Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Клиент всему голова, а продавец может идти куда подальше Ч.2 - Відгуки про Prom.ua
Небольшой бекстейтдж, чтобы было понятно: клиент заказал товар, оплатил, получил, захотел вернуть, но об этом написал ТОЛЬКО в чате прома (что хочет вернуть), который я успешно проморгал.
Просматриваю почту и вижу сообщение: "Вы и ваши товары будут заблокированы в течении двух дней..." и далее по тексту, клиент подал жалобу на мой магазин, вопросов к клиенту 0, не увидел, согласен. Написал клиенту, она отправила товар обратно, вернул деньги, вопрос улажен.
Вы скажите, ну рядовая ситуация, че то писать об этом, а СУТЬ В ТОМ, что пром мне об этом написал 7!!! СЕМЬ РАЗ!!!! Не о том, что нужно вернуть деньги, а о том, что: "Ви зв'язалися з клієнтом?", "Ви врегулювали конфлікт?", "Ви повернули кошти клієнту?", "Чекаємо від вас світлину, щодо підтвердження, що повернули кошти!".
І з однієї сторони я розумію тех.підтримку, бо це їх робота, але в мене питання: "Чому коли я пишу звернення до тех. підтримки, щодо ситуації, де покупець мне ввів в оману та не повернув товар і присвоїв собі кошти мені нічого не відповідають?"
Я НЕ РОЗУМІЮ!!! Чому МОЄ ЗВЕРНЕННЯ, яке було зроблено 5!!!П'ЯТЬ ДНІВ!!! назад взагалі, ніким, до сих пір не розглянуто, я не то, що кажу, щоб вирішено, а хоча б якась відписка прома, що ми розглядаємо ситуацію! Ми заблокуємо цього клієнта! ХОТЬ ЩОСЬ!!!
НІ!!!
ВЗАГАЛІ НІЧОГО! ПРОСТО фіолетово!
Я пишу прому, щодо мого звернення у цій переписці (щодо скарги клієнта на магазин), а вони мені пишуть, що тут ми розглядаємо лише скаргу клієнта! Тобто ВОНИ можуть мені написати 7 разів, щодо звернення клієнта, але не можуть і разу, підкреслюю ЖОДНОГО!, щодо звернення продавця!
Я чудово розумію, що мені мої кошти не повернуть, товар не повернуть, але не буду брехати, тех.підтримка дала мені пораду, щодо моєї ситуації, де мене кинули на товар та на гроші, і знаєте яка? Чесно, в житті би не додумався до цього!
"Залиште відгук на клієнта."...просто фейспалм, клієнт кинув мене на 1000 грн, а тех.підтримка: "Ну чого ви нервуєте?! Залиште відгук клієнту, він точно через це розкається!"
Це пост не про те, що я такий бідний і мене кинули на кошти (сам дурень і чудово це розумію),а про те, що наскільки тех.підтримці прома фіолетово на продавців, що у мене просто ліве око сіпається від такого відношення до людей, котрі платять кошти, щоб вам платили зарплату.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми переглянули ваші запити до служби підтримки. Відносно ситуації зі скаргою від покупця: повідомлення про це вам було надіслано 23 листопада, 28 листопада ще раз було уточнення про вирішення скарги, оскільки за 5 днів не отримали відповіді від вас. Надалі у листуванні вівся діалог з вами про вирішення цієї скарги.
Стосовно вашої скарги на дії покупця, то вона надійшла 28 листопада о 14:19, відповідь вам було надано через 16-ть хвилин.
По іншим вашим запитам також бачимо, що відповідь надавалася протягом 10-ти хвилин, але ви її вчасно не побачили.
Перевірте, будь ласка, налаштування вашої пошти, можливо листи від нас потрапляють у “Спам”, тому ви вчасно не бачите відповіді від нас.
Надайте, будь-ласка, світлину де ви відповіли на моє звернення.
Чомусь в "нашому" листуванні тільки мої звернення, які як були проігноровані так і залишаються.
В "спам" ваші листи не потрапляють, я регулярно перевіряю цей розділ пошти.
А ось листування наше щодо скарги клієнта (12 листів).
Це Ви ще не зрозуміли.
Пошліть аферистів і злодіїв з пром - НА*УЙ, ВПЕРЕД ЗА МОСКОВСЬКИМ КОРАБЛЕМ.
І буде Вам щастя. і здорова нервова система.
Куча багато вільного часу.
Створіть свій сайт, гул реклама, 1-2 роки часу, так це лишні гроші час - але Ви в 100 раз більше заробите.