Замовляли в компанії сет ролів "Двоє у кіото". Доставка приїхала вчасно, за що великий плюс, але смак самих ролів був жахливий. Как всєгда дрісня, брат. Дуже дивна комбінація самих продуктів, здивувало використання капусти та перцю, як інгредієнтів, а копчена курка була дивною консистенцією та покритою пухирцями. Ніхто не став їх доїдати, навіть мій собака виплюнув. Краще замовте іншу доставку, де... Читать отзыв Замовляли в компанії сет ролів "Двоє у кіото". Доставка приїхала вчасно, за що великий плюс, але смак самих ролів був жахливий. Как всєгда дрісня, брат. Дуже дивна комбінація самих продуктів, здивувало використання капусти та перцю, як інгредієнтів, а копчена курка була дивною консистенцією та покритою пухирцями. Ніхто не став їх доїдати, навіть мій собака виплюнув. Краще замовте іншу доставку, де буде дешевше та смачніше. Беріть суші майстер на свій страх та ризик.
Вітаємо, дякуємо Вам за відгук. Для залагодження ситуації просимо надати Ваш контактний номер. Ми обов'язково розглянемо Ваше звернення, адже для нас є дуже важливою думка наших клієнтів. Sushi Master бажає Вам гарного настрою та смачних вражень. Дякуємо, що залишаєтесь з нами. З повагою, ваш Sushi Master💛
Вечір не вдався . Домовились про доставку Дві лапги удон з креветками 09.04 о 20-40 з Олексієм . скільки вчасно доставки не було я перетелефонувала в сушімастер і виявилось що замовлення перенесли на 22-00 а мене ніхто про це не повідомив ані Менеджер Олексій який приймав замовленння ні наступний... Читать отзыв Вечір не вдався . Домовились про доставку Дві лапги удон з креветками 09.04 о 20-40 з Олексієм . скільки вчасно доставки не було я перетелефонувала в сушімастер і виявилось що замовлення перенесли на 22-00 а мене ніхто про це не повідомив ані Менеджер Олексій який приймав замовленння ні наступний менеджер Єва яка обіцяла пояснити причини затримки але так і не передзвонила і не пояснила. У підсумку замовлення було мною скасоване. Не рекомендую кантору Сушімастер через безвідповідальність та не професійність деяких "работяг" .
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. З повагою, ваш Sushi Master💛
Багато років робила закази ,суші не погані і смачні,але доставка це капець, до мого дому 500м від пункту видачі,майже кожного разу 1,5 години доставка, але цього разу Ви зовсім знахабніли,спочатку 45хв.ок згодна, через 55хв дзвінок про запізнення ще на 40хв,ок кажу чекаю тільки будь ласка не пізніше,але через 55 хвилин просто скасування замовлення..110хв чекати ,а потім просто скасувати, це дуже... Читать отзыв Багато років робила закази ,суші не погані і смачні,але доставка це капець, до мого дому 500м від пункту видачі,майже кожного разу 1,5 години доставка, але цього разу Ви зовсім знахабніли,спочатку 45хв.ок згодна, через 55хв дзвінок про запізнення ще на 40хв,ок кажу чекаю тільки будь ласка не пізніше,але через 55 хвилин просто скасування замовлення..110хв чекати ,а потім просто скасувати, це дуже круто..Можливо було замовити та поїсти в іншому місці...Тож я не рекомендую Суши Мастер
Вітаємо! Щиро перепрошуємо за затримку. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер телефону (або номер замовлення), ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
Наша родина дуже давно є клієнтом Суші Майстра. Вперше я скуштувала ваші роли ще у 2019 році, я і закохалась просто у Суші Майстер. Ми замовляли і доставку, і самовивіз. Останні роки три замовляємо тільки самовивіз бо дуже близко знаходимось біля точки видачі і швидше прийти забрати і підти. Так ось, 07.03.2025 ввечері я зробила замовлення на 08.03.2025 ( номер... Читать отзыв Наша родина дуже давно є клієнтом Суші Майстра. Вперше я скуштувала ваші роли ще у 2019 році, я і закохалась просто у Суші Майстер. Ми замовляли і доставку, і самовивіз. Останні роки три замовляємо тільки самовивіз бо дуже близко знаходимось біля точки видачі і швидше прийти забрати і підти. Так ось, 07.03.2025 ввечері я зробила замовлення на 08.03.2025 ( номер замовлення: 854884 на 19:00. Я була абсолютно впевнена, що вчасно заберу своє замовлення і піду додому. Адміністратор повідомила мені, що моє замовлення не готове, що треба буде чекати ще десь до години. Прийняла цю інформацію спокійно і почекала 40 хвилин і забрала свій сет. Я розумію, що святковий день, сильне навантяження, багато замовлень. Через 5 днів мені зателефонували з центру якості обслуговування Суші Майстра, перепросили за незручності, і оператор сказала, що у якості вибачення до наступного замовлення мені додадуть рол у подарунок. Окей, я роблю замовлення по телефону сьогодні ( номер замовлення 729858) і цього ролу додаткового не було...зателефонувала у службу підтримки, мені сказала операторка, що так і вас цей рол не доданий в сьогоднішнє замовлення, додадуть вже у наступне...Розчарування повне. Більше у вас нічого замовляти не буду.
Просимо вибачення за ситуацію. Більше подібного випадку не повториться. З кожним днем ми робимо все можливе, щоб бути для Вас тільки кращими! Дякуємо Вам за ваші зауваження та спостережливість. Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! Ваш Sushi Master💛
Суші непогані, середні, навіть хороші. А от сервіс та доставка #######, замовляєш на одну годину, привозять набагато пізніше, як розрахувати свій час?? Я ГОЛОДНА!!!!! І так кожен божий раз, спочатку було ще нормально, але зараз кожен раз із запізненням і ти не знаєш запізняться на 5хв чи на годину хоча живемо ми не так далеко від ресторану.
Вітаємо! Щиро перепрошуємо за затримку. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер телефону (або номер замовлення), ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛 Показать 1 ответ
Відмінили оплачене замовлення на доставку.#763250 від 09.03.2025 оплата у сумі 702 грн LiqPay. Не повідомили про відміну не пояснили причину,не повернули кошти.
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Перепрошуємо за завдані незручності. Для нас подібні ситуації є неприпустимими. Вам оформлено повернення коштів, очікуйте на зарахування. Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! Ваш Sushi Master💛
Відмінили оплачене замовлення на доставку.Не повідомили про відміну не пояснили причину,не повернули кошти. Оператора Каріну вашу,рекомендую відпрвити доучуватись у школу.
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Нам дуже важливо розібратися у цій події, але за описаною ситуацією ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, Ваш номер телефону або номер замовлення для зв'язку з Вами. Перепрошуємо за завдані незручності.
Жахливий сервіс. Замість півтори години прочекали три. На питання коли буде замовлення відповіді не дали, тому що оператор не міг додзвонитись до адміністраторів. На наступний наш дзвінок відповіли, що курʼєр буде через 15хв, на зауваження, що сервіс бажає бути краще відповіли «якщо ви вже стільки прочекали, то можна почекати ще». Їжа теж не відповідає очікуванням. На наступне замовлення пообіцяли... Читать отзыв Жахливий сервіс. Замість півтори години прочекали три. На питання коли буде замовлення відповіді не дали, тому що оператор не міг додзвонитись до адміністраторів. На наступний наш дзвінок відповіли, що курʼєр буде через 15хв, на зауваження, що сервіс бажає бути краще відповіли «якщо ви вже стільки прочекали, то можна почекати ще». Їжа теж не відповідає очікуванням. На наступне замовлення пообіцяли бонуси, але наступного замовлення точно не буде. Якщо так багато замовлень, то чому не можна закрити прийом замовлень? Це дуже дивно, що заклад не реагує на постійні відгуки про непунктуальність.
Вітаємо! Наразі оператор Sushi Master вже говорив з вами стосовно розв'язання цього питання. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася.😔 Сподіваємося, що знову завоюємо Вашу довіру! Якщо у Вас будуть якісь запитання, можете зателефонувати нам за номером 0 800 330 333💙
Замовляли 14 лютого сет,і в сеті без попередження,замінили рибу лосось на тунець,такою заміною розчаровані, тому,що дитина тунець не їсть зовсім. Привезли на дві години пізніше ніж мали привезти.
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. З повагою, ваш Sushi Master💛
Зробили замовлення ввечері 01.01.25. Доставка мала бути 02.01.25 на 12:00. Близько 12:00 зателефонували та сказали в них аврал і замовлення буде на 12:30. Ок, все розумію. Але ще через півгодини повідомили що замовлення буде до 13:20, але цього не сталось. О 14:08 набрали оператора поцікавитись, де замовлення? Нам сказали, що уточнять інформацію і перетелефонують через 2-3 хв., але не перетелефонували... Читать отзыв Зробили замовлення ввечері 01.01.25. Доставка мала бути 02.01.25 на 12:00. Близько 12:00 зателефонували та сказали в них аврал і замовлення буде на 12:30. Ок, все розумію. Але ще через півгодини повідомили що замовлення буде до 13:20, але цього не сталось. О 14:08 набрали оператора поцікавитись, де замовлення? Нам сказали, що уточнять інформацію і перетелефонують через 2-3 хв., але не перетелефонували у вказаний термін. Набрали через 20 хв., вже після початку тривоги і повідомили, що передадуть замовлення кур'єру після закінчення тривоги.
Вітаємо! Щиро перепрошуємо незручності. На жаль, іноді у пікові години час доставки може бути більшим, ніж зазвичай😔 Нам дуже шкода, що ваше замовлення приїхало з затримкою. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
Зробила замовлення 31.12.2024, сет "Гурман". Вперше я навіть половини не з'їла свого замовлення.. У філадельфії лосось рожевого кольору (майже білий). У Каліфорнії з кунжутом лосось був з протухлим присмаком... Не рекомендую. Більше в цій компанії не буду замовляти
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. З повагою, ваш Sushi Master💛
На сайті зазначено, що доставка по Києву безкоштовна, але при замовленні підтягується вартість доставки. Тим самим компанія порушує Закон про захист справ споживачів, згідно з яким всі умови мають бути зазначені на сайті. А жодних умов на сайті немає. Оператор кол центру мені розповів, що вартість підтягується автоматично в залежності від вартості замовлення, але жодної інформації від якої суми діє... Читать отзыв На сайті зазначено, що доставка по Києву безкоштовна, але при замовленні підтягується вартість доставки. Тим самим компанія порушує Закон про захист справ споживачів, згідно з яким всі умови мають бути зазначені на сайті. А жодних умов на сайті немає. Оператор кол центру мені розповів, що вартість підтягується автоматично в залежності від вартості замовлення, але жодної інформації від якої суми діє безкоштовна доставка, на сайті немає. Єдині умови -це час доставки. Тому я вважаю компанію шахраєм.
Замовляли не вперше,але сьогодні дуже не задоволені.Запаковано звичайний сет і запечений разом,приїхало все теплим,роли в кучі,хоча кур'єр був на мопеді і пакет достав з термосумки.Для справедливості потрібно було б переважити,явно що заявлена вага не відповідала дійсності ,порції імбіря "наче вкрали" і дуже сухий
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Обіцяємо провести роботу над помилками та виправитись. Дуже хотіли б вирішити ситуацію, що склалася. Залиште, будь ласка, свій номер телефону (або номер замовлення), ми зв’яжемося з вами якнайшвидше! Дякуємо за розуміння! З повагою, ваш Sushi Master💛
17.09.24 замовила сет Банзай . Доставку чекали довше ніж за вказаним часом на сайті , рис був переварений й кислий , в ролах разом з огірками були скручені кожурки від цих ж огірків , в ролах з куркою була упаковка від курки , певне коли різали, то недокінця почистили куриний рулет , риба була свіжою , але смак і текстура... Читать отзыв 17.09.24 замовила сет Банзай . Доставку чекали довше ніж за вказаним часом на сайті , рис був переварений й кислий , в ролах разом з огірками були скручені кожурки від цих ж огірків , в ролах з куркою була упаковка від курки , певне коли різали, то недокінця почистили куриний рулет , риба була свіжою , але смак і текстура рису все псувала . Дуже прикро що зіштовхнулися з таким .Раніше робили замовлення , то все було смачно , зараз розчарували
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок! Для нас важливо вирішити цю ситуацію, наш оператор зв’яжеться з вами найближчим часом. З повагою, ваш Sushi Master💛
Сьогодні 17.09.24 замовила сет Банзай . Доставку чекали довше ніж за вказаним часом на сайті , рис був переварений й кислий , в ролах разом з огірками були скручені кожурки від цих ж огірків , в ролах з куркою була упаковка від курки , певне коли різали, то недокінця почистили куриний рулет , риба була свіжою , але смак і... Читать отзыв Сьогодні 17.09.24 замовила сет Банзай . Доставку чекали довше ніж за вказаним часом на сайті , рис був переварений й кислий , в ролах разом з огірками були скручені кожурки від цих ж огірків , в ролах з куркою була упаковка від курки , певне коли різали, то недокінця почистили куриний рулет , риба була свіжою , але смак і текстура рису все псувала . Дуже прикро що зіштовхнулися з таким . Раніше робили замовлення , то все було смачно , зараз розчарували (
Вітаємо! Те, що сталося нас дуже засмутило. Перепрошуємо за те, що Вам довелося чекати так довго. Подібні ситуації є неприпустимими для нас, ми обов'язково проведемо роботу над помилками. Щоб розв'язати цю проблему, напишіть, будь ласка, Ваш номер замовлення. З повагою, ваш Sushi Master💛
Замовили сет топовий. НІЧОГО з того не смачно! Привезли вчасно. Дуже розочарована. На сайті суші мастер відгуки додати неможливо!;цікаво чого б це?))) там є відгуки, всі позитивні.
Вітаємо! Дуже шкода, що ми не виправдали Ваші очікування. Будь ласка, залиште номер замовлення. Ми хотіли б зв'язатися з Вами, адже для нас є дуже важливою думка наших клієнтів. Sushi Master бажає Вам гарного настрою та смачних вражень. З повагою, ваш Sushi Master💛
Замовила суші на сайті, сайт невірно прочитав адресу. Передзвонила оператору. Оператор попросила оплатити на рахунок, т.к. немає кур'єра і доставка буде таксі. "Якщо оплатите о 13 годині, то доставка буде о 14 годині." Я оплатила о 13.02, але щось мене турбувало і о 13.29 перетелефонувала оператору. І тут вияснилось, що я оплатила о 13.30 і замовлення буде на 30... Читать отзыв Замовила суші на сайті, сайт невірно прочитав адресу. Передзвонила оператору. Оператор попросила оплатити на рахунок, т.к. немає кур'єра і доставка буде таксі. "Якщо оплатите о 13 годині, то доставка буде о 14 годині." Я оплатила о 13.02, але щось мене турбувало і о 13.29 перетелефонувала оператору. І тут вияснилось, що я оплатила о 13.30 і замовлення буде на 30 хвилин пізніше. У мене є питання, а якщо б я не зателефонувала, то замовлення ніхто не готував? Ну так собі сервіс.
Будь ласка прийміть щирі вибачення за ситуацію. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація та хотіли б провести роботу над помилками. Будь ласка, напишіть нам Ваш номер замовлення в соц мережі! Ми дуже шкодуємо про інцидент, що відбувся, і приносимо Вам свої вибачення. Подібне обслуговування у наших закладах неприпустиме.
Нарізано як попало, взагалі не сподобались,одні шматки малі інші більші, шматки огірка валяються(сама жахлива подача яку бачила, купували на Будівельників(
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. З повагою, ваш Sushi Master💛
Замовляв сьогодні сет «Банзай». Доставили суші швидко , як і було зазначено у застосунку. Але щодо якості самих ролів є питання. По-перше не співпадають з картинкою , а саме в два рази менше ніж обіцяє заклад. По друге взагалі були не смачними. Деякі роли просто розпадались(фото прикріпив)
Добрий день! Насамперед, від імені компанії хочемо вибачитися! Дуже хочемо виправити цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам у соц.мережі на який номер телефону було оформлено замовлення, дякуємо! Показать 1 ответ
Дуже не задоволена організацією роботи компанії. В особистому кабінеті додаток не запросив умови доставки, перевірку даних замовлення, оформлено не за тією адресою, не на ту дату. Відкоригувати інформацію неможливо. Оплачено. У довідковій службі запропонували відхилити замовлення та перезамовити. Гроші повернуться через ДЕКІЛЬКА ДНІВ (!) А за які кошти я маю перезамовити?!! Відхилила замовлення взагалі. Кошти повернуться через ДЕКІЛЬКА ДНІВ!!! Дякую!... Читать отзыв Дуже не задоволена організацією роботи компанії. В особистому кабінеті додаток не запросив умови доставки, перевірку даних замовлення, оформлено не за тією адресою, не на ту дату. Відкоригувати інформацію неможливо. Оплачено. У довідковій службі запропонували відхилити замовлення та перезамовити. Гроші повернуться через ДЕКІЛЬКА ДНІВ (!) А за які кошти я маю перезамовити?!!
Відхилила замовлення взагалі. Кошти повернуться через ДЕКІЛЬКА ДНІВ!!!
Дякую! Гарно привітали мене з Днем Народження!!! Зіпсували свято!!!
Перед Новим роком (2024) оформлювала замовлення. Вийшла з лікарні, кошти були лише готівкою. Прийшлось шукати по місту можливість перерахувати на карту.
Доброго дня) Дякуємо за відгук, перепрошуємо за незручності, але тільки після того, як вказати адресу пропускає до подальшого етапу замовлення, без адреси, ніяк не може пропустити розрахунок. Показать 2 ответа
Так трапляється не завжди, але часто бувало що по 1,5-2 години і більше очікувала замовлення.. дзвонять і кажуть «вибачте, треба буде почекати ще годинку щоб отримати замовлення»
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. З повагою, ваш Sushi Master💛
Декілька разів замовляв роли в суши мастер, але більше не буду. Замовлення 766760. Кур'єр запізнився, але то таке. Роли з вугрем мало того що абсолютно несмачні, так і майже всі просто розвалюються. З креветкою на смак абсолютно ніякі, але хоча б не розвалювались. В жодному разі більше не буду тут щось замовляти і друзям буду радить не... Читать отзыв
Декілька разів замовляв роли в суши мастер, але більше не буду. Замовлення 766760. Кур'єр запізнився, але то таке. Роли з вугрем мало того що абсолютно несмачні, так і майже всі просто розвалюються. З креветкою на смак абсолютно ніякі, але хоча б не розвалювались. В жодному разі більше не буду тут щось замовляти і друзям буду радить не обирати цей заклад.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Вибачте за незручності. Ми приділяємо велику увагу якості наших послуг, і ваше зауваження - це для нас важлива інформація. Ми зробимо все можливе для вирішення цієї ситуації. З повагою, ваш Sushi Master💛
Замовили суші заздалегідь на 18:30-доставили о 20:00, і це б було ще нічого якби вони ще були нормально зроблені, зліпили на швидкоруч, одні краї, які поховані в середині, щоб не одразу примітно було! Розчарували! Єдине що хочу уточнити, що телефонувавши декілька разів на гарячу лінію оператори вибачалися і перетелефонували як і обіцяли!
Добрий день! Насамперед, від імені компанії хочемо вибачитися! Дуже хочемо виправити цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам у соц.мережі на який номер телефону було оформлено замовлення, дякуємо!
Суші Майстер взагалі спортились!!! Замовила замовлення на певну годину,а його привезли з запізненням щей без попередження.Кур'єр виявився таким хамом,що ви собі просто не представляєте! Нікому не рекомендую замовляти суші в Суші Мастер👎👎👎👎
Вітаємо Будь ласка прийміть щирі вибачення за ситуацію. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація та хотіли б провести роботу над помилками. Будь ласка, напишіть нам Ваш номер замовлення!
Замовила в перший раз, на смак сподобались, але їх вигляд це жах. Ніби їх робили діти, вони не повні через прогалини видно було тарілку, дуже маленькі і всі різного розміру (я маю на увазі ті що одного сорту) в кінцевих шматочках начинкі взагалі не було. Не люблю писати відгуки але тут явно було з чим порівняти.
Добрий день! Насамперед, від імені компанії хочемо вибачитися! Дуже хочемо виправити цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам у соц.мережі на який номер телефону було оформлено замовлення, дякуємо! Показать 1 ответ
Замовляла сет, що можу сказати : обʼєктивно не смачно. Куштували всією сімʼєю, не сподобалося нікому. Риби мало, рис якийсь злипшийся, імбир був явно не свіжий, мабуть тому й ціни низькі. Доставку чекали більше години. Не рекомендую.
Вітаємо Будь ласка прийміть щирі вибачення за ситуацію. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація та хотіли б провести роботу над помилками. Будь ласка, напишіть нам Ваш номер замовлення!
На день народження племінника замовили суші два сети-Сакура та Гурман. Загальна вага 2 кг та і начинка малася бути просто ідеальною до білого вина... Без доставки - оскільки в двох зупинках від будинку. Племінник забрав замовлення і на півдорозі перетелефонували - "Вибачте! Вам видане не ваше замовлення" 😲😲повернувся і перепитав точно моє? Так🤨 Прийшли гості, сіли до столу.... Читать отзыв На день народження племінника замовили суші два сети-Сакура та Гурман. Загальна вага 2 кг та і начинка малася бути просто ідеальною до білого вина... Без доставки - оскільки в двох зупинках від будинку. Племінник забрав замовлення і на півдорозі перетелефонували - "Вибачте! Вам видане не ваше замовлення" 😲😲повернувся і перепитав точно моє? Так🤨 Прийшли гості, сіли до столу. Почали шукати кожен, що хотів. Але ж не так сталося... Довго шукали вугра, тунця(ні, не правда... якийсь хвіст дістався чогось ). Може все ж таки не ті сети видали? Не стану рекомендувати. Не смачно.
Вітаємо! Подібні ситуації є неприпустимими для нас. Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. З повагою, ваш Sushi Master💛
Зробила замовлення в 17:00 з доставкою на 19:00-19:15. О 19:20 передзвонили, повідомили, що доставка затримується на 30 хвилин. Після мого дзвінка до колцентру о 20:00- пообіцяли доставити замовлення за 10 хвилин. В результаті- замовлення доставили о 20:30. Хочете суші- наберіться терпіння!
Дякуємо за відгук. Нам дуже важливо розібратися у цій події, але за описаною ситуацією ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, Ваш номер замовлення для зв'язку з Вами. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності!
На смак роли сподобались, але дуже шкода що всередині ролів було дві рибні кістки!!! Це дуже неприємне відчуття. Коли потрапила перша кістка вирішили що все буває, але після другої, причому вона була в іншому ролі не стали їсти і весь інший сет
Доброго дня! Від особи всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Для нас подібні ситуації є неприпустимими. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Напишіть, будь ласка, Ваш номер замовлення для зв'язку з Вами Показать 2 ответа
Замовляємо суші не один рік у цьому «ресторані».Все подобається,окрім періодичних затримок з доставкою. Нещодавно зробили замовлення з доставкою і коли після 15 хвилин додаткового очікування зателефонували на гарячу лінію,то нас попросили трохи почекати,а після ще 15 додаткових хвилин очікування вже сказали,що чекати ще більше години.І це не вперше.Коли у вас велика загрузка,то закладайте більше часу на доставку з самого початку.Якщо... Читать отзыв Замовляємо суші не один рік у цьому «ресторані».Все подобається,окрім періодичних затримок з доставкою. Нещодавно зробили замовлення з доставкою і коли після 15 хвилин додаткового очікування зателефонували на гарячу лінію,то нас попросили трохи почекати,а після ще 15 додаткових хвилин очікування вже сказали,що чекати ще більше години.І це не вперше.Коли у вас велика загрузка,то закладайте більше часу на доставку з самого початку.Якщо я планую через 40 хвилин отримати замовлення,а в кінцевому результаті мені через годину кажуть,що чекати ще 1.5 години,то це не дуже приємний момент… Доречі,минулого разу обіцяли,що таке більше не повториться але нажаль…
Вітаємо, дякуємо за відгук. Перепрошуємо за доставлені незручності. Нам дуже важливо розібратися у цій події, але за описаною ситуацією ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, Ваш номер замовлення для зв'язку з Вами.
Краще не беріть
Незадовільна робота Олексія та Єви які приймали замовлення по м.Києву
скільки вчасно доставки не було я перетелефонувала в сушімастер і виявилось що замовлення перенесли на 22-00 а мене ніхто про це не повідомив ані Менеджер Олексій який приймав замовленння ні наступний... Читать отзыв Вечір не вдався . Домовились про доставку Дві лапги удон з креветками 09.04 о 20-40 з Олексієм .
скільки вчасно доставки не було я перетелефонувала в сушімастер і виявилось що замовлення перенесли на 22-00 а мене ніхто про це не повідомив ані Менеджер Олексій який приймав замовленння ні наступний менеджер Єва яка обіцяла пояснити причини затримки але так і не передзвонила і не пояснила. У підсумку замовлення було мною скасоване.
Не рекомендую кантору Сушімастер через безвідповідальність та не професійність деяких "работяг" .
Погане обслуговування
Суші Майстер розчарував...
Що з сервісом?
Відмінили оплачене замовлення.Не повернули кошти.
Відмінили оплачене замовлення,не повідомили,без пояснення причини.
Оператора Каріну вашу,рекомендую відпрвити доучуватись у школу.
Зверніть увагу на сервіс
Їжа теж не відповідає очікуванням.
На наступне замовлення пообіцяли... Читать отзыв Жахливий сервіс. Замість півтори години прочекали три. На питання коли буде замовлення відповіді не дали, тому що оператор не міг додзвонитись до адміністраторів. На наступний наш дзвінок відповіли, що курʼєр буде через 15хв, на зауваження, що сервіс бажає бути краще відповіли «якщо ви вже стільки прочекали, то можна почекати ще».
Їжа теж не відповідає очікуванням.
На наступне замовлення пообіцяли бонуси, але наступного замовлення точно не буде.
Якщо так багато замовлень, то чому не можна закрити прийом замовлень? Це дуже дивно, що заклад не реагує на постійні відгуки про непунктуальність.
Розчаровані
Більше 2 годин очікування замовлення!
Але ще через півгодини повідомили що замовлення буде до 13:20, але цього не сталось.
О 14:08 набрали оператора поцікавитись, де замовлення? Нам сказали, що уточнять інформацію і перетелефонують через 2-3 хв., але не перетелефонували... Читать отзыв Зробили замовлення ввечері 01.01.25. Доставка мала бути 02.01.25 на 12:00. Близько 12:00 зателефонували та сказали в них аврал і замовлення буде на 12:30. Ок, все розумію.
Але ще через півгодини повідомили що замовлення буде до 13:20, але цього не сталось.
О 14:08 набрали оператора поцікавитись, де замовлення? Нам сказали, що уточнять інформацію і перетелефонують через 2-3 хв., але не перетелефонували у вказаний термін. Набрали через 20 хв., вже після початку тривоги і повідомили, що передадуть замовлення кур'єру після закінчення тривоги.
Не якісний та зіпсований продукт
Обманюють клієнтів
Більше замовляти не буду
Дуже прикро
№ 628192 номер замовлення
Дуже прикро
Раніше робили замовлення , то все було смачно , зараз розчарували (
Сет не смачний зовсім
Претензії до операторів
Ми дуже шкодуємо про інцидент, що відбувся, і приносимо Вам свої вибачення. Подібне обслуговування у наших закладах неприпустиме.
Жахливі суші, жахлива подача за такі ціни
Не сподобалось
Замовляв сьогодні сет «Банзай». Доставили суші швидко , як і було зазначено у застосунку. Але щодо якості самих ролів є питання. По-перше не співпадають з картинкою , а саме в два рази менше ніж обіцяє заклад. По друге взагалі були не смачними. Деякі роли просто розпадались(фото прикріпив)
У компанії завжди все складно
Відхилила замовлення взагалі. Кошти повернуться через ДЕКІЛЬКА ДНІВ!!!
Дякую!... Читать отзыв Дуже не задоволена організацією роботи компанії. В особистому кабінеті додаток не запросив умови доставки, перевірку даних замовлення, оформлено не за тією адресою, не на ту дату. Відкоригувати інформацію неможливо. Оплачено. У довідковій службі запропонували відхилити замовлення та перезамовити. Гроші повернуться через ДЕКІЛЬКА ДНІВ (!) А за які кошти я маю перезамовити?!!
Відхилила замовлення взагалі. Кошти повернуться через ДЕКІЛЬКА ДНІВ!!!
Дякую! Гарно привітали мене з Днем Народження!!! Зіпсували свято!!!
Перед Новим роком (2024) оформлювала замовлення. Вийшла з лікарні, кошти були лише готівкою. Прийшлось шукати по місту можливість перерахувати на карту.
Чому з Вами так завжди важко?!
Довга доставка!!!
Суши мастер ВІДСТІЙ!
Декілька разів замовляв роли в суши мастер, але більше не буду.
Замовлення 766760. Кур'єр запізнився, але то таке. Роли з вугрем мало того що абсолютно несмачні, так і майже всі просто розвалюються. З креветкою на смак абсолютно ніякі, але хоча б не розвалювались. В жодному разі більше не буду тут щось замовляти і друзям буду радить не... Читать отзыв
Декілька разів замовляв роли в суши мастер, але більше не буду.
Замовлення 766760. Кур'єр запізнився, але то таке. Роли з вугрем мало того що абсолютно несмачні, так і майже всі просто розвалюються. З креветкою на смак абсолютно ніякі, але хоча б не розвалювались. В жодному разі більше не буду тут щось замовляти і друзям буду радить не обирати цей заклад.
Зроблено не якісно! Доставили не вчасно!
Самий галімий заклад!!
Замовила замовлення на певну годину,а його привезли з запізненням щей без попередження.Кур'єр виявився таким хамом,що ви собі просто не представляєте!
Нікому не рекомендую замовляти суші в Суші Мастер👎👎👎👎
Будь ласка прийміть щирі вибачення за ситуацію. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація та хотіли б провести роботу над помилками. Будь ласка, напишіть нам Ваш номер замовлення!
Дуже розчарована
Не сподобалось геть нічого
Будь ласка прийміть щирі вибачення за ситуацію. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація та хотіли б провести роботу над помилками. Будь ласка, напишіть нам Ваш номер замовлення!
Знайдіть свій сет
Без доставки - оскільки в двох зупинках від будинку.
Племінник забрав замовлення і на півдорозі перетелефонували - "Вибачте! Вам видане не ваше замовлення" 😲😲повернувся і перепитав точно моє? Так🤨
Прийшли гості, сіли до столу.... Читать отзыв На день народження племінника замовили суші два сети-Сакура та Гурман. Загальна вага 2 кг та і начинка малася бути просто ідеальною до білого вина...
Без доставки - оскільки в двох зупинках від будинку.
Племінник забрав замовлення і на півдорозі перетелефонували - "Вибачте! Вам видане не ваше замовлення" 😲😲повернувся і перепитав точно моє? Так🤨
Прийшли гості, сіли до столу. Почали шукати кожен, що хотів. Але ж не так сталося... Довго шукали вугра, тунця(ні, не правда... якийсь хвіст дістався чогось ).
Може все ж таки не ті сети видали?
Не стану рекомендувати. Не смачно.
Дуже довго!!!
О 19:20 передзвонили, повідомили, що доставка затримується на 30 хвилин.
Після мого дзвінка до колцентру о 20:00- пообіцяли доставити замовлення за 10 хвилин.
В результаті- замовлення доставили о 20:30.
Хочете суші- наберіться терпіння!
Замовили два сети і дві кістки було всередені
Залишились голодними)
Доречі,минулого разу обіцяли,що таке більше не повториться але нажаль…