Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Є над чим працювати - Отзывы о Prom.ua
1. Панель управлління та налаштування магазину схожа на WordPress. Хотілося б бачити щось менш заплутане та більш інтуітивно зрозуміле. Менеджер працює непогано, постійно телефонує та стимулює до подальших налаштувань і заповнення магазину. Але навіть з менеджером це не завжди зрозуміло, і справа не в менеджері.
2. Російська мова. Складається враження, що це основна мова сайту, бо майже вся інформація першочергово заповнюється на ній і вже потім дублюються українською. Я взагалі не хочу, щоб мій магазин був двомовним, особливо пов'язаний з мовою окупантів, але алгоритми працюють так, що це майже необхідний для успішності магазину. Тому обидві мови заповнюю українською.
3. Підтримка. Чомусь ігнорує моє прохання писати на пошту для листування а не для реєстрації. Довга історія, але для реєстрації встановлена пошта бухгалтера, а для листування і всього іншого є окрема пошта. Платежі проводить бухгалтер, тому її пошта обрана за основну. І взагалі заплутано з приватним акаунтом і акаунтом магазину, навіщо їх пов'язувати? Гадаю більшість заводить різні акаунти для власного користування і бізнесу, тож можна не поєднувати їх в одному меню, перелогіниться або користуватись різними браузерами не проблема ж.
Я розумію, що на меті було побудувати гнучкий сайт, який задовольнить потреби будь-кого. Але як користувач можу сказати, що реалізація цього задуму пішла кудись не туди. Бажання зробити сайт гнучким зробило його ще і дуже заплутанним за загруженим всім підряд, що відштовхує. У вас класна пошукова видача, нормальний дизайн, розетка пей і багато чого ще, але все описане вище впливає на бажання працювати на сайті.
2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо вам за змістовний відгук, нам дуже важливий такий зворотний зв’язок.
Ми намагаємося почути кожного і взяти до уваги усі побажання та зауваження, але разом з тим, у нас є стратегічний план розвитку, якому ми слідуємо.
Стосовно двомовності, то наразі ми працюємо над зміною даного функціонала й найближчим часом реалізуємо його в кабінеті компанії.
Щоб бути в курсі останніх новин, запрошуємо вас до нашої спільноти підприємців у FB https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua
Окрім новин, в спільноті обговорюються актуальні питання, продавці обмінюються досвідом роботи, також є поради й підтримка наших колег.
Стосовно електронної адреси. Служба підтримки відповідає на той email, з якого надійшов запит.
Щоб ми могли детальніше розібратися й допомогти вам, уточніть, будь ласка, ваш ID і що за листи вам надходять, по можливості вкажіть номер листа.
Бо вони найгірші з усіх платформ.
Стосовно видачі каталогу - вона жахлива і корява… находить все, тільки не те, що задано в пошуковому
Стосовно видачі теж з Вами не згоден. Пошук на порталі корявий, а також сама система розподіляє товари як їй забажається. Буває таке, що шукаєш конкретно товар за артикулом, а відображається все, окрім товару який шукаєш! І якщо сам не помітиш, що твій товар не в той категорії, то так і будеш продавати телевізор в категорії інтимної білизни.
Тому стосовно: -є над чим працювати згоден на 100%, а ще більше треба працювати над покращенням умов для продавців порталу, але це зовсім інша історія....