Не зрозуміло де 4 моїх посилок...? - Отзывы о NP Shopping

NP Shopping
Отзыв написан 5 июня, 2024 год 52 просмотра
ВИПАДОК НОМЕР 1. Замовила речі - сукні із таобао Китай, на склад вони доставлені , але перед тим статус був - заборонено до відправки, зараз - уже те, що вони знаходять на складі аж з 3 травня, тобто цілий місяць, така ситуація в мене вперше щоб посилки більше місяця знаходились на складі у Китаї, максимум було 10 днів. NP60000003218172NPG NP60000003217113NPG NP60000003218172NPG. ВИПАДОК НОМЕР 2 - НАЙБІЛЬШЕ МЕНЕ ХВИЛЮЄ. Замовила одяг в ZARA Іспанія, доставка була здійснена компанією GLS і доставлена на склад 30 травня, уже як тиждень оновлення на сайті не відбувається і взагалі я не знаю де моя посилка зараз, тому що інформації від нової пошти про те, що вона отримана складом відстуня, ОДНАК НА САЙТІ СЛУЖБИ ДОСТАВКИ ТА НА САЙТІ ЗАРИ Є ПІДТВЕРЖЕННЯ ДОСТАВКИ НА СКЛАД І ТЕ, ЩО ПРАЦІВНИКИ ПРИЙНЯЛИ ЇЇ. Міжнародна експрес-накладна NP90000003269834NPG • Трек номер 969002852. Прикріплюю усі фото підвтердження. Таке в мене вперше тут, постійно замовляю і максимум 2 дні опрацьовувалсь посилка складом. Якщо ця ситуація не вирішиться, я більше ніколи нічого не буду через нову пошту замовляти, а змовляю я дуже часто із закордону.

1 согласен



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Новая Почта 6 июня, 2024 год
Добрий день, Ніно! Ви цілком правильно зазначили, що ситуація нехарактерна для доставки NP Shopping. Затримка виникла не тільки за вашими посилками NP60000003218172NPG, NP60000003217113NPG та NP60000003218172NPG, а за цілою партією вантажів клієнтів сервісу. Триває перевірка супровідних документів в аеропорту Китая. На жаль, наразі ми не отримали заплановану дату відновлення руху вантажів до України.

Щиро розуміємо ваші хвилювання, тож пропонуємо вже зараз оформити претензію до Nova Global щодо компенсації вартості неотриманого товару у будь-якому зручному відділенні Нової пошти. Обов'язково візьміть з собою паспорт, довідку про присвоєння ІПН та номер банківського рахунку у форматі IBAN.

Щодо відправлення NP90000003269834NPG, то перевірка надходження вашого замовлення на склад в Іспанії триває. Наразі перевіряємо наявність посилки серед нерозпізнаних вантажів, адже у процесі доставки з інтернет-магазину трек-номер відправлення міг змінитися. Просимо очікувати - наші колеги з міжнародного відділу обов'язково проінформують вас про результат пошуків, як тільки отримають інформацію зі складу.
Ніна 7 июня, 2024 год
і питання ще:



1. Як правильно оформляти претезнію, що я повинна вказати в пункті "У зв’язку з пошкодженням / втратою / недостачею всередині / пересортуванням / запізненням / іншим" , "втрата" чи інше", якщо інше, як правильно описати проблему, зо сталась зі мною?

2. який термін розгляду претензії?

3. який відсоток вірогідності, що мою претензію приймуть до уваги і мені відшкодують кошти?

4. який максимальний термін пошуку моєї посилки з Іспанії?

5. Що мені робити, якщо мою посилку не знайдуть, знову писати претензію?
Ніна 6 июня, 2024 год
Добрий вечір. Тобто я правильно зрозуміла, я не отримаю свої посилки з Китаю і мені потрібно йти у відділені нової пошти і оформляти компенсацію?
Ответ представителя Новая Почта 8 июня, 2024 год
Добрий день, Ніно!

У пункті "У зв’язку з пошкодженням / втратою / недостачею всередині / пересортуванням / запізненням / іншим" радимо підкреслити одне із двох останніх значень. Якщо оберете "Інше", напишіть, що від 03.05.2024 вантаж знаходиться на складі КНР та на сьогодні його ще не відправлено до України.

Максимальний термін розгляду претензії - 30 календарних днів, проте зазвичай намагаємося швидше вирішити питання. Претензію обов'язково буде прийнято до уваги та повідомлено рішення.

Щодо термінів пошуку, на жаль, не можемо зорієнтувати, оскільки наразі ще не отримали відповідь зі складу щодо дати відправки партії. Щойно наші колеги з міжнародного відділу з'ясують деталі, одразу вас проінформують.

Якщо замовлення все ж не буде отримано, вам обов'язково компенсують усі витрати. Повторно оформлювати претензію не потрібно.

Ми все ще займаємося вашим питанням та сподіваємося на позитивне вирішення.
Ніна 11 июня, 2024 год
Добрий вечір. NP90000003269834NPG Уже цілий тиждень шукають мою посилку і все ніяк.. служба підтримки уже теж тиждень мені не відповідає( я в розпачі
Ніна 9 июня, 2024 год
Добрий день. Претензію написала що до NP60000003217113NPG , NP60000003218172NPG , NP60000003217111NPG .



Чекаю відповіді від NP90000003269834NPG . Дуже хвилююсь.


NP Shopping
Все отзывы

2.1 5
1249 отзывов / 122317 просмотров
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.

npshopping.com
Перейти на сайт
Курьерские службы
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23664 отзыва
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов