Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+ стран мира и финансовые услуги.
Львов, 0674327707, 0504327707, 0934327707
Надо поправить сервис
Точка достаточно чистая
Сама жахлива компанія доставки
Когда Вы уже су*и обанкротитесь и перестанете перехватывать мои посылки с Али-экспресса?
Худшая компания С какой я имела дело
Дивне відношення
Про роботу Meest
16.12.2025 дзвоню сам, він каже що посилка ще в іншій частині міста , а він обслуговує іншу.
17.12.2025 о 16.00 дзвоню оператору. Посилка там же на складі, обіцяють перемістити на видачу (приміщення рядом), через годину знову дзвоню, не... Читать отзыв 15.12.2025 посилка з Португалії була в Чернівцях. Вечором подзвонив кур'єр вибачився, що він у іншій частині міста та сьогодні не доставить.
16.12.2025 дзвоню сам, він каже що посилка ще в іншій частині міста , а він обслуговує іншу.
17.12.2025 о 16.00 дзвоню оператору. Посилка там же на складі, обіцяють перемістити на видачу (приміщення рядом), через годину знову дзвоню, не перемістили, через півгодини - не перемістили (а працюють до 20.00 і кожен раз інший оператор і вибачень море... кожен раз).
Це просто відстій, тримайтесь подалі від цієї «служби»
За 900 грн курьер с 9 этажа спустил посылку на лифте
MGRAE0016079213YQ - загубили посилку, а скоріше, що вкрали!
Мою досить вартісну посилку відмітили як отриману, хоча її на відділенні навіть не було. І кожного дня оператори, з якими ще фіг зв'яжешся, кажуть що подали заявку, не можуть зняти відмітку про отримання.
Останньою краплею було те, що оператор спочатку сказала, що бачить посилка отримана, а потім... Читать отзыв Вже немає сил бодатися з тою поштою. Гіршого перевізника уявити важко.
Мою досить вартісну посилку відмітили як отриману, хоча її на відділенні навіть не було. І кожного дня оператори, з якими ще фіг зв'яжешся, кажуть що подали заявку, не можуть зняти відмітку про отримання.
Останньою краплею було те, що оператор спочатку сказала, що бачить посилка отримана, а потім намагалася з'їхати, що було доручення. А я її сину доручала, ау! Взагалі сорому немає. Я вже представляю як вони мені грошу будуть повертати. А навіть якщо і повернуть, в чому я сильно сумніваюсь, я не зможу купити повторно товар, бо то був ексклюзивний купон на алі і зараз ці продукти коштують в два раза дорожче!
Хто знає як писати продавцю, щоб не відправляли цією поштою, підкажіть?
CV949663972US митне оформлення
Довгий час обирав Міст, а не інших операторів, оскільки у вас вигідніші тарифи та зазвичай достатньо швидке оформлення. Однак останні місяці посилки дуже довго проходять митне оформлення.
Поясніть, будь ласка, як інші оператори справляються за 3–4 дні, тоді як моя посилка CV949663972US прибула в Україну 12 грудня, і станом майже на 17 грудня все ще перебуває лише на... Читать отзыв Добрий день.
Довгий час обирав Міст, а не інших операторів, оскільки у вас вигідніші тарифи та зазвичай достатньо швидке оформлення. Однак останні місяці посилки дуже довго проходять митне оформлення.
Поясніть, будь ласка, як інші оператори справляються за 3–4 дні, тоді як моя посилка CV949663972US прибула в Україну 12 грудня, і станом майже на 17 грудня все ще перебуває лише на етапі підготовки.
Що буде далі? Наскільки я розумію, мені доведеться чекати ще значний час на визначення митної вартості, хоча всі документи були завантажені в особистому кабінеті заздалегідь, а вартість посилки нижча за 150 євро.
Також звертаю увагу на розбіжності в інформації:
на сайті зазначено термін до 5 днів,
оператори ж озвучують то 7, то 10 днів.
Міст зазначає, що у разі завчасного додавання документів визначення вартості відбувається швидше. Але в моєму випадку цього прискорення, на жаль, не видно.
Прошу надати чітке пояснення причин затримки та орієнтовні терміни завершення оформлення.
Біду вдячний за відповідь нв мій відгуки...
Гірше що може бути
Худшая почта
Несколько суток подряд невозможно попасть на оператора в чат боте, постоянно все заняты. Посылка в сортировочном центре находится больше 7 дней.
Искренне жалею, что купленный мной товар в Китае решили отправить именно этой почтой.
Если это читает сотрудник почты - пожалуйста, дайте четкую инструкцию как получить блокировку в вашей... Читать отзыв Создать сервис, на фоне которого укрпочта выглядит чем-то невероятным, нужно уметь.
Несколько суток подряд невозможно попасть на оператора в чат боте, постоянно все заняты. Посылка в сортировочном центре находится больше 7 дней.
Искренне жалею, что купленный мной товар в Китае решили отправить именно этой почтой.
Если это читает сотрудник почты - пожалуйста, дайте четкую инструкцию как получить блокировку в вашей сети, чтобы отправитель заполняя мои данные не смог отправить посылку через этот помойный сервис, и был вынужден воспользоваться услугами нормальных компаний
Незадовільна робота Міст
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
Всем на все наср
У логистической компании доставка в 10 раз хуже чем у неизвестного магазина из Жашкова. Потужно
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
Конченная помойка
Везут посылку с сша с 29 октября,
Везут посылку с сша с 29 октября,
Везут посылку с сша с 29 октября,
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
гении на сотрудниках
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ НА ЦЮ ПОШТУ ЗАМОВЛЯТИ!!!!!
Не рекомендую
Довго чекати, багато проблем з нею!
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
Жахлива компаніі, співробітники не компетентні.
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
MGRAE0016300117YQ
MGRAE0016300117YQ
4 дні з китаю летіла
І 12 у Львові
12 днів на складі
Як підтримка казала 10 РОБОЧИХ ДНІВ на розмитнення посилки за 5 доларів чи 10
Для уточнення більш детальної інформації стосовно митного оформлення, рекомендуємо Вам звернутися за наступними контактами:
+38 (050) 433 50 70, +38 (067) 433 50 70
Або відправити запит на e-mail [email protected]
Юрій. Meest.
Это не почта, а не пойми что
Хамовитость на выдачах, странные места выдачи, то подвалы, то овощные магазины.
Запорожье вообще водителя доставшики играют в футбол посылками.
Перепрошуємо, що у вас виникли незручності.
Ми б хотіли детальніше розібратись у ситуації та допомогти її вирішити.
Рекомендуємо звернутися до служби підтримки Meest Пошта:
https://meestposhta.com.ua/contact-us
Юрій. Meest/