Замовила перший товар, його не було в наявності і чекати місяць. Я попросила продавця скасувати і підказати, чи є щось схоже. Обіцяли передзвонити, але дзвінка не було. Наступний день я обрала іншу лампу і замовила. Подзвонили з магазину, сказали що доставка до 14 днів, я попросила чи можна швидше на що було сказане з наїздом, що про терміни вони пишуть... Читать отзыв Замовила перший товар, його не було в наявності і чекати місяць. Я попросила продавця скасувати і підказати, чи є щось схоже. Обіцяли передзвонити, але дзвінка не було. Наступний день я обрала іншу лампу і замовила. Подзвонили з магазину, сказали що доставка до 14 днів, я попросила чи можна швидше на що було сказане з наїздом, що про терміни вони пишуть на сайті і нічого швидше не буде, треба було читати. Це обман - адже при замовленні товару ніде не пише термін доставки. А потім звинуватити у цьому клієнта. Отака тактика магазину. Замовлення я скасувала, найшла в іншому магазині ще і дешевше
Прочитала інші відгуки і зрозуміла, що пощастило, що я ще не оплатила на сайті, а то було б проблемно повернути гроші.
Добрий день. Дозвольте вибачитись за незручності. Нам дуже шкода, якщо вам здалось, що інформація про терміни доставки була повідомлена вам "з наїздом". Ми не намагались вас ні в чому звинуватити і лише повідомили вам фактичну інформацію. Терміни доставки дійсно вказані на сайті, і вони однакові для всіх замовлень на всі наявні товари. З цими терміниами можна ознайомитись, наприклад, за допомогою великого жовтого баннеру зверху всіх сторінок на сайті, на якому ми закликаємо всіх покупців звернути увагу на умови доставки. Ваше замовлення було скасовано без жодних заперечень, як тільки ви озвучили своє рішення. Жодних проблем чи затримок з поверненням коштів у нас також немає, а у вашому випадку замовлення не було оплачене. Зрозуміло, що були розчаровані тим, що доставка триває довше, ніж вам було потрібно. Але ми працюємо лише у ті терміни, які вказані на сайті, без жодного "обману", і інших термінів у нас немає. Будемо раді бачити вас знову серед покупців і з задоволенням продемонструємо якість нашого сервісу та наших товарів тепер, коли ви вже ознайомились з умовами доставки.
Доброго дня. Дозвольте вибачитись за незручності. На жаль, в період зимових свят служби доставки дійсно іноді мають затримки пов'язані з великою завантаженістю. Якщо ваше замовлення було одним з таких, що затримуються в доставці - щиро вибачаємось. Відмовитись від доставки можна на сайті перевізника, за посиланням для відстеження посилки, яке ви оримали на електронну пошту. Якщо це вам не вдається, будь-ласка напишіть нам на електронну пошту служби підтримки, і ми допоможемо вам офоромити скасування доставки та повернення коштів (якщо ваше замовлення сплачене передплатою).
Читаю відгуки і розумію що не один такий! У всіх проблемах магазину винен тільки клієнт - нажаль!!! По порядку: 1. Ніде на сайті не написано що це закордонний інтернет-магазин - це вводить в оману! 2. В картці товару не написано про терміни доставки - я зробив замовлення і сплатив, ніхто не звʼязався і не попередив про терміни поставки. Я сам... Читать отзыв Читаю відгуки і розумію що не один такий! У всіх проблемах магазину винен тільки клієнт - нажаль!!! По порядку: 1. Ніде на сайті не написано що це закордонний інтернет-магазин - це вводить в оману! 2. В картці товару не написано про терміни доставки - я зробив замовлення і сплатив, ніхто не звʼязався і не попередив про терміни поставки. Я сам телефонував через декілька днів та дізнався по доставку 14 днів. Звісно був не готовий чекати і скасував замовлення. 3. В розмові з підтримкою мене звинуватили в тому що я не прочитав розділ "доставка товару" - погоджуюсь, але на такі сайти які приховують важливу інформацію для клієнта, особисто я більше не ходжу ніколи і ні кому не раджу! 4. Взагалі ШАХРАЙСТВО повертати не повну суму яка була сплачена - мотивуючи тим що вони закордонна компанія і банк знімає якусь комісію. Я ЯК КЛІЄНТ ТУТ ДО ЧОГО??? Я сплатив, товар не отримав, і з мене взяли комісію - по якому такому праву???
Добрий день. Нам дуже шкода, що ви залишились незадоволені вашим замовленням. Але насправді, на сайті чітко вказано, що доставка товарів виконується з Чехії. Як і терміни цієї доставки. У вашому відгуку ви спочатку пишете, що це ніде не вказано на сайті, а потім одразу пишете, що просто проігнорували сторінку "Доставка" і всі умови, які в ній вказані. Посилання на сторінку "Доставка" знаходиться там, де завжди і у всіх інших сайтів. Також інформація про те, що магазин Чеський, є на сторінці "Контакти" та "Про нас". Тож ніхто нічого не приховує. Вся ця інформація вказана на сайті у багатьох різних місццях. На жаль, ви не звернули на неї увагу. Повернення оплати вам було зроблено з нашого боку у повному обсязі. Вся сума, яку ми отримали від вас, була повернута назад. Комісії, які ваш банк може брати за ваші операції з карткою, нам, на жаль, не відомі. Ваш банк має право брати з вас комісії згідно з договором, який ви підписували, коли відкривали ваш рахунок. Про них ви можете запитати безпосередньо у вашого банку. Ми ще раз вибачаємось, що не змогли вас задовольнити, але ваші звинувачення у "шахрайстві" безпідставні. Будь ласка, звертайте увагу та не ігноруйте інформацію та умови, вказані на сайті, коли робите замовлення.
Менеджер Роман - спілкування тільки по скрипту. На питання не відповідає - відповідь одна - ми попереджали вас про доставку. Це все що я почув. Сам більше не звернуся і і не рекомендую більше нікому
Добрий день. Все вірно. Терміни доставки ясно вказані на сайті. Також, під час підтвердження замовлення ми ще раз нагадуємо про них всім покупцям і просимо підтвердити, що такі терміни покупця влаштовують. Якщо покупець спочатку погоджується на терміни, а потім, після відправки, звертається до нас з вимогою, щоб доставка була зроблена швидше, то яку ще відповідь такий покупець очікує отримати? Окрім відповіді, що ми завчасно попередили про терміни, і що змінити їх під час доставки неможливо?
доставка новой почтой стоит 260 гривен но эти деньги ты должен заплатить не новой почте по их тарифам, а самому свиту который заплатит немножко за доставку и остальное оставит себе
Добрий день. Ціна на доставку, як вказано на сторінці "Доставка і оплата" на сайті магазину, залежить від сумми замовлення. Магазин має багато габаритних товарів, тож, щоб покупцям не доводиломь платити велику ціну за доставку люстр, столів і т.і., ми зробили доставку залежною від сумми замовлення, завдяки чому, більшість наших покупців не платять за доставку взагалі, отримуючи безкоштовно доставку (а точніше, доставку оплачує магазин). Все це детально вказано на сайті. Тож ніхто нікого не дурить, як ви помилково написали.
Під кожним товаром вказана наявна кількість одиниць і повідомлення "готово до відправки". Зробив замовлення на сайті. Оплатив карткою. Дзвонить менеджер і каже, що орієнтовний час доставки - два тижні. Відмовляюся. Роблю замовлення того ж товару на іншому сайті і отримую товар через один день. Гроші повертають 5 днів, та ще й з конвертацією, через що повернули на 300 гривень менше... Читать отзыв Під кожним товаром вказана наявна кількість одиниць і повідомлення "готово до відправки". Зробив замовлення на сайті. Оплатив карткою. Дзвонить менеджер і каже, що орієнтовний час доставки - два тижні. Відмовляюся. Роблю замовлення того ж товару на іншому сайті і отримую товар через один день. Гроші повертають 5 днів, та ще й з конвертацією, через що повернули на 300 гривень менше ніж було оплачено за товар.
Особисто для мене такі продавці потрапляють в категорію шахраїв! Пишуть, що товар в наявності і от вже відправляють, а по факту товару не мають і десь в умовах написано, що "Зазвичай доставка займає від 7 до 14 днів.". Товар в наявності означає, що через день-два він вже в замовника! А на цьому чудо сайті все по факту "під замовлення".
Недостатки:
- всі товари по факту під замовлення з Європи.
- товар в наявності означає, що чекати на нього від 7 до 14 днів.
Добрий день. Дякуємо вам за відгук. У нас немає товарів під замовлення. Наявність, вказана на сайті, є актуальною. Як вказано на сайті, наш магазин знаходиться в Чехії, і працює з доставкою у всі країни Європи, включно з Уркїною. Терміни і всі умови доставки також відкрито і детально описані на сайті. Якщо ви зробили замовлення не ознайомившись з умовами, і не приділивши уваги термінам, вказаним на сайті, це не привід робити звинувачення в бік магазину. Більше того, ми передзвонили вам перед відправкою, щоб пересвідчитись чи все вам підходить, і ще раз детально пояснили всі умови. Згідно з вашим проханням ваше замовлення було скасовано, і кошти були повернуті з нашого боку за одну добу. Додаткові комісії, які може знімати ваш банк за операції на вашому рахунку, та терміни, протягом яких банк робить зарахування повернень коштів, на жаль, від нас не залежать.
Замовила вуличні світильники https://www.svit-lamp.ua/vulichna-lampa-1xe27-60w-230v-ip44-110sm-chornij/ різної висоти. Кожен (кожен!) бракований, нерівно залита різьба, через що лампи криві. Менеджери пропонують повернення коштів або заміну товару, але замовник не згідний чекати ще місяць, а то й більше на нові світильники. Тому нікому не рекомендую!
Нам дуже прикро, що ви розчаровані покупкою. На жаль, це заводський брак, до того ж такий, що його дуже важко помітити під час відправки. Як ви нам повідомляли, ви і самі його помітили вже через деякий час після того, як змонтували і встановили світильники. Тож ми дійсно готові запропонувати повернення коштів, або заміну товару, щоб виправити ситуацію. Раніше ми вже зв'язувались з вами кілька разів і надавали всю інформацію щодо процедури повернення. Пропозиція залишається в силі. Ще раз вибачаємося за прикру ситуацію.
Після замовлення і оплати через форму сайта, мені зателефонував менеджер і сказав, що поставка в них 7-14 днів (на сайті 2-3) і що моєї оплати немає. В банківському застосунку у мене було попередження: для списання коштів на цей рахунок я маю погодитися з тим, що може бути списана більша сума ніж є в платежі. Я відмовилася від цього переказу... Читать отзыв Після замовлення і оплати через форму сайта, мені зателефонував менеджер і сказав, що поставка в них 7-14 днів (на сайті 2-3) і що моєї оплати немає. В банківському застосунку у мене було попередження: для списання коштів на цей рахунок я маю погодитися з тим, що може бути списана більша сума ніж є в платежі. Я відмовилася від цього переказу і попросила в службі безпеки банку, пораду, адже реквизити своєї картки я вводила на сайті. Після перевірки сайту мені порадили зробити перевипуск картки. Тому, нікому не раджу цей сайт. Доречі, тільки після цієї ситуації я подивилася на рейтинг, він 1,5 з 5.....
Добрий день. Нам шкода, що у вас склалося хибне враження, але схоже що ви щось переплутали. Де саме ви побачили на сайті інформацію про "2-3"? На сайті вказані саме ті терміни доставки, які вам повідомив оператор. Будь ласка зайдіть на сторінку "Оплата і Доставка" щоб в цьому пересвідчитись. Щодо оплати - коли ви обираєте спосіб оплати, там також чітко вказано, що деякі банки можуть списати додаткову комісію в разі оплати через платіжну систему. Обираючи оплату картою, ви з цим погодились. Тож в чому саме полягає "шахрайство", якщо ця інформація вказана на сайті?.. Якщо вас це не влаштовувало, то чому ви не обрали оплату при отриманні? Щодо того, що банк порадив вам перевипустити карту після "перевірки" сайту, на жаль, скоріше за все, вашому банку просто легше вам перевипустити карту, ніж витрачати свій час на "перевірки". Адже платіжна система, якою ми користуємось для транзвкцій, є однією з найбільш безпечних та популярних в Європі, і будь-яка справжня перевірка це одразу покаже. Тож схоже, що ви просто не додивились інформацію, вказану на сайті =)
Добрий день. Дозвольте вибачитись за незручності. На жаль під час доставки перевізником зрідка товар дійсно може бути пошкоджений. Саме тому на всі подібні випадки ми надаємо гарантію заміни. Бачимо, що ви не запомнювали у нас на сайті скарги та запиту на заміну, а також не зв'язувались з нами через електронну пошту або телефон. Натомість ми 20.04 написали вам електронного листа з інструкцією як повернути товар для заміни, але відповіді від вас так і не отримали... За номером телефону, який ви вказали в замовленні, додзвонитись також не вдалося. Якщо вам дійсно надійшов пошкоджений товар, будь ласка залиште скаргу на сайті для заміни: https://www.svit-lamp.ua/claim
3го січня замовив дитяче ліжко. Ціна на сайті була 3599грн., подзвонили, підтвердили замовлення. Орієнтували на 10 днів доставки МістЕкспресом Через 5 днів знову набрав менеджер та сказав, що на сайті була помилка в ціні, і тепер товар коштує близько 6тис.грн, але мені можуть запропонувати знижку аж в 15%. Карл, 2023й рік... ми обираємо покупки в місцях де вигідніше, а... Читать отзыв 3го січня замовив дитяче ліжко. Ціна на сайті була 3599грн., подзвонили, підтвердили замовлення. Орієнтували на 10 днів доставки МістЕкспресом Через 5 днів знову набрав менеджер та сказав, що на сайті була помилка в ціні, і тепер товар коштує близько 6тис.грн, але мені можуть запропонувати знижку аж в 15%. Карл, 2023й рік... ми обираємо покупки в місцях де вигідніше, а недоліки роботи сайту та ціноутворення не має впливати заднім числом на кінцевого споживача. Я, як клієнт був посланий.
Добрий день. Перепрошуємо за непорозуміння. Ціна товару, який ви хотіли замовити, дійсно відображалась на сайті невірно (в невірній валюті) і ви встигли залишити замовлення до того, як ціна на сайті була виправлена. Ваше замовлення не було оплачене, тож ми зв'язались з вами і повідомили про помилку, та запропонували знижку за незручності. Ви відмовились від всіх наших пропозицій...
Шахраї, товар не присилають, гроші не повертають. Додзвонитися нереально! Якщо з 150 разу і піднімуть трубку, то відповідь: наша бугалтерія найближчим часом все поверне. Звичайно грошей немає, трубки не беруть. Замовлення зробила 09.12.2022 по сьогоднішній день глухо. Єдина надія на банк, подала позов на оскарження покупки.
Добрий день. Вибачаємось за незручності. На жаль, через ситуацію з обстрілами та багатоденні відключення світла та зв'язку, минулої зими з нами дійсно не завжди можна було зв'язатись. Але така сама проблема була у більшості магазинів, адже відключення світла були форс-мажором, який ніхто не міг контролювати, окрім державних органів. Всі затримані замовлення були згодом доставлені, або відшкодовані у повному розмірі.
Читаю відгуки та розумію, що теж кинули... 06.12 замовила інвертор, сплатила - прийшло повідомлення на електронку, що оплату отпримали. Товар начебто відправляли (відстежувався на сайті міжнародного перевізника, якщо теж сайт не липовий...) А потім у товара з'явився статус - повернено відправнику, хоч кордон не перетинав. Неодноразово звонила по вказаному телефону - трубка не береться, декілька разів писала - один раз... Читать отзыв Читаю відгуки та розумію, що теж кинули... 06.12 замовила інвертор, сплатила - прийшло повідомлення на електронку, що оплату отпримали. Товар начебто відправляли (відстежувався на сайті міжнародного перевізника, якщо теж сайт не липовий...) А потім у товара з'явився статус - повернено відправнику, хоч кордон не перетинав. Неодноразово звонила по вказаному телефону - трубка не береться, декілька разів писала - один раз відповіли, що повернуть гроші..і знову повна тиша. Це дійсно якесь кидалово, пропоную всім, кого також ошукали, написати заяви в кіберполіцію.
Достоинства:
Немає ніяких - товар не відправляють, гроші не повертають
Добрий день. На жаль, взимку через складні обставини зі світлом та зв'язком, ми, як і більшість магазинів, зіткнулися з викликами, до яких були не готові. Через відключення світла та інтернету, ми не завжди могли забезпечити стабільний зв'язок. А через аналогчні проблеми у перевізників, дійсно були випадки, коли товари не були доставлені до отримувача. На жаль, якось вплинути на процес доставки перевізником ми не могли, тож за всі подібні випадки всім покупям були відшколовані кошти. Ви не вказали номер вашого замовлення, але ми впевнені, що вам кошти так само були повернуті. Якщо ж у вас є запитання, або виникло якесь непорозуміння, будемо раді все виправити. Наші контакти: https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
Мошенники. Деньги (2180 грн) за три лампы не вернули. Обещали 7 дней назад, что вернут в течение 3-4 дней. Сегодня они опять написали, что вернут в течение 3-4 дней. Посылка была возвращена почтой Чехии из-за того, что её якобы не получил получатель. Только украинскую границу она не пересекала. Покупать у этих сатанистов ничего не будем и никому не советуем. Читать отзыв Мошенники. Деньги (2180 грн) за три лампы не вернули. Обещали 7 дней назад, что вернут в течение 3-4 дней. Сегодня они опять написали, что вернут в течение 3-4 дней. Посылка была возвращена почтой Чехии из-за того, что её якобы не получил получатель. Только украинскую границу она не пересекала. Покупать у этих сатанистов ничего не будем и никому не советуем. В фейсбуке чешский клерк, который только и может, что передать жалобу украинским мошенникам. Хотя, возможно, это один и тот же самый клерк.
Добрий день. Дозвольте вибачитись за незручності. На жаль взимку країна переживала важкі часи через російські обстріли, відключення енергії, зв'язку і т.і. Через ці проблеми а також раптове збільшення попиту на товари автономного освітлення в кілька разів, перевізники і магазин зіткнулися з багатьма проблемами, які довелося вирішувати на ходу. На жаль через проблеми з доставкою дійсно були випадки, коли посилки не доходили до отримувача. Як ви самі підтвердили, кошти за неотримане замовлення вам були повернуті. Ще раз вибачаємось за затримку, але з огляду на екстримальну ситуацію в країні взимку, і на те, що всі процесси доставки, обробки запитів та повернення коштів напряму залежать від наявності світла та зв'язку у всіх задіяних сторін, просимо віднестися до цього з розумінням. Якщо у вас залишились питання, чи потрібна додаткова інформація, будь ласка зв'яжіться з нами - https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
Шыкарный вид развода.. Заходите на сайт.. находите тот товар который стоит у них дешевле чем у других.. или вообще отсутвует из за спроса в тот момент.. ускорители принятия решения чётко указывают остаток на складе.. и вы принимаете решение.. Беру.. Ищете номер телефона.. он спрятан в глубине сайта (один номер) набираете.. не берут..звонишь ещё раз.. ну не судьба даже после... Читать отзыв Шыкарный вид развода..
Заходите на сайт.. находите тот товар который стоит у них дешевле чем у других.. или вообще отсутвует из за спроса в тот момент.. ускорители принятия решения чётко указывают остаток на складе.. и вы принимаете решение.. Беру.. Ищете номер телефона.. он спрятан в глубине сайта (один номер) набираете.. не берут..звонишь ещё раз.. ну не судьба даже после 7 попыток .. Находишь здоровенную кнопку зелёного цвета. Тыць.. и ты в корзине где тебя радостно сообщают что доставка бесплатная. Ок..Берём..нажимаем оформить заказ и тут бац. подарки на твоё усмотрение: пачка батареек или детский красивый светильник.. так что бы наверняка закончил дооформлять.. ОК.. Оцениваем трезвым взглядом что подороже и вуаля.. Светильник почти уже у сына в комнате)) Ниже кнопочка- личные данные, адрес доставки итд. заполняем их очень быстро ибо сын будет рад подарку.. Нажимаем дальше.. что бы наконец мой заказ ушёл на обработку оператору…Но не там то было.. нужно ввести данные кредитной карты для полной оплаты товара.. Немного приуныв что на карте то денег то нет, ибо хотел оплатить по факту доставки, наличкой.. сворачиваешь окно..в этот момент приходит письмо на почту..Не обращаем внимание, пытаемся дозвониться. Решаю поискать реквизиты или адрес куда можно подехать.. но тоже не судьба.. Захожу в почту.. счёт фактура с неоплаченным счётом в котором обещают со мной связаться.. Понимаю что нихера я не купил.. иду искать в другом месте.. а они всё судорожно шлют мне счёта в течении недели в надежде что я перечислю им крепкую сумму денег..
Вот такие у нас сегодня разводняки … Если бы сумма была до 3 - 5 тыс.. смело бы перечислил и ждал бы свою люстру или чем они ещё барыжат.. Я хотел инвертор за 75 тыс.. и не готов рисковать такой суммой.. Копнув глубже .. увидел что это Чешская компания с таким же сайтом дублёром.. Будьте бдительны..
Добрий день. Нам дуже шкода, що у вас склалося хибне враження, але нічого спільного з "кидаловом" наш магазин не має. Наш магазин є найбільшим в Чехії з продажу освітлення, і в п'ятірці найбільших у Європі. Ми продаємо тисячі товарів у всі країни Європи, включно з Україною. На жаль взимку через всім відомі обставини з відключеннями світла ми дійсно мали проблеми зі зв'язком, як і більшість інших магазинів. З покращенням ситуації з постачанням енергії, ця проблема зникла. Щодо оплати замовлень - ми пропонуємо два способи оплати: - оплата картою на сайті (через безпечну платіжну систему Adyen, якою користується величезна кількість європейських інтернет-магазинів); - оплата при отриманні (для замовлень до 20000 грн). Нам шкода, що вам не вдалося завершити ваше замовлення, але якщо у вас були якісь сумніви щодо оплати на сайті - можна було б просто пошукати інформацію про цю платіжну систему в інтернеті і пересвідчитись, що вона цілком безпечна. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ми будемо раді на них відповісти. https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
На сайті товар відображений як "в наявності". Мав необережність зробити замовлення і оплатити. Прийшло підтвердження про оплату на ел пошту, але товару нема вже понад півтора тижні. Зв'язку з власником нема, трубку ніхто не піднімає. Самостійно з'ясував по надісланому номеру відслідковування , що начебто товар іде з Китаю (якщо взагалі йде). Не раджу нікому
Доброго дня. Дозвольте вибачитись за незручності. Через массові тривалі відключення світла та зв'язку взимку, нам дійсно іноді було важко підтримувати зв'язок. Так само як і перевізникам було важко працювати з доставкою. Щодо Китаю - скоріше за все ви щось наплутали, адже наш головний магазин знаходиться в Чехії, і саме звідти відправлялись замовлення (як і було вказано в інформації на сайті). Ніколи нічого у нас не доставлялось з Китаю, і майже всі наші товари - від Європейських брендів. Взимку дійсно у перевізників були проблеми з доставкою, але кошти за всі недоставлені замовлення були компенсовані покупцям тоді ж, а всі, хто отримав свої замовлення залишилимь задоволенними якістю товарів. Якщо у вас залишились питання, будь ласка зв'яжіться з нами, і ми з радістю все вирішимо. https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
Тішуся, що не відправила гроші на сайті. Звʼязку з ними нема, крім автоматичних листів у кількості два по факту створення кожного замовлення. Раджу шукати інши варіанти
Доброго дня. На жаль, взимку ми були вимушені працювати в умовах постійних тривалих відключень світла (а з ним і інтернету) та проблем з мобільним зв'язком. При цьому, навіть коли світло було, наші телефони були перевантажені безперервними дзвінками через раптове збільшення попиту на товари освітлення. Завдяки розумінню наших клієнтів ми змогли перенести цей важкий період, доставити покупцям сотні необхідних тоді товарів автономного освітлення і компенсувати кошти всім замовникам, чиї замовлення перевізник не доставив. Будемо раді, якщо зможемо вам чимось допомогти. https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
Добрий день. Дозвольте вибачитись за незручності. На жаль взимку через тривалі відключення світла та проблеми зі зв'язком, з нами іноді було важко зв'язатись. Всі випадки, коли перевізник не доставив покупцю замовлення, були нами відстежені, і коменсовані тоді ж. У нас немає жодного неотриманого замовлення, за яке не були б повернуті кошти. Тож якщо вийшло якесь непорозуміння саме з вашим замовленням, будь ласка зв'яжіться з нами за телефоном, імейлом, чи вайбером - і ми пересвідчимось, щоб все було вирішено. Відключень світла вже немає, тож з нами можна без проблем зв'язатись в робочий час. https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
Хамлять клієнтам
Це обман - адже при замовленні товару ніде не пише термін доставки. А потім звинуватити у цьому клієнта. Отака тактика магазину. Замовлення я скасувала, найшла в іншому магазині ще і дешевше
Прочитала інші відгуки і зрозуміла, що пощастило, що я ще не оплатила на сайті, а то було б проблемно повернути гроші.
Дозвольте вибачитись за незручності.
Нам дуже шкода, якщо вам здалось, що інформація про терміни доставки була повідомлена вам "з наїздом". Ми не намагались вас ні в чому звинуватити і лише повідомили вам фактичну інформацію.
Терміни доставки дійсно вказані на сайті, і вони однакові для всіх замовлень на всі наявні товари. З цими терміниами можна ознайомитись, наприклад, за допомогою великого жовтого баннеру зверху всіх сторінок на сайті, на якому ми закликаємо всіх покупців звернути увагу на умови доставки.
Ваше замовлення було скасовано без жодних заперечень, як тільки ви озвучили своє рішення. Жодних проблем чи затримок з поверненням коштів у нас також немає, а у вашому випадку замовлення не було оплачене.
Зрозуміло, що були розчаровані тим, що доставка триває довше, ніж вам було потрібно. Але ми працюємо лише у ті терміни, які вказані на сайті, без жодного "обману", і інших термінів у нас немає.
Будемо раді бачити вас знову серед покупців і з задоволенням продемонструємо якість нашого сервісу та наших товарів тепер, коли ви вже ознайомились з умовами доставки.
жахливо, не рекомендую нікому зв'язуватись з цим магазином
Дозвольте вибачитись за незручності.
На жаль, в період зимових свят служби доставки дійсно іноді мають затримки пов'язані з великою завантаженістю. Якщо ваше замовлення було одним з таких, що затримуються в доставці - щиро вибачаємось.
Відмовитись від доставки можна на сайті перевізника, за посиланням для відстеження посилки, яке ви оримали на електронну пошту.
Якщо це вам не вдається, будь-ласка напишіть нам на електронну пошту служби підтримки, і ми допоможемо вам офоромити скасування доставки та повернення коштів (якщо ваше замовлення сплачене передплатою).
Обережно - ШАХРАЇ
У всіх проблемах магазину винен тільки клієнт - нажаль!!!
По порядку:
1. Ніде на сайті не написано що це закордонний інтернет-магазин - це вводить в оману!
2. В картці товару не написано про терміни доставки - я зробив замовлення і сплатив, ніхто не звʼязався і не попередив про терміни поставки. Я сам... Читать отзыв Читаю відгуки і розумію що не один такий!
У всіх проблемах магазину винен тільки клієнт - нажаль!!!
По порядку:
1. Ніде на сайті не написано що це закордонний інтернет-магазин - це вводить в оману!
2. В картці товару не написано про терміни доставки - я зробив замовлення і сплатив, ніхто не звʼязався і не попередив про терміни поставки. Я сам телефонував через декілька днів та дізнався по доставку 14 днів. Звісно був не готовий чекати і скасував замовлення.
3. В розмові з підтримкою мене звинуватили в тому що я не прочитав розділ "доставка товару" - погоджуюсь, але на такі сайти які приховують важливу інформацію для клієнта, особисто я більше не ходжу ніколи і ні кому не раджу!
4. Взагалі ШАХРАЙСТВО повертати не повну суму яка була сплачена - мотивуючи тим що вони закордонна компанія і банк знімає якусь комісію. Я ЯК КЛІЄНТ ТУТ ДО ЧОГО??? Я сплатив, товар не отримав, і з мене взяли комісію - по якому такому праву???
НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ! ДЛЯ НИХ КЛІЄНТ НЕ ВАЖЛИВИЙ!
Нам дуже шкода, що ви залишились незадоволені вашим замовленням.
Але насправді, на сайті чітко вказано, що доставка товарів виконується з Чехії. Як і терміни цієї доставки.
У вашому відгуку ви спочатку пишете, що це ніде не вказано на сайті, а потім одразу пишете, що просто проігнорували сторінку "Доставка" і всі умови, які в ній вказані.
Посилання на сторінку "Доставка" знаходиться там, де завжди і у всіх інших сайтів. Також інформація про те, що магазин Чеський, є на сторінці "Контакти" та "Про нас". Тож ніхто нічого не приховує. Вся ця інформація вказана на сайті у багатьох різних місццях. На жаль, ви не звернули на неї увагу.
Повернення оплати вам було зроблено з нашого боку у повному обсязі. Вся сума, яку ми отримали від вас, була повернута назад. Комісії, які ваш банк може брати за ваші операції з карткою, нам, на жаль, не відомі. Ваш банк має право брати з вас комісії згідно з договором, який ви підписували, коли відкривали ваш рахунок. Про них ви можете запитати безпосередньо у вашого банку.
Ми ще раз вибачаємось, що не змогли вас задовольнити, але ваші звинувачення у "шахрайстві" безпідставні. Будь ласка, звертайте увагу та не ігноруйте інформацію та умови, вказані на сайті, коли робите замовлення.
Дно а не магазин
Сам більше не звернуся і і не рекомендую більше нікому
Все вірно. Терміни доставки ясно вказані на сайті. Також, під час підтвердження замовлення ми ще раз нагадуємо про них всім покупцям і просимо підтвердити, що такі терміни покупця влаштовують.
Якщо покупець спочатку погоджується на терміни, а потім, після відправки, звертається до нас з вимогою, щоб доставка була зроблена швидше, то яку ще відповідь такий покупець очікує отримати? Окрім відповіді, що ми завчасно попередили про терміни, і що змінити їх під час доставки неможливо?
обманывают на доставке
но эти деньги ты должен заплатить не новой почте по их тарифам, а самому свиту который заплатит немножко за доставку и остальное оставит себе
Ціна на доставку, як вказано на сторінці "Доставка і оплата" на сайті магазину, залежить від сумми замовлення. Магазин має багато габаритних товарів, тож, щоб покупцям не доводиломь платити велику ціну за доставку люстр, столів і т.і., ми зробили доставку залежною від сумми замовлення, завдяки чому, більшість наших покупців не платять за доставку взагалі, отримуючи безкоштовно доставку (а точніше, доставку оплачує магазин).
Все це детально вказано на сайті. Тож ніхто нікого не дурить, як ви помилково написали.
У продавця нема складу в Україні і товарів в наявності. Не оплачуйте карткою!
Відмовляюся. Роблю замовлення того ж товару на іншому сайті і отримую товар через один день. Гроші повертають 5 днів, та ще й з конвертацією, через що повернули на 300 гривень менше... Читать отзыв Під кожним товаром вказана наявна кількість одиниць і повідомлення "готово до відправки". Зробив замовлення на сайті. Оплатив карткою. Дзвонить менеджер і каже, що орієнтовний час доставки - два тижні.
Відмовляюся. Роблю замовлення того ж товару на іншому сайті і отримую товар через один день. Гроші повертають 5 днів, та ще й з конвертацією, через що повернули на 300 гривень менше ніж було оплачено за товар.
Особисто для мене такі продавці потрапляють в категорію шахраїв!
Пишуть, що товар в наявності і от вже відправляють, а по факту товару не мають і десь в умовах написано, що "Зазвичай доставка займає від 7 до 14 днів.". Товар в наявності означає, що через день-два він вже в замовника! А на цьому чудо сайті все по факту "під замовлення".
У нас немає товарів під замовлення. Наявність, вказана на сайті, є актуальною.
Як вказано на сайті, наш магазин знаходиться в Чехії, і працює з доставкою у всі країни Європи, включно з Уркїною. Терміни і всі умови доставки також відкрито і детально описані на сайті.
Якщо ви зробили замовлення не ознайомившись з умовами, і не приділивши уваги термінам, вказаним на сайті, це не привід робити звинувачення в бік магазину.
Більше того, ми передзвонили вам перед відправкою, щоб пересвідчитись чи все вам підходить, і ще раз детально пояснили всі умови.
Згідно з вашим проханням ваше замовлення було скасовано, і кошти були повернуті з нашого боку за одну добу. Додаткові комісії, які може знімати ваш банк за операції на вашому рахунку, та терміни, протягом яких банк робить зарахування повернень коштів, на жаль, від нас не залежать.
Бракований товар, дуже довга доставкавка(більше ніж 7-14 днів)
Тож ми дійсно готові запропонувати повернення коштів, або заміну товару, щоб виправити ситуацію. Раніше ми вже зв'язувались з вами кілька разів і надавали всю інформацію щодо процедури повернення.
Пропозиція залишається в силі. Ще раз вибачаємося за прикру ситуацію.
Інтернет шахраї
Нам шкода, що у вас склалося хибне враження, але схоже що ви щось переплутали.
Де саме ви побачили на сайті інформацію про "2-3"? На сайті вказані саме ті терміни доставки, які вам повідомив оператор. Будь ласка зайдіть на сторінку "Оплата і Доставка" щоб в цьому пересвідчитись.
Щодо оплати - коли ви обираєте спосіб оплати, там також чітко вказано, що деякі банки можуть списати додаткову комісію в разі оплати через платіжну систему. Обираючи оплату картою, ви з цим погодились. Тож в чому саме полягає "шахрайство", якщо ця інформація вказана на сайті?..
Якщо вас це не влаштовувало, то чому ви не обрали оплату при отриманні?
Щодо того, що банк порадив вам перевипустити карту після "перевірки" сайту, на жаль, скоріше за все, вашому банку просто легше вам перевипустити карту, ніж витрачати свій час на "перевірки". Адже платіжна система, якою ми користуємось для транзвкцій, є однією з найбільш безпечних та популярних в Європі, і будь-яка справжня перевірка це одразу покаже.
Тож схоже, що ви просто не додивились інформацію, вказану на сайті =)
Замовлення 98057140
Замовив лампу
Доставка два тижні
Прийшов побитий плафон
Служба підтримки не працює
Не рекомендую
Дозвольте вибачитись за незручності.
На жаль під час доставки перевізником зрідка товар дійсно може бути пошкоджений. Саме тому на всі подібні випадки ми надаємо гарантію заміни.
Бачимо, що ви не запомнювали у нас на сайті скарги та запиту на заміну, а також не зв'язувались з нами через електронну пошту або телефон.
Натомість ми 20.04 написали вам електронного листа з інструкцією як повернути товар для заміни, але відповіді від вас так і не отримали...
За номером телефону, який ви вказали в замовленні, додзвонитись також не вдалося.
Якщо вам дійсно надійшов пошкоджений товар, будь ласка залиште скаргу на сайті для заміни: https://www.svit-lamp.ua/claim
Кидалово!!! Не відповідність цін, та повний ігнор!!!
Через 5 днів знову набрав менеджер та сказав, що на сайті була помилка в ціні, і тепер товар коштує близько 6тис.грн, але мені можуть запропонувати знижку аж в 15%.
Карл, 2023й рік... ми обираємо покупки в місцях де вигідніше, а... Читать отзыв 3го січня замовив дитяче ліжко. Ціна на сайті була 3599грн., подзвонили, підтвердили замовлення. Орієнтували на 10 днів доставки МістЕкспресом
Через 5 днів знову набрав менеджер та сказав, що на сайті була помилка в ціні, і тепер товар коштує близько 6тис.грн, але мені можуть запропонувати знижку аж в 15%.
Карл, 2023й рік... ми обираємо покупки в місцях де вигідніше, а недоліки роботи сайту та ціноутворення не має впливати заднім числом на кінцевого споживача.
Я, як клієнт був посланий.
Перепрошуємо за непорозуміння. Ціна товару, який ви хотіли замовити, дійсно відображалась на сайті невірно (в невірній валюті) і ви встигли залишити замовлення до того, як ціна на сайті була виправлена. Ваше замовлення не було оплачене, тож ми зв'язались з вами і повідомили про помилку, та запропонували знижку за незручності. Ви відмовились від всіх наших пропозицій...
Шахраї!!! Ні грошей, ні товару!
Вибачаємось за незручності. На жаль, через ситуацію з обстрілами та багатоденні відключення світла та зв'язку, минулої зими з нами дійсно не завжди можна було зв'язатись. Але така сама проблема була у більшості магазинів, адже відключення світла були форс-мажором, який ніхто не міг контролювати, окрім державних органів. Всі затримані замовлення були згодом доставлені, або відшкодовані у повному розмірі.
ЦЕ КІДАЛОВО
06.12 замовила інвертор, сплатила - прийшло повідомлення на електронку, що оплату отпримали. Товар начебто відправляли (відстежувався на сайті міжнародного перевізника, якщо теж сайт не липовий...) А потім у товара з'явився статус - повернено відправнику, хоч кордон не перетинав.
Неодноразово звонила по вказаному телефону - трубка не береться, декілька разів писала - один раз... Читать отзыв Читаю відгуки та розумію, що теж кинули...
06.12 замовила інвертор, сплатила - прийшло повідомлення на електронку, що оплату отпримали. Товар начебто відправляли (відстежувався на сайті міжнародного перевізника, якщо теж сайт не липовий...) А потім у товара з'явився статус - повернено відправнику, хоч кордон не перетинав.
Неодноразово звонила по вказаному телефону - трубка не береться, декілька разів писала - один раз відповіли, що повернуть гроші..і знову повна тиша.
Це дійсно якесь кидалово, пропоную всім, кого також ошукали, написати заяви в кіберполіцію.
На жаль, взимку через складні обставини зі світлом та зв'язком, ми, як і більшість магазинів, зіткнулися з викликами, до яких були не готові.
Через відключення світла та інтернету, ми не завжди могли забезпечити стабільний зв'язок.
А через аналогчні проблеми у перевізників, дійсно були випадки, коли товари не були доставлені до отримувача.
На жаль, якось вплинути на процес доставки перевізником ми не могли, тож за всі подібні випадки всім покупям були відшколовані кошти.
Ви не вказали номер вашого замовлення, але ми впевнені, що вам кошти так само були повернуті.
Якщо ж у вас є запитання, або виникло якесь непорозуміння, будемо раді все виправити. Наші контакти: https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
Да, мошенники.
Посылка была возвращена почтой Чехии из-за того, что её якобы не получил получатель. Только украинскую границу она не пересекала.
Покупать у этих сатанистов ничего не будем и никому не советуем.
Читать отзыв Мошенники. Деньги (2180 грн) за три лампы не вернули. Обещали 7 дней назад, что вернут в течение 3-4 дней. Сегодня они опять написали, что вернут в течение 3-4 дней.
Посылка была возвращена почтой Чехии из-за того, что её якобы не получил получатель. Только украинскую границу она не пересекала.
Покупать у этих сатанистов ничего не будем и никому не советуем.
В фейсбуке чешский клерк, который только и может, что передать жалобу украинским мошенникам. Хотя, возможно, это один и тот же самый клерк.
Дозвольте вибачитись за незручності.
На жаль взимку країна переживала важкі часи через російські обстріли, відключення енергії, зв'язку і т.і.
Через ці проблеми а також раптове збільшення попиту на товари автономного освітлення в кілька разів, перевізники і магазин зіткнулися з багатьма проблемами, які довелося вирішувати на ходу.
На жаль через проблеми з доставкою дійсно були випадки, коли посилки не доходили до отримувача.
Як ви самі підтвердили, кошти за неотримане замовлення вам були повернуті.
Ще раз вибачаємось за затримку, але з огляду на екстримальну ситуацію в країні взимку, і на те, що всі процесси доставки, обробки запитів та повернення коштів напряму залежать від наявності світла та зв'язку у всіх задіяних сторін, просимо віднестися до цього з розумінням.
Якщо у вас залишились питання, чи потрібна додаткова інформація, будь ласка зв'яжіться з нами - https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
Кидалово.. !!!!!
Заходите на сайт.. находите тот товар который стоит у них дешевле чем у других.. или вообще отсутвует из за спроса в тот момент..
ускорители принятия решения чётко указывают остаток на складе.. и вы принимаете решение.. Беру..
Ищете номер телефона.. он спрятан в глубине сайта (один номер) набираете.. не берут..звонишь ещё раз.. ну не судьба даже после... Читать отзыв Шыкарный вид развода..
Заходите на сайт.. находите тот товар который стоит у них дешевле чем у других.. или вообще отсутвует из за спроса в тот момент..
ускорители принятия решения чётко указывают остаток на складе.. и вы принимаете решение.. Беру..
Ищете номер телефона.. он спрятан в глубине сайта (один номер) набираете.. не берут..звонишь ещё раз.. ну не судьба даже после 7 попыток ..
Находишь здоровенную кнопку зелёного цвета. Тыць.. и ты в корзине где тебя радостно сообщают что доставка бесплатная. Ок..Берём..нажимаем оформить заказ и тут бац. подарки на твоё усмотрение: пачка батареек или детский красивый светильник.. так что бы наверняка закончил дооформлять.. ОК..
Оцениваем трезвым взглядом что подороже и вуаля.. Светильник почти уже у сына в комнате))
Ниже кнопочка- личные данные, адрес доставки итд. заполняем их очень быстро ибо сын будет рад подарку..
Нажимаем дальше.. что бы наконец мой заказ ушёл на обработку оператору…Но не там то было.. нужно ввести данные кредитной карты для полной оплаты товара.. Немного приуныв что на карте то денег то нет, ибо хотел оплатить по факту доставки, наличкой..
сворачиваешь окно..в этот момент приходит письмо на почту..Не обращаем внимание, пытаемся дозвониться. Решаю поискать реквизиты или адрес куда можно подехать.. но тоже не судьба..
Захожу в почту.. счёт фактура с неоплаченным счётом в котором обещают со мной связаться..
Понимаю что нихера я не купил.. иду искать в другом месте.. а они всё судорожно шлют мне счёта в течении недели в надежде что я перечислю им крепкую сумму денег..
Вот такие у нас сегодня разводняки …
Если бы сумма была до 3 - 5 тыс.. смело бы перечислил и ждал бы свою люстру или чем они ещё барыжат..
Я хотел инвертор за 75 тыс.. и не готов рисковать такой суммой..
Копнув глубже .. увидел что это Чешская компания с таким же сайтом дублёром..
Будьте бдительны..
Нам дуже шкода, що у вас склалося хибне враження, але нічого спільного з "кидаловом" наш магазин не має.
Наш магазин є найбільшим в Чехії з продажу освітлення, і в п'ятірці найбільших у Європі. Ми продаємо тисячі товарів у всі країни Європи, включно з Україною.
На жаль взимку через всім відомі обставини з відключеннями світла ми дійсно мали проблеми зі зв'язком, як і більшість інших магазинів. З покращенням ситуації з постачанням енергії, ця проблема зникла.
Щодо оплати замовлень - ми пропонуємо два способи оплати:
- оплата картою на сайті (через безпечну платіжну систему Adyen, якою користується величезна кількість європейських інтернет-магазинів);
- оплата при отриманні (для замовлень до 20000 грн).
Нам шкода, що вам не вдалося завершити ваше замовлення, але якщо у вас були якісь сумніви щодо оплати на сайті - можна було б просто пошукати інформацію про цю платіжну систему в інтернеті і пересвідчитись, що вона цілком безпечна.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ми будемо раді на них відповісти. https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
Жахливо,не раджу. Шахрайство
Дозвольте вибачитись за незручності.
Через массові тривалі відключення світла та зв'язку взимку, нам дійсно іноді було важко підтримувати зв'язок. Так само як і перевізникам було важко працювати з доставкою.
Щодо Китаю - скоріше за все ви щось наплутали, адже наш головний магазин знаходиться в Чехії, і саме звідти відправлялись замовлення (як і було вказано в інформації на сайті). Ніколи нічого у нас не доставлялось з Китаю, і майже всі наші товари - від Європейських брендів.
Взимку дійсно у перевізників були проблеми з доставкою, але кошти за всі недоставлені замовлення були компенсовані покупцям тоді ж, а всі, хто отримав свої замовлення залишилимь задоволенними якістю товарів.
Якщо у вас залишились питання, будь ласка зв'яжіться з нами, і ми з радістю все вирішимо. https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
мабуть москалі
На жаль, взимку ми були вимушені працювати в умовах постійних тривалих відключень світла (а з ним і інтернету) та проблем з мобільним зв'язком. При цьому, навіть коли світло було, наші телефони були перевантажені безперервними дзвінками через раптове збільшення попиту на товари освітлення.
Завдяки розумінню наших клієнтів ми змогли перенести цей важкий період, доставити покупцям сотні необхідних тоді товарів автономного освітлення і компенсувати кошти всім замовникам, чиї замовлення перевізник не доставив.
Будемо раді, якщо зможемо вам чимось допомогти.
https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/
Ні товару ні грошей
Оплачений товар не дійшов, на дзвінки не відповідають
Дозвольте вибачитись за незручності.
На жаль взимку через тривалі відключення світла та проблеми зі зв'язком, з нами іноді було важко зв'язатись.
Всі випадки, коли перевізник не доставив покупцю замовлення, були нами відстежені, і коменсовані тоді ж. У нас немає жодного неотриманого замовлення, за яке не були б повернуті кошти.
Тож якщо вийшло якесь непорозуміння саме з вашим замовленням, будь ласка зв'яжіться з нами за телефоном, імейлом, чи вайбером - і ми пересвідчимось, щоб все було вирішено.
Відключень світла вже немає, тож з нами можна без проблем зв'язатись в робочий час. https://www.svit-lamp.ua/stati/kontaktna-informacija/