Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
НЕ підтримка Prom.ua Support для продавців - Отзывы о Prom.ua
Відгук про роботу техпідтримки Prom і загалом саму платформу.
Ми продаємо на платформі Prom з 2019 року, загалом виконаних близько 200 замовлень, з кожного з яких сплачена комісія для Prom, яка до слова дуже немаленька, а також кожного року сплачується пакет послуг за користуванням платформою. Загалом за кожен рік в сумі для Prom сплачується величенька сума коштів.
Два тижні тому, у нас на платформі @Prom, один "покупець" замовив товар, який під замовлення, ми відповідно зв'язались із ним та надали всю необхідну інформацію на рахунок оплати/доставки та що означає "під замовлення", і людина пропала, нічого не відписувала та не підтверджувала замовлення. Ми, звісно, таке замовлення скасували, так як не було зворотнього звязку від "покупця".
Через декілька днів дана особа вирішила залишити брехливий негативний відгук про нас та оцінкою "жахливо". Ми знову ж з'язались із "покупцем" на рахунок відгуку, проте ніякого пояснення, чому він так написав не отримали, лише ненормативну лексику, а потім взагалі заблокував наші номери, що унеможливлює взагалі подальше спілкування із ним.
Ми відповідно зязались із службою підтримки Prom, щоб оскаржити відгук який на 100% є неправдою та надали необхідне пояснення та аргументацію, що ми працюємо чесно, нікого не обманюємо і даний відгук є "фейком".
Техпідтримка відповіла, що вони нічого не можуть зробити, лиш порадили нам "вимолювати" у даної неадекватної особи, який при спілкуванні "посилав нас куда подалі" ненормативною лексикою та який заблокував наші номери за якими ми із ним звязувались.
Тобто допомоги від Prom ми не отримали і ситуація ніяк не вирішилась.
В результаті, церез даний відгук, у нас статистика впала більше ніж наполовину та практично немає нових замовлень.
ВИСНОВОК
- техпідтримка Prom фіктивна
- продавець на Prom немає ніяких прав
(лише вчасно сплачувати комісію із замовлень та річний пакет)
- кожен неадекватний "покупець" може написати про вас брехню, і ви нічого не зможете зробити, лише зіпсовані нерви, відчуття несправедливості та не реалізовані нові замовлення.
Для продавців, які планують продавати на платформі Prom, ЗАДУМАТИСЬ ЧИ ПОТРІБНО?
9 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Щодо позиції Prom стосовно негативних відгуків, то вона залишається незмінною — ми не видаляємо відгуки, тому що продавці з ними не згодні або вони їм не подобаються, але ми даємо інструменти роботи з ними.
Покупець оформив у вас замовлення і залишився незадоволеним взаємодією, про що й написав.
Перш за все — у ваших же інтересах вирішувати непорозуміння, а не ускладнювати ситуацію претензією до покупця після відгуку. Саме це і спровокувало реакцію покупця, як видно у наданих скріншотах.
Якщо покупець не йде на контакт, прокоментуйте відгук. Публічна реакція на відгук — це частина вашого сервісу. Вона складає враження у покупців про ваш магазин та дає змогу оцінити ситуацію з обох боків.
Врешті, покупці змінюють свої думки та видаляють або редагують відгуки.