Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
служба контроля не защищает продавца - Відгуки про Prom.ua
Клиент делает заказ с оплатой "по безналу", в ходе переписки клиент хочет что бы ему отправили "наложенным платежом" (что не предусмотрено магазином), на что клиенту объясняют какие варианты оплаты он может рассмотреть, конечно же клиент отказывается от товара и пишет негативный отзыв (1 звезда) "плохо что не наложного платежа."...
Обращение в СКК и их ответ:
Доброго дня.
З 1 жовтня 2020 р. ми не розглядаємо звернення на електронну пошту з приводу оскарження відгуків, за винятком ситуацій з масовою накруткою негативних відгуків конкурентами.
Дійсно, іноді відгуки містять суб'єктивну думку покупця, яка може відрізнятися від реальної ситуації. Складні покупці бувають у всіх. Але не переживайте: якщо такий відгук одиничний, він не вплине на ваш % позитивних відгуків в цілому.
Рішення про видалення негативного відгуку може приймати тільки його автор.
Зв'яжіться з покупцем і домовтеся про варіант вирішення проблеми.
Якщо покупець не хоче видаляти відгук, напишіть до нього коментар з описом ситуації і тим, що було зроблено для вирішення з вашого боку.
Як працювати з відгуками: https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004991257.
З повагою,
Команда розгляду спорів Prom.ua.
я, скажу честно был лучшего мнения о площадке (так как не слышал раньше плохих олтзывов о ней), потому решил задать ещё несколько вопросов:
он не повлияет на рейтинг? он будет виден другим покупателям? просто это могут быть конкуренты которые оставляют негативные отзывы... от скольки негативных отзывов считается "массовой накруткой" ?
и ещё вопрос - на площадке ПОЛНО фейковых заказов, например делается заказ и клиент не выходит на связь, либо вообще делаются заказы на левые мобильные номера... отмена таких заказов снижает рейтинг?
и ответ:
Ми не вказали, що він не впливає на рейтинг. Проте, якщо відгук одиничний, то він не вплине на рейтинг суттєво. Даний покупець не помічений в накрутці негативних відгуків. І в нас немає підстав вважати відгук підробним. До того ж, покупець виходив на зв'язок з вами і вів бесіду досить лояльно. Тому у вас є можливість вирішити проблему з ним самостійно. Зв'яжіться з покупцем і домовтеся щодо видалення, або ж редагування оцінки відгуку.
Що стосується фейкових замовлень, про них ви можете повідомляти в нашу технічну підтримку за адресою [email protected] або за допомогою кнопки зв'язку в особистому кабінеті, в правому нижньому кутку.
У запиті потрібно вказати замовлення або список замовлень, і написати причину чому вони фейкові.
З повагою,
Команда розгляду спорів Prom.ua.
В итоге, делаем выводы:
1. обиженный/неадекватный покупатель под НАДУМАННЫМ (а я считаю именно таковым) предлогом оставил негативный отзыв? - ваши проблемы, разбирайтесь с ними сами
2. "Даний покупець не помічений в накрутці негативних відгуків" - дабы не "быть замеченным" создаём просто множество аккаунтов для накрутки положительных/отрицательных оценок.
3. Фейковые заказы? обратитесь в другую службу "ничегонеделания" и вам там "обязательнопомогут"
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
1. Вам оставляют негативные отзывы, после в течении 1-2 двух дней (стоит заметить что происходит это до! публикации отзыва и проверки модерацией) вам приходят письма на электронную почту с якобы помощью в накрутке положительного рейтинга магазина, некоторые менеджеры сами не стесняясь предлагали эти отзывы "накрутить", естественно платно и далеко не дешево.
2. Мошенники, те же сотрудники пром нередко шантажируют продавцов вымогая товар или деньги, взамен на удаление негативного отзыва оставленного ими же.
Все вірно, ми не розглядаємо звернення на електронну пошту з приводу оскарження відгуків, за винятком ситуацій з масовою накруткою негативних відгуків конкурентами.
Рейтинг розраховується з середніх показників категорій. Варто зазначити, що такі покупці трапляються у кожного продавця, тому, як і написали мої колеги, один негативний відгук суттєво не впливає на рейтинг. Варто пропрацювати ситуацію, проговортти з клієнтом, можливо він змінить свою думку та видалить відгук. Якщо ні, потрібно написати коректну відповідь аби майбутні покупці змогли оцінити ситуацію загалом.
Ми перевіряємо кожного покупця, як і продавця. Адже безпека дуже важлива для обох сторін.