Nastiia Отзыв написан 14 декабря, 2019 год679 просмотров
В зоне самообслуживания теперь нельзя упаковать посылку в бесплатный фирменный пакет Новой Почты, раньше он всегда входил в стоимость отправления, теперь же его выдают только юр.лицам от 20 штук. И как теперь упаковывать не хрупкий товар, если у меня нет этих пакетиков? Введите их в продажу тогда. Коробки мне ни к чему. 9 согласны
Я принесла вещь, которую собралась отправить и попросила без очереди пакет, чтобы положить ее туда, но мне отказали и сказали, что пакеты по номерам и их простым клиентам не выдают.
Раньше на Фейсбуке мне отвечали: "Анастасіє, отримали інформацію, що у зоні самообслуговування немає такої можливості залишати пакети, адже вони завжди в обмеженій кількості.Також, якщо Ви робите небагато відправлень, то зможете попросити пакет в оператора, Вам видадуть його поза чергою
Отримали відповідь від керівника відділення. При відправці із зони самообслуговування пакети можуть бути надані у разі Вашого звернення. Дати їх додому заздалегідь працівники не зможуть, але безпосередньо при відправці - залюбки. Тому, на жаль, при Вашому попередньому зверненні сталось прикре непорозуміння. Перепрошуємо за нього.
Ответ прост. Спасибо маркетологам. Всё ищут как бы увеличить стоимость пересылки.
Это не самая большая беда которую вам может предоставить Новая почта за ваши деньги. Вам могут бесплатно (если вы оплатите пересылку) повредить посылку, подменить, потерять. А и самое приятное - отказ в компенсации.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Почему отменили бесплатные пакеты? - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
9 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Уточніть, будь ласка, де саме Ви не змогли скористатися безкоштовними пакетами, щоб ми змогли в усьому розібратися.
Ірина, "Нова Пошта"
Я принесла вещь, которую собралась отправить и попросила без очереди пакет, чтобы положить ее туда, но мне отказали и сказали, что пакеты по номерам и их простым клиентам не выдают.
Раньше на Фейсбуке мне отвечали: "Анастасіє, отримали інформацію, що у зоні самообслуговування немає такої можливості залишати пакети, адже вони завжди в обмеженій кількості.Також, якщо Ви робите небагато відправлень, то зможете попросити пакет в оператора, Вам видадуть його поза чергою
Обов'язково в усьому розберемося та повернемося до Вас із відповіддю.
Ірина, "Нова Пошта"
Отримали відповідь від керівника відділення. При відправці із зони самообслуговування пакети можуть бути надані у разі Вашого звернення. Дати їх додому заздалегідь працівники не зможуть, але безпосередньо при відправці - залюбки. Тому, на жаль, при Вашому попередньому зверненні сталось прикре непорозуміння. Перепрошуємо за нього.
Світлана, "Нова Пошта"
Это не самая большая беда которую вам может предоставить Новая почта за ваши деньги. Вам могут бесплатно (если вы оплатите пересылку) повредить посылку, подменить, потерять. А и самое приятное - отказ в компенсации.