Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Не справедливий відсоток пониження рейтингу через негативні відгуки - Отзывы о Prom.ua
Перше - продавати на пром віднині можливо лише через рекламу. Якщо не проплачуєш рекламу, товар не доступний для замовлення. Не показує ні адреси, ні номерів телефону продавця.
Друге - це відсоток за оформлене замовлення, який просто зашкалює. Товар коштує 200 грн, в кращому випадку, якщо стоїть реклама "економ" - комісія 16-20 грн. Я вже не говорю про тариф "більше продажів".
Третє - це взагалі зашквар!!! Покупець оформлює замовлення , потім або не підтверджує його, або не вносить завдаток, або якщо відправляєш накладеним, або спочатку підтверджує, а через день відміняє.... Я оплатила комісію за замовлення, потім відповідно відміняю це замовлення і мені у відповідь понижують відсоток за вдалі виконання замовлень, відповідно далі понижується мій рейтинг. Який вихід із цієї ситуації, скажіть, будь ласка, "шановний" пром??? Мені тепер потрібно, щоб не понижувався рейтинг, ставити у виконані замовлення, за які я мало того, що не отримала оплату, так ще й оплатити комісію за замовлення, якого по суті не було???
Четверте - рахування відсотку позитивних та негативних відгуків. Це взагалі дуже цікаво!!! Один негативний відгук понижує загальний відсоток із 100 до 95!!! Біля 15 позитивних відгуків підвищує загальний відсоток лише на 1. Це як ??? А саме головне - це те, що тех.підтримка прому не реагує взагалі на будь-які аргументи відносно пояснень негативних відгуків. Один випадок - замовник замовляє товар у мене в магазині через пром. В опису товару є пона інформація щодо розмірів досконально!! Описані всі габарити (висота, ширина, глубина, кіль-ть полиць і т.д.) Фото товару, як він виглядає! Замовник підтверджує своє замовлення по телефону, все влаштовує , відправляємо. Через три дні відмова від отримання. Телефоную - не відповідає, пишу - читає і не відповідає. Я пишу на даного замовника негативний відгук, яких, у даного замовника, до речі, вже було 3. У відповідь пише негативний відгук, що замовила один товар, а відправили інший, що не є правдою. І що далі?? Так, пром не зважає на мої аргументи відносно цієї ситуації, які скріни переписок та вхідних дзвінків, скрін відправленого товару і т.д. У відповідь відхиляють мої заперечення, кажуть "не хвилюйтеся, це просто враження клієнта про замовлення" і при цьому понижують мій рейтинг позитивних відгуків із 100 до 95 % !!! Ви серйозно??? Враження, яке коштувало мені мінус 5 % позит.відгуків??? Після цього 15 позитивних відгуків і підвищення рейтингу всього на 1%, із 95 до 96%.
Після такого навіть не хочеться співпрацювати із пром. Наразі є дуже багато інших торгових платформ, де можна продавати свої товари і не витрачати свої нерви.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Наразі розміщення в каталозі може бути тільки на умовах ProSale і найближчим часом ми не плануємо це змінювати. За бажанням, ви можете не розміщувати свої товари в каталозі, використовуючи тільки сайт.
Ставки, про які йде мова, повністю конкурентоздатні, бо продавці самі встановлювали їх найчастіше і використовують понад 50% у кожній з категорій. Тому ці ставки стали єдиними та незмінними для всіх продавців певної категорії. Якщо для вас ці ставки зависокі, ви можете спробувати скористатися режимом "Економ", докладніше про налаштування режимів за посиланням
https://support.prom.ua/hc/ru/articles/5051005140765 .
Поодиноко скасовані замовлення не можуть значно вплинути на рейтинг і ваше місце в каталозі. Встановлений правилами Prom.ua рейтинг реальний і напрацювати його не складно, на що вказує велика кількість продавців з високим рейтингом. Якщо ви стикаєтесь з частим скасуванням замовлень, то тут слід попрацювати з причинами, які впливають на це. Як зменшити кількість скасованих замовлень, та і про інші поширені питання, можна почитати за посиланням https://support.prom.ua/hc/ru/articles/5108646822941
Також звертаємо вашу увагу на те, що за скасовані замовлення, комісія за оплату послуг за моделлю CPA, повертається в повному обсязі.
Як вже повідомляла вам служба підтримки, ми не видаляємо відгуки, рішення про видалення або редагування відгуку приймає тільки покупець. Ознайомтесь, будь ласка, з правилами публікації відгуків та коментарів на Prom.ua за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004963238
Показник позитивних відгуків розраховується за формулою, наведеною у цій статті https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360011278578 .
Звичайно якщо вже є негативний відгук, то він буде завжди впливати на розрахунок. Але суть рейтингу не в тому, щоб мати цифру 100%, а в прагненні надавати якісне обслуговування покупцям.
Рейтинг має бути в нормі й відповідати правилам роботи на Prom:
відгуки — мінімум 80%;
успішні замовлення — мінімум 50%.
Якщо ви налагодите усі процеси роботи магазину, то ваш рейтинг сам почне швидко рости. Головне виявити та виправити помилки.
Ольго, хочемо запросити вас до нашої групи підприємців у ФБ https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua Там продавці обмінюються досвідом роботи, пишуть про проблеми та шляхи вирішення, також є поради й підтримка наших колег.
Вы краще оті посилання з правилами роботи на промі скидайте покупцям, щоб вони розуміли як правильно працювати з пром!!!
Пром, помойка, понятно всем!