Продавці повітря - Отзывы о Prom.ua

Prom.ua
Отзыв написан 7 июня, 2020 год 216 просмотров
Перш ніж вийти сюди з відгуком на Prom.ua, я ретельно перечитав відгуки як покупців, так і власників магазинів, які орендують "потужності" Prom.ua. З відгуків власників магазинів зрозумів, що орендні ставки Пром, аж ніяк не дешеві, більше того, якщо я правильно зрозумів з відгуків тих-же ж власників магазинів, менеджерів (продавців) "люб'язно" надає ім(прошу вибачення за ІМ, ЙІ відсутнє в розкладці) саме Пром. Звідси що випливає? Навіщо продавцю дбати про об'єми продажу? Адже власники магазинів платять СТАВКУ, а не КОМІСІЮ за виконану роботу. Може я в чомусь помиляюсь? Нехай тоді мене поправить представник від Прому. Але цю ситуацію полишу власникам магазинів (оренда, компетентність найнятих ними продавців, тощо...). От не повертається язик промівських продавців називати менеджерами. Менеджер в моєму розумінні (я особисто не знайомий з менеджментом) - технічно підкована людина, добре підготовлена до певного виду діяльності, знає і вміє бути результативним і корисним як роботодавцю, так і задовольнити попит покупця. А тут маємо справу здебільшого з торговцями мильними бульбашками. Сидить собі такий(така) з того боку монітору і міркує як-би це "по-ловчее" чергового довірливого обібрати?
Тепер суто про своє, з приводу чого звертався в Службу Розгляду Спорів, в пошукаж жорсткого диску натрапив на продавця https://prom.ua/p1126091900-hdd-zhestkij-disk.html? В ході тривалих 2-х денних перемовин зрозумів, що продавець на оплату товару при отниманні в відділенні НП не погоджується, лише передоплата, або частк.передоплата (200 грн.). Але, якщо я піду на цю умову, то я як споживач автоматично втрачаю гарантію того, що мені надійде саме той товар, який обрав і замовив у даного продавця. Продавець вперто стоіть на своєму, мовляв товар часто завертають (це в продавців уже як мантра), завчена фраза. На думку спадає: Не надсилаєш саме те, що в тебе замовили і товар не відповідає тому опису, який вказано, або банально торгуєш мильними бульбашками, нажаль і такі "унікали" є. Адже навіщо продавати товар? 200 грн. з лихвою перекривають пересилку туди-назад. Сиди й "стрижи" собі копійку з довірливих. І товар на місці, і капає на картку. Гаразд, кажу продавцеві, ні то ні, шукатиму далі, ввічливо попрощався, заодно й відгук-застереження (**) залишив для покупців, коротко вказав причину відгуку. Після 17:00 вечора дзвонить невідомий номер, дівочий голос наполегливо просить змінити відгук, мовляв мій відгук псує репутацію продавця. Не міркує, що це поведінка продавця призводить до негативу, а бачте покупець завинив тим, що не побажав стати черговим "лохом". Питаю чи щось змінилось стосовно умов оплати? Каже: Ні. Про що ж тоді розмовляти і навіщо змінювати відгук? Мій відгук на сторінці продавця зник не появившись (бачте в них на Промі модерація, здається 3 дні), зате з'явився в той-же день рідісний відгук від " вдячного" такого собі Романа (йому бачте не потрібно проходити модерацію). Ну ви зрозуміли, вдячний і все таке... Ось з усього цього й назріло питання до Служби розгляду спорів. 1)Зникнення незручного відгуку. 2)Злив персональних даних третій особі. Це за умови, що купля-продажа не відбулась, відповідно обміну перс.даними теж не відбувалось. Розглядають, наполегливо, вже сьогодні треті сутки як. Мабуть потрібно позичити збільшувальне скло, для більш ретельного пошуку.

Достоинства:
  1. Покищо не проглядаються
Недостатки:
  1. В кожному обуреному відгуку, окремо взятому




Комментарии к отзыву

Людмила 11 июня, 2020 год
Вот из-за такого типа покупателей магазины вылетают в трубу. Вам-то всё равно: захотел - забрал заказ, не захотел - не забрал. При оплате наложенным платежом лично Вы не несёте никако
Влад 13 июня, 2020 год
Шановна, товар ваш? Ваш. Умови продажу ваші? Ваші. З якого дива мені не отримувати товар, який мені потрібен, та ще й відповідає опису та іншим критеріям, за якими я його обирав??? У мене нема причин відмовитись його отримати. Людмила, я допускаю що ви можете виявитись порядним продавцем і з вашим товаром все гаразд (але лише допускаю, стверджувати не можу, я ж в вас не купував). Але вас за колегами-ШАХРАЯМИ не розгледіти. Інша справа, коли замовляєш в продавця те що шукав, оглядаєш опис, опис відповідає запиту. Але! Ну прямо малюсінька дрібничка - передоплата! Оплатили? Ох ви ж мій молодчага, не питання, висилаю, але те що мені вигідно, або те що лишилось, а не те що ви обирали. Не подобається? Взагалі радійте шо щось отримали! Ось із-за цих хитриків у мене й стоіть ВІДСІЧКА на купівлю передоплатою, зрозуміло, якщо й ваш товар по передоплаті, то й ваш не братиму, знову ж таки дякуйте колегам-ШАХРАЯМ (Сарказм скінчився) тепер по суті далі, поки ви вирішували як мене чи таких як я (з ваших слів), звинуватити в вами ж створеними умовами бідах, я вже встиг зробити дві вдалих покупки (не на Промі) з можливістю огляду і третя в НП, очікує також огляду і оплати. Замітьте, причин для повернення не виявлено. Власник товару зацікавлений в реалізаціі, я зацікавлений в купівлі саме того, що обрав. Продавець післяоплатою надав мені можливість переконатись, що я сплатю саме за те, що просив мені надіслати. Тому й створює взаємовигідні умови, які влаштовують обидві сторони. Сервіс? Так, СЕРВІС! Шукайте вихід Людмила, нікого не звинувачуйте даремно. Просте правило каже: Бажаючий щось зробити шукає ВИХІД, небажаючий - шукає ПРИЧИНУ. Я свій вихід знаходю на інших ресурсах, не зациклившись на Промі. Не зважаючи на велич його асортименту, "політика" Прому не дозволяє робити безпечних покупок! І свідчення цьому, свіжі відгуки обох сторін (власники товару та покупці)
Людмила 13 июня, 2020 год
Уважаемый Вадим, если Вы действительно забираете заказанные товары, приношу свои искренние извинения! Моя негативная реакция на Ваш отзыв вызвана тем, что очень многие покупатели на проме не то, что не забирают товар после осмотра (таких случаев за 6 лет работы на площадке у нас не было), а вообще за ним не приходят. В итоге магазин несет колоссальные убытки. Наш магазин едва не закрылся через 2 года после начала своей деятельности из-за таких случаев, и спас нас только отказ от наложенного платежа. Не говорю, что у нас не бывает брака - бывает, как и по ошибке отправленный не тот товар, или Новая Почта пару раз теряла посылки - всякое бывает. Мы не идеальны, как и любой магазин. Но это решаемые проблемы. А насчет товара, который Вы ищете на проме, уже писала ранее в отзывах, еще раз повторюсь - любая техника, компьютерная или бытовая, так же, как одежда и обувь, покупаться онлайн не может! Это категории товаров, которые необходимо осматривать и проверять перед покупкой! Приходите в оффлайн магазин, проверяете и только затем покупаете. И тогда ни у кого ни к кому не возникает претензий, ибо Вы сами пришли, выбрали, проверили и купили. Ни магазин не несет убытки, ни Вы. Со всем уважением.
Влад 14 июня, 2020 год
Тексту буде дещо забагато, але дочитайте, можливо з прочитаного виробите власну стратегію безпечноі куплі-продажу. Особисто мені з електроніки потрібні були комплектуючі, тому я не критичний до (онлайн-офлайн), головне, щоб віповідало опису. А щоб воно відповідало опису, обираю товар за критерієм (огляд, за ним оплата, невідповідність - повернення). Покищо повернень в мене небуло, а небуло тому, що дотримуюсь жорстких правил безпечноі покупки (не Промівськоі, а власноі), не платю за "котика в мішку", відсікаю непорядність в свій адрес. І бачу що правий, з моменту опублікування мого відгуку, з'явились свіжі відгуки, в тому числі й зі скаргою на хромоту Промівськоі "безпеки" покупок. Схоже що й вам треба поміркувати над власною ВІДСІЧКОЮ, щось мені підсказує, що ця відсічка має убезпечити вас саме від Прому. Припущення моє, але рішення за вами. Я особисто по своєму випадку зіткнувся з двома СУПЕРЕЧЛИВИМИ, рекомендаціями Прому. Знайшов товар (комплектуючі), що відповідав опису і характеристикам мого ноута, переглянув чужі відгуки (продавець має звичку відправляти невідповіднісь) і чітка передоплата. Згідно Правил Безпечноі Покупки не рекомендується робити передоплату такому продавцю. Звернувся через пошту в Служ.Розгляду Спорів Прому - ігнор понад троє суток. Опісля написав свій відгук тут, не забарились, відповіді, в пошту відписка, яка до поліпшення ситуаціі не призводить, а тут, в відгуках.юа порада від представника Прому, зробити передоплату за лопомогою Пром-оплати, виглядає начебто безпечно, та я не повівся. І не даремно. Свіжий відгук людини свідчить, що і Пром-оплата не убезпечує вас як від отримання зіпсованого товару, так і швидкого (3 дні) повернення воших грошей. Отака собі хитро сплетена павутина. Я не хочу на ній "гойдатись", здатний сам собі подбати про власну безпеку. Вам теж потрібно себе убезпечити від сусідів-шахраів, за ними ВАС не видно. І саме на Промі висить вина, що у вас таке сусідство. В моєму випадку ще й злив Промом персональних даних непорядному-продавцю, аби той зміг спробувати вплинути на мене змінити мій відгук про нього. Куплі-продажу не відбулось, відповідно й обміну перс.даними не було. На додачу, як з табакерки, на мій відгук вискочило два троля з обмеженим словарним запасом і такими ж розумовими здібностями, схоже потурбував власників павутини. Цих швидко зважив, оцінив і вказав на іхнє місце. Уважно читайте змістовні відгуки обох сторін. Може й справді виробите власну стратегію. Бажаю успіху в вашій справі, вихід з ситуаціі завжди є, треба розгледіти його.
Гость 17 июня, 2020 год
Спасибо за хорошие пожелания, Влад! Мы переехали с прома на свой сайт, хотя отказываться от предоплаты не планируем, - наложенный платеж не выгоден ни продавцу, ни покупателю. И, честно говоря, как покупатель, я только 1 раз купила товар наложенным платежом, но это была покупка в магазине, который меня дважды подвел по срокам доставки и я не была уверена, что дождусь свой заказ. А насчет предоплаты, если магазин не вызывает у меня доверия, просто ищу другой магазин. И никогда ничего не покупаю в магазинах с самыми низкими ценами, поскольку сама работаю в торговле и знаю, что цена всегда соответствует качеству товара и обслуживания. Удачных Вам покупок!
Людмила 11 июня, 2020 год
никакой финансовой ответственности. Продавец должен оплатить пересылку в обе стороны, при этом тот же товар уже продаётся в минус, а не в плюс. А налоги, простите, никто не отменял... И зарплату людям чем-то платить тоже нужно. И если бы таких покупателей были единицы, это можно было бы пережить. Но таких покупателей на проме слишком много. Поэтому, как продавец, рекомендую Вам не заказывать онлайн, а приехать в ближайший магазин в своём городе, посмотреть и потрогать товар, а затем уже Ваше дело, покупать или поехать в другой магазин.
Ответ представителя Prom.ua 9 июня, 2020 год
Доброго дня!

Нам шкода, що ви не змогли скористатися послугами на маркетплейсі Prom.

Наші продавці самі вирішують по якій системі їм працювати, інколи передплата для них необхідна і вони працюють тільки з нею. Для покупців ми радимо коритатися Пром-Оплатою. Пром-оплата - це безпечна оплата замовлень на prom.ua, при якій гроші за замовлення резервуються на транзитному рахунку в банку, поки покупець не забере посилку з відділення пошти. Таким чином ваші кошти будуть в безпеці. У разі відмови від товару кошти вам повернуться на протязі трьох банківських днів. Детальніше:https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360006845558

Відгук можуть залишити лише покупці, які оформили замолення. Так як у ви замовлення не оформляли а були лише на стадії перемовин з продавцем ваш відгук був не опублікований.

Ми не передаємо персональних даних, швидше за все коли ви спілкувалися з продавцем ваш номер телефона зберігся і вже звідти дані були передані. Така ситуація недопустима. Зверніться, будь ласка, на службу підтрики і ми розглянемо цю ситуацію детальніше. Наші контакти: [email protected]
Влад 9 июня, 2020 год
Як я маю пов'зати докупи сьогоднішню вашу пораду щодо способу покупки товару по передоплаті, на умовах продавця, з порадою не надавати передоплату, якщо є сумнів щодо порядності продавця, опублікованою на Промі в Рекомендаціях по безпечній покупці? Відгуки свідчать що продавець надсилає товар, невідповідаючий опису. Запит було складено в той-же ж день, та відповіді від Служби розгляду спорів досі не надано.
Я 9 июня, 2020 год
Пане "Індючий мозок" ну ви і маньячіла, нічого на промі не купили, але вже закошмарили навіть співробітників прому, які ржуть з Вас.

Вам треба ще"Фанеру пробити" разів зо п'ять.

Ну і маньячілаeek
Юрисконсульт ТРЦ 9 июня, 2020 год
Шановний пане Влад, опишіть свою проблему одним листом на електронну пошту:



[email protected]



З Вами зв'яжеться наш Відділ, по доставці маніяків до місця їх належного перебування.

Гарного дняwink
Я 7 июня, 2020 год
А чому це продавець має Вам без грошей відправляти свій товар?!

Вам по морді ще треба дати ,за те що у Вас в голові такий брєд!!

А за те що набралися наглості і про людину погано написали ,то ще пендулів надавати.

Індюк confused
Влад 8 июня, 2020 год
Для початку представтеся. Як звертатись до вас, індичка? А тепер по суті, отримаєте по передоплаті не те що замовили, чи не в тому стані що замовили, або взагалі отримаєте "дулю" в кармані. Тоді відповідь сама прийде. Навіть в магазині "кота в мішку" не купуватимете, проведете передпродажний огляд товару на предмет (робочий-неробочий). Ваш коментар - дитячий випад. Вчіть Право Споживача. І, бережіть свій "писочок", від травм.
Автор 18 июня, 2020 год
Магазин имеет право работать по своим правилам. Если покупателю что-то не нравится, он идет в другой магазин
Влад 18 июня, 2020 год
Саме так. Якщо щось не влаштовує (опис, невідповідність, тощо...), чи відчуваю недовіру до продавця внаслідок прочитаних відгуків, то тут не купуватиму, знайду десь в іншому місці.
Я 8 июня, 2020 год
Ну Ви і "породистий" Індик , а саме: де у праві споживача написано що Вам мають без оплати відправити товар ,це по перше.,

По друге якщо Вам не подобаються правила магагазину то створіть свій магазин без правил!

Вам не те що пендулів ,з вашими індичими мізками Вам треба щей подзатильніків нагупатиyes
Влад 8 июня, 2020 год
Шановне, ви нічого не плутаєте? Якщо ви одне з ображених продавців "лоховодів", якому не вдалось видати чергову порцію мильних бульбашок, то вам ніхто не винен, певні норми, правила та порядність ніде не відміняли, в тому числі й на Промі. Якщо ви троль і шукаєте де "випукатись", то вам не сюди, а на форуми де передбачена флуділка. Якщо ви користувач Прому і з вами щось відбулось, чого не мало відбуватись, створіть власну тему і наповніть цю тему інформативним змістом. А так, ні в тин, ні в ворота. Якщо ви були тією кралею, що ховалась під ім'ям (Игорь Владимирович) і намагалась видурити з мене гроші (передоплату) і невідомо що мені втюхати, ну вибачайте, але з моіх рук ШАХРАЙ не годуватиметься. Я маю звичку робити покупки уважно, обдумано, ретельно та виважено. І навчаюсь на ВІДГУКАХ саме обманутих тими чи іншими продавцями довірливих покупців. І затямте собі шановне, покупець швидко навчається (адаптується) до умов, в яких доводиться йому тертись. Тому шахраювати буде не прибутково, зовсім не так, як було раніше. Принаймні зі мною не вийде. Тому визначтеся куди вам і намагайтесь хоча б в чомусь бути корисним(ою). Бо зараз ви точно не там і мова ваша ні про що. Навели якийсь приклад? Ні. Описали подію, що відбулась з вами на Промі? Ні. Думай-ТЕ!
Я 8 июня, 2020 год
Шановний пане "індичий мозок", не будьте таким ображеним і таким тупеньким, продавець правильно зробив що не відправив вам свій товар без оплати, якщо Ви щось хочете безкоштовно то ідіть під церкву...,

Після ваших соплів Вам би щолбанів щеб з десяток настріляти об вашу тупеньку головешку.

З Ваших дописів ви пане індичий мозок невдаха- писака.

mlol
Влад 8 июня, 2020 год
Писати не умієте, видно. Висловлювати щось інформативне не вмієте. З мораллю, вихованням, повагою та іншими якостями - не дружите.

То може хоча б читати умієте? На тому ж таки Промі в п.4 Захисту прав споживача написано чого не слід робити, а саме - вносити ПЕРЕДОПЛАТУ (враховуються також і відгуки про конкретного продавця. Такі ж правила й на інших площадках. Те ж саме записано в ЗЗПП. Ви щось хочете наламати на власний розсуд? Норми та Правила написані не вами і не мною. Правила формуються й узаконюються завдяки ситуаціям, подіям, фактам, що мали місце в якийсь період часу. Ви там щось про щиглі? Ви, здається нахапали іх стільки, що впору попілом голову посипати. На цьому закінчую, ви мені не цікаві як співрозмовник, ваша інформація некорисна. Цікавились як почуваюсь? Пречудово, моі гроші при мені, ні не перетекли в кишеню лоховода. Вони дістануться МЕНЕДЖЕРУ, який дійсно має що запропонувати СПОЖИВАЧЕВІ. Вчіть Мат.Часть. Сподіваюсь, що надокучливому реп'яху теж вистачить клепок більше не чіплятись. Відповідей для Я(тобто головка від чогось) більше не буде.
Я 8 июня, 2020 год
Пане "індичий мозок" з Вашої логіки та з такими "цікавими знаннями"Вам би у Верховну Раду і наприймати законів щоб у магазинах ковбасу, хліб... без оплати давали,і якщо смак не сподобався людині ( а смаки у людей ооооогооо які різні), то можна ковбасу здати і щей продавця облити грязюкою бо бачте мені індичому мозгу не сподобалася ковбаска сильно за м'яка була...

Думаю пане індичий мозок з Верховної ради з Вашою логікою колеги Вас би одразу в дурку десь під Тернополем відправили надовго.

І ще би приклалися хто з ноги,хто з руки ( вам це би пішло на користь пане індичий мозок повірте,Ви б щеб дякую потім казали б, за те що мізки Вам вправили)

good


Prom.ua
Все отзывы

1.5 5
4049 отзывов / 823416 просмотров
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее

Интернет-каталоги
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3559 отзывов
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 отзывов
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 отзывов
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 отзывов
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 отзывов
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 отзыва
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 отзывов