Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Через раз попадаються аферисти продавці - Отзывы о Prom.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
1) Пром підтримує покупців, більше ніж продавців прома. Плюс вони страхують покупця!
2) Щоб продавати на промі продавець плате немалі гроші, не тільки за продаж але і за розміщення товарів. Це не ОЛХ, де купив сімку виклав безкоштовну об'яву продав зламану річ, а потім викинув сімку і забувся.
Я особисто працюю в торгівлі дуже багато часу. Стикався з дуже дивними обставинами, людьми і т.д. Всього не згадаєш і не напишеш. Я працюю з предоплатою, це прописано в умовах у мене на сайтах, це не суперечить закону, і це нормально, якщо покупець дійсно зацікавлений в придбанні товару.
При цьому всьому я завжди даю повну консультацію, якщо маю можливість відправляю фото і відео товару. Пропоную завжди покупцеві декілька варіантів оплати таких як: аванс, повна оплата на карту ФОП, або пром оплата. Але коли я чую від покупця категоричне НІ в жодному із запропонованих варіантів оплати, я відчуваю, що людина робе замовлення, але не впевнена, що та річ їй потрібна.
Я вважаю, що це теж не дуже правильно зі сторони покупця, так як я працюю щоб заробляти гроші, а не відправляти товар просто, щоб на нього подивилися. Подивитися вживу можна в звичайному магазині, але всі замовляють в інтернеті, тому що ціна нижче, згодні?
Я ж зі своєї сторони теж втрачаю час на консультацію, гроші з мобільного рахунку, гроші за продаж цього товару, приїхати забрати товар зі складу та повезти його на пошту, це ще витрати на паливо. А тут обана відправив, а людина товар не забирає і відмовляєтся, і я ще оплачую транспортування товару в обидві сторони.
Це не поважливо зі сторони покупця! Потім на зв'язок такі клієнти не виходять. Або взагалі додають до чорного списку. Бо їм начхати на тебе.
При всьому тому в мене бувають все ж таки випадки, коли я довіряюся клієнтам і відправляю товар без предоплат. Це буває не часто, але я ДЯКУЮ тим людям які дійсно тримають своє слово і забирають покупку. А був такий випадок, що повірив людині відправив, він відмовився від посилки, (хоча з товаром було все добре, так як весь товар, новий перевірений і в заводькому пакуванні), а коли я подзвонив я почув: - Братан не переживай все нормально будет (дослівно).
Шановні покупці ми всі маємо можливість з Вами поспілкуватися, якщо виникають питання, то можна зателефонувати, написати в месенджер, або на електронну пошту. Ми живемо в сучасному світі, де є можливість зв'язатися будь яким зручним способом. Ми маємо поважати один одного, бо це є людяність. Слава Україні!!!
Шкода, що у вас склалося саме таке враження про продавців на Prom. Згідно з нашими даними, навпаки, більшість покупців відмічають якісні товари за конкурентними цінами.
Якщо ви часто стикаєтесь з неякісним товаром, рекомендуємо вам більше уваги звертати на фото, опис, та характеристики товару, чи відповідають вони дійсності. Ознайомитись з відгуками про магазин, а також перед покупкою дізнатися у продавця про гарантію на товар та умови повернення.
Усі покупки, що здійснюються в каталозі Prom.ua, ми захищаємо і допомагаємо покупцям, якщо продавець порушує його права згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" та у нас є факти, що це підтверджують.
Для безпечних угод на Prom, будь ласка, обирайте завжди Пром-оплату. Продавець отримає гроші лише після того, як ви перевірите та заберете товар з пошти.