Diana Отзыв написан пятница, 10 октября10 просмотров
‼️‼️На замовленні, де із-за основи капусти айсберг (ахаха) не тримався і розпадався рол, НАГЛО ВІДБРЕХАЛИСЬ В ВІДГУЦІ, ЩО ЦЕ ВСЕ БОЛТ, ХОЧА Я ОСОБИСТО ЗАБИРАЛА ТІ СУШІ!!!БРЕХУНИ НЕПОРЯДНІ‼️‼️Рол з тунцем більше розміром ніж упаковка соєвого соусу і там всередині просто айсберг розміром з цілий рол. Оте гімно розпадається в руках, як і інші їх гімно-роли!!! Він просто не тримається на тій капусті! ЖАХ!!! Капусту запихувати в роли…НІКОЛИ В ЖИТТІ БІЛЬШЕ ГІМНО ТАКЕ НЕ БУДУ БРАТИ. На 850грн просто зіпсований настрій і несмачна овочева каша з капустою і малюсінькими кусочками риби місцями😂😂😂😂. ТАКОЖ В НИХ ЖАХЛИВІ СУШІ-БУРГЕРИ‼️‼️На великий жаль вперше саме тут помиї ці куштувала(( ВОНЮЧА ЖИРНА ФРІТЮР АЖ КАПАЛА З ТИХ БУРГЕРІВ, ДНО КОРОБОК ЖИРНЕ ВІД НЕЇ БУЛО! ГИДКІ ПОМИЇ‼️‼️Через якийсь час в Євразії замовляла-так це ж небо в земля!!! Чисті, охайні і смачні були в Євразії. ВАШУ БОГОДЄЛЬНЮ НЕГАЙНО ЗАКРИВАТИ ПОТРІБНО НА ДОРОГОЖИЦЬКІЙ!!!ЧЕБУРЕКІ ОТРУЙНІ ВАМ ТІЛЬКИ НА АВТОВОКЗАЛІ ПІД ТУАЛЕТОМ ПРОДАВАТИ!!!
Доброго дня! Просимо вибачення, ми завжди ставимо якість на перше місце і хотіли б вирішити цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам номер замовлення, дякуємо! Ваше задоволення для нас дуже важливе. З повагою, ваш Sushi Master💛
Ви знову якусь брехню типу що це Болт (я особисто забирала обидва замовлення) винуватий, придумаєте?
Я і дзвонила і писала вам і в саму ту богодєльню приходила і давала тюлєй вєлікалєпним сушистам! ВАМ ВСЕ ДО ВЕЛИКОЇ ЛАМПИ. ВИ СОБІ САМІ ЛУПИТЕ ПОЗИТИВНІ ВІДГУКИ І ВАМ ОК))
Ми дуже цінуємо ваш відгук і розуміємо ваше занепокоєння.
Перевірили інформацію — замовлення від 10.10 на ваше ім’я відсутнє. Також склад ролів повністю зазначено на сайті та в додатку, щоб гості могли заздалегідь ознайомитись перед оформленням.
Ми додатково прослухали розмову з оператором — жодних рекомендацій звертатись у підтримку Bolt Food не звучало.
Нам шкода, що виникло непорозуміння 💛 Якщо бажаєте, ми з радістю допоможемо перевірити ще раз за номером телефону або часом замовлення.
Нам щиро шкода, що ситуація викликала у вас настільки негативні емоції 😔
Ми перевірили інформацію щодо вашого звернення — дійсно не знайдено замовлення за 10.10, так як залишили відгук Ви саме цього числа.
Ми ніколи не ігноруємо відгуки гостей і готові ще раз усе детально переглянути, якщо ви надасте, будь ласка, номер телефону або точний час та дату замовлення.
Ми поважаємо кожного нашого гостя і хочемо, щоб будь-яке питання було вирішено справедливо 💛
Тож «яку телефонну розмову про Болт» ви могли слухати, якщо ви не удосужились уважно читати мої скарги. Та з якогось дива вирішуєте, що день скарги-це день замовлення. АБСУРД. ЦИРК. І ЯК ЗАВЖДИ КЛОУНАДА.
БРЕХУНИ ПРОДАЮТЬ ПОМИЇ!!! - Отзывы о Суши Мастер, Киев
На 850грн просто зіпсований настрій і несмачна овочева каша з капустою і малюсінькими кусочками риби місцями😂😂😂😂.
ТАКОЖ В НИХ ЖАХЛИВІ СУШІ-БУРГЕРИ‼️‼️На великий жаль вперше саме тут помиї ці куштувала(( ВОНЮЧА ЖИРНА ФРІТЮР АЖ КАПАЛА З ТИХ БУРГЕРІВ, ДНО КОРОБОК ЖИРНЕ ВІД НЕЇ БУЛО! ГИДКІ ПОМИЇ‼️‼️Через якийсь час в Євразії замовляла-так це ж небо в земля!!! Чисті, охайні і смачні були в Євразії. ВАШУ БОГОДЄЛЬНЮ НЕГАЙНО ЗАКРИВАТИ ПОТРІБНО НА ДОРОГОЖИЦЬКІЙ!!!ЧЕБУРЕКІ ОТРУЙНІ ВАМ ТІЛЬКИ НА АВТОВОКЗАЛІ ПІД ТУАЛЕТОМ ПРОДАВАТИ!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
#516108.
А толку???
Ви знову якусь брехню типу що це Болт (я особисто забирала обидва замовлення) винуватий, придумаєте?
Я і дзвонила і писала вам і в саму ту богодєльню приходила і давала тюлєй вєлікалєпним сушистам! ВАМ ВСЕ ДО ВЕЛИКОЇ ЛАМПИ. ВИ СОБІ САМІ ЛУПИТЕ ПОЗИТИВНІ ВІДГУКИ І ВАМ ОК))
Ми дуже цінуємо ваш відгук і розуміємо ваше занепокоєння.
Перевірили інформацію — замовлення від 10.10 на ваше ім’я відсутнє. Також склад ролів повністю зазначено на сайті та в додатку, щоб гості могли заздалегідь ознайомитись перед оформленням.
Ми додатково прослухали розмову з оператором — жодних рекомендацій звертатись у підтримку Bolt Food не звучало.
Нам шкода, що виникло непорозуміння 💛 Якщо бажаєте, ми з радістю допоможемо перевірити ще раз за номером телефону або часом замовлення.
ЗА БОЛТ ВИ МЕНІ В ГУГЛ ВІДПОВІЛИ.
Я ВАМ ДО КІНЦЯ ВАШОГО ІСНУВАННЯ ЦІ СУШІ БУДУ НАГАДУВАТИ.
Щоб ви самі тільки отаке як в мене на фото їли.
Ми перевірили інформацію щодо вашого звернення — дійсно не знайдено замовлення за 10.10, так як залишили відгук Ви саме цього числа.
Ми ніколи не ігноруємо відгуки гостей і готові ще раз усе детально переглянути, якщо ви надасте, будь ласка, номер телефону або точний час та дату замовлення.
Ми поважаємо кожного нашого гостя і хочемо, щоб будь-яке питання було вирішено справедливо 💛
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ!
Тож «яку телефонну розмову про Болт» ви могли слухати, якщо ви не удосужились уважно читати мої скарги. Та з якогось дива вирішуєте, що день скарги-це день замовлення. АБСУРД. ЦИРК. І ЯК ЗАВЖДИ КЛОУНАДА.