Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Підкримка магазинів жахлива! - Отзывы о Prom.ua
1 - дуже погана якість клієнтів. Великий відсоток неявки на пошту або немає зв'язку
2 - Клієнти залишають несправедливі відгуки і навіть з доказами модерація не може їх змінити. Наприклад, клієнт зробив замовлення і відмінив його після відправки. Замовлення забрав, я кошти отримав і він написав що з ним не звя'зались . Дав підтримці ттн, дані, скріни з переписки і вони не можуть його змінити
Після йього я видалив свій магазин virtuoz-shop
5 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Всі продавці на Prom в однакових умовах і з однаковими інструментами для продажів.
Жоден із них не може знати, чи буде успішним замовлення і це неможливо передбачити. Ми не розподіляємо покупців на “зручних” та “незручних” між продавцями. Проте % успішних замовлень у продавців може значно різнитися: хтось скасовує більшість замовлень, а хтось виконує. Перш за все це залежить від процесів роботи продавця.
Щодо вашої ситуації. Покупець скасував замовлення з оплаченою Пром-оплатою, оскільки на другу добу не дочекався опрацювання замовлення. Залишив негативний відгук. Після цього ви зв’язалися з покупцем, і судячи з листування, оформили продаж товару через вайбер.
В кабінеті замовлення лишилося скасованим й була повернута комісія за замовлення.
Тому оскаржувати відгук до цього замовлення через модерацію не коректно.
Якщо ви дійсно владнали ситуацію з покупцем за межами Prom, то ви можете особисто домовитися з покупцем про редагування відгуку й оцінки.