Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Клиент всему голова, а продавец может идти куда подальше Ч.2 - Отзывы о Prom.ua
Небольшой бекстейтдж, чтобы было понятно: клиент заказал товар, оплатил, получил, захотел вернуть, но об этом написал ТОЛЬКО в чате прома (что хочет вернуть), который я успешно проморгал.
Просматриваю почту и вижу сообщение: "Вы и ваши товары будут заблокированы в течении двух дней..." и далее по тексту, клиент подал жалобу на мой магазин, вопросов к клиенту 0, не увидел, согласен. Написал клиенту, она отправила товар обратно, вернул деньги, вопрос улажен.
Вы скажите, ну рядовая ситуация, че то писать об этом, а СУТЬ В ТОМ, что пром мне об этом написал 7!!! СЕМЬ РАЗ!!!! Не о том, что нужно вернуть деньги, а о том, что: "Ви зв'язалися з клієнтом?", "Ви врегулювали конфлікт?", "Ви повернули кошти клієнту?", "Чекаємо від вас світлину, щодо підтвердження, що повернули кошти!".
І з однієї сторони я розумію тех.підтримку, бо це їх робота, але в мене питання: "Чому коли я пишу звернення до тех. підтримки, щодо ситуації, де покупець мне ввів в оману та не повернув товар і присвоїв собі кошти мені нічого не відповідають?"
Я НЕ РОЗУМІЮ!!! Чому МОЄ ЗВЕРНЕННЯ, яке було зроблено 5!!!П'ЯТЬ ДНІВ!!! назад взагалі, ніким, до сих пір не розглянуто, я не то, що кажу, щоб вирішено, а хоча б якась відписка прома, що ми розглядаємо ситуацію! Ми заблокуємо цього клієнта! ХОТЬ ЩОСЬ!!!
НІ!!!
ВЗАГАЛІ НІЧОГО! ПРОСТО фіолетово!
Я пишу прому, щодо мого звернення у цій переписці (щодо скарги клієнта на магазин), а вони мені пишуть, що тут ми розглядаємо лише скаргу клієнта! Тобто ВОНИ можуть мені написати 7 разів, щодо звернення клієнта, але не можуть і разу, підкреслюю ЖОДНОГО!, щодо звернення продавця!
Я чудово розумію, що мені мої кошти не повернуть, товар не повернуть, але не буду брехати, тех.підтримка дала мені пораду, щодо моєї ситуації, де мене кинули на товар та на гроші, і знаєте яка? Чесно, в житті би не додумався до цього!
"Залиште відгук на клієнта."...просто фейспалм, клієнт кинув мене на 1000 грн, а тех.підтримка: "Ну чого ви нервуєте?! Залиште відгук клієнту, він точно через це розкається!"
Це пост не про те, що я такий бідний і мене кинули на кошти (сам дурень і чудово це розумію),а про те, що наскільки тех.підтримці прома фіолетово на продавців, що у мене просто ліве око сіпається від такого відношення до людей, котрі платять кошти, щоб вам платили зарплату.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми переглянули ваші запити до служби підтримки. Відносно ситуації зі скаргою від покупця: повідомлення про це вам було надіслано 23 листопада, 28 листопада ще раз було уточнення про вирішення скарги, оскільки за 5 днів не отримали відповіді від вас. Надалі у листуванні вівся діалог з вами про вирішення цієї скарги.
Стосовно вашої скарги на дії покупця, то вона надійшла 28 листопада о 14:19, відповідь вам було надано через 16-ть хвилин.
По іншим вашим запитам також бачимо, що відповідь надавалася протягом 10-ти хвилин, але ви її вчасно не побачили.
Перевірте, будь ласка, налаштування вашої пошти, можливо листи від нас потрапляють у “Спам”, тому ви вчасно не бачите відповіді від нас.
Надайте, будь-ласка, світлину де ви відповіли на моє звернення.
Чомусь в "нашому" листуванні тільки мої звернення, які як були проігноровані так і залишаються.
В "спам" ваші листи не потрапляють, я регулярно перевіряю цей розділ пошти.
А ось листування наше щодо скарги клієнта (12 листів).
Це Ви ще не зрозуміли.
Пошліть аферистів і злодіїв з пром - НА*УЙ, ВПЕРЕД ЗА МОСКОВСЬКИМ КОРАБЛЕМ.
І буде Вам щастя. і здорова нервова система.
Куча багато вільного часу.
Створіть свій сайт, гул реклама, 1-2 роки часу, так це лишні гроші час - але Ви в 100 раз більше заробите.