Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Адміни пром.юа шкодять репутації клієнтів, поширюючи брехню! - Отзывы о Prom.ua
Купила у нас вчора одна пані футболку, не вказала розмір, Попросили уточнити в смс. Вона через 5 хвилин уточнила, ми миттєво вислали їй карту для оплат. Сьогодні зранку, вона пише вже відгук (в додатку)
Логіки нуль, інформації нуль. В розділі ЯК КУПИТИ чітко вказано - уточнення в листах та смс. Все швидко їй уточнили та вислали, зроблено замовлення в 15-47, прийнято моментально, в 15-47, і в 15-54 вже вислали карту для оплати.
Що таке "зв'язок" та пані не розуміє, бо сама собі протирічить. Смс тітонька визнає, тобто контакт був, але "зв'язку не було".
Бреше до того ж, як сива кобила, наче ми їй листи присилали, аж три, хоча жодного від нас листа не було.. За 7 (СІМ, КАРЛ) сім хвилин її замовлення було нами опрацьовано, могло бути вже і відправлено.
Що робить адмін прому після мого оскарження? Ця диво-людина, щоб не сказати гірше мені пише "факт покупки был, отменить отзыв не можем, это мнение клиента" ніякої перевірки не проведено, тупо публікації, тупо поширення неправдивої інформації про компанію і все. Ані перевірки "листів", ані оплати, ані запиту до нас - публікація і все. Мнение клинта - про шо? Про те, що написано на сайті, що уточнення в смс???
Шановні адміні, модератори пром.юа, ви в своєму розумі? Найміть юриста, хоч першокурсника, який пояснить різницю між "думкою клієнта" і свідомим поширенням вами неправдивої інформації, що наносить шкоду репутації моєї компанії! Ну і правові наслідки!
Вже писалося про це і не раз, але виправлення ситуації я не бачу. чи то просто мені такий горе-модератор безграмотний попався?
Менеджеру нашому також прийшла відмова у видаленні відгук. Без пояснень! Без підстав! Може кліентка психічно хвора, може конкуренти - але адміни прома не перевіряючи публікуюсь всякий непотріб!
п.с. не пишіть про "мають бути різні відгуки" Різні - так. Брехливі - ні.
2 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Вы вообще в курсе, что пром на почту клиентам отправляет письма, о том, что клиент оставил заказ, заказ принят, видимо об этих письмах и пешит в отзыве женщина.
Незважаючи на те, що Ви підписалися іншим ім’ям, ми знаємо, щодо якої саме ситуації Ви пишете.
Відзначимо, що адміністрація порталу завжди максимально намагається йти на поступки своїм клієнтам, у тому числі - й у випадках, що стосуються відгуків, коли ми бачимо, що компанія цінує своїх клієнтів ( навіть тих, хто залишився чимось невдоволений після звернення до компанії ) і намагається вирішити проблему напряму с покупцем. Але, на жаль, у коментарі до вказаного відгуку представник компанії не проявив лояльність до покупця, перейшов на особистості і, що є найбільш незрозумілим для нас, публічно заявив, що відгук всеодно буде видалено.
Ми не будемо вказувати представникам Вашої компанії, як саме працювати з клієнтами, щоб вони до Вас повернулися знов чи довели до кінця своє замовлення, це Ваше право та Ваша репутація. Однак зі своєї сторони бачимо, що ситуацію можна було б вирішити досить просто - зв’язатися з клієнтом напряму та пояснити, як саме оформити замовлення у Вашої компанії і, врешті, прийняти його та виконати. Впевнені, що через деякий час покупець самостійно би звернувся до служби підтримки порталу з проханням відхилити відгук.
Владиславо, Ви все ще можете вирішити питання з покупцем. У свою черегу, як ми вже писали, ми відхилимо відгук за запитом автору, адже наразі проблема залишається невирішеною.
Для всіх, хто читатиме цей коментар - замість того, щоб пояснили клієнту (нашому) що до чого, представниками пром.юа були погрози на тему "теперь єтот отзів останется у вас навечно" (скріни зробили). замість того, що допомогти нам (своєму клієнту) і видалити помилковий відгук - було натравлено кілька комент-тролів, які в тому ж Фейсбуці почали "коментувати" сайт, який вони наче відвідали, але про який не було ніяких ссилок, почали звинувачувати нас, що ми не перезвонюємо, і ми винні, що клієнт не прочитав умови роботи, хоча це наше право!
Вкрай непрофесійно, некоректно, і звичайно, честі і совісті для вибачень ані перед нами ані перед клієнтом у спеціалістів пром.юа не буде. Ще не той рівень, на жаль.
Успіхів Вам, шановні модератори і адміни во главі з "главнім продакт-менеджером" професіоналізму і порядності в роботі. Все повертається в цьому світі, як ви поводитеся з людьми, так ставитимуться і до вас.
Щодо проблеми. Ви кажете на чорне, що воно біле. І мене дуже, дуже цікавить тчому. Чому саме зараз, чому саме цей відгук? Особиста зацікавленість когось з модераторів. на лице.
Клієнт скаржиться на три листи, яких ми йому не присилали, і це можна елементарно перевірити, і на відсутність зв'язку, хоча тут же пише "прислали смс" То смс це і є зв'язок. Тим більше це в казано на сайті компанії. Я ж не вимагаю від пром.юа, щоб ви наприклад щодня каву до нас в офіс привозили, це на ваш обов'язок, правильно? І не пишу, що ви погані через це.
Але спеціалісти пром.юа замість адекватної модерації неправдимого чи помилковоо відгуку починають вчити мене, як працювати? У вас на сайті ніде не вказано, що всі компанії мають виконуват зв'зок з клієнтами тільки по телефону, чи не так? То чому ви кидаєтеся критикувати нас, замість виконання своїх обов'язків? на мій сайт почалися оці нападки з відгуками відтоді, як ми два роки тому повністю перейшли на українську мову, і це навіть по датам видно. І не прошу зайвого, видаліть цей замовлений вдігук, оскільки ані слова правди там нема.
п.с. клієнтка до речі трубку не знімає Така ось "таємнича людина". замовлення робить, відгуки пишще, а товар і не потрібний.
Перший рік ми працювали нормально, потім в кінці 13 початку 14 року перевела я сайт повністю на українську мову, почали писати прохання про перехід кабінету на українську і т.д. І почалося... негативні відгуки "з неба" тижневі переписки про видалення, просто пресинг якийсь. Можливо, потрібно підключати міжнародні спільноти до перевірки цих фактів, я вже не знаю... Дуже і дуже противно, четвертий рік ми на промі, і чим далі, тим кращій у них кабінет по функціоналу і пропорційно відразливіше ставлення ДО КЛІЄНТІВ!
А від прома просто плачу... Така несправедливість, такий цинізм, ніколи не бачила подібного в жодній країн світу.