Oksan Отзыв написан 4 августа, 2025 год3 просмотра
Хочу звернутися до служби підтримки НП Шоппінг хоч тут - на сторонній платформі, оскільки співробітники служби підтримки не мають бажання чи то кваліфікації надати допомогу. Моя посилка застрягла у США. Я користуюся сервісом з 2017 року. Жодного разу не було якихось серйозних проблем, нічого не губили, а тут все дивно. Моя посилка надійшла на склад в Нью Джерсі 31.07, останнє сканування це:
США. Відправлення оброблено - готово до подальшого відвантаження на рейс 01.08.2025, 19:05:01
З того моменту нічого не відбувається. Я зателефонувала сьогодні вранці уточнити - мені відповіли «очікуйте». Я перепрошую, а що саме очікувати? За вашим стандартним операційним розкладом від моменту «готово до відвантаження» до «відправлено» зазвичай проходить 1-2 дні. Сьогодні вже 04.08. Чому ніхто не може надати інформацію що не так з посилкою? NP00000004148102NPG Дякую 1 согласен
Ця інформація стала доступною до перегляду безпосередньо ПІСЛЯ мого звернення сюди. Суть ну у логістиці НП шоппінг, вона нелегка через відсутність прямого авіасполучення, і я це розумію. Очікування теж є нормою, а от НЕ норма - це некваліфікований сапорт, який не зміг дати жодної відповіді. Мені сказали наступне: «там ще не сформувалася партія на відправлення, може через кілька днів…» для людини, яка користується вашими послугами 8+ років це смішно було чути. І через кілька годин інша інформація в кабінеті: рейс прибув. Затримка рейсу. Тобто не в акумулюванні посилок причина. Чому мені надали невірну інформацію? Навіщо тоді тримати такий сапорт? Я раніш тут уже скаржилася на підтримку саме. І роблю це знов.
Звертаюся до вас з приводу міжнародного відправлення NP00000004148102NPG , яке 6 серпня було доставлене на центральний сортувальний хаб НП Глобал (с. Білогородка).
Останнє сканування:
Україна. Вантаж прибув у транзитний сортувальний центр
06.08.2025, 19:29:51
Станом на 7 серпня, 12:23 — статус не змінюється, нової інформації немає.
Мене турбує ситуація, зважаючи на відомості про зливу та підтоплення, які мали місце в Київській області 6 серпня.
Кол-центр повідомив, що відповідь з сортувального центру наразі відсутня.
Прошу терміново провести перевірку фізичного місцезнаходження посилки, її стану, надати орієнтовний час доставки та гарантії збереження товару.
У разі втрати або пошкодження буду змушена діяти згідно до ЗУ "Про захист прав споживачів". Сподіваюся на ваше реагування
Дякую за відповіді, але на жаль, моя посилка загубилася уже в Україні, я звʼязалася з кол-центром, але це не дало ніяких результатів. Очікування до 30 днів - і все. Тобто чи варто чекати до 10 робочих днів, якщо посилку заклять на сортувальній станції? Якщо зможете якось прояснити ситуацію додатково, я буду вдячна!
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Посилка застрягла в США - Отзывы о NP Shopping
США. Відправлення оброблено - готово до подальшого відвантаження на рейс
01.08.2025, 19:05:01
З того моменту нічого не відбувається. Я зателефонувала сьогодні вранці уточнити - мені відповіли «очікуйте». Я перепрошую, а що саме очікувати? За вашим стандартним операційним розкладом від моменту «готово до відвантаження» до «відправлено» зазвичай проходить 1-2 дні. Сьогодні вже 04.08. Чому ніхто не може надати інформацію що не так з посилкою?
NP00000004148102NPG
Дякую
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Бачимо, що відправлення готується до виїзду в аеропорт.
Проте, планова дата відправки рейсу перенесена.
Будемо тримати на контролі та напишемо вам, щойно посилочка почне мандрувати ✅
Вибачте, будь ласка, за очікування.
Ця інформація стала доступною до перегляду безпосередньо ПІСЛЯ мого звернення сюди. Суть ну у логістиці НП шоппінг, вона нелегка через відсутність прямого авіасполучення, і я це розумію. Очікування теж є нормою, а от НЕ норма - це некваліфікований сапорт, який не зміг дати жодної відповіді. Мені сказали наступне: «там ще не сформувалася партія на відправлення, може через кілька днів…» для людини, яка користується вашими послугами 8+ років це смішно було чути. І через кілька годин інша інформація в кабінеті: рейс прибув. Затримка рейсу. Тобто не в акумулюванні посилок причина. Чому мені надали невірну інформацію? Навіщо тоді тримати такий сапорт? Я раніш тут уже скаржилася на підтримку саме. І роблю це знов.
Посилочка вже прямує до вас.
Останнє сканування було сьогодні о 14:30.
Партія вантажу вже в аеропорту Польщі ✅
Очікуйте, будь ласка, на прибуття 😉
Останнє сканування:
Україна. Вантаж прибув у транзитний сортувальний центр
06.08.2025, 19:29:51
Станом на 7 серпня, 12:23 — статус не змінюється, нової інформації немає.
Мене турбує ситуація, зважаючи на відомості про зливу та підтоплення, які мали місце в Київській області 6 серпня.
Кол-центр повідомив, що відповідь з сортувального центру наразі відсутня.
Прошу терміново провести перевірку фізичного місцезнаходження посилки, її стану, надати орієнтовний час доставки та гарантії збереження товару.
У разі втрати або пошкодження буду змушена діяти згідно до ЗУ "Про захист прав споживачів". Сподіваюся на ваше реагування