Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
пром не удаляет отывы от покупателей, создающих заказы, с целью написания ложных отзывов - Отзывы о Prom.ua
Заказ№203084433
покупатель в период с 12,08.22 по 17.08.22 создал, как минимум четыре ложных заказа с целью написания ложных отзывов, взамен покупатель получил четыре негативных отзыва от разных продовцов.
[email protected] отказывается решать проблему и удалять ложные отзывы.
в моем случае, покупатель разместил заказ наложенным, от получения отказался, после чего написал ложный отзыв, хотя с товаром все было в порядке.
5 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми перевірили вказану вами інформацію. За період, про який йде мова, покупець залишив всього 3 відгуки: 13.08. - 2 відгуки і 14.08 - 1 відгук. Один відгук позитивний, а два негативні.Тому ми не бачимо зв’язку з залишеними негативними відгуками про покупця.
Також ми не знайшли підтверджень тому, що покупець розміщував навмисно хибні замовлення, щоб залишати негативні відгуки.
Конкретно у відгуку до вашого магазину покупець вказала, чому не забрала замовлення, через те, що скло на телефон не відповідало замовленому для її моделі смартфона.
Олександре, ми не видаляємо відгуки, тому що кожен залишений відгук - це враження покупця про товар або обслуговування. Відгуки також є гарним показником комунікації продавця з покупцем. Рекомендуємо не ігнорувати негативні відгуки, а навпаки коментувати їх, давати вичерпні відповіді стосовно спірних ситуацій, це дуже добре впливає на репутацію продавця.
Ці рекомендації https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360004991257 допоможуть вам у роботі з відгуками.