ВИПАДОК НОМЕР 1. Замовила речі - сукні із таобао Китай, на склад вони доставлені , але перед тим статус був - заборонено до відправки, зараз - уже те, що вони знаходять на складі аж з 3 травня, тобто цілий місяць, така ситуація в мене вперше щоб посилки більше місяця знаходились на складі у Китаї, максимум було 10 днів. NP60000003218172NPG NP60000003217113NPG NP60000003218172NPG. ВИПАДОК НОМЕР 2 - НАЙБІЛЬШЕ МЕНЕ ХВИЛЮЄ. Замовила одяг в ZARA Іспанія, доставка була здійснена компанією GLS і доставлена на склад 30 травня, уже як тиждень оновлення на сайті не відбувається і взагалі я не знаю де моя посилка зараз, тому що інформації від нової пошти про те, що вона отримана складом відстуня, ОДНАК НА САЙТІ СЛУЖБИ ДОСТАВКИ ТА НА САЙТІ ЗАРИ Є ПІДТВЕРЖЕННЯ ДОСТАВКИ НА СКЛАД І ТЕ, ЩО ПРАЦІВНИКИ ПРИЙНЯЛИ ЇЇ. Міжнародна експрес-накладна NP90000003269834NPG • Трек номер 969002852. Прикріплюю усі фото підвтердження. Таке в мене вперше тут, постійно замовляю і максимум 2 дні опрацьовувалсь посилка складом. Якщо ця ситуація не вирішиться, я більше ніколи нічого не буду через нову пошту замовляти, а змовляю я дуже часто із закордону.
Добрий день, Ніно! Ви цілком правильно зазначили, що ситуація нехарактерна для доставки NP Shopping. Затримка виникла не тільки за вашими посилками NP60000003218172NPG, NP60000003217113NPG та NP60000003218172NPG, а за цілою партією вантажів клієнтів сервісу. Триває перевірка супровідних документів в аеропорту Китая. На жаль, наразі ми не отримали заплановану дату відновлення руху вантажів до України.
Щиро розуміємо ваші хвилювання, тож пропонуємо вже зараз оформити претензію до Nova Global щодо компенсації вартості неотриманого товару у будь-якому зручному відділенні Нової пошти. Обов'язково візьміть з собою паспорт, довідку про присвоєння ІПН та номер банківського рахунку у форматі IBAN.
Щодо відправлення NP90000003269834NPG, то перевірка надходження вашого замовлення на склад в Іспанії триває. Наразі перевіряємо наявність посилки серед нерозпізнаних вантажів, адже у процесі доставки з інтернет-магазину трек-номер відправлення міг змінитися. Просимо очікувати - наші колеги з міжнародного відділу обов'язково проінформують вас про результат пошуків, як тільки отримають інформацію зі складу.
1. Як правильно оформляти претезнію, що я повинна вказати в пункті "У зв’язку з пошкодженням / втратою / недостачею всередині / пересортуванням / запізненням / іншим" , "втрата" чи інше", якщо інше, як правильно описати проблему, зо сталась зі мною?
2. який термін розгляду претензії?
3. який відсоток вірогідності, що мою претензію приймуть до уваги і мені відшкодують кошти?
4. який максимальний термін пошуку моєї посилки з Іспанії?
5. Що мені робити, якщо мою посилку не знайдуть, знову писати претензію?
У пункті "У зв’язку з пошкодженням / втратою / недостачею всередині / пересортуванням / запізненням / іншим" радимо підкреслити одне із двох останніх значень. Якщо оберете "Інше", напишіть, що від 03.05.2024 вантаж знаходиться на складі КНР та на сьогодні його ще не відправлено до України.
Максимальний термін розгляду претензії - 30 календарних днів, проте зазвичай намагаємося швидше вирішити питання. Претензію обов'язково буде прийнято до уваги та повідомлено рішення.
Щодо термінів пошуку, на жаль, не можемо зорієнтувати, оскільки наразі ще не отримали відповідь зі складу щодо дати відправки партії. Щойно наші колеги з міжнародного відділу з'ясують деталі, одразу вас проінформують.
Якщо замовлення все ж не буде отримано, вам обов'язково компенсують усі витрати. Повторно оформлювати претензію не потрібно.
Ми все ще займаємося вашим питанням та сподіваємося на позитивне вирішення.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Не зрозуміло де 4 моїх посилок...? - Отзывы о NP Shopping
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро розуміємо ваші хвилювання, тож пропонуємо вже зараз оформити претензію до Nova Global щодо компенсації вартості неотриманого товару у будь-якому зручному відділенні Нової пошти. Обов'язково візьміть з собою паспорт, довідку про присвоєння ІПН та номер банківського рахунку у форматі IBAN.
Щодо відправлення NP90000003269834NPG, то перевірка надходження вашого замовлення на склад в Іспанії триває. Наразі перевіряємо наявність посилки серед нерозпізнаних вантажів, адже у процесі доставки з інтернет-магазину трек-номер відправлення міг змінитися. Просимо очікувати - наші колеги з міжнародного відділу обов'язково проінформують вас про результат пошуків, як тільки отримають інформацію зі складу.
1. Як правильно оформляти претезнію, що я повинна вказати в пункті "У зв’язку з пошкодженням / втратою / недостачею всередині / пересортуванням / запізненням / іншим" , "втрата" чи інше", якщо інше, як правильно описати проблему, зо сталась зі мною?
2. який термін розгляду претензії?
3. який відсоток вірогідності, що мою претензію приймуть до уваги і мені відшкодують кошти?
4. який максимальний термін пошуку моєї посилки з Іспанії?
5. Що мені робити, якщо мою посилку не знайдуть, знову писати претензію?
У пункті "У зв’язку з пошкодженням / втратою / недостачею всередині / пересортуванням / запізненням / іншим" радимо підкреслити одне із двох останніх значень. Якщо оберете "Інше", напишіть, що від 03.05.2024 вантаж знаходиться на складі КНР та на сьогодні його ще не відправлено до України.
Максимальний термін розгляду претензії - 30 календарних днів, проте зазвичай намагаємося швидше вирішити питання. Претензію обов'язково буде прийнято до уваги та повідомлено рішення.
Щодо термінів пошуку, на жаль, не можемо зорієнтувати, оскільки наразі ще не отримали відповідь зі складу щодо дати відправки партії. Щойно наші колеги з міжнародного відділу з'ясують деталі, одразу вас проінформують.
Якщо замовлення все ж не буде отримано, вам обов'язково компенсують усі витрати. Повторно оформлювати претензію не потрібно.
Ми все ще займаємося вашим питанням та сподіваємося на позитивне вирішення.
Чекаю відповіді від NP90000003269834NPG . Дуже хвилююсь.