служба контроля не защищает продавца - Отзывы о Prom.ua

Prom.ua
Отзыв написан 5 июля, 2021 год 75 просмотров
О фейковых заказах и некомпетентной поддержке тут уже написано не мало, пришло время поделиться очередной историей.
Клиент делает заказ с оплатой "по безналу", в ходе переписки клиент хочет что бы ему отправили "наложенным платежом" (что не предусмотрено магазином), на что клиенту объясняют какие варианты оплаты он может рассмотреть, конечно же клиент отказывается от товара и пишет негативный отзыв (1 звезда) "плохо что не наложного платежа."...
Обращение в СКК и их ответ:

Доброго дня.

З 1 жовтня 2020 р. ми не розглядаємо звернення на електронну пошту з приводу оскарження відгуків, за винятком ситуацій з масовою накруткою негативних відгуків конкурентами.

Дійсно, іноді відгуки містять суб'єктивну думку покупця, яка може відрізнятися від реальної ситуації. Складні покупці бувають у всіх. Але не переживайте: якщо такий відгук одиничний, він не вплине на ваш % позитивних відгуків в цілому.

Рішення про видалення негативного відгуку може приймати тільки його автор.
Зв'яжіться з покупцем і домовтеся про варіант вирішення проблеми.

Якщо покупець не хоче видаляти відгук, напишіть до нього коментар з описом ситуації і тим, що було зроблено для вирішення з вашого боку.

Як працювати з відгуками: https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004991257.
З повагою,
Команда розгляду спорів Prom.ua.

я, скажу честно был лучшего мнения о площадке (так как не слышал раньше плохих олтзывов о ней), потому решил задать ещё несколько вопросов:

он не повлияет на рейтинг? он будет виден другим покупателям? просто это могут быть конкуренты которые оставляют негативные отзывы... от скольки негативных отзывов считается "массовой накруткой" ?
и ещё вопрос - на площадке ПОЛНО фейковых заказов, например делается заказ и клиент не выходит на связь, либо вообще делаются заказы на левые мобильные номера... отмена таких заказов снижает рейтинг?

и ответ:
Ми не вказали, що він не впливає на рейтинг. Проте, якщо відгук одиничний, то він не вплине на рейтинг суттєво. Даний покупець не помічений в накрутці негативних відгуків. І в нас немає підстав вважати відгук підробним. До того ж, покупець виходив на зв'язок з вами і вів бесіду досить лояльно. Тому у вас є можливість вирішити проблему з ним самостійно. Зв'яжіться з покупцем і домовтеся щодо видалення, або ж редагування оцінки відгуку.

Що стосується фейкових замовлень, про них ви можете повідомляти в нашу технічну підтримку за адресою [email protected] або за допомогою кнопки зв'язку в особистому кабінеті, в правому нижньому кутку.
У запиті потрібно вказати замовлення або список замовлень, і написати причину чому вони фейкові.
З повагою,
Команда розгляду спорів Prom.ua.

В итоге, делаем выводы:
1. обиженный/неадекватный покупатель под НАДУМАННЫМ (а я считаю именно таковым) предлогом оставил негативный отзыв? - ваши проблемы, разбирайтесь с ними сами
2. "Даний покупець не помічений в накрутці негативних відгуків" - дабы не "быть замеченным" создаём просто множество аккаунтов для накрутки положительных/отрицательных оценок.
3. Фейковые заказы? обратитесь в другую службу "ничегонеделания" и вам там "обязательнопомогут"

5 согласны



Комментарии к отзыву

Алексей 6 июля, 2021 год
У сотрудников пром есть свой черный бизнес на отзывах:

1. Вам оставляют негативные отзывы, после в течении 1-2 двух дней (стоит заметить что происходит это до! публикации отзыва и проверки модерацией) вам приходят письма на электронную почту с якобы помощью в накрутке положительного рейтинга магазина, некоторые менеджеры сами не стесняясь предлагали эти отзывы "накрутить", естественно платно и далеко не дешево.

2. Мошенники, те же сотрудники пром нередко шантажируют продавцов вымогая товар или деньги, взамен на удаление негативного отзыва оставленного ими же.
Ответ представителя Prom.ua 6 июля, 2021 год
Добрий день!

Все вірно, ми не розглядаємо звернення на електронну пошту з приводу оскарження відгуків, за винятком ситуацій з масовою накруткою негативних відгуків конкурентами.

Рейтинг розраховується з середніх показників категорій. Варто зазначити, що такі покупці трапляються у кожного продавця, тому, як і написали мої колеги, один негативний відгук суттєво не впливає на рейтинг. Варто пропрацювати ситуацію, проговортти з клієнтом, можливо він змінить свою думку та видалить відгук. Якщо ні, потрібно написати коректну відповідь аби майбутні покупці змогли оцінити ситуацію загалом.

Ми перевіряємо кожного покупця, як і продавця. Адже безпека дуже важлива для обох сторін.


Prom.ua
Все отзывы

1.4 5
4074 отзыва / 825039 просмотров
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее

Интернет-каталоги
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3.7
3595 отзывов
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.6
950 отзывов
Каталог товаров и услуг Zakupka.com
Каталог товаров и услуг Zakupka.com

Рейтинг: 3
493 отзыва
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.5
238 отзывов
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
497 отзывов
Сервис Hotels24.ua
Сервис Hotels24.ua

Рейтинг: 2.4
101 отзыв
Repka.UA Интернет-магазин
Repka.UA Интернет-магазин

Рейтинг: 2.1
78 отзывов
Хотлайн/Hotline
Хотлайн/Hotline

Рейтинг: 1.7
201 отзыв
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.6
9 отзывов