Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Жахливий сервіс. Жантаж продавців. - Отзывы о Prom.ua
Фахівець прома Маріанна вступила в злочинну змову з клієнтом по замовленню 206134341 та прибрала товари з каталогу прома та шантажує тим, що змушує повернути гроші клієнту після 4 місяців після покупки товару.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ваші товари виключені з каталогу через порушення пункту 6.2 Угоди користувача https://prom.ua/ua/terms-of-use.
Покупець звернувся до вас з проблемою та відправив товар ще на початку листопада, але досі проблема не вирішена. Раніше ви повідомили, що передали його в сервісний центр, після чого не виходили на зв’язок. Зараз ви стверджуєте, що в результаті ракетного удару сервісний центр не працює. Але ж у вас була змога вирішити питання значно раніше.
Тому доки скарга покупця не буде вирішена, ми не зможемо повернути ваші товари до каталогу.
Чому у всій цій історії ви промовчали про кілька найголовніших пунктів:
1) Клієнт придбав товар та встиг користуватися ним майже два місяці. Відповідно до ЗУ "Про права споживачів" клієнт мав 14 днів на виявлення заводського шлюбу, якщо не зазначено в описі товару інше - іншого не було вказано.
2) Клієнт вислав на діагностику товар обслуговування і діагностика товару може тривати певний час.
Також ви замовчували, що діагностика товару повинна була проходити на платній основі і надалі платний ремонт або повернення трекера клієнту, якщо вас це не влаштує, але ми витрати діагностики взяли на себе.
3) Чомусь ви промовчали про те, що коли ми вперше домовилися з клієнтом на повернення трекера -ви наполягали на повернення коштів і шантажували прибрати з каталогу. Коли ми домовилися з клієнтом про повернення трекера - ви клієнту пообіцяли з трьох коробів, що ми йому повернемо гроші і після цього клієнт перестав нам відповідати і чекав на ваше обіцяне повернення - коли це не трапилося - ви без повідомлень виключили нас з каталогу, хоча ми вас повідомили, що ми чекаємо адресу від клієнта, але він її ще не написав.
4) Також ви промовчали, що після ракетного удару додому на Перемозі в Дніпрі, де поряд знаходився сервісний центр, потрапив уламок ракети і сервісний центр загорівся, в ході чого згорів товар клієнта. Так як сервісний центр не несе відповідальності за товар під час воєнного часу - ми взяли не себе матеріальні витрати і домовилися з клієнтом на обмін з гарною знижкою на новий трекер і без проблем погодився. Товар був відправлений по ТН 20450654466704, після чого проблема клієнта була вирішена - але що отримали ми ваш представник Маріанна заявила що їй на це начхати, проблема не вирішена. Ми попросили зв'язатися з клієнтом Маріанну та уточнити, що проблема справді вирішена – на що отримали що вона цього робити не буде, це наші проблеми.
І це ви називаєте нормально?