НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!! Хочу залишити відгук!!! Замовили суші ,хотіли провести приємно час, оплатили онлайн. Замовлення повинні були привезти за півтори години . Ну ок! Чекаємо. За 10 хвилин до призначеного часу нам телефонує оператор і каже що ще годину?!? Ви серьезно?? Оскільки вибору не лишалося, погоджуємось. Чекає дитина та і ми вже достатньо зголодніли. ( А якби ми... Читать отзыв НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!! Хочу залишити відгук!!! Замовили суші ,хотіли провести приємно час, оплатили онлайн. Замовлення повинні були привезти за півтори години . Ну ок! Чекаємо. За 10 хвилин до призначеного часу нам телефонує оператор і каже що ще годину?!? Ви серьезно?? Оскільки вибору не лишалося, погоджуємось. Чекає дитина та і ми вже достатньо зголодніли. ( А якби ми розраховували та були гості???) І от ....проходить година нам телефонують та кажуть що до нас доставки не БУДЕ! Ви уявляєте? Тобто взагалі не орієнтовані на клієнта. Тобто ми чекали замовлення 2,5 години і в кінці, вечір пізній нам кажуть що його не привезуть. Підкреслю що протягом цього часу ні заторів ні тривоги не було. Хто вже говорив навіть не зрозуміло передавали слухавку один одному. Факт лишився гроші мені не повернули , не вибачилися, не запропонували залагодити це "бонусом" як мінімум , про інше промовчу. Сказати що неприємно - нічого не сказати! Дитина чекала! На разі питання відкрите , куди дивиться керівництво цього- всього безладу? Конкуренція росте. Про гроші мені зателефонували на другий день, та пообіцяли повернути протягом 6 днів! НА ДРУГИЙ день! ОТОЖ! Чекаю на повернення коштів 3 дні, послуги яка так і не була надана за їхньої провини!! Ще напишу. Дуже не приємно! Не професійно! Зіпсовано настрій! Та ще винні кошти!
Вітаємо! Щиро перепрошуємо за затримку. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер замовлення, ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
Суші мастер, не цінують своїх клієнтів. Моя мама робила замовлення через сайт на суму більше ніж 2 тис грн, на сайті не вказано те, що треба робити передплату якщо сума замовленн від 2 тис. Замовлення вона зробила ввечері, а наступний день - день народження, мама цілий день на телефоні, відповідно дзвінок пропустила, ладно якби номер був підписаний суші мастер, а... Читать отзыв Суші мастер, не цінують своїх клієнтів. Моя мама робила замовлення через сайт на суму більше ніж 2 тис грн, на сайті не вказано те, що треба робити передплату якщо сума замовленн від 2 тис. Замовлення вона зробила ввечері, а наступний день - день народження, мама цілий день на телефоні, відповідно дзвінок пропустила, ладно якби номер був підписаний суші мастер, а так дзвонив просто невідомий номер, відповідно вона не передзвоню вала бо не знала хто це. Коли вона зрозуміла, що замовлення нема, подзвонила перепитати в чому проблема, на що їй сказали, що вона сама винна в тому що не взяла слухавку, жодного вибачення, привітання або спокійного вирішення питання, я особисто чула цю розмову, оператор Ігор звинувачував її в тому що вона не взяла слухавку, вона сказала що могли б зателефонувати наприклад ще раз, або відправити повідомленням цю інформацію, бо у нас на цей час були запрошені гості, а ваша компанія зіпсувала день і настрій, що після такого ми замовляти у вас більше не будемо, завжди проблема була з доставкою, пишуть один час, а приходить пізніше при чому завжди! За те, що не було жодних вибачень і варіантів мирно вирішити цю проблему суші мастер втратили клієнтів, і далеко не одного, дякую за зіпсований день народження
Вітаємо! Нам дуже прикро, що ми не виправдали ваших очікувань.😔 Просимо вибачення і щиро хочемо виправити ситуацію! Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Кожного дня ми проводимо роботу над помилками, адже прагнемо бути краще для вас. Ваша думка дуже важлива для нас! З повагою, ваш Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Це просто жах Їх неможливо взяти паличками Неможливо їсти, все випадає Рис солоний, риба виявилася з неприємним запахом А компанія ніяк не реагує. Не рекомендую
Вітаємо! Наразі оператор Sushi Master вже спілкувався з вами стосовно розв'язання цього питання. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася.😔 Для нас подібні ситуації є неприпустимими. Кожного дня ми проводимо велику роботу над покращенням якості нашої продукції та прагнемо бути кращими, адже Ваша думка є дуже важливою для нас! Sushi Master бажає Вам гарного настрою та смачних вражень. Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! Якщо у Вас будуть якісь запитання, можете зателефонувати нам за номером 0 800 330 333💙
Сьогодні отримала суші і була неприємно здивована. Суші розпадалися, вигля суші не відповідав заявленим, і на смак виявилися не просто не смачні, а їх взагалі не можна було їсти. Результати- суші в смітнику, а компанія не реагує. Запропонувала надати типу скидки,на наступне замовлення безкоштовно суші. Але 1000 грн на вітер.
Вітаємо! Наразі оператор Sushi Master вже спілкувався з вами стосовно розв'язання цього питання. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася.😔 Для нас подібні ситуації є неприпустимими. Кожного дня ми проводимо велику роботу над покращенням якості нашої продукції та прагнемо бути кращими, адже Ваша думка є дуже важливою для нас! Sushi Master бажає Вам гарного настрою та смачних вражень. Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! Якщо у Вас будуть якісь запитання, можете зателефонувати нам за номером 0 800 330 333💙
Замовляла 3 вида ролів з лососем. 1. В більшості з яких його не знайшла. 2. Порізані дивним способом. Шматки абсолютно різного розміру. 3. Суб'єктивно: не смачно+зіпсований настрій. Однозначно замовляла в СушиМастер в останнє. Максимально не рекомендую
Вітаємо! Будь ласка. прийміть щирі вибачення за цю ситуацію. Подібні ситуації є неприпустимими для нас. ми обов'язково проведемо роботу над помилками. Буль ласка. напишіть нам Ваш номер замовлення.3 повагою,ваш Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Все ж таки вирішила детально описати ситуація! Зробила замовлення сет, як більшість, воно приїхало з запізненням, що правда зателефонували та попередили, на цьому дякую! Зайнялася справами, і дзвонить курʼєр, каже не може зайти, бо не працює домофон працював і це можуть підтвердити, тобто не захотів доставити згідно адреси! Почекати він теж не зміг, бо в нього наступні замовлення, сказав приїду... Читать отзыв Все ж таки вирішила детально описати ситуація! Зробила замовлення сет, як більшість, воно приїхало з запізненням, що правда зателефонували та попередили, на цьому дякую! Зайнялася справами, і дзвонить курʼєр, каже не може зайти, бо не працює домофон працював і це можуть підтвердити, тобто не захотів доставити згідно адреси! Почекати він теж не зміг, бо в нього наступні замовлення, сказав приїду через пів год! Зателефонувавши в офіс, диспетчера надали відповідь, в них немає адміністрації, всі питання вирішують вони!
Достоинства:
Не погані роли
Недостатки:
Хамство курʼєра, некомпетентність диспетчерів, не можливість звʼязку там з адміністрацією
Вітаємо! Наразі оператор Sushi Master вже зв'язався з вами стосовно розв'язання цього питання. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася.😔 Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! Якщо у Вас будуть якісь запитання, можете зателефонувати нам за номером 0 800 330 333💙
Сервіс жах! Оператори хами, звʼязатися з адміністрацію не можливо! Прикладному замовленні запізнення, курʼєр крім того що запізнюється почекати декілька хв не може, бо інше в нього замовлення! А те що доставили не вчасно це клієнта проблеми! Дно! Раніше такими не були!
Доброго дня! Перепрошуємо за завдані незручності. Для нас подібні ситуації є неприпустимими. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Напишіть, будь ласка, Ваш номер телефону для зв'язку з Вами. З повагою, Sushi Master💛
Замовила запечені суші,я теж працюю в сфері їжі і знаю яке все має бути на смак,но блять замість крем сира покласти майонез то сильно я не знаю може зробили якийсь мікс но майонез там блять аж через край відчувається
Вітаємо! Дуже шкода, що ми не виправдали Ваші очікування. Будь ласка, залиште свій контактний номер. Ми хотіли б зв'язатися з Вами, адже для нас є дуже важливою думка наших клієнтів. Sushi Master бажає Вам гарного настрою та смачних вражень. З повагою, ваш Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Жах! Робила замовлення онлайн, диспетчера досить що не компетентні, ще й хамло Ірина та Марія, кидають слухавку, незнають що відповісти! Оплатила кошти на фізичну особу, досі не повернули, хоча це миттєвий платіж, відповідь повернення від 1 до 3 банківських днів! Ви спочатку оформіть все легально, а потім розказуйте закон і правила! Оплачують на карти щоб не платити податків))))
Вітаємо! Наразі оператор Sushi Master вже зв'язався з вами стосовно розв'язання цього питання. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася.😔 Для нас подібні ситуації є неприпустимими. Кожного дня ми проводимо велику роботу над покращенням якості нашої продукції та прагнемо бути кращими, адже Ваша думка є дуже важливою для нас! Sushi Master бажає Вам гарного настрою та смачних вражень. Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! Якщо у Вас будуть якісь запитання, можете зателефонувати нам за номером 0 800 330 333💙
Перший раз вирішили спробувати суші цього закладу. Зателефонували, запитали, чи можна ЗАРАЗ замовити через сайт з доставкою, получили відповідь, що без проблем, доставимо впродовж години. Замовили впродовж 10 хвилин через їх сайт на 1800 грн, оплатили онлайн. При цьому на сайті був вибір: терміново, або на якусь годину. При виборі "терміново", сторінка зкидала на вибір години, обрали через годину, чекали... Читать отзыв Перший раз вирішили спробувати суші цього закладу. Зателефонували, запитали, чи можна ЗАРАЗ замовити через сайт з доставкою, получили відповідь, що без проблем, доставимо впродовж години. Замовили впродовж 10 хвилин через їх сайт на 1800 грн, оплатили онлайн. При цьому на сайті був вибір: терміново, або на якусь годину. При виборі "терміново", сторінка зкидала на вибір години, обрали через годину, чекали 40 хвилин, ніхто замовлення не підтвердив. Ми перетелефонували самі щодо статусу замовлення, і нам відповіли, що замовлення неможливо було прийняти на сьогодні і тому система прийняла його на завтра. Залишили родину на свято без їжі, по суті зіпсували свято. Перший раз зтикаюся з настільки жахливим обслуговуванням, коли один оператор запевняє, що можна замовити, а інший, що цього зробити було не можливо. Ніколи більше не замовлятиму в Суші Майстер та не рекомендую цей заклад.
Вітаємо! Щиро перепрошуємо за затримку. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер телефону (або номер замовлення), ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
Добрий день! Насамперед просимо у Вас вибачення! Дуже хочемо виправити цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, номер замовлення. Це необхідно, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Перепрошуємо за завдані незручності. З повагою, ваш Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Я постійний клієнт. В історії 9 замовлень. Зробила замовлення 8.03 ще в районі обіду, вказала доставку в коментарях і для кухні , і для курєра, що на 18:00. Через півтори години дивлюся статус: відмінено. Набираю гарячу лінію. Оператор Ігор щось незрозуміле мені пояснив, що вказано було на 14 годину, вони не встигали і відмінили. "Наберіть о 16:00 і зробіть повторно,... Читать отзыв Я постійний клієнт. В історії 9 замовлень. Зробила замовлення 8.03 ще в районі обіду, вказала доставку в коментарях і для кухні , і для курєра, що на 18:00. Через півтори години дивлюся статус: відмінено. Набираю гарячу лінію. Оператор Ігор щось незрозуміле мені пояснив, що вказано було на 14 годину, вони не встигали і відмінили. "Наберіть о 16:00 і зробіть повторно, - сказав Ігор. Набираю о 16ій, спілкуюся вже з Марією, уточнюю, чи потрібно мені в кабінеті натискати повторно, щоб ми не залишились без суші, бо чекатиму гостей. Марія завірила, що все сама оформить, тільки суші будуть на 19. Ну, ок. Доставки не було ні о 19 , ні о 19:30. Набираю знову. Вже Анна. Яка обіцяє, що все зясує і перенабере мене. Чекаю 25 хвилин. Ніхто не набрав.Ви що, бляха, просто не можете набрати клієнта, що не встигаєте, що сировини мало закупили, що вам похрін на клієнтів???? Якого чорта двічі відміняти і перепаскудити мені вечір??? Вчора спокійненько вже без емоцій хочу написати конструктивний відгук - і опа - мій ІР заблоковано. Тисячу раз не рекомендую, особливо якщо якийсь святковий день. Замовлення 937177, готівка, 1001 грн., м.Бориспіль
Вітаємо! Дякуємо за ваш відгук, і перепрошуємо за те, що ви отримали негативний досвід. Для нас важливо, щоб кожен наш клієнт залишався задоволеним, тому такі ситуації є для нас неприпустимими. Наш оператор зателефонує Вам для вирішення та залагодження цієї ситуації. Ми цінуємо вашу думку і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. З повагою, Sushi Master💛
Найгірший досвід замовлення суші. О 13год наперед зробив замовлення на 19-19:15, дзвоню в 19:30 запитатись де замовлення кажуть що буде за годину. За годину набираю кажуть що буде за 20хв, як результат приїхали з запізненням у 2 з половиною години. Просто нагло брешуть про статус замолення. Знайомий працює кур'єром розказував шо у них завжди так, клієнтам кажуть шо замовлення вже... Читать отзыв Найгірший досвід замовлення суші. О 13год наперед зробив замовлення на 19-19:15, дзвоню в 19:30 запитатись де замовлення кажуть що буде за годину. За годину набираю кажуть що буде за 20хв, як результат приїхали з запізненням у 2 з половиною години. Просто нагло брешуть про статус замолення. Знайомий працює кур'єром розказував шо у них завжди так, клієнтам кажуть шо замовлення вже доставляється а насправді тільки готують. м.Львів
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. На жаль, іноді у пікові години час доставки може бути більшим, ніж зазвичай😔 Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер телефону (або номер замовлення), ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
Мое замовлення 846981 ,яке я зробила напередодні на 8 березня, в цей день також був день народження мого брата, було відмінене адміністратором Суші майстра без будь якого попередження. Це з'ясувалось тільки після годинного очікування замовлення та після дзвінка до Суші майстра. Чому відмінили, чому не попередили, чому не зателефонували, якщо були якісь питання, ... Читать отзыв Мое замовлення 846981 ,яке я зробила напередодні на 8 березня, в цей день також був день народження мого брата, було відмінене адміністратором Суші майстра без будь якого попередження. Це з'ясувалось тільки після годинного очікування замовлення та після дзвінка до Суші майстра. Чому відмінили, чому не попередили, чому не зателефонували, якщо були якісь питання, відповіді не було. Результат: зіпсоване свято Весни, зіпсований день народження, злі, полуголодні гості. Не рекомендую, хіба що, хтось захоче мати зіпсований настрій.
Хочу повідомити, що в Суши Мастер часто замінюють замовлення. Я замовила запечені роли з креветками, а отримала запечені з крабовим міксом - вдвічі дешевші, ніж замовлені і сплачені. Дуже образливо, що дурять клієнтів.
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер телефону (або номер замовлення), ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
Робила замовлення в обід з доставкою на роботу (і те, що доставка на роботу, я вказала в замовленні), доступний час на доставку був на 19:45-20:00, я працюю до 20:00, тож планувала отримати замовлення і поїхати додому вечеряти. Але...не тут то було. 20:00 - а замовлення нема, 21:00 - а замовлення нема. Приміщення треба зачиняти і ставити під охорону, тож... Читать отзыв Робила замовлення в обід з доставкою на роботу (і те, що доставка на роботу, я вказала в замовленні), доступний час на доставку був на 19:45-20:00, я працюю до 20:00, тож планувала отримати замовлення і поїхати додому вечеряти. Але...не тут то було. 20:00 - а замовлення нема, 21:00 - а замовлення нема. Приміщення треба зачиняти і ставити під охорону, тож далі я можу чекати тільки на вулиці. На сайті досі статус замовлення - Готується. Протягом цієї години я намагалась додзвонитись на гарячу лінію щоб запитати як себе почуває моє замовлення, бо я, як дебіл, сиджу на роботі, замість того щоб вже бути вдома і чекаю на замовлення. Нарешті в районі 21:00 я додзвонилась на гарячу лінію, думала ще запитати, що якщо в них запара з доставкою, то може я сама зайду за замовленням, бо це через два будинки від мене. І що я чую: ваше замовлення буде готове (не доставлене, а готове) не раніше ніж через півтори години, ви будете чекати? Я кажу що офіс вже закрили, я вже чекати можу тільки на вулиці. На що вони знову питають: то ви будете чекати? Тобто вони пропонують мені на морозі чекати пару годин, і не факт що пару, а потім комендантська година і що далі??? Навіщо приймати замовлення, якщо не встигаєте готувати? Такого відношення я ще жодного разу не зустрічала. Завдяки вам змарновано кілька годин часу, зіпсований настрій і відсутність вечері. Так тримати і все у вас буде добре.
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. На жаль, іноді у пікові години час доставки може бути більшим, ніж зазвичай😔 Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер телефону (або номер замовлення), ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Организация работы в один из самых прибыльных дней в году на ужасном уровне. Заказ был осуществлён около 13:00 на 21:00, казалось бы, 8 часов с головой должно хватить на принятие, обработку заказа, расчёта пропускной способности сушистов, звонок, в следствии принятия решения - брать заказ в работу или нет. Как итог: заказ был принят в работу, в 21:00 не доставлен, в... Читать отзыв Организация работы в один из самых прибыльных дней в году на ужасном уровне. Заказ был осуществлён около 13:00 на 21:00, казалось бы, 8 часов с головой должно хватить на принятие, обработку заказа, расчёта пропускной способности сушистов, звонок, в следствии принятия решения - брать заказ в работу или нет. Как итог: заказ был принят в работу, в 21:00 не доставлен, в 22:15 решил связаться с контакт-центром, задав простой вопрос «Заказ будет доставлен или нет?». Оператор связавшись с администратором заведения, дала обратную связь «заказ БУДЕТ доставлен МАКСИМУМ до 23:00». Далее заказ приобретает статус «В пути», ну наконец-то, поедим роллов, суши… «Замовлення скасоване», курьер сбрасывает, на ужин вместо ваших роллов пюре с котлетой и двумя солёными огурцами.
Спасибо SushiMaster, топ-менеджмент, менеджмент среднего звена - передаю вам большущий привет за бездарно организованные процессы, которые за годы вашего пребывания на рынке так и не были налажены до вменяемого уровня.
14.02 близько 15,00 зробив замовлення -доставку на 20-30 з Київ вул Салютна. Замовлення прийняли в роботу (так вказано було в додатку). В 20-30 зателефонували і поставили перед фактом , що замовлення буде через півтори години: будете чекати чи відміняти. Не запропонували забрати самовивозом , просто проінформували. Підтвердив , що буду чекати , в 22-40 зателефонував... Читать отзыв 14.02 близько 15,00 зробив замовлення -доставку на 20-30 з Київ вул Салютна. Замовлення прийняли в роботу (так вказано було в додатку). В 20-30 зателефонували і поставили перед фактом , що замовлення буде через півтори години: будете чекати чи відміняти. Не запропонували забрати самовивозом , просто проінформували. Підтвердив , що буду чекати , в 22-40 зателефонував курєр і запитав везти замовлення чи ні , бо з його слів , тільки зробили суші. Гарно все організовано )))), завчасно не попереджають , що не зможуть виконати замовлення, тягнуть до останнього і потім ставлять перед фактом. Цікаво як би себе почували відповідальні за ці процеси співробітники цієї компанії як би були на місці замовників ... сумно за таке відношення, мабуть більше не буду замовляти в цій компаніїї і не буду радити знайомим
Вітаємо! Дякуємо за ваш відгук, і перепрошуємо за те, що ви отримали негативний досвід. Для нас важливо, щоб кожен наш клієнт залишався задоволеним, тому такі ситуації є для нас неприпустимими. Щоб ми могли детально розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення, будь ласка, надайте номер вашого замовлення. Ми цінуємо вашу думку і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. З повагою, Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Окрім значного погіршення якості їжі при постіному зростанні цін, такий сервіс можна порекомендувати тільки громадянам рф. Їжа була замовлена у 17:30, після 4 годин (ЧОТИРЬОХ ГОДИН!) очікування не була доставлена. Кол-центр взагалі не інформований, надають некоректну інформацію, дуже складно зв'язатися.
Достоинства:
На фоні цієї помийки більш дорогі альтернативи знаються гарними
Вітаємо! Те, що сталося нас дуже засмутило. Перепрошуємо за те, що Вам довелося чекати так довго. Подібні ситуації є неприпустимими для нас, ми обов'язково проведемо роботу над помилками. Щоб розв'язати цю проблему, напишіть, будь ласка, Ваш номер замовлення. Ми з вами зв'яжемось в терміновому порядку! Дякуємо! З повагою, ваш Sushi Master💛
Так як у сина день народження 14.02. співпало зі свято і розуміючи завантаженість, замовлення зробили завчасно за добу, ввечері 13.02.25 на 14.02.25 на 18:30. Прийшов наш час 18:30 а замовлення так і не доставлено і ніхто з операторів не зателефонував. Набираю оператора самостійно і тут мені повідомили що моє замовлення не взято в роботу, хоча оператор бачить замовлення!!! Оператор пропонує... Читать отзыв Так як у сина день народження 14.02. співпало зі свято і розуміючи завантаженість, замовлення зробили завчасно за добу, ввечері 13.02.25 на 14.02.25 на 18:30. Прийшов наш час 18:30 а замовлення так і не доставлено і ніхто з операторів не зателефонував. Набираю оператора самостійно і тут мені повідомили що моє замовлення не взято в роботу, хоча оператор бачить замовлення!!! Оператор пропонує повторно зробити замовлення і оператор запевнив, що замовлення точно буде в 19:40-20:15. І тут джекпот в 20:00 приходить повідомлення Ваше замовлення скасовано. Дякую любі Sushi Master за зіпсований настрій, зіпсоване свято. Дякую нехай щастить
Декілька разів замовляли суші, і жодного разу не обійшлося без приколів. В перший раз привезли не повне замовлення. Потім довозили. В другий раз запізднилися на години, обіцяли компенсувати бонусами, але... Сьогодні замовили суші о 9.30 на 18.15. О 12.30 передзвонили, сказали, що можуть тільки на 18.45. Ну ок, розуміємо навантаження(все ж таки день закоханних), погодились та скорегували плани. О 15..00... Читать отзыв Декілька разів замовляли суші, і жодного разу не обійшлося без приколів. В перший раз привезли не повне замовлення. Потім довозили. В другий раз запізднилися на години, обіцяли компенсувати бонусами, але... Сьогодні замовили суші о 9.30 на 18.15. О 12.30 передзвонили, сказали, що можуть тільки на 18.45. Ну ок, розуміємо навантаження(все ж таки день закоханних), погодились та скорегували плани. О 15..00 передзвонила мадам і, довго запитувала чи є поряд вулиця Пулюя(ну відносно недалеко є), якість зв'язку жахлива, нічого не чутно. Коли виявилося, що в радіусі 3 км є вулиця Пулюя, мадам повідомила, що вони не встигають і зможуть доставити замовлення не раніше 20.00. Це найбільш жахливий сервіс, що я зустрічав останнім часом.
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. З повагою, ваш Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Намагався замовити сет від майстра через оператора, все було через одне місце. Півтори години намагання отримати посилання на передплату, п'ять дзвінків у їхню службу, які так і закінчились нічим. Так як починають готувати тільки після передплати - зрозумів, що до наступного дня чекати не хочу. Ні сам не буду тут замовляти, ні Вам не рекомендую.
Доброго вечора! Перепрошуємо за завдані незручності. Для нас подібні ситуації є неприпустимими. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Напишіть, будь ласка, Ваш номер телефону для зв'язку з Вами у наших соцмережах. З повагою, Sushi Master💛
Суші мастер зіпсований настрій,доставка без попередження приїхала з запізненням більше години,ніхто не вибачився.Над сервісом потрібно попрацювати.Й не такі у вас золоті суші що їх потрібно стільки чекати👎👎👎
Вітаємо! Щиро перепрошуємо за затримку. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер телефону (або номер замовлення), ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
Замовили доставку суші додому. Доставка була з вулиця Георгія Кірпи, 5, Київ. Розбираючи замовлення, спочатку зрозуміли, що соуси за які доплатили - відсутні. Імбир почорнівший, васабі сухе. Спочатку думали, що це найгірше, але замість ролів з рибою поклали з куркою. Зателефонували в підтримку, надіслали фото з невідповідністю ролів, бо з куркою не замовляли. Повідомили, що привезуть ті, що замовляли і... Читать отзыв Замовили доставку суші додому. Доставка була з вулиця Георгія Кірпи, 5, Київ. Розбираючи замовлення, спочатку зрозуміли, що соуси за які доплатили - відсутні. Імбир почорнівший, васабі сухе. Спочатку думали, що це найгірше, але замість ролів з рибою поклали з куркою. Зателефонували в підтримку, надіслали фото з невідповідністю ролів, бо з куркою не замовляли. Повідомили, що привезуть ті, що замовляли і соуси оплачені через годину. Пройшла година, а на сайті замовлення з оплатою готівкою і на самовиніс. Зателефонували ще раз аби уточнити чи дочекаємось хоча б щось, на що оператор підтвердив самовивіз і через що не було доставлено. При цьому це замовлення світилося в особистому кабінеті як скасоване після розмови з оператором. Ще через 20 хвилин приїхав кур'єр з фразою "спустіться забрати". Тобто, до дверей доставка вже не працює (уточнення: ніяк не пов'язано з відключенням світла). Продукти не свіжі, кур'єри не ввічливі, настрій зіпсовано.
Замовила суші вкотре, в Суші Мастері, та отримала дивні на смак Філадельфію (чи то лосось не свіжий чи то сир, не знаю, але це вже край), також в замовленні ні в одній позиції не було присутнє авокадо! Сервіс став жахливих, замовлення зроблене на 2000 грн, а риба не те що світиться, вона розірвана. Також в хочу... Читать отзыв Замовила суші вкотре, в Суші Мастері, та отримала дивні на смак Філадельфію (чи то лосось не свіжий чи то сир, не знаю, але це вже край), також в замовленні ні в одній позиції не було присутнє авокадо! Сервіс став жахливих, замовлення зроблене на 2000 грн, а риба не те що світиться, вона розірвана. Також в хочу додати, що вже раніше жалілась в службу підтримки на постійні затримки замовлення, мінімум на 15 хв, а якщо дуже зайняті, то на годину-півтори - і ніхто не попереджає про такі «запізнення». Дуже розчарована, бо була постійним клієнтом
Вітаємо! Дякуємо за ваш відгук, і перепрошуємо за те, що ви отримали негативний досвід. Для нас важливо, щоб кожен наш клієнт залишався задоволеним, тому такі ситуації є для нас неприпустимими. Щоб ми могли детально розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення, будь ласка, надайте номер вашого замовлення. Ми цінуємо вашу думку і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. З повагою, Sushi Master💛
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок! Перепрошуємо за незручності. Для нас важливо вирішити цю ситуацію, наш оператор зв’яжеться з вами найближчим часом. З повагою, ваш Sushi Master💛
Зробила замовлення в 16.00 на самовиніс вул. Малоземельна 75, на 19.15-19.30, станом на 19.45 в статусі "готується". Дзвоню на гарячу лінію, оператор каже, що будуть готувать ще 30-40 хвилин!!! Ніхто не попередив що замовлення буде пізніше на годину! Повний безлад, сервіс відсутній.
Вітаємо! Щиро перепрошуємо за незручності. На жаль, іноді у пікові години час доставки може бути більшим, ніж зазвичай😔 Нам дуже шкода, що ваше замовлення приїхало з затримкою. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Наш оператор зателефонує Вам для залагодження цієї ситуації. Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
Зробила замовлення сьогодні в 16.00 на самовиніс вул. Малоземельна 75, на 19.15-19.30, станом на 19.45 в статусі "готується". Подзвонила на гарячу лінію, оператор каже що будуть готувать ще 30-40 хвилин!!! Сервіс все гірше і гірше. Хоч би самі подзвонили і попередили що буде готово пізніше і уточнили чи влаштовує це клієнта. Просто ганьба
Вітаємо! Щиро перепрошуємо за незручності. На жаль, іноді у пікові години час доставки може бути більшим, ніж зазвичай😔 Нам дуже шкода, що ваше замовлення приїхало з затримкою. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Наш оператор зателефонує Вам для залагодження цієї ситуації. Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
10.01 зробили замовлення .Замовили сет Банзай,по факту привезли не сет,а чотири одинакові роли. Це взагалі не допустимо,щоб за оплачену їду отримувати зовсім не те,що замовив .Фото отриманого додаю
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер телефону (або номер замовлення), ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Замовляла нещодавно сет Банзай,чесно кажучи очікувала кращого.Отримавши суші була вражена тим наскільки погано вони зроблені,що аж розвалювались. На смак теж відстій,риба прострочена і не придатна до вживання.Загалом враження такі собі…😕
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. З повагою, ваш Sushi Master💛
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Хочу залишити відгук!!!
Замовили суші ,хотіли провести приємно час, оплатили онлайн. Замовлення повинні були привезти за півтори години . Ну ок! Чекаємо.
За 10 хвилин до призначеного часу нам телефонує оператор і каже що ще годину?!? Ви серьезно?? Оскільки вибору не лишалося, погоджуємось.
Чекає дитина та і ми вже достатньо зголодніли. ( А якби ми... Читать отзыв НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!!
Хочу залишити відгук!!!
Замовили суші ,хотіли провести приємно час, оплатили онлайн. Замовлення повинні були привезти за півтори години . Ну ок! Чекаємо.
За 10 хвилин до призначеного часу нам телефонує оператор і каже що ще годину?!? Ви серьезно?? Оскільки вибору не лишалося, погоджуємось.
Чекає дитина та і ми вже достатньо зголодніли. ( А якби ми розраховували та були гості???)
І от ....проходить година нам телефонують та кажуть що до нас доставки не БУДЕ!
Ви уявляєте? Тобто взагалі не орієнтовані на клієнта.
Тобто ми чекали замовлення 2,5 години і в кінці, вечір пізній нам кажуть що його не привезуть. Підкреслю що протягом цього часу ні заторів ні тривоги не було.
Хто вже говорив навіть не зрозуміло передавали слухавку один одному.
Факт лишився гроші мені не повернули , не вибачилися, не запропонували залагодити це "бонусом" як мінімум , про інше промовчу. Сказати що неприємно - нічого не сказати!
Дитина чекала!
На разі питання відкрите , куди дивиться керівництво цього- всього безладу?
Конкуренція росте.
Про гроші мені зателефонували на другий день, та пообіцяли повернути протягом 6 днів!
НА ДРУГИЙ день!
ОТОЖ! Чекаю на повернення коштів 3 дні, послуги яка так і не була надана за їхньої провини!!
Ще напишу.
Дуже не приємно! Не професійно! Зіпсовано настрій! Та ще винні кошти!
Клієнтоорієнтованості нуль!
замовлення через сайт на суму
більше ніж 2 тис грн, на сайті не
вказано те, що треба робити
передплату якщо сума замовленн від
2 тис. Замовлення вона зробила
ввечері, а наступний день - день народження, мама цілий день на телефоні, відповідно дзвінок
пропустила, ладно якби номер був
підписаний суші мастер, а... Читать отзыв Суші мастер, не цінують своїх клієнтів. Моя мама робила
замовлення через сайт на суму
більше ніж 2 тис грн, на сайті не
вказано те, що треба робити
передплату якщо сума замовленн від
2 тис. Замовлення вона зробила
ввечері, а наступний день - день народження, мама цілий день на телефоні, відповідно дзвінок
пропустила, ладно якби номер був
підписаний суші мастер, а так дзвонив просто невідомий номер, відповідно вона не передзвоню вала
бо не знала хто це. Коли вона
зрозуміла, що замовлення нема,
подзвонила перепитати в чому
проблема, на що їй сказали, що вона
сама винна в тому що не взяла слухавку, жодного вибачення,
привітання або спокійного вирішення
питання, я особисто чула цю
розмову, оператор Ігор звинувачував її в тому що вона не взяла слухавку,
вона сказала що могли б зателефонувати наприклад ще раз,
або відправити повідомленням цю інформацію, бо у нас на цей час були запрошені гості, а ваша компанія зіпсувала день і настрій, що після такого ми замовляти у вас більше не
будемо, завжди проблема була з доставкою, пишуть один час, а
приходить пізніше при чому завжди!
За те, що не було жодних вибачень і варіантів мирно вирішити цю проблему суші мастер втратили клієнтів, і далеко не одного, дякую за зіпсований день народження
Додаток до попереднього відгуку
Їх неможливо взяти паличками
Неможливо їсти, все випадає
Рис солоний, риба виявилася з неприємним запахом
А компанія ніяк не реагує.
Не рекомендую
Оцінки не буде
Але 1000 грн на вітер.
Останнє замовлення в СушиМастер
2. Порізані дивним способом. Шматки абсолютно різного розміру.
3. Суб'єктивно: не смачно+зіпсований настрій. Однозначно замовляла в СушиМастер в останнє.
Максимально не рекомендую
Найгірший сервіс
Найгірший сервіс в Україні
Жах не раджу
Не компетентність та хамство операторів
Вводять в оману із можливостю замовлення
Перший раз зтикаюся з настільки жахливим обслуговуванням, коли один оператор запевняє, що можна замовити, а інший, що цього зробити було не можливо. Ніколи більше не замовлятиму в Суші Майстер та не рекомендую цей заклад.
Не рекомендую! Замовили на день народження суші, які викинули в смітник.
двічі відмінили замовлення на 8 березня м.Бориспіль, зіпсували вечір
Доставки не було ні о 19 , ні о 19:30. Набираю знову. Вже Анна. Яка обіцяє, що все зясує і перенабере мене. Чекаю 25 хвилин. Ніхто не набрав.Ви що, бляха, просто не можете набрати клієнта, що не встигаєте, що сировини мало закупили, що вам похрін на клієнтів???? Якого чорта двічі відміняти і перепаскудити мені вечір???
Вчора спокійненько вже без емоцій хочу написати конструктивний відгук - і опа - мій ІР заблоковано. Тисячу раз не рекомендую, особливо якщо якийсь святковий день. Замовлення 937177, готівка, 1001 грн., м.Бориспіль
Ми цінуємо вашу думку і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. З повагою, Sushi Master💛
Сервіс шляпа
Не виконали замовлення
Дуже розчарована
Перший і останній раз тут замовляла
20:00 - а замовлення нема, 21:00 - а замовлення нема. Приміщення треба зачиняти і ставити під охорону, тож... Читать отзыв Робила замовлення в обід з доставкою на роботу (і те, що доставка на роботу, я вказала в замовленні), доступний час на доставку був на 19:45-20:00, я працюю до 20:00, тож планувала отримати замовлення і поїхати додому вечеряти. Але...не тут то було.
20:00 - а замовлення нема, 21:00 - а замовлення нема. Приміщення треба зачиняти і ставити під охорону, тож далі я можу чекати тільки на вулиці. На сайті досі статус замовлення - Готується. Протягом цієї години я намагалась додзвонитись на гарячу лінію щоб запитати як себе почуває моє замовлення, бо я, як дебіл, сиджу на роботі, замість того щоб вже бути вдома і чекаю на замовлення. Нарешті в районі 21:00 я додзвонилась на гарячу лінію, думала ще запитати, що якщо в них запара з доставкою, то може я сама зайду за замовленням, бо це через два будинки від мене.
І що я чую: ваше замовлення буде готове (не доставлене, а готове) не раніше ніж через півтори години, ви будете чекати?
Я кажу що офіс вже закрили, я вже чекати можу тільки на вулиці. На що вони знову питають: то ви будете чекати?
Тобто вони пропонують мені на морозі чекати пару годин, і не факт що пару, а потім комендантська година і що далі???
Навіщо приймати замовлення, якщо не встигаєте готувати? Такого відношення я ще жодного разу не зустрічала. Завдяки вам змарновано кілька годин часу, зіпсований настрій і відсутність вечері. Так тримати і все у вас буде добре.
Заказ «В дороге» просто отменили
Далее заказ приобретает статус «В пути», ну наконец-то, поедим роллов, суши… «Замовлення скасоване», курьер сбрасывает, на ужин вместо ваших роллов пюре с котлетой и двумя солёными огурцами.
Спасибо SushiMaster, топ-менеджмент, менеджмент среднего звена - передаю вам большущий привет за бездарно организованные процессы, которые за годы вашего пребывания на рынке так и не были налажены до вменяемого уровня.
Дивне відношення до замовлень
Ми цінуємо вашу думку і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. З повагою, Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Мерзенний сервіс, ніхто ні за що не відповідає
Їжа була замовлена у 17:30, після 4 годин (ЧОТИРЬОХ ГОДИН!) очікування не була доставлена.
Кол-центр взагалі не інформований, надають некоректну інформацію, дуже складно зв'язатися.
Дуже поганий сервіс
Жахливий сервіс.
Сьогодні замовили суші о 9.30 на 18.15. О 12.30 передзвонили, сказали, що можуть тільки на 18.45. Ну ок, розуміємо навантаження(все ж таки день закоханних), погодились та скорегували плани. О 15..00... Читать отзыв Декілька разів замовляли суші, і жодного разу не обійшлося без приколів. В перший раз привезли не повне замовлення. Потім довозили. В другий раз запізднилися на години, обіцяли компенсувати бонусами, але...
Сьогодні замовили суші о 9.30 на 18.15. О 12.30 передзвонили, сказали, що можуть тільки на 18.45. Ну ок, розуміємо навантаження(все ж таки день закоханних), погодились та скорегували плани. О 15..00 передзвонила мадам і, довго запитувала чи є поряд вулиця Пулюя(ну відносно недалеко є), якість зв'язку жахлива, нічого не чутно. Коли виявилося, що в радіусі 3 км є вулиця Пулюя, мадам повідомила, що вони не встигають і зможуть доставити замовлення не раніше 20.00. Це найбільш жахливий сервіс, що я зустрічав останнім часом.
Навіть не дійшло до замовлення
Ні сам не буду тут замовляти, ні Вам не рекомендую.
Попередження
Жахливі суші і сервіс
Замовила суші вкотре, в Суші Мастері, та отримала дивні на смак Філадельфію (чи то риба чи то сир)
Замовила суші вкотре, в Суші Мастері, та отримала дивні на смак Філадельфію (чи то лосось не свіжий чи то сир, не знаю, але це вже край), також в замовленні ні в одній позиції не було присутнє авокадо! Сервіс став жахливих, замовлення зроблене на 2000 грн, а риба не те що світиться, вона розірвана. Також в хочу... Читать отзыв
Замовила суші вкотре, в Суші Мастері, та отримала дивні на смак Філадельфію (чи то лосось не свіжий чи то сир, не знаю, але це вже край), також в замовленні ні в одній позиції не було присутнє авокадо! Сервіс став жахливих, замовлення зроблене на 2000 грн, а риба не те що світиться, вона розірвана. Також в хочу додати, що вже раніше жалілась в службу підтримки на постійні затримки замовлення, мінімум на 15 хв, а якщо дуже зайняті, то на годину-півтори - і ніхто не попереджає про такі «запізнення». Дуже розчарована, бо була постійним клієнтом
Ми цінуємо вашу думку і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. З повагою, Sushi Master💛
Просто жах
Жахливий сервіс
замовлення буде пізніше на годину! Повний безлад, сервіс відсутній.
Краще не замовляти
Доставка суші
Враження про їжу з цього закладу
На смак теж відстій,риба прострочена і не придатна до вживання.Загалом враження такі собі…😕