дасте нам шанс виправдати вашу довіру. 🚍
Або напишіть, що у вас вже функція стюарда відсутня, або не попросіть чоловіків виконувати свої обов’язки. Поїздка 10.03.25 Варшава Київ. І 13.03.25 назад днівним автобусом. У двох поїздках, інструктаж, кава, повідомлення так щоб чула задня частина автобуса, майже відсутні. Але дуже швидко, за що вас і люблю
Хочемо зазначити, що всі сервісні послуги, такі як кава, чай, пледи, подушки та супровід стюардеси - це комплімент від компанії і не входять у вартість квитка. 🚍✨
Стюарди та стюардеси завжди намагаються зробити подорож комфортною для пасажирів, але інколи можуть бути ситуації, коли обсяг їхньої допомоги відрізняється. Ми передамо ваші зауваження екіпажу, щоб покращити комунікацію та сервіс.
Раді, що ви цінуєте нашу швидкість! Будемо раді бачити вас знову на борту TransTempo! 😊
Їхала з Варшави 10 грудня. Автобус АА9999АА , рейс 808. Посадка на рейс вчасно о 1.30 ночі. Каву/чай нам запропонували вперше на митному контролі. Вдруге звернулася з проханням про гарячі напої на стоянці в Рівно, зіткнулась з хамовитим поводженням стюардеси, пле напій отримали всі пасажири,після мого звернення, і в порядку черги. диспетчер по вайбер сказала , що гарячі напої... Читать отзыв Їхала з Варшави 10 грудня. Автобус АА9999АА , рейс 808. Посадка на рейс вчасно о 1.30 ночі. Каву/чай нам запропонували вперше на митному контролі. Вдруге звернулася з проханням про гарячі напої на стоянці в Рівно, зіткнулась з хамовитим поводженням стюардеси, пле напій отримали всі пасажири,після мого звернення, і в порядку черги. диспетчер по вайбер сказала , що гарячі напої то комплімент від компанії а не правило перевезення Найбільше мене здивував обухівський туалетний папір в туалеті що постійно падав і не відривався поштучно , та пакет з використаним пасажирами папером( міжнародний рейс!), що висів у кульку над на рівні обличчя. І це при достатньо недешевій в вартості квитка.
Достоинства:
Зручний час рейсу.
Зручний автобус, вчасно прибуття.
Чемні водії.
Недостатки:
Стюардеса не виконує свою роботу сумлінно, не ввічлива.
Світлано, дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації. Нам прикро, що ваша подорож залишила не лише позитивні враження.
Хочемо уточнити, що гарячі напої дійсно є компліментом від компанії. Розносити гарячі напої під час руху автобуса, особливо вночі, дійсно небезпечно для пасажирів і персоналу. Тому їх пропонують на безпечних зупинках, де це можливо зробити без ризику. Щодо поведінки стюардеси - ваше зауваження буде передано керівництву, і ми проведемо додатковий інструктаж, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Ваші зауваження щодо санітарних умов також прийняті до уваги, і ми докладемо зусиль, щоб такі недоліки більше не повторювалися. Дякуємо за ваші конструктивні зауваження, які допоможуть нам удосконалити сервіс. Сподіваємося, що ваші наступні поїздки з нами будуть комфортними та приємними. 🚍✨
Доброго дня, Влада! Щоб ми могли краще зрозуміти вашу ситуацію та перевірити надану інформацію, підкажіть, будь ласка, звідки і куди ви їхали, яка була дата поїздки та ваше місце в автобусі? Ми прагнемо покращити наш сервіс і будемо вдячні за вашу допомогу в цьому.
Їхала вашим перевізником 03.08.24, номер автобуса 4444. Київ- Прага Стюартдесою була Валя! Це неймовірна професіональна жінка. Валя, знає свою справу відмінно. Увагу приділяла всім пасажирам. Тільки відїхали одразу розповіла умови перебування у автобусі. Чай, кава всю дорогу. Водії які працювали в цей день, були теж привітими і веселими чоловіками. Потім сталася помилка на табло дисплей автобуса. Ми... Читать отзыв Їхала вашим перевізником 03.08.24, номер автобуса 4444. Київ- Прага Стюартдесою була Валя! Це неймовірна професіональна жінка. Валя, знає свою справу відмінно. Увагу приділяла всім пасажирам. Тільки відїхали одразу розповіла умови перебування у автобусі. Чай, кава всю дорогу. Водії які працювали в цей день, були теж привітими і веселими чоловіками. Потім сталася помилка на табло дисплей автобуса. Ми зупинилися коло недалеко Львова. Чекали інший автобус. Все пройшло добре.Нас пересадили і ми поїхали далі, до Праги. Поїздка була гарною Таке враження , що з Валею ми були знайомі довгий час. Спілкування було дужє приємне. Потім ми їхали з дитиною в зворотному напрямку, 14.08.24,рейс 414 Прага-Київ Ту було все протилежно.Ала, стюардеса спочатку хотіла покащатися приємною жінкою, але як показав час , то все не відповідало дійсності. Те саме стосується і водіїв. По дорозі зі Львова забули на вокзалі чоловіка, який вийшов на вулицю. Ми виїхали , Ала, не порахувала кількість людей. Нам довелося на виїзді зі Львова чекати на людину. Чай, кава за весь час поїзди пропонувалися лише 2 рази. Порівняно з Валею, це нічого.. Коли підїджли до Киева, одна жінка здійснювалося на свій останній рейс.Попросила їхати швидше. Водій про себе відповів хамовито. Поїздка була не дуже приємною.
Дякуємо за детальний відгук! Нам приємно чути, що ваша перша подорож була комфортною та приємною завдяки професійності нашої стюардеси Валі та команді водіїв. Ми завжди раді чути, що наш сервіс відповідає очікуванням.
Щодо другої подорожі, ми приносимо вибачення за недоліки в обслуговуванні. Ситуація з забутим пасажиром і недостатня увага стюардеси Алли не відповідають нашим стандартам. Ми обов’язково проведемо роботу над покращенням сервісу, щоб уникнути подібних інцидентів у майбутньому.
Ваш зворотний зв'язок дуже важливий для нас, і ми вдячні за вашу чесність. Сподіваємось, що ваші наступні подорожі з нами будуть лише позитивними.
Таблички над креслами в автобусе укпзывают на то, что нечетные нумерация находятся у окна, четные номера-в проходе.На всех сайтах, которые продают билеты на рейсы Транстемпо нумерация креслами соответствует нумерация в автобусе, за исключениям сайтах Транстемпо, где составители сайтах не удосужились ознакомиться с Таблички и пронумеровали на свой лад:нумерация одних креслами в ряду соответствует табличкам, другая сторона ряда нет(нечетные места у... Читать отзыв Таблички над креслами в автобусе укпзывают на то, что нечетные нумерация находятся у окна, четные номера-в проходе.На всех сайтах, которые продают билеты на рейсы Транстемпо нумерация креслами соответствует нумерация в автобусе, за исключениям сайтах Транстемпо, где составители сайтах не удосужились ознакомиться с Таблички и пронумеровали на свой лад:нумерация одних креслами в ряду соответствует табличкам, другая сторона ряда нет(нечетные места у окна), что вносит путаницу при посадке пассажиров.Проводница при этом поясняет, что таблички старые.Странно, на одной сторона ряда все правильно, на другой- считай наоборот.Приведите в соответствует либо таблички, либо сайт.(Рейс Киев-Варшава, 15.00, 05.08.2024).
Доброго дня! Ще в процесі поїздки. Хотіла залишити відгук на Гугл, але чомусь не пускає. Можливо причина в тому, що був відгук місяць тому. Хочу зауважити, що тоді я виставила 5 зірочок. Реально була класна поїздка, навіть незважаючи на довготривале очікування на кордоні в напрямку Польщі. Пишу теперішні враження: автобус чистий, водії ввічливі, працюють розетки, вайфай, туалет. Робили чай та... Читать отзыв Доброго дня! Ще в процесі поїздки. Хотіла залишити відгук на Гугл, але чомусь не пускає. Можливо причина в тому, що був відгук місяць тому. Хочу зауважити, що тоді я виставила 5 зірочок. Реально була класна поїздка, навіть незважаючи на довготривале очікування на кордоні в напрямку Польщі. Пишу теперішні враження: автобус чистий, водії ввічливі, працюють розетки, вайфай, туалет. Робили чай та каву. Але. В туалеті немає мила, Ще до кордону закінчилась вода. Руки не вимити. Стюардеси немає. Прошу керівництво звернути увагу на ці необхідні дрібнички! Без стюардеси реально погано! Водіям - респект! Гарного дня!
Дякуємо за ваш відгук та високу оцінку! Ми раді, що загалом ви задоволені нашими послугами. Водночас, дуже шкодуємо, що під час вашої останньої поїздки виникли певні незручності. Хочемо запевнити, що такі ситуації є виключенням, а не постійною практикою.
Ми обов'язково звернемо увагу на ваші зауваження щодо відсутності мила та води в туалеті, а також на відсутність стюардеси. Це дійсно важливі моменти, і ми працюватимемо над їх вирішенням, щоб забезпечити максимальний комфорт для наших пасажирів.
Ваші конструктивні коментарі дуже цінні для нас. Дякуємо за ваше розуміння та підтримку. Сподіваємося, що ваші наступні поїздки з нами будуть ще кращими!
Ехали 26 июня. Между сиденья и места хватает, но не везде. В салоне было душно и, практически, нет возможности размяться,минимальное количество остановок и те на пару минут. С ребёнком тяжеловато. Также опоздание было уже в Йиглава и дальше по нарастающей.. Рекомендовали как лучшего перевозчика, но мы с этим, к сожалению, не согласны.
Достоинства:
Wi-Fi, расстояние между креслами, подушечки, туалет в салоне
Недостатки:
Постоянное пребывание в автобусе, душно, опоздание.
Будь ласка, уточніть, звідки і куди ви їхали, дату поїздки та номер вашого місця в автобусі. Ця інформація допоможе нам краще зрозуміти ситуацію та перевірити обставини, про які ви написали.
Ми завжди прагнемо забезпечити комфортні умови для наших пасажирів. Наші автобуси обладнані кондиціонерами, мають достатню кількість зупинок для відпочинку та високий рівень обслуговування. Деякі пасажири зазначають, що зупинок занадто багато, інші – що недостатньо.
Щодо запізнення. Затримки можуть трапитися через обставини, які ми не можемо контролювати.
Ми перевіримо вашу інформацію, щоб зрозуміти, що саме могло визвати у вас подібну реакцію.
Добрий день. З перевізником Транс Темпо мною було здійснено 6 поїздок, а якщо врахувати, що в обидві сторони (Варшава), то вже 12. Обирала цього перевізника через достатню відстань для ніг, між сидіннями. Дійсно зручно. На рахунок автобусів, вони різні. Є більш нові, а є м'яко кажучи, не зовсім, і це помітно відразу. Тому тут лотерея.... Перше - на жаль... Читать отзыв Добрий день. З перевізником Транс Темпо мною було здійснено 6 поїздок, а якщо врахувати, що в обидві сторони (Варшава), то вже 12. Обирала цього перевізника через достатню відстань для ніг, між сидіннями. Дійсно зручно. На рахунок автобусів, вони різні. Є більш нові, а є м'яко кажучи, не зовсім, і це помітно відразу. Тому тут лотерея.... Перше - на жаль ніяких бонусів, знижок від вашої кількості поїздок не передбачено. Хоча інші компанії використовують таку практику. Зателефонувала в офіс, але спілкування з жіночкою з того боку слухавки, було не надто приємне, попередні коментатори праві. Вражаюча зверхність! Друге - в опції поїздок вказано чай-кава. Ось вже дві останні поїздки не було стюардеси. А це означає, що і напоїв теж. Звісно, водії того не пропонують. Спілкуючись з пасажирами, виявилось, що багато хто чекав, але не дочекався)) За чистотою в туалеті, теж слідкувати не було кому... Якщо ви вважаєте, що стюардеса не обов'язково має бути до Польщі, то вкажіть це в описі своїх послуг. І не буде даремних сподівань. Тим більше, що ціна за квитки взагалі не по низу ринку.... Висновок - буду змінювати перевізника, на щастя, є з кого обирати)
Достоинства:
Достатньо місця між сидіннями
Вчасний доїзд, якщо без форс мажорних обставин
Недостатки:
Не вся інформація, що подана на сайті, відповідає дійсності
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом. Перепрошуємо за незручності, з якими ви зіткнулися. Ми цінуємо вашу відданість як постійного пасажира. Ми завжди прагнемо покращувати наші послуги і врахуємо ваші зауваження щодо різного стану автобусів, відсутності бонусів за кількість поїздок та неприємного обслуговування.
Ми постараємося поліпшити комунікацію і сервіс, щоб ваші наступні подорожі були максимально комфортними. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс.
Ехали 01.06 из Праги. Оказалось что за пакет по мимо чемодана нужно доплатить 100 крон или 200 грн. Такой информации на сайте не нашла, билет брали на сайте. На вопрос могу ли заплатить картой водитель даже отвечать не стал. Пришлось как говорится наскрести ему 100 крон так как не было налички. Едем не первый раз столкнулись с этим впервые. Хотелось... Читать отзыв Ехали 01.06 из Праги. Оказалось что за пакет по мимо чемодана нужно доплатить 100 крон или 200 грн. Такой информации на сайте не нашла, билет брали на сайте. На вопрос могу ли заплатить картой водитель даже отвечать не стал. Пришлось как говорится наскрести ему 100 крон так как не было налички. Едем не первый раз столкнулись с этим впервые. Хотелось бы знать заранее что нужно ещё что то платить наличными.
Дякуємо за ваш відгук. Вибачте за незручності, передали ваше звернення до відділу по роботі з клієнтами. Детальні правила перевезення багажу можна знайти тут: 7. Перевезення багажу. https://transtempo.ua/ua/pravila-perevozki-passazhirov Ваші коментарі дуже важливі для нас, і ми будемо працювати над покращенням сервісу.
Доброго дня ! Прошу звернути увагу на працівницю стюардесу питання:Для чого вона робить посадку ??? Якщо во поняття немає про документи з якими можна перетинати кордон !! І ще це тієї пані « заюнь , сонце і подібне звернення не наромально особливо мені не подобається. Моя поїздка Львів -Їглава 17:30 13.01.2024 при посадці бере мій паспорт і таким... Читать отзыв Доброго дня ! Прошу звернути увагу на працівницю стюардесу питання:Для чого вона робить посадку ??? Якщо во поняття немає про документи з якими можна перетинати кордон !! І ще це тієї пані « заюнь , сонце і подібне звернення не наромально особливо мені не подобається. Моя поїздка Львів -Їглава 17:30 13.01.2024 при посадці бере мій паспорт і таким фирком «Що це за паспорт « я відповідаю що не так , а вона це не біометричний паспорт, я їй ну і що там є віза для перетину кордону ця пані відриває будь яку і говорить вона до 2021 р і одразу покликала водія замість того , щоб зі мною вести діалог ! І він розглядає мій паспорт і не може найти візи і каже пані не їде ! Що це таке від коли у нього такі повноваження вирішувати самостійно таке ! Я вже з нервів вириваю у нього свій паспорт і показую візу ! А він мені вона до 04.02.2024 , а я йому а це має значення якщо зараз січень !!! Висновок потріпали нерви капець!
Доброго дня! Перепрошуємо за непорозуміння та незручності, що виникли. Щиро вдячні, що поділилися вашим досвідом. Ми передамо ваш відгук до відділу по роботі з клієнтами для вдосконалення роботи та запобігання подібних ситуацій у майбутньому. Бажаємо вам приємних подорожей і сподіваємося на ваше розуміння.
Наш рейс 02.10.2023 з Праги о 20.00 на Київ, Автобус справді комфортний, зручний ......про водіїв коротко - хами ( принаймі Один з них).....стюардеса Алла- дуже привітна, все пояснила та показала...їхали - спереді наших місць пес..,( маленький, йокш.терєр) ,ззаду також ( здорова псіна, яка смердить і гавкала...,) одне до Вас зауваження- перш, ніж продавати квитки, уточняйте, з якими псами їдуть пасажири!!!!!... Читать отзыв Наш рейс 02.10.2023 з Праги о 20.00 на Київ, Автобус справді комфортний, зручний ......про водіїв коротко - хами ( принаймі Один з них).....стюардеса Алла- дуже привітна, все пояснила та показала...їхали - спереді наших місць пес..,( маленький, йокш.терєр) ,ззаду також ( здорова псіна, яка смердить і гавкала...,) одне до Вас зауваження- перш, ніж продавати квитки, уточняйте, з якими псами їдуть пасажири!!!!! Бридко було сидіти та нюхати і слухати собачу пащу! Фу!!
Достоинства:
Нормальне обслуговування...
Недостатки:
Створіть окремі місця для тварин, клітки якісь з вентиляцією
Їхала автобусом 25 вересня. Відправка була з Праги о 20.00, рейс Прага -Київ.Комфортний та зручний. Все, що необхідно в автобусі для комфортної та безпечної поїздки є. В нас була дуже приємна стюардеса -Олена. Єдиним величезним мінусом було - хамовитість водіїв. Водії не мають поваги до своїх пасажирів, кричать до них і хамлять їм. Будь ласка, TransTempo, проведіть належну бесіду зі... Читать отзыв Їхала автобусом 25 вересня. Відправка була з Праги о 20.00, рейс Прага -Київ.Комфортний та зручний. Все, що необхідно в автобусі для комфортної та безпечної поїздки є. В нас була дуже приємна стюардеса -Олена. Єдиним величезним мінусом було - хамовитість водіїв. Водії не мають поваги до своїх пасажирів, кричать до них і хамлять їм. Будь ласка, TransTempo, проведіть належну бесіду зі своїми водіями цього рейсу ( 25.09.2023р., Прага -Київ, відправлення з Флоренса о 20.00). Тому, що цілий автобус був в шоці від хамства та культури Ваших водіїв. Дякую, за безпечну поїздку.
Дякуємо за ваш допис, передали звернення до відділу по роботі з клієнтами.
Перепрошуємо за незручності.
ТрансТемпо (Trans Tempo)
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Стюардеса Марина
Київ-Варшава-Київ
Поїздка до Варшави 14.08.2025 пройшла нормально.
Виїзд чітко за розкладом, прибули до кінцевого місця маршруту раніше, ніж за розкладом
Плюси:
- стюардеса належно обслуговувала рейс, вчасно інформувала про зупинки й час зупинок та про те, що робити під час проходження кордону та контролю
- вчасно пропонувались гарячі напої... Читать отзыв Їхала вперше автобусом у Польщу та у зворотньому напрямку.
Поїздка до Варшави 14.08.2025 пройшла нормально.
Виїзд чітко за розкладом, прибули до кінцевого місця маршруту раніше, ніж за розкладом
Плюси:
- стюардеса належно обслуговувала рейс, вчасно інформувала про зупинки й час зупинок та про те, що робити під час проходження кордону та контролю
- вчасно пропонувались гарячі напої
- наявність подушечки та пледу
Мінуси:
- я маю зросту 176см ( не самий високий) , а відстань між кріслами все ж не достатня для комфортного розміщення ніг й спинка крісла не достаньо висока.
Поїздка з Варшави до Києва 3.09.2025.
Виїзд на 2 год.пізніше, ніж планувалось і відповідно-затримка приїзду в Київ. Подача автобуса для посадки у Варшаві відбулась за 15 хв.до зміненого часу відправлення, а тому затримка була ще на 15-20хв.
Недоліки організації рейсу:
- затримка розкладу руху
- відсутність під час онлайн-покупки квитків інформації про 2-х ярусний автобус
- перші ряди місць 2-го ярусу розміщені майже впритул до лобового скла, у зв'язку з чим обмежене місце для ніг
- місця , які розташовані перед сходами, так само мають обмеження для комфортного розміщення ніг
Інформацію про меншу відстань для ніг варто додати на сайті для таких місць, щоб люди високого зросту розуміли це при купівлі квитків і заздалегідь самостійно дбали про свій комфорт.
Двічі за 1000+км "стюардеса" видала чай!
не ввічлива стюардеса Марина
не ввічлива стюардеса Марина
Ложка дьогтю в бочці меду.
Наш рейс не був щасливий на пунктуальність, нажаль. Довелося чекати на кордоні довгі 12 годин, прикордонники навіть не випускали з автобуса, тримали як в'язнів. Звісно, це не до перевізника питання. Але є питання і до нього.
Після затримки на кордоні, збився графік слідування автобуса.... Читать отзыв Рейс Прага-Київ. В цілому враження від поїздки було позитивне, але завершення подорожі все перекреслило.
Наш рейс не був щасливий на пунктуальність, нажаль. Довелося чекати на кордоні довгі 12 годин, прикордонники навіть не випускали з автобуса, тримали як в'язнів. Звісно, це не до перевізника питання. Але є питання і до нього.
Після затримки на кордоні, збився графік слідування автобуса. В результаті, замість очікуваного в 18.00 прибуття в Київ, воно відбулося о 2.00 ночі, в комендантську годину, коли заборонено й неможливе пересування містом.
Попередньо перевізником було оголошено,
що до кінця комендантської години пасажири, які слідують до Києва, можуть
залишатися в автобусі. Але по факту концепція змінилась.
Зрештою, майже 20 змучених 28-годинною
поїздкою пасажирів, включно з дітьми, висадили
під Центральним вокзалом Києва о 2 ночі.
Розгублені, сонні, втомлені люди розбрелися, котячи свої валізи, шукати місця на скамійках серед вокзальних бомжів. Неочікуване завершення поїздки, чи не так?
Тож маємо побажання до компанії: додати людяності до сервісу. Не так складно було залишити пасажирів відпочити до 5 ранку в салоні автобуса, але цього не було зроблено. Тож пасажири відчули себе зрадженими. "Викинули, як непотріб", - так охарактеризував фінал поїздки один з пасажирів.
Київ-Прага
50/50 дивлячись який рейс
А ось рейс назад- це жах!Одноповерховий автобус.
Валентина-хамить, і як взагалі можна працювати з такою статурою в рейсовому автобусі?! Зупинки не оголошують, а... Читать отзыв Їхали з Києва, 2поверховий з розетками тайп с...але з чистим туалетом- без води для вмивання рук. Зупинки оголошували завчасно - по гучномовцю. Крім того, що то був інший автобус і не було води- нарікань нема. Приємний персонал.
А ось рейс назад- це жах!Одноповерховий автобус.
Валентина-хамить, і як взагалі можна працювати з такою статурою в рейсовому автобусі?! Зупинки не оголошують, а просто проговорюють за хв до самої зупинки, і якщо ви заснули - можете просто проспати свою зупинку. Туалет не прибирали - впродовж рейсу. Вода для вмивання рук закінчилась на кордоні. Водії російськомовні- везуть не людей , а дрова. Дихати під кінець поїздки не було чим. Відстані між сидіннями теж різні. Кому як повезе. Багато людей жалілись на це! Беруть людей без квитків. Дуже неприємна атмосфера.
Розчарування
1. Автобус не чекає навіть хвилини( добре, але якби екіпаж відповів, то я б їхала на випередження в аеропорт)
2.номера екіпажу, це для екстрених ситуацій( тоді моя яка??? І навіщо тоді давати ці номера перед поїздкою)
Висновок: Перевізник хороший, але якщо у вас щось станеться, винні лише ви, ніхто вам недопоможе, навіть і не спробує якось вирішити ситуацію. Знаєте можливо це ок, але не тоді коли берете плату наперед!!!!!
Ми розуміємо ваше обурення, але хочемо пояснити кілька моментів:
Автобус, на жаль, не може затримуватися на зупинці навіть на кілька хвилин, оскільки це впливає на графік, міжнародні правила та комфорт інших пасажирів.
Номер екіпажу справді надається для нагальних ситуацій, але водій чи стюард не завжди має змогу відповісти в момент посадки - це може бути пов'язано з перевірками, вантажем, оформленням документів тощо.
Ваш дзвінок до менеджера був правильним кроком, але, на жаль, затримка транспорту до місця посадки залишається особистою відповідальністю пасажира.
Ми вдячні вам за всі попередні поїздки з нами і щиро шкодуємо, що ця стала винятком. Обов’язково врахуємо ваші зауваження, аби покращити комунікацію.
Сподіваємось, у майбутньому ви знову дасте нам шанс виправдати вашу довіру. 🚍
У вас вже не має стюартів/стюардес?
Але дуже швидко, за що вас і люблю
Хочемо зазначити, що всі сервісні послуги, такі як кава, чай, пледи, подушки та супровід стюардеси - це комплімент від компанії і не входять у вартість квитка. 🚍✨
Стюарди та стюардеси завжди намагаються зробити подорож комфортною для пасажирів, але інколи можуть бути ситуації, коли обсяг їхньої допомоги відрізняється. Ми передамо ваші зауваження екіпажу, щоб покращити комунікацію та сервіс.
Раді, що ви цінуєте нашу швидкість! Будемо раді бачити вас знову на борту TransTempo! 😊
Стюардеса рейсу
диспетчер по вайбер сказала , що гарячі напої... Читать отзыв Їхала з Варшави 10 грудня. Автобус АА9999АА , рейс 808. Посадка на рейс вчасно о 1.30 ночі. Каву/чай нам запропонували вперше на митному контролі. Вдруге звернулася з проханням про гарячі напої на стоянці в Рівно, зіткнулась з хамовитим поводженням стюардеси, пле напій отримали всі пасажири,після мого звернення, і в порядку черги.
диспетчер по вайбер сказала , що гарячі напої то комплімент від компанії а не правило перевезення
Найбільше мене здивував обухівський туалетний папір в туалеті що постійно падав і не відривався поштучно , та пакет з використаним пасажирами папером( міжнародний рейс!), що висів у кульку над на рівні обличчя. І це при достатньо недешевій в вартості квитка.
Хочемо уточнити, що гарячі напої дійсно є компліментом від компанії. Розносити гарячі напої під час руху автобуса, особливо вночі, дійсно небезпечно для пасажирів і персоналу. Тому їх пропонують на безпечних зупинках, де це можливо зробити без ризику. Щодо поведінки стюардеси - ваше зауваження буде передано керівництву, і ми проведемо додатковий інструктаж, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Ваші зауваження щодо санітарних умов також прийняті до уваги, і ми докладемо зусиль, щоб такі недоліки більше не повторювалися. Дякуємо за ваші конструктивні зауваження, які допоможуть нам удосконалити сервіс. Сподіваємося, що ваші наступні поїздки з нами будуть комфортними та приємними. 🚍✨
Не рекомендую
Сервіс хотів би бажати кращого
Доброго ранку
Це неймовірна професіональна жінка. Валя, знає свою справу відмінно. Увагу приділяла всім пасажирам. Тільки відїхали одразу розповіла умови перебування у автобусі. Чай, кава всю дорогу. Водії які працювали в цей день, були теж привітими і веселими чоловіками. Потім сталася помилка на табло дисплей автобуса. Ми... Читать отзыв Їхала вашим перевізником 03.08.24, номер автобуса 4444. Київ- Прага Стюартдесою була Валя!
Це неймовірна професіональна жінка. Валя, знає свою справу відмінно. Увагу приділяла всім пасажирам. Тільки відїхали одразу розповіла умови перебування у автобусі. Чай, кава всю дорогу. Водії які працювали в цей день, були теж привітими і веселими чоловіками. Потім сталася помилка на табло дисплей автобуса. Ми зупинилися коло недалеко Львова. Чекали інший автобус. Все пройшло добре.Нас пересадили і ми поїхали далі, до Праги. Поїздка була гарною
Таке враження , що з Валею ми були знайомі довгий час. Спілкування було дужє приємне.
Потім ми їхали з дитиною в зворотному напрямку, 14.08.24,рейс 414 Прага-Київ
Ту було все протилежно.Ала, стюардеса спочатку хотіла покащатися приємною жінкою, але як показав час , то все не відповідало дійсності. Те саме стосується і водіїв.
По дорозі зі Львова забули на вокзалі чоловіка, який вийшов на вулицю. Ми виїхали , Ала, не порахувала кількість людей. Нам довелося на виїзді зі Львова чекати на людину.
Чай, кава за весь час поїзди пропонувалися лише 2 рази. Порівняно з Валею, це нічого..
Коли підїджли до Киева, одна жінка здійснювалося на свій останній рейс.Попросила їхати швидше. Водій про себе відповів хамовито. Поїздка була не дуже приємною.
Щодо другої подорожі, ми приносимо вибачення за недоліки в обслуговуванні. Ситуація з забутим пасажиром і недостатня увага стюардеси Алли не відповідають нашим стандартам. Ми обов’язково проведемо роботу над покращенням сервісу, щоб уникнути подібних інцидентів у майбутньому.
Ваш зворотний зв'язок дуже важливий для нас, і ми вдячні за вашу чесність. Сподіваємось, що ваші наступні подорожі з нами будуть лише позитивними.
Нумерация сидений в автобусе
4.08 Прага - Київ
Хочу зауважити, що тоді я виставила 5 зірочок. Реально була класна поїздка, навіть незважаючи на довготривале очікування на кордоні в напрямку Польщі.
Пишу теперішні враження: автобус чистий, водії ввічливі, працюють розетки, вайфай, туалет. Робили чай та... Читать отзыв Доброго дня! Ще в процесі поїздки. Хотіла залишити відгук на Гугл, але чомусь не пускає. Можливо причина в тому, що був відгук місяць тому.
Хочу зауважити, що тоді я виставила 5 зірочок. Реально була класна поїздка, навіть незважаючи на довготривале очікування на кордоні в напрямку Польщі.
Пишу теперішні враження: автобус чистий, водії ввічливі, працюють розетки, вайфай, туалет. Робили чай та каву.
Але. В туалеті немає мила,
Ще до кордону закінчилась вода. Руки не вимити.
Стюардеси немає.
Прошу керівництво звернути увагу на ці необхідні дрібнички!
Без стюардеси реально погано!
Водіям - респект!
Гарного дня!
Дякуємо за ваш відгук та високу оцінку! Ми раді, що загалом ви задоволені нашими послугами. Водночас, дуже шкодуємо, що під час вашої останньої поїздки виникли певні незручності. Хочемо запевнити, що такі ситуації є виключенням, а не постійною практикою.
Ми обов'язково звернемо увагу на ваші зауваження щодо відсутності мила та води в туалеті, а також на відсутність стюардеси. Це дійсно важливі моменти, і ми працюватимемо над їх вирішенням, щоб забезпечити максимальний комфорт для наших пасажирів.
Ваші конструктивні коментарі дуже цінні для нас. Дякуємо за ваше розуміння та підтримку. Сподіваємося, що ваші наступні поїздки з нами будуть ще кращими!
Гарного дня!
Чехия - Украина
Будь ласка, уточніть, звідки і куди ви їхали, дату поїздки та номер вашого місця в автобусі. Ця інформація допоможе нам краще зрозуміти ситуацію та перевірити обставини, про які ви написали.
Ми завжди прагнемо забезпечити комфортні умови для наших пасажирів. Наші автобуси обладнані кондиціонерами, мають достатню кількість зупинок для відпочинку та високий рівень обслуговування. Деякі пасажири зазначають, що зупинок занадто багато, інші – що недостатньо.
Щодо запізнення. Затримки можуть трапитися через обставини, які ми не можемо контролювати.
Ми перевіримо вашу інформацію, щоб зрозуміти, що саме могло визвати у вас подібну реакцію.
Середня якість послуг
З перевізником Транс Темпо мною було здійснено 6 поїздок, а якщо врахувати, що в обидві сторони (Варшава), то вже 12.
Обирала цього перевізника через достатню відстань для ніг, між сидіннями.
Дійсно зручно.
На рахунок автобусів, вони різні. Є більш нові, а є м'яко кажучи, не зовсім, і це помітно відразу. Тому тут лотерея....
Перше - на жаль... Читать отзыв Добрий день.
З перевізником Транс Темпо мною було здійснено 6 поїздок, а якщо врахувати, що в обидві сторони (Варшава), то вже 12.
Обирала цього перевізника через достатню відстань для ніг, між сидіннями.
Дійсно зручно.
На рахунок автобусів, вони різні. Є більш нові, а є м'яко кажучи, не зовсім, і це помітно відразу. Тому тут лотерея....
Перше - на жаль ніяких бонусів, знижок від вашої кількості поїздок не передбачено. Хоча інші компанії використовують таку практику.
Зателефонувала в офіс, але спілкування з жіночкою з того боку слухавки, було не надто приємне, попередні коментатори праві.
Вражаюча зверхність!
Друге - в опції поїздок вказано чай-кава. Ось вже дві останні поїздки не було стюардеси. А це означає, що і напоїв теж. Звісно, водії того не пропонують. Спілкуючись з пасажирами, виявилось, що багато хто чекав, але не дочекався))
За чистотою в туалеті, теж слідкувати не було кому...
Якщо ви вважаєте, що стюардеса не обов'язково має бути до Польщі, то вкажіть це в описі своїх послуг. І не буде даремних сподівань.
Тим більше, що ціна за квитки взагалі не по низу ринку....
Висновок - буду змінювати перевізника, на щастя, є з кого обирати)
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом. Перепрошуємо за незручності, з якими ви зіткнулися. Ми цінуємо вашу відданість як постійного пасажира. Ми завжди прагнемо покращувати наші послуги і врахуємо ваші зауваження щодо різного стану автобусів, відсутності бонусів за кількість поїздок та неприємного обслуговування.
Ми постараємося поліпшити комунікацію і сервіс, щоб ваші наступні подорожі були максимально комфортними. Сподіваємося, що ви дасте нам ще один шанс.
Дякуємо за розуміння!
Не полная информация
7. Перевезення багажу.
https://transtempo.ua/ua/pravila-perevozki-passazhirov
Ваші коментарі дуже важливі для нас, і ми будемо працювати над покращенням сервісу.
Питання для чого стюардеса ????
Нормально все...
Перепрошуємо за незручності. Показать 1 ответ
Автобус комфортний та зручний.
Перепрошуємо за незручності.