Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Продавці повітря - Отзывы о Prom.ua
Тепер суто про своє, з приводу чого звертався в Службу Розгляду Спорів, в пошукаж жорсткого диску натрапив на продавця https://prom.ua/p1126091900-hdd-zhestkij-disk.html? В ході тривалих 2-х денних перемовин зрозумів, що продавець на оплату товару при отниманні в відділенні НП не погоджується, лише передоплата, або частк.передоплата (200 грн.). Але, якщо я піду на цю умову, то я як споживач автоматично втрачаю гарантію того, що мені надійде саме той товар, який обрав і замовив у даного продавця. Продавець вперто стоіть на своєму, мовляв товар часто завертають (це в продавців уже як мантра), завчена фраза. На думку спадає: Не надсилаєш саме те, що в тебе замовили і товар не відповідає тому опису, який вказано, або банально торгуєш мильними бульбашками, нажаль і такі "унікали" є. Адже навіщо продавати товар? 200 грн. з лихвою перекривають пересилку туди-назад. Сиди й "стрижи" собі копійку з довірливих. І товар на місці, і капає на картку. Гаразд, кажу продавцеві, ні то ні, шукатиму далі, ввічливо попрощався, заодно й відгук-застереження (**) залишив для покупців, коротко вказав причину відгуку. Після 17:00 вечора дзвонить невідомий номер, дівочий голос наполегливо просить змінити відгук, мовляв мій відгук псує репутацію продавця. Не міркує, що це поведінка продавця призводить до негативу, а бачте покупець завинив тим, що не побажав стати черговим "лохом". Питаю чи щось змінилось стосовно умов оплати? Каже: Ні. Про що ж тоді розмовляти і навіщо змінювати відгук? Мій відгук на сторінці продавця зник не появившись (бачте в них на Промі модерація, здається 3 дні), зате з'явився в той-же день рідісний відгук від " вдячного" такого собі Романа (йому бачте не потрібно проходити модерацію). Ну ви зрозуміли, вдячний і все таке... Ось з усього цього й назріло питання до Служби розгляду спорів. 1)Зникнення незручного відгуку. 2)Злив персональних даних третій особі. Це за умови, що купля-продажа не відбулась, відповідно обміну перс.даними теж не відбувалось. Розглядають, наполегливо, вже сьогодні треті сутки як. Мабуть потрібно позичити збільшувальне скло, для більш ретельного пошуку.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам шкода, що ви не змогли скористатися послугами на маркетплейсі Prom.
Наші продавці самі вирішують по якій системі їм працювати, інколи передплата для них необхідна і вони працюють тільки з нею. Для покупців ми радимо коритатися Пром-Оплатою. Пром-оплата - це безпечна оплата замовлень на prom.ua, при якій гроші за замовлення резервуються на транзитному рахунку в банку, поки покупець не забере посилку з відділення пошти. Таким чином ваші кошти будуть в безпеці. У разі відмови від товару кошти вам повернуться на протязі трьох банківських днів. Детальніше:https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006845558
Відгук можуть залишити лише покупці, які оформили замолення. Так як у ви замовлення не оформляли а були лише на стадії перемовин з продавцем ваш відгук був не опублікований.
Ми не передаємо персональних даних, швидше за все коли ви спілкувалися з продавцем ваш номер телефона зберігся і вже звідти дані були передані. Така ситуація недопустима. Зверніться, будь ласка, на службу підтрики і ми розглянемо цю ситуацію детальніше. Наші контакти: [email protected]
Вам треба ще"Фанеру пробити" разів зо п'ять.
Ну і маньячіла
[email protected]
З Вами зв'яжеться наш Відділ, по доставці маніяків до місця їх належного перебування.
Гарного дня
Вам по морді ще треба дати ,за те що у Вас в голові такий брєд!!
А за те що набралися наглості і про людину погано написали ,то ще пендулів надавати.
Індюк
По друге якщо Вам не подобаються правила магагазину то створіть свій магазин без правил!
Вам не те що пендулів ,з вашими індичими мізками Вам треба щей подзатильніків нагупати
Після ваших соплів Вам би щолбанів щеб з десяток настріляти об вашу тупеньку головешку.
З Ваших дописів ви пане індичий мозок невдаха- писака.
То може хоча б читати умієте? На тому ж таки Промі в п.4 Захисту прав споживача написано чого не слід робити, а саме - вносити ПЕРЕДОПЛАТУ (враховуються також і відгуки про конкретного продавця. Такі ж правила й на інших площадках. Те ж саме записано в ЗЗПП. Ви щось хочете наламати на власний розсуд? Норми та Правила написані не вами і не мною. Правила формуються й узаконюються завдяки ситуаціям, подіям, фактам, що мали місце в якийсь період часу. Ви там щось про щиглі? Ви, здається нахапали іх стільки, що впору попілом голову посипати. На цьому закінчую, ви мені не цікаві як співрозмовник, ваша інформація некорисна. Цікавились як почуваюсь? Пречудово, моі гроші при мені, ні не перетекли в кишеню лоховода. Вони дістануться МЕНЕДЖЕРУ, який дійсно має що запропонувати СПОЖИВАЧЕВІ. Вчіть Мат.Часть. Сподіваюсь, що надокучливому реп'яху теж вистачить клепок більше не чіплятись. Відповідей для Я(тобто головка від чогось) більше не буде.
Думаю пане індичий мозок з Верховної ради з Вашою логікою колеги Вас би одразу в дурку десь під Тернополем відправили надовго.
І ще би приклалися хто з ноги,хто з руки ( вам це би пішло на користь пане індичий мозок повірте,Ви б щеб дякую потім казали б, за те що мізки Вам вправили)