Посилка Тему. По ходу доставки спочатку кур'єр доставка, потім через кілька днів - поштомат 200 м, потім пункт видачі за 500м. Потім знов зміна - поштомат 200м. І як тільки вже отримувати - дідько знає де через все місто пункт видачі. Переадресація - 50 грн..(ви не охуїли шановні?). Думаю так : Китай заплатив за кур'єра. Ви ці гроші защурили... Читать отзыв Посилка Тему. По ходу доставки спочатку кур'єр доставка, потім через кілька днів - поштомат 200 м, потім пункт видачі за 500м. Потім знов зміна - поштомат 200м. І як тільки вже отримувати - дідько знає де через все місто пункт видачі. Переадресація - 50 грн..(ви не охуїли шановні?). Думаю так : Китай заплатив за кур'єра. Ви ці гроші защурили ,ваш доставник у місто кинув посилку у першому пункті куди припер, пославши всіх до біса і на всіх начхати. Все одно для клієнта безкоштовна доставка..так? То хай забирає з іншої планети.
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення. Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки. Маркіян, Meest.
Я отримала посилку 15.09.25 в поштматі міст на уей раз все добре положили хоть в велику ячейку, але по адресу взагалі в іншу сторону чим потрібно. Мені потрібно таксі визивати, щоб з посилкою доїхмти додому чи як. Ви хотя би дивіться по адресі яка стоїть і шукайте хотя би по правильній стороні, а не по паралельній через дорогу в... Читать отзыв Я отримала посилку 15.09.25 в поштматі міст на уей раз все добре положили хоть в велику ячейку, але по адресу взагалі в іншу сторону чим потрібно. Мені потрібно таксі визивати, щоб з посилкою доїхмти додому чи як. Ви хотя би дивіться по адресі яка стоїть і шукайте хотя би по правильній стороні, а не по паралельній через дорогу в глуб. Уже краще залишайте на розетці
Отзыв о Meest ПОЧТА по адресу Буча, ул. Жовтнева, 66А в основном пользуюсь мистом для доставки из китая и японии и вполне быстро приходит и недорого, но когда попробовал доставку по Украине то это не доставка а ад, пытался отправить посылку в Киевскую область прихожу в мини пункт возле дома там говорят что они не отправляют (в приложении было написано что отправляют) а так же возле мини пункта должен был... Читать отзыв в основном пользуюсь мистом для доставки из китая и японии и вполне быстро приходит и недорого, но когда попробовал доставку по Украине то это не доставка а ад, пытался отправить посылку в Киевскую область прихожу в мини пункт возле дома там говорят что они не отправляют (в приложении было написано что отправляют) а так же возле мини пункта должен был быть почтомат (в жизни его не нашел) пришлось через весь город дуть в большое отделение (потратил на такси больше чем на доставку) в итоге посылка была дней 3 в Софиевской борщаговке и только спустя дней 2 еще прибыла в отделение
Олег, добрий день! Нам дуже прикро, що Ви стикнулись з проблемами при відпраці посилки! Ми хочемо розібратись і покращити наш сервіс! Прошу надати нам номер посилки, яку Ви намагались відправити з міні відділення чи адресу відділення з якого намагались відправити і Вам відмовили.
Нарешті доставили відправлення після двох скарг. З самого ранку прийшло повідомлення про доставку з 11.00 до13.00. Добре, що я у цей день не на роботі. О 10 год 10 хв кур"єр дзвінком повідмляє, що за 10 хвилин буде у мене вдома (( Приїхав. Я його зустріла біля під'їзду, оглянула товар. Кур'єр затягнув коробку (біля... Читать отзыв Нарешті доставили відправлення після двох скарг. З самого ранку прийшло повідомлення про доставку з 11.00 до13.00. Добре, що я у цей день не на роботі. О 10 год 10 хв кур"єр дзвінком повідмляє, що за 10 хвилин буде у мене вдома (( Приїхав. Я його зустріла біля під'їзду, оглянула товар. Кур'єр затягнув коробку (біля 18 кг) у ліфт і розпрощався зі мною )): Далі з ліфта я вже самостійно витягала коробку )): Добре коли все добре.
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки https://meestposhta.com.ua/contact-us Безоплатно переадресуємо відправлення. Маркіян, Meest.
Отзыв о Meest ПОЧТА по адресу Харків, ул. Блюхера, 31 Какой-то кошмар. У меня приезжает очень много посылок всегда. Но вблизи дома отделения нет. ОК. Я выставляю "любимое отделение" на ближайшем пункте выдачи "Розетка". Удобно, я отправляю через Розетку и там могу забирать посылки Мист. Но Мист взял и вычеркнул это отделение из любимых. На горячей линии сказали что выставить это отделение "любимым" технически невозомжно. Посылки катаются по всему району,... Читать отзыв Какой-то кошмар. У меня приезжает очень много посылок всегда. Но вблизи дома отделения нет. ОК. Я выставляю "любимое отделение" на ближайшем пункте выдачи "Розетка". Удобно, я отправляю через Розетку и там могу забирать посылки Мист. Но Мист взял и вычеркнул это отделение из любимых. На горячей линии сказали что выставить это отделение "любимым" технически невозомжно. Посылки катаются по всему району, но не туда куда надо. Проблему они эту исправляют уже год. Когда мне это насточертело, я выбрал другое отделение. Туда приехало 2 посылки и после этого пришло сообщение, что "Отделение перезагружено" и опять посылки будут ездить куда им в голову взбредёт. У меня на районе торговый центр, вот и откройте там партнёрское отделения. Зато на районе, куда приходится ездить их целых 3 в радиусе 300 метров. ВЫ МОЖЕТЕ УЖЕ, НАКОНЕЦ, ПОРЯДОК У СЕБЯ НАВЕСТИ? ЗАДОЛБАЛИ!
Постійно замовляю з-за кордону, у тому числі з Алі-еспрес. Коли доставку виконую Укрпошта або Нова пошта - питань не виникає. І лише Міст-еспрес демонструє негативну фантазію при дуже простій послузі доставки. Дуже часто, хоча не завжди, приходить в іншу частину Києва, куди їхати - витратити купу часу. Замовляєш платну зміну міста доставки. Але іноді їх фантазія ще вибірковіше - вони... Читать отзыв Постійно замовляю з-за кордону, у тому числі з Алі-еспрес. Коли доставку виконую Укрпошта або Нова пошта - питань не виникає. І лише Міст-еспрес демонструє негативну фантазію при дуже простій послузі доставки. Дуже часто, хоча не завжди, приходить в іншу частину Києва, куди їхати - витратити купу часу. Замовляєш платну зміну міста доставки. Але іноді їх фантазія ще вибірковіше - вони разміщують посилку в закритому поштаматі, тобто якомусь будинку з домофоном. Для того щоби туди потрапити - потрібно чекати поки хтось буде виходити. Ніколи не користуйтесь послугами цієї компанії. Ніколи не витрачаю час на відгуки, але тут реально дістали.
Добрий день! Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки https://meestposhta.com.ua/contact-us Обов'язково вирішимо це питання. Також ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта обрати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимемо посилки. Маркіян, Meest.
Добрий день. Посилка 000164384442 була доставлена до відділення. По іншому відправленні доставка очікується протягом 1-2 днів. Просимо очікувати на інформування. Перепрошуємо за ці затримки. Соломія, Meest.
Я когда-то думал что Укрпочта это самая медленная доставка в Украине. Но я ошибался. К примеру АлиЭкспресс. Посылки Укрпочтой доставляют на следующий день, после того как она прибыла в Украину. Мист экспресс доставляет посылку 3 дня со Львова в Уманский район. И это будние дни. Если выходные, то добавляйте ещё два дня.
При виборі доставки типом 'АВІА' термін на тиждень відрізняється від доставкою типу 'МОРЕ'. Правда ціна в 2 рази більша. Розчарований, був гарний сервіс раніше.
Мои посылки постоянно перенаправляют на другое отделение , даже не спрашивая! И за переадресацию требуют оплату. Зачем тогда это отделение возле моего дома,если за посылкой я должна идти 1,5 километра?
Добрий день! Якщо посилка прибула у некоректне відділення, зверніться, будь ласка, у наше службу підтримки. Обов'язково вирішимо це питання. Також, рекомендуємо у мобільному застсоунку Meest Пошта обрати улюблене відділення де вам буде зручно отримувати посилки. Маркіян, Meest.
Посилка з Китаю укрпоштою прийшла швидше, ніж посилка з Німеччини через Міст. З моменту отримання на транзитному складі до моменту отримання 2 тижні! І це за 14 Євро! Чохол до телефону за 2$ з китаю за 7 днів😁 А ще від сортувального центру в місті до точки видачі може їхати 2 дні
Можете підказати в чому причина затримки посилки MGRAE0013963787YQ ? З 7 червня висить статус "Ваш пакунок прибув в аеропорт і очікує транзиту" , в попереднії посилки в той же день статус змінювався.
Добрий день! Посилка ще не передана нам для доставки відправником. Для детальнішої інформації зверніться, будь ласка, в інтернет-магазин у якому ви здійснювали замовлення. Маркіян, Meest.
Сьогодні нарешті прийшла посилка з Китаю (довше, ніж Укрпоштою на секунду). Міст доставив її у якийсь зоомагазин в іншому районі, який, як і я, працює до 18:00, а в неділю зовсім вихідний. На переадресацію треба 2-5 днів (так написано в додатку). Я ледь знайшла цей зоо на карті, але потраплю не раніше суботи, бо не встигаю через їх скорочений... Читать отзыв Сьогодні нарешті прийшла посилка з Китаю (довше, ніж Укрпоштою на секунду). Міст доставив її у якийсь зоомагазин в іншому районі, який, як і я, працює до 18:00, а в неділю зовсім вихідний. На переадресацію треба 2-5 днів (так написано в додатку). Я ледь знайшла цей зоо на карті, але потраплю не раніше суботи, бо не встигаю через їх скорочений робочий день. Окей.
Кілька днів тому покопирсалась в додатку і побачила, що можна вказати «улюблене відділення». Я вказала, сподіваючись, що всі наступні посилки будуть приходити туди.
І що ви думаєте? Ось мені прямує нова посилка через Міст. І точка видачі зовсім інша. Це навіть не той самий зоомагазин.
Зараз я вагітна і зовсім не маю сил ходити в пошуках ноу нейм магазинів, щоб забрати посилку. Особливо до тих, які працюють за таким графіком.
З власної волі ніколи не користуватимусь вашими послугами. Але, на жаль, посилки з Китаю відправляють завжди рандомною поштою. З кожним новим замовленням тримаю кулачки, аби тільки це був не Міст експрес
Добрий день. Щиро просимо вибачення за ситуацію, що трапилась. Просимо надати номер актуального відправлення. Ми зафіксуємо безкоштовну переадресацію на зручне для Вас відділення. Соломія, Meest.
Це вже систематично у Міст Пошти , посилки з Китаю приходять в іншу частину міста PS: Точніше, на разі запланована адреса , так як посилки ще в дорозі. Задрали!!! Тільки і чекають платної переадресації з боку клієнта ! Це ж пошта , клієнт повинен вибирати куда має доставитись посилка, чи хочаб біля вказаної ним адреси ! MGRAE0013762694YQ MGRAE0013754778YQ
Добрий день. Просимо звернутись у зручний спосіб та вказати коректні дані Отримувача. Ми зафіксуємо безкоштовну переадресацію. Перепрошуємо за ці незручності. Соломія, Meest. Показать 1 ответ
Заказал я в Китае товар, всё нормально пришла посылка в отделение,я заехал получил , но дома вскрыл её и в ней не оказалось двух складных стульев органайзера к ним есть это приблуда подлокотник чтобы ставить кофе или бутылочку с водой .это есть,а стульев нету. Пишу я в службу поддержки и сообщаю о неприятном инциденте та реагируют и просят прислать фото... Читать отзыв Заказал я в Китае товар, всё нормально пришла посылка в отделение,я заехал получил , но дома вскрыл её и в ней не оказалось двух складных стульев органайзера к ним есть это приблуда подлокотник чтобы ставить кофе или бутылочку с водой .это есть,а стульев нету. Пишу я в службу поддержки и сообщаю о неприятном инциденте та реагируют и просят прислать фото как была упакована посылка и стикеры распаковывал ли я в присутствии работника почты. Конечно я всего этот предоставить не мог. Стулья просто украли. Проверяйте и фотографируйте свои посылки и проверяйте чодержимое
Добрий день. Просимо надати номер відправлення, про яке йде мова. Перевіримо інформацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок! Соломія, Meest. Показать 1 ответ
Работники точек, похоже, плохо понимают, как надо принимать посылки Meest, поэтому им проще саботировать эту опцию. В 22:300 в сб., 17-05-2025, отделение №972 на АЗС БРСМ-Нафта за Новусом у м.Черниговская кассир замешкалась и после сообщила, что штрих-кодов Мист нет и на этом всё.((( Нет штрих-кодов? Серьезно? Как будто в Мист грузопоток, сравнимый с НП? Вместе с тем,... Читать отзыв Работники точек, похоже, плохо понимают, как надо принимать посылки Meest, поэтому им проще саботировать эту опцию. В 22:300 в сб., 17-05-2025, отделение №972 на АЗС БРСМ-Нафта за Новусом у м.Черниговская кассир замешкалась и после сообщила, что штрих-кодов Мист нет и на этом всё.((( Нет штрих-кодов? Серьезно? Как будто в Мист грузопоток, сравнимый с НП?
Вместе с тем, на этой же заправке 14-05-2025 вечером другая работница на кассе не знала, как принимать заказы Meest, но не поленилась позвонить более опытным сотрудникам, - в результате посылку приняли и отправили. Всех трудов 1-2 минуты, и все довольны.
По факту, получается лототрон - на кого попадешь, так и пойдет. Если нужно быстро и гарантированно отправить посылку - с Meest это проблема. Автозаправке тоже неуд, зачем брать лишнюю опцию по отправке, если не хотите, чтобы она работала?
Добрий день! Дякуємо за ваш детальний відгук і що поділились ситуацією. Нам дуже шкода, що ви зіткнулись із труднощами при спробі відправити посилку. Ми обов’язково передамо цю інформацію відповідальному менеджеру, щоб провести додаткове навчання персоналу. Маркіян, Meest.
Вже тиждень, як зависла посилка на вашому відділенні. Кожного дня пише що доставка мала бути доставлена заднім числом(вчасно) але я її так і не отримала. Замовлення замовляла на певну дату, але тепер маю, що маю. Прохання вирішити цю проблему та доставити посилку у відповідний поштомат.
Одна посылка MGRAE0013319945YQ с Китая лежит уже 5дней в местном сортировочном центре, вторая некст 6150025751171096 лежала в местном сортировочном центре неделю, с Англии приехала быстрее, а потом, задаём вопросы, а что случилось, почему вы отправляете новой почтой? Недоволен!
Добрий день. Просимо вибачення за дану ситуацію. Ваша посилка була видана кур'єрові для переміщення до відділення. Просимо очікувати інформування про прибуття. Соломія, Meest.
Відправляю посилки мостом більше 15 років, коли ще це не було мейнстрімом та завяки на консолідацію та відправку відправляли електронною поштою Лесі та Зоряні. З того часу відправив тисячі посилок, роботою завжди був задоволений, усі проблеми, які виникали оперативно вирішувались. Останні півроку спостерігається суттєве збільшення часу обробки посилок на митниці через що строки доставки сягають 2-3 місяців для морських посилок,... Читать отзыв Відправляю посилки мостом більше 15 років, коли ще це не було мейнстрімом та завяки на консолідацію та відправку відправляли електронною поштою Лесі та Зоряні. З того часу відправив тисячі посилок, роботою завжди був задоволений, усі проблеми, які виникали оперативно вирішувались. Останні півроку спостерігається суттєве збільшення часу обробки посилок на митниці через що строки доставки сягають 2-3 місяців для морських посилок, та місяця для авіа. А останній місяць це суцільний жах - десятки посилок застрягли на догляді попри те що на посилки було надано всі необхідні документи. Службу підтримки по телефону ніяк не може пояснити суть затримки і це вже лякає та наводить на думки - чи це цілеспрямовані адміністративних чи політичні репресивні заходи саме проти компанії Meest Express чи наслідки конкурентної боротьби наприклад з НП...хай там як але через це все насамперед страждають клієнти
Замовляла доставку через Meest Express кілька разів — враження змішані. З одного боку, приємно, що працюють навіть з міжнародними посилками, є зручний трекінг і підтримка на сайті. Останнє замовлення йшло з Польщі, доставили за 5 днів — це, як на мене, досить швидко 📦✨ Але є й нюанси. У відділенні не завжди працює персонал так, як хотілося б: одного разу... Читать отзыв Замовляла доставку через Meest Express кілька разів — враження змішані. З одного боку, приємно, що працюють навіть з міжнародними посилками, є зручний трекінг і підтримка на сайті. Останнє замовлення йшло з Польщі, доставили за 5 днів — це, як на мене, досить швидко 📦✨
Але є й нюанси. У відділенні не завжди працює персонал так, як хотілося б: одного разу чекала більше 20 хвилин, хоча була єдина в черзі. Ще один мінус — іноді посилки приходять з прим’ятою упаковкою. Добре, що товар був не крихкий.
Кур’єри в цілому ввічливі, але буває, що не попереджають про доставку заздалегідь або приїжджають у незручний час.
Загалом — Meest справляється зі своїми завданнями, але хотілося б кращої організації на точках видачі та трохи більше уваги до деталей.
Добрий день! Дякуємо за відгук! Раді, що ви оцінили швидку доставку та зручний трекінг. Перепрошуємо за ситуації у відділенні та з упаковкою — передали зауваження відповідальним командам. Продовжуємо працювати над покращенням сервісу! Маркіян, Meest.
с 29.04 висит на складе моя посылка, 2 раза переносили ориентировочную дату доставки, звонок в техподдержку безрезультативный, они сами не владеют сроками доставки, потому что ни один из их вариантов не оказался верен 03.05 вечер, посылка не доставлена и чувствую что завтра в вск тоже так будет ужас, нп за день доставляет со склада
Курʼєри привозять посилку в ті пункти, де їм більш зручно по маршруту!(( ліняться проїхатися десь в сторону і доставити посилку в той поштомат, який був вказаний покупцем(( Просто повідомляють, що немає вільних комірок, що дуже сумнівно вважаючи на місце розташування цього поштомату. І при цьому ніхто не питає покупця куди йому зручно, навіть якщо дійсно вільних комірок не було. Читать отзыв Курʼєри привозять посилку в ті пункти, де їм більш зручно по маршруту!(( ліняться проїхатися десь в сторону і доставити посилку в той поштомат, який був вказаний покупцем(( Просто повідомляють, що немає вільних комірок, що дуже сумнівно вважаючи на місце розташування цього поштомату. І при цьому ніхто не питає покупця куди йому зручно, навіть якщо дійсно вільних комірок не було.
Раніше стикалася з проблемою відкриття комірки. А коли дзвонила за допомогою оператору, то 10 хвилин не могла додзвонитися
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки https://meestposhta.com.ua/contact-us Обов'язково допоможемо у вирішенні питання. Маркіян, Meest.
За останній час мав справу з трьома посилками — і кожного разу це була катастрофа. Термін доставки абсолютно непрогнозований: посилки тижнями лежать десь на "невідомих складах", трекінг показує абсурдні етапи або взагалі не оновлюється. Підтримка не може чітко відповісти, де знаходиться відправлення і чому, наприклад, воно було відправлене лише через 7 днів після прибуття до їх складу. Огляд митницею через... Читать отзыв За останній час мав справу з трьома посилками — і кожного разу це була катастрофа. Термін доставки абсолютно непрогнозований: посилки тижнями лежать десь на "невідомих складах", трекінг показує абсурдні етапи або взагалі не оновлюється. Підтримка не може чітко відповісти, де знаходиться відправлення і чому, наприклад, воно було відправлене лише через 7 днів після прибуття до їх складу.
Огляд митницею через Rosan — це окрема пісня: повільно, хаотично, з мінімумом зворотного зв’язку. Якщо раптом бракує якогось документа — процес може затягнутися втричі, і пояснень чому — жодних.
Навіть внутрішня доставка по Україні розчаровує: посилки приходять з пошкодженнями або в брудному стані, немов їх везли десь у багажнику між цеглою й вугіллям.
Це не сервіс, це випробування нервової системи. Не рекомендую. Якщо є альтернатива — користуйтеся нею.
Достоинства:
Ціна
Країни доступні для доставки
Веб-кабінет
Мобільний застосунок
Чат-боти
Недостатки:
Дуже довга доставка як з-за кордону, так і всередині України
Посилки тижнями лежать без руху на складах
Трекінг показує хибні або застарілі дані
Підтримка не володіє інформацією, не може пояснити затримки
Rosan проводить митний огляд повільно і непрозоро
У випадку відсутності документів — затримка збільшується в кілька разів без чітких пояснень
Внутрішня доставка по Україні така ж повільна, як міжнародна
Якість пакування й транспортування погана — посилки прибувають пошкодженими або брудними
Замовив у розетці мережевий модуль Wi-Fi з антенами, зʼєднувальними кабелями та документацією. Доставка з Польщі від meets. Приїхала посилка. Курʼєр розмовляв виключно російською, відмовився заїхати у двір, бо по його враженню все було запаковано, прийшлось бігти до нього до дороги, де він став. Коли я спитав чи можна розрахуватися картою, він роздратовано відповів, чому я раніше не заплатив, він типу... Читать отзыв Замовив у розетці мережевий модуль Wi-Fi з антенами, зʼєднувальними кабелями та документацією. Доставка з Польщі від meets. Приїхала посилка. Курʼєр розмовляв виключно російською, відмовився заїхати у двір, бо по його враженню все було запаковано, прийшлось бігти до нього до дороги, де він став. Коли я спитав чи можна розрахуватися картою, він роздратовано відповів, чому я раніше не заплатив, він типу пів дня потратив на попереднього клієнта, у якого не виходило розрахуватись. Поки я розраховувався, він з кимось паралельно сварився по телефону. Коли я відкрив посилку там був тільки один мережевий модуль замотаний у поліетилен без антен, кабелів та документації. Враження такі собі. Сподіваюсь я більше не буду мати спав з такою доставкою.
1.Зірвані строки доставки. Відповідно до смс повідомлення від вашої компанії, посилка повинна була прибути у відділення 19 квітня. 21 квітня - посилки досі немає. 2. Відсутня комунікація. Про перенесення строків посилки жодного попередження не було. 3. Погана комунікація з чатом підтримки. Я написала запит щодо своєї посилки в чат. Я чекала підключення оператора 1 год.40 хв.... Читать отзыв 1.Зірвані строки доставки. Відповідно до смс повідомлення від вашої компанії, посилка повинна була прибути у відділення 19 квітня. 21 квітня - посилки досі немає. 2. Відсутня комунікація. Про перенесення строків посилки жодного попередження не було. 3. Погана комунікація з чатом підтримки. Я написала запит щодо своєї посилки в чат. Я чекала підключення оператора 1 год.40 хв. Оператор повідомила, що посилка видана кур'єру лише 21 квітня. Взагалі жодних пояснень. Більше того навіть жодної інформації коли все-таки ця посилка прибуде. Після цього оператор запитала чи є в мене додаткові питання, і одразу протягом однієї хвилини закрила чат. Я чекала оператора 1 год.40 хв. Оператор не змогла зачекати навіть дві хвилини, поки я надрукую повідомлення.
Чергова оцінка «якости» сервісу Meest, просто факти: на додаток збільшення терміну (обіцяного ) внесення відправлень у персональний кабінет (зараз це від 2 до 4 діб) БІЛЬШЕ 3 ТИЖНІВ MEEST SHOPPING не взмозі ВНЕСТИ В КАБІНЕТ ВЖЕ ОТРИМАНИ ФІЗИЧНО НА ЇХ СКЛАД У США ВІДПРАВЛЕННЯ. І на сьогодні спливає термін консолідації відправлень для відправки в Україну, отже Meest ПОЧНЕ АВТОМАТИЧНО БРАТИ... Читать отзыв Чергова оцінка «якости» сервісу Meest, просто факти: на додаток збільшення терміну (обіцяного ) внесення відправлень у персональний кабінет (зараз це від 2 до 4 діб) БІЛЬШЕ 3 ТИЖНІВ MEEST SHOPPING не взмозі ВНЕСТИ В КАБІНЕТ ВЖЕ ОТРИМАНИ ФІЗИЧНО НА ЇХ СКЛАД У США ВІДПРАВЛЕННЯ. І на сьогодні спливає термін консолідації відправлень для відправки в Україну, отже Meest ПОЧНЕ АВТОМАТИЧНО БРАТИ ПЛАТНЮ ЗА ЗБЕРІГАННЯ НА СКЛАДІ ІНШИХ (15+ кількість) ВІДПРАВЛЕНЬ. Таким чіном весь ФІНАНСОВИЙ СЕНС КОРИСТУВАТИСЬ СЕРВІСОМ MEEST для економії на відправлені з США - ПОВНІСТЬЮ ВТРАЧАЕТЬСЯ: все, що Ви зекономите на консолідації (і навіть більше) - поглине платня за збереження на складі, З-ЗА ПОМИЛКІ КОМПАНІЇ. Тикети в системі стосовно ціх не внесених відправлень отримують АВТОМАТИЧНИ «ВІДПИСКИ» («…blah blah blah ми внесемо у зазначений термін 2-3 доби…»), піся чого тікет автоматично закривається як «виконаний» і звісно, на нього ніхто ніколи вже не зверне уваги. Звісно, саппорт на телефонах в Україні відповідає вивченими нічого не вирішуючими фразами співробітниць (що часто схоже на результати тренінгу іх в шахрайських колл-центрах як одна з умов прийому на роботу у Meest). От такій Вас чекає «якісний сервіс», якій рекламується як легкій та радісний, коли компанія робить багато за Вас і допомогае, а в реальности - ПОГАНЕ ВЕДЕННЯ СКЛАДІВ І ПРИЙОМУ ВІДПРАВЛЕНЬ З МАГАЗИНІВ ТА АУКЦІОНІВ, ПЛАТНЯ ЗА ЗБЕРІГАННЯ НА СКЛАДІ З-ЗА ВЛАСНИХ ПОМИЛОК, НЕОБҐРУНТОВАНЕ НАРАХУВАННЯ ТАМОЖЕНОГО МИТА, і нерідко - ПОШКОДЖЕНИЙ ГРУЗ. І як приємний бонус до цього - часто не відповідаюча «гаряча лінія» в Україні + спам на пошту «терміново підпишіть петицію про не -меньшення порогу для таможеного мита».
Достоинства:
Ніякіх
Недостатки:
ПОГАНЕ ВЕДЕННЯ СКЛАДІВ І ПРИЙОМУ ВІДПРАВЛЕНЬ З МАГАЗИНІВ ТА АУКЦІОНІВ, ПЛАТНЯ ЗА ЗБЕРІГАННЯ НА СКЛАДІ З-ЗА ВЛАСНИХ ПОМИЛОК, НЕОБҐРУНТОВАНЕ НАРАХУВАННЯ ТАМОЖЕНОГО МИТА, і нерідко - ПОШКОДЖЕНИЙ ГРУЗ.
Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+... подробнее
Підозра на шахрайство з грошима але не впевнений повністю.
Перепрошуємо за незручності.
Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення.
Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки.
Маркіян, Meest.
Не вірно кладуть посилку по адресу
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
ужасное обслуживание
Яке щастя!
З самого ранку прийшло повідомлення про доставку з 11.00 до13.00. Добре, що я у цей день не на роботі.
О 10 год 10 хв кур"єр дзвінком повідмляє, що за 10 хвилин буде у мене вдома ((
Приїхав. Я його зустріла біля під'їзду, оглянула товар.
Кур'єр затягнув коробку (біля... Читать отзыв Нарешті доставили відправлення після двох скарг.
З самого ранку прийшло повідомлення про доставку з 11.00 до13.00. Добре, що я у цей день не на роботі.
О 10 год 10 хв кур"єр дзвінком повідмляє, що за 10 хвилин буде у мене вдома ((
Приїхав. Я його зустріла біля під'їзду, оглянула товар.
Кур'єр затягнув коробку (біля 18 кг) у ліфт і розпрощався зі мною )):
Далі з ліфта я вже самостійно витягала коробку )):
Добре коли все добре.
На деревню дедушке
Иногда в таких случаях найти точку выдачи своей посылки - это квест.
Перепрошуємо за незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки https://meestposhta.com.ua/contact-us Безоплатно переадресуємо відправлення.
Маркіян, Meest.
Вечная путаница с отделниями
Карина, Meest.
Не рекомендую
Маркіян, Meest.
5 днів з Одеси у Білу Церкву....
Чому так довго йдуть посилки.
Де мої посилки? 5 днів з Одеси у Білу Церкву.
ТТН
000164384442
000164384205
Перепрошуємо за ці затримки.
Соломія, Meest.
Очень долго
Карина, Meest.
Не відповідає заявленій інформації.
Соломія, Meest.
Перенаправляют на другое отделение!
Також, рекомендуємо у мобільному застсоунку Meest Пошта обрати улюблене відділення де вам буде зручно отримувати посилки.
Маркіян, Meest.
Ппц якийсь
Маркіян, Meest.
Зависла в аеропорті
З 7 червня висить статус "Ваш пакунок прибув в аеропорт і очікує транзиту" , в попереднії посилки в той же день статус змінювався.
Маркіян, Meest.
доставка в різні міста
Соломія, Meest.
Відправляють посилки навмання
Я ледь знайшла цей зоо на карті, але потраплю не раніше суботи, бо не встигаю через їх скорочений... Читать отзыв Сьогодні нарешті прийшла посилка з Китаю (довше, ніж Укрпоштою на секунду). Міст доставив її у якийсь зоомагазин в іншому районі, який, як і я, працює до 18:00, а в неділю зовсім вихідний. На переадресацію треба 2-5 днів (так написано в додатку).
Я ледь знайшла цей зоо на карті, але потраплю не раніше суботи, бо не встигаю через їх скорочений робочий день. Окей.
Кілька днів тому покопирсалась в додатку і побачила, що можна вказати «улюблене відділення». Я вказала, сподіваючись, що всі наступні посилки будуть приходити туди.
І що ви думаєте? Ось мені прямує нова посилка через Міст. І точка видачі зовсім інша. Це навіть не той самий зоомагазин.
Зараз я вагітна і зовсім не маю сил ходити в пошуках ноу нейм магазинів, щоб забрати посилку. Особливо до тих, які працюють за таким графіком.
З власної волі ніколи не користуватимусь вашими послугами. Але, на жаль, посилки з Китаю відправляють завжди рандомною поштою. З кожним новим замовленням тримаю кулачки, аби тільки це був не Міст експрес
Соломія, Meest.
Посилки йдуть в іншу частину міста , ЗНОВУ!!!
PS: Точніше, на разі запланована адреса , так як посилки ще в дорозі.
Задрали!!! Тільки і чекають платної переадресації з боку клієнта !
Це ж пошта , клієнт повинен вибирати куда має доставитись посилка, чи хочаб біля вказаної ним адреси !
MGRAE0013762694YQ
MGRAE0013754778YQ
Перепрошуємо за ці незручності.
Соломія, Meest. Показать 1 ответ
Пропала часть посылки
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
Соломія, Meest. Показать 1 ответ
попытка отправки через Meest
В 22:300 в сб., 17-05-2025, отделение №972 на АЗС БРСМ-Нафта за Новусом у м.Черниговская кассир замешкалась и после сообщила, что штрих-кодов Мист нет и на этом всё.(((
Нет штрих-кодов? Серьезно? Как будто в Мист грузопоток, сравнимый с НП?
Вместе с тем,... Читать отзыв Работники точек, похоже, плохо понимают, как надо принимать посылки Meest, поэтому им проще саботировать эту опцию.
В 22:300 в сб., 17-05-2025, отделение №972 на АЗС БРСМ-Нафта за Новусом у м.Черниговская кассир замешкалась и после сообщила, что штрих-кодов Мист нет и на этом всё.(((
Нет штрих-кодов? Серьезно? Как будто в Мист грузопоток, сравнимый с НП?
Вместе с тем, на этой же заправке 14-05-2025 вечером другая работница на кассе не знала, как принимать заказы Meest, но не поленилась позвонить более опытным сотрудникам, - в результате посылку приняли и отправили. Всех трудов 1-2 минуты, и все довольны.
По факту, получается лототрон - на кого попадешь, так и пойдет. Если нужно быстро и гарантированно отправить посылку - с Meest это проблема.
Автозаправке тоже неуд, зачем брать лишнюю опцию по отправке, если не хотите, чтобы она работала?
Маркіян, Meest.
Зависла посилка
Замовлення замовляла на певну дату, але тепер маю, що маю.
Прохання вирішити цю проблему та доставити посилку у відповідний поштомат.
Михайло, Meest
Дольше Укрпочты ?
Соломія, Meest.
Долгая доставкв
Соломія, Meest.
Meest, дедалі все гірше...
Маркіян, Meest. Показать 1 ответ
Meest Express — нормально, але є що покращити
Але є й нюанси. У відділенні не завжди працює персонал так, як хотілося б: одного разу... Читать отзыв Замовляла доставку через Meest Express кілька разів — враження змішані. З одного боку, приємно, що працюють навіть з міжнародними посилками, є зручний трекінг і підтримка на сайті. Останнє замовлення йшло з Польщі, доставили за 5 днів — це, як на мене, досить швидко 📦✨
Але є й нюанси. У відділенні не завжди працює персонал так, як хотілося б: одного разу чекала більше 20 хвилин, хоча була єдина в черзі. Ще один мінус — іноді посилки приходять з прим’ятою упаковкою. Добре, що товар був не крихкий.
Кур’єри в цілому ввічливі, але буває, що не попереджають про доставку заздалегідь або приїжджають у незручний час.
Загалом — Meest справляється зі своїми завданнями, але хотілося б кращої організації на точках видачі та трохи більше уваги до деталей.
Маркіян, Meest.
Жду сегодня свою посылку
Быстрее везите мне мою посылку
Я жду очень сильно её сегодня
Сколько можно это терпеть
Маркіян, Meest.
Доставка ужас
03.05 вечер, посылка не доставлена и чувствую что завтра в вск тоже так будет
ужас, нп за день доставляет со склада
Маркіян, Meest.
Курʼєри не хочуть розвозити по поштоматам, які вказані в покупцем!((
Просто повідомляють, що немає вільних комірок, що дуже сумнівно вважаючи на місце розташування цього поштомату.
І при цьому ніхто не питає покупця куди йому зручно, навіть якщо дійсно вільних комірок не було.
Читать отзыв Курʼєри привозять посилку в ті пункти, де їм більш зручно по маршруту!(( ліняться проїхатися десь в сторону і доставити посилку в той поштомат, який був вказаний покупцем((
Просто повідомляють, що немає вільних комірок, що дуже сумнівно вважаючи на місце розташування цього поштомату.
І при цьому ніхто не питає покупця куди йому зручно, навіть якщо дійсно вільних комірок не було.
Раніше стикалася з проблемою відкриття комірки. А коли дзвонила за допомогою оператору, то 10 хвилин не могла додзвонитися
Маркіян, Meest.
Вкрай незадоволений сервісом Meest Express і їх митного партнера Rosan.
Огляд митницею через... Читать отзыв За останній час мав справу з трьома посилками — і кожного разу це була катастрофа. Термін доставки абсолютно непрогнозований: посилки тижнями лежать десь на "невідомих складах", трекінг показує абсурдні етапи або взагалі не оновлюється. Підтримка не може чітко відповісти, де знаходиться відправлення і чому, наприклад, воно було відправлене лише через 7 днів після прибуття до їх складу.
Огляд митницею через Rosan — це окрема пісня: повільно, хаотично, з мінімумом зворотного зв’язку. Якщо раптом бракує якогось документа — процес може затягнутися втричі, і пояснень чому — жодних.
Навіть внутрішня доставка по Україні розчаровує: посилки приходять з пошкодженнями або в брудному стані, немов їх везли десь у багажнику між цеглою й вугіллям.
Це не сервіс, це випробування нервової системи. Не рекомендую. Якщо є альтернатива — користуйтеся нею.
Маркіян, Meest. Показать 1 ответ
Перші враження
Карина, Meest.
Рівень Укрпошти
Відповідно до смс повідомлення від вашої компанії, посилка повинна була прибути у відділення 19 квітня. 21 квітня - посилки досі немає.
2. Відсутня комунікація.
Про перенесення строків посилки жодного попередження не було.
3. Погана комунікація з чатом підтримки.
Я написала запит щодо своєї посилки в чат. Я чекала підключення оператора 1 год.40 хв.... Читать отзыв 1.Зірвані строки доставки.
Відповідно до смс повідомлення від вашої компанії, посилка повинна була прибути у відділення 19 квітня. 21 квітня - посилки досі немає.
2. Відсутня комунікація.
Про перенесення строків посилки жодного попередження не було.
3. Погана комунікація з чатом підтримки.
Я написала запит щодо своєї посилки в чат. Я чекала підключення оператора 1 год.40 хв. Оператор повідомила, що посилка видана кур'єру лише 21 квітня. Взагалі жодних пояснень. Більше того навіть жодної інформації коли все-таки ця посилка прибуде. Після цього оператор запитала чи є в мене додаткові питання, і одразу протягом однієї хвилини закрила чат. Я чекала оператора 1 год.40 хв. Оператор не змогла зачекати навіть дві хвилини, поки я надрукую повідомлення.
Карина, Meest.
БІЛЬШЕ 3 ТИЖНІВ MEEST SHOPPING не взмозі ВНЕСТИ В КАБІНЕТ ВЖЕ ОТРИМАНИ ФІЗИЧНО НА ЇХ СКЛАД У США ВІД
І на сьогодні спливає термін консолідації відправлень для відправки в Україну, отже Meest ПОЧНЕ АВТОМАТИЧНО БРАТИ... Читать отзыв Чергова оцінка «якости» сервісу Meest, просто факти: на додаток збільшення терміну (обіцяного ) внесення відправлень у персональний кабінет (зараз це від 2 до 4 діб) БІЛЬШЕ 3 ТИЖНІВ MEEST SHOPPING не взмозі ВНЕСТИ В КАБІНЕТ ВЖЕ ОТРИМАНИ ФІЗИЧНО НА ЇХ СКЛАД У США ВІДПРАВЛЕННЯ.
І на сьогодні спливає термін консолідації відправлень для відправки в Україну, отже Meest ПОЧНЕ АВТОМАТИЧНО БРАТИ ПЛАТНЮ ЗА ЗБЕРІГАННЯ НА СКЛАДІ ІНШИХ (15+ кількість) ВІДПРАВЛЕНЬ.
Таким чіном весь ФІНАНСОВИЙ СЕНС КОРИСТУВАТИСЬ СЕРВІСОМ MEEST для економії на відправлені з США - ПОВНІСТЬЮ ВТРАЧАЕТЬСЯ: все, що Ви зекономите на консолідації (і навіть більше) - поглине платня за збереження на складі, З-ЗА ПОМИЛКІ КОМПАНІЇ.
Тикети в системі стосовно ціх не внесених відправлень отримують АВТОМАТИЧНИ «ВІДПИСКИ» («…blah blah blah ми внесемо у зазначений термін 2-3 доби…»), піся чого тікет автоматично закривається як «виконаний» і звісно, на нього ніхто ніколи вже не зверне уваги.
Звісно, саппорт на телефонах в Україні відповідає вивченими нічого не вирішуючими фразами співробітниць (що часто схоже на результати тренінгу іх в шахрайських колл-центрах як одна з умов прийому на роботу у Meest).
От такій Вас чекає «якісний сервіс», якій рекламується як легкій та радісний, коли компанія робить багато за Вас і допомогае, а в реальности - ПОГАНЕ ВЕДЕННЯ СКЛАДІВ І ПРИЙОМУ ВІДПРАВЛЕНЬ З МАГАЗИНІВ ТА АУКЦІОНІВ, ПЛАТНЯ ЗА ЗБЕРІГАННЯ НА СКЛАДІ З-ЗА ВЛАСНИХ ПОМИЛОК, НЕОБҐРУНТОВАНЕ НАРАХУВАННЯ ТАМОЖЕНОГО МИТА, і нерідко - ПОШКОДЖЕНИЙ ГРУЗ.
І як приємний бонус до цього - часто не відповідаюча «гаряча лінія» в Україні + спам на пошту «терміново підпишіть петицію про не -меньшення порогу для таможеного мита».
Для більш детальної інформації зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest Shopping
Web: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).
Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.
Маркіян, Meest.