Давно не зустрічала такий жахливий сервіс. Гарний сайт, багатий асортимент, товар, якого немає в інших магазинах. АЛЕ. Світильник прийшов пошкоджений, хоча був дуже добре упакований. Одразу на пошті склали акт про це і товар я не забрала, він поїхав назад. Пройшло 4 дні, на імейл нічого не приходить, вирішила зателефонувати, дізнатись, який статус. Отримала дуже хамське спілкування. Виявилось, що... Читать отзыв Давно не зустрічала такий жахливий сервіс. Гарний сайт, багатий асортимент, товар, якого немає в інших магазинах. АЛЕ. Світильник прийшов пошкоджений, хоча був дуже добре упакований. Одразу на пошті склали акт про це і товар я не забрала, він поїхав назад. Пройшло 4 дні, на імейл нічого не приходить, вирішила зателефонувати, дізнатись, який статус. Отримала дуже хамське спілкування. Виявилось, що товар ніхто не замінить, просто повернуть гроші. Замовляти потрібно заново. Дивні претензії від менеджера, що я мала не акт про пошкодження складати, а робити рекламацію на сайті, спочатку забравши пошкоджений товар (навіщо???), а потім навпаки, що рекламація це довго і незручно, краще замовити заново. Нуль розуміння, нуль співчуття про витрачений час і кошти, якими уже майже місяць користується цей горе бізнес.
Достоинства:
+Гарний сайт
+Гарний асортимент
Недостатки:
-Довго чекати доставку
-Пошкоджений товар
-Вирішення проблемних питань за рахунок часу та дій покупця, а не магазину
-Хамське спілкування оператора (при чому це відчувалось уже з першого дзвінка після замовлення).
Доброго дня. Дозвольте вибачитись за незручності. Тож ваш товар був пошкоджений під час доставки, ви відмовились від отримання на пошті і товар зараз повертається назад. В таких випадках кошти відшкодовуються покупцям автоматично. Якщо замовлення актуальне, ви можете просто зробити його знову і оплатити тими ж коштами або оплатою при отриманні, про що оператор вам і повідомив. Ми прослухали запис розмови, і бачимо, що оператор не казав вам, що ви зробили щось не так, а лише намагався з'ясувати у вас, яким зі сопобів було виконано повернення (чи ви відмовились від отримання, чи отримали посилку і створили рекламаційну заявку). Після того, як ви повідомили, що вам не зрозумілі ці терміни, оператор вам їх пояснив. Схоже ви просто не зрозуміли, що вам казав оператор, адже жодних "претензій" в цих поясненнях не було. Отримати повернення коштів та просто зробити нове замовлення на той самий товар (це те, що вам пропонував оператор) - це дійсно набагато швидше і простіше, ніж складати рекламаційну заявку і очікувати повернення товару, подальшої діагностики та розгляду рекламації технічним відділом. Тож оператор навпаки пропонував вам саме швидший і найпростіший варіант, намагаючись допомогти і зекономити ваш час. Натомість, процедура рекламації з заміною, про яку казали ви, потребувала би більше ваших дій та значно більше часу. Тож, схоже, ви просто щось не так зрозуміли. Перепрошуємо за незручності і за непорозуміння. Як ми і повідомили вам з самого початку, кошти за пошкоджений товар повернуться назад на ваш рахунок, і ви можете зробити нове замовлення (або можемо сформувати його за вас, якщо бажаєте) на той самий товар, результатом чого буде те саме, що заміна, але швидше і простіше. Дякуємо за відгук, і ще раз вибачаємось за незручності.
Добрий день. Нам дуже шкода, що вам не вдалось зробити замовлення. Але з вашого опису схоже, що ви обрали доставку на відділення Нової Пошти, та не обрали на яке саме відділення бажаєте отримати посилку. Прямо під обраним способом доставки є пункт "Оберіть місце видачі посилок" і ви його не заповнили. Якщо вам все ще не вдається зробити замовлення самостійно, будь ласка зверніться до нашої служби підтримки через будь-який канал зв'язку, з вказаних на сторінці "Контакти" на сайті. Наші оператори з радістю сформують для вас замовлення. Показать 1 ответ
Замовив лампу 28.10.24 на відділення Нової Пошти. Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки. Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки). За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :) Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив... Читать отзыв Замовив лампу 28.10.24 на відділення Нової Пошти. Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки. Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки). За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :) Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив ту саму лампу, чекаю :)
Достоинства:
ціна
Недостатки:
логістика, то не ми, ми за доставку невідповідаємо
Доброго дня, Олександр. Ще раз вибачаємось за незручності і за затримку з вашим замовленням. Але магазин не робив полимок з адресою, помилка сталася у перевізника, як ми вам пояснили раніше. До того ж у перевізника була зафіксована відмова від отримання з вашого боку. В безпосередньому процесі доставки магазин дійсно участі не приймає, доставку здійснює служба доставки. І якщо перевізник фіксує відмову отримувача і повертає посилку відправнику - магазин не може знати чи дійсно отримувач відмовився, чи у перевізника виникла помилка. Тому, після того, як ви повідомили нам, що не відмовлялись від отримання, ми направили заявку до перевізника, щоб доставка була здійснена повторно. Ще раз перепрошуємо за незручності. Показать 1 ответ
Відгук про роботу магазину
Світильник прийшов пошкоджений, хоча був дуже добре упакований.
Одразу на пошті склали акт про це і товар я не забрала, він поїхав назад.
Пройшло 4 дні, на імейл нічого не приходить, вирішила зателефонувати, дізнатись, який статус.
Отримала дуже хамське спілкування. Виявилось, що... Читать отзыв Давно не зустрічала такий жахливий сервіс. Гарний сайт, багатий асортимент, товар, якого немає в інших магазинах. АЛЕ.
Світильник прийшов пошкоджений, хоча був дуже добре упакований.
Одразу на пошті склали акт про це і товар я не забрала, він поїхав назад.
Пройшло 4 дні, на імейл нічого не приходить, вирішила зателефонувати, дізнатись, який статус.
Отримала дуже хамське спілкування. Виявилось, що товар ніхто не замінить, просто повернуть гроші. Замовляти потрібно заново. Дивні претензії від менеджера, що я мала не акт про пошкодження складати, а робити рекламацію на сайті, спочатку забравши пошкоджений товар (навіщо???), а потім навпаки, що рекламація це довго і незручно, краще замовити заново. Нуль розуміння, нуль співчуття про витрачений час і кошти, якими уже майже місяць користується цей горе бізнес.
Дозвольте вибачитись за незручності.
Тож ваш товар був пошкоджений під час доставки, ви відмовились від отримання на пошті і товар зараз повертається назад. В таких випадках кошти відшкодовуються покупцям автоматично. Якщо замовлення актуальне, ви можете просто зробити його знову і оплатити тими ж коштами або оплатою при отриманні, про що оператор вам і повідомив.
Ми прослухали запис розмови, і бачимо, що оператор не казав вам, що ви зробили щось не так, а лише намагався з'ясувати у вас, яким зі сопобів було виконано повернення (чи ви відмовились від отримання, чи отримали посилку і створили рекламаційну заявку). Після того, як ви повідомили, що вам не зрозумілі ці терміни, оператор вам їх пояснив. Схоже ви просто не зрозуміли, що вам казав оператор, адже жодних "претензій" в цих поясненнях не було.
Отримати повернення коштів та просто зробити нове замовлення на той самий товар (це те, що вам пропонував оператор) - це дійсно набагато швидше і простіше, ніж складати рекламаційну заявку і очікувати повернення товару, подальшої діагностики та розгляду рекламації технічним відділом. Тож оператор навпаки пропонував вам саме швидший і найпростіший варіант, намагаючись допомогти і зекономити ваш час.
Натомість, процедура рекламації з заміною, про яку казали ви, потребувала би більше ваших дій та значно більше часу.
Тож, схоже, ви просто щось не так зрозуміли. Перепрошуємо за незручності і за непорозуміння. Як ми і повідомили вам з самого початку, кошти за пошкоджений товар повернуться назад на ваш рахунок, і ви можете зробити нове замовлення (або можемо сформувати його за вас, якщо бажаєте) на той самий товар, результатом чого буде те саме, що заміна, але швидше і простіше.
Дякуємо за відгук, і ще раз вибачаємось за незручності.
Не получается заказать товар
Нам дуже шкода, що вам не вдалось зробити замовлення.
Але з вашого опису схоже, що ви обрали доставку на відділення Нової Пошти, та не обрали на яке саме відділення бажаєте отримати посилку. Прямо під обраним способом доставки є пункт "Оберіть місце видачі посилок" і ви його не заповнили.
Якщо вам все ще не вдається зробити замовлення самостійно, будь ласка зверніться до нашої служби підтримки через будь-який канал зв'язку, з вказаних на сторінці "Контакти" на сайті. Наші оператори з радістю сформують для вас замовлення. Показать 1 ответ
Розчарування щодо логістики
Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки.
Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки).
За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :)
Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив... Читать отзыв Замовив лампу 28.10.24 на відділення Нової Пошти.
Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки.
Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки).
За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :)
Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив ту саму лампу, чекаю :)
Ще раз вибачаємось за незручності і за затримку з вашим замовленням.
Але магазин не робив полимок з адресою, помилка сталася у перевізника, як ми вам пояснили раніше. До того ж у перевізника була зафіксована відмова від отримання з вашого боку.
В безпосередньому процесі доставки магазин дійсно участі не приймає, доставку здійснює служба доставки. І якщо перевізник фіксує відмову отримувача і повертає посилку відправнику - магазин не може знати чи дійсно отримувач відмовився, чи у перевізника виникла помилка.
Тому, після того, як ви повідомили нам, що не відмовлялись від отримання, ми направили заявку до перевізника, щоб доставка була здійснена повторно.
Ще раз перепрошуємо за незручності. Показать 1 ответ