Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)
Интернет-магазин Rozetka.ua на сегодняшний день является наиболее популярным магазином электроники и бытовой техники в Украине. А представительства нашей компании есть во всех областях Украины. Такого статуса нам удалось достичь благодаря максимально широкому ассортименту, разумной ценовой политике и отличному сервису.
Но это еще не все. Наша задача состоит не только в...
подробнее Интернет-магазины Сайты
Відмова сервісного обслуговування - Отзывы о Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)
У березні місяці почала зверталась по інформацію, кожні два тижня. Співробітники не могли надати правдиву інформацію, тому що кожен з них надавав різні дані. Один казав що в Харкові, другий що в сервісному центрі, третій що на складі в Броварах, четвертій що тільки був відправлений до центру сервісного.
19 червня зателефонували та повідомили, що можна забрати відремонтований телефон (замінили материнську плату).
Забрала 20 го червня, працівник повідомив що гарантія буде подовжена на 4 місяця, через те, що телефон знаходився той весь час у них. Через два-три тижні телефон знову перестав належно працювати, були виявлені зовсім інші проблеми та глюки порівняно з першим разом.
13го серпня самостійно відвезли телефон до сервісу ТОВ Гратіс Сервіс де було відмовлено його прийняти, внаслідок того, що закінчилась гарантія. Там же я дізналася, що сервіс відновив роботу в кінці березня, а телефон на ремонт приїхав до них 9 червня. В той же день привезла до терміналу Розетка за адрескою Степана Бандери 6, де його прийняли знову. 1го вересня зателефонувала до сервісу ТОВ Гратіс Сервіс, мені повідомили, що ремонтувати його відмовились через закінчений термін гарантії, та відправили назад до магазину 29 серпня. Приїхавши в магазин, повідомили, що телефон відправили кудись. Біля 20х чисел вересня я приїхала в магазин знову, щоб дізнатись про телефон, де повідомили, що дефектів не виявлено. Обурило більше за все, що працівники повідомили, що в їхні обов’язки не входить контактування з клієнтом, тобто клієнт має завжди сам їздити та вибивати інформацію самостійно.
20го вересня написала заяву, щоб мені надали офіційний експертний висновок, про попередній ремонт та стан телефону на донний момент.
14 го жовтня я знову приїхала до магазину без жодного дзвінка від працівників, дізнатися інформацію стосовно заяви, працівник повідомив, що можу забрати телефоном з актом і не ремонтований, після смс повідомлення. Та власними силами звернутися до іншого сервісного центру та по ремонтувати телефон за власні кошти.
отзыв
Комментарии к отзыву