Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Товар не відповідає опису - Отзывы о Prom.ua
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам шкода, що з вами сталася така неприємна ситуація на нашому маркетплейсі. Нажаль, допомогти у вирішенні проблеми ми не можемо, адже повернення товару відбувається по Закону України протягом 14 днів. Якщо у вас є підтвердження, що протягом перших 14 днів ви намагалися зв'язатися з продавцем та вирішити це питання, надішліть їх нам і ми зможемо допомогти.
Також, ми бачемо, що раніше вами був залишений відгук -- його ви самостійно видалили. Ми можемо його поновити за вашим бажанням, адже новий відгук залишити вже неможливо, з дня покупки товару пройшло понад 30 днів.
Дякуємо за ваше звернення, чекаємо вашої відповіді у зверненнях на службу підтримки.
Сайт МОШЕННИКА:
https://bestshoping.prom.ua
не выходил на связь и отказался производить возврат, вы тянули время , так ничего не решив, вы просто крышуете аферистов. Заказ №170891796
Vasyl Govgera:
Добрий день Артем. Я розчарований вашим відправленням. Замовляв S20Ultra а прислали S21Ultra. Камера тільки 5Мп, постійно зависає, батерею зарядив вечором, ранком тільки70%, скинув на заводські, залишилось пам'яті 105gb, завантажив Messenger, стало 80gb і так далі. Дайте мені пояснення Артем і як мені діяти?
09 жовтня
Vasyl Govgera:
Добрий день Артем. Я впевнений, що ви не виходите на звязок зі мною, бо знаєте, що мене обманули. Я думав вам відправити назад цей китайський смартфон, але передумав, буде на одного менше обманутого. Ви мені боляче зробили менше,ніж собі. Чужі сльози вам довго будуть снитися. Хай вас Бог простить.
13 жовтня
Артем Тимошенко:
Доброго дня. Перепрошуємо за довгу відповідь, нажаль на порталі проблеми з відображенням чату, ми просто не бачили Ваших повідомлень доки не отримали відгук. Далі вже довелось звертатись до тех підтримки і лише ось зараз можемо Вам відповісти.
12:11
Артем Тимошенко:
Нам дуже шкода, що Вам довелось приймати участь у цій неприємній ситуації, але давайте спробуємо її вирішити. Підкажіть будь ласка, чим саме Ви не задоволені?
12:12
14 жовтня
Vasyl Govgera:
Добрий день Артем. Як я вже описував, після скидання на заводські-183Гб. Після завантаження двох, трьох додатків- вікно: недостатньо пам'яті. Крім того я замовляв: S20 і попередньо питав вас, чи всі характеристики відповідають даній моделі, ви прислали китайську підробку S21 використовуючи її тільки для дзвінків, за короткий час попросить звільнити пам'ять. Я вибачте довгий час збирав оцю велику суму для мене і от що отримав. Щойно скинув на заводські: вільно 183Гб. Ввімкнув камеру і переглядав яка зернистість і як змазується картинка після легенького пересування камери. Кільки після цього навіть не зробивши жодного знімку залишилось 179Гб. Якщо зможете відповісти, я чекаю.
08:46
Артем Тимошенко:
Наразі компанія не може швидко відповісти на ваше повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз не робочий час. Компанія відповість вам найближчим часом. Напишіть номер телефону, щоб компанія швидше зв'язалася з вами.
08:46
Артем Тимошенко:
Василь, це напевно якесь непорозуміння. Підкажіть чи зберігає телефон товарний вигляд? Якщо товар відповідає нормам повернення ми з радістью приймемо його назад і обміняємо на справний.
13:16
Артем Тимошенко:
Також хотіли б аби Ви увійшли в наше положення та враховуючи несправність чату - видалили відгук.
13:20
Vasyl Govgera:
Я вас почув і поставив відмінний відгук. Смартфон у відмінному стані. Чекаю на відповідь. Дякую за розуміння.
17:24
Артем Тимошенко:
Тоді надсилайте смартфон за адресою м. Тернопіль, №7 Коваленко Ігор Ігорович 380631203492
18:32
Артем Тимошенко:
Але не раніше понеділка, тому що до 18 ми не працюємо.
Vasyl Govgera:
Артем. Отриманий 4 жовтня китайський смартфон я відправив по вказаному вами адресу 18 жовтня. Номер відправлення: 10038614141.
22 жовтня
Артем Тимошенко:
Доброго дня. Посилку отримали та передали до сервісного центру. Протягом трьох робочих діб буде остаточне рішення.
03 листопада
Менеджер YOGURT:
Василь, для початку видаліть відгук котрий Ви залишили. По друге не вплутуйте Артема у цей магазин, Він у нас не працює вже.
13:09
Менеджер YOGURT:
Коли видалите відгук - зможемо поговорити про телефон.
04 листопада 09:49
Менеджер YOGURT:
Ще раз доброго дня пане Василю. Щиро вдячні за те що видалили відгук.
Що до Вашого телефону. - нажаль перевірка показала, що телефон уже зареєстрований у сестемі через імей і він рахується уже як користований. Телефон у робочому стані.
Ми можемо запропонувати Вам два варіанти подальших дій.
1. Це часткова компенсація коштів - оскільки смартфон вже не буде допущений до продажу і виробник не прийме повернення ми можемо виділити суму із власного бюджету у розмірі 2 тисячі гривень
2. Ми можемо відправити смартфон назад Вам, а Ви використовуючи додатково картку пам‘яті будете із ним повноцінно працювати.
Підкажіть який варіант був би кращим для Вас? Дайте пояснення: яким чином я мав змогу відправити зразу смартфон, кому і на яку адресу, коли на дзвінки продавці PUR-PUR не відповідали і в чаті, як ви бачите, довго не було відповіді. Поясніть чи несправність порталу у відображені чату моя вина і що саме я вчинив неправильно? Багато разів користувався послугами Pro.ua і завжди був задоволений а тепер розчарований. Надіюся на справедливе рішення. З повагою Василь.