Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Менеджери і команда розгляду суперечок не працює від слова ВЗАГАЛІ - Отзывы о Prom.ua
У нас теж виникла проблема з відгуком від клієнта, який не відповідає дійсності. Через відділ розгляду суперечок отримали стандартну відповідь-шаблон.
Тобто, у ваш магазин може прийти покупець, зробити замовлення не читаючи правила продажу магазина, потім скасувати своє замовлення, а потім залишити негативний відгук про вашу роботу та ще вказати недоліки, які не відповідають дійсності і ПРОМ при вирішенні цієї суперечки стане на сторону покупця. А ваши правила роботи при цьому зовсім не враховуються.
Хто має бажання працювати на платформі ПРОМ, подумайте дуже ретельно над цим. Ми, наприклад, маємо бажання закрити свій магазин, і слава богу, є дуже багато інших пропозицій співпраці. Бо наша репутація нам дуже важлива.
8 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Покупець обрав “Готівковий розрахунок”, цей спосіб оплати у вас не передбачував передоплату. Тому покупець відмовився від замовлення й залишив відгук.
Якщо насправді у вас немає готівкового розрахунку без передоплат, будь ласка, не використовуйте цей спосіб оплати, щоб не вводити покупців в оману і не отримувати негативні відгуки.
Ми видаляємо тільки ті відгуки, що порушують Правила публікації відгуків та коментарів на Prom.ua. Ознайомитись з правилами можна за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004963238.
По-перше, у нас написано, що готівковий розрахунок ТІЛЬКИ для послуги Самовивіз, і це написано чорним по білому. І те, що при виборі клієнтом доставки поштою він випадає в переліку, то це більше недоробок ваших програмістів.
По-друге, у нас цілий розділ "Оплата і доставка" де прописані умови продажу.
По-третє, навіть у описі самого товару написано про повну, або часткову оплату. Це для зроблено для тих покупців, які не читають умов роботи магазинів.
І якщо б ви розглядали суперечкиорієнтовані більш ретельно, то самі могли б всі ці умови побачити.
Виходить, що ваш відділ роботи з суперечками теж нічого не читає.
По-четверте, мине можемо прибрати готівковий розрахунок, бо при самовивозі ця функція працює.
І на останок: ми працюємо вже достатньо давно і орієнтовані на клієнта, тож в оману тут ніхто нікого не вводить.
І ще питання, чому у вашому переліку немає пункта "коментар не відповідає дійсності"?
Чому людина може написати, що ціна завищена, коли вона не завищена? Це наклеп, ми це не приймаємо, а ви вчипилися за пункт готівкового розрахунку.
На це питання дайте, будь ласка, відповідь.