Испорченный день рождения товарища.среда, 1 октября
Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду. Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно! Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра. Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал... Читать отзыв Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду. Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно! Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра. Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал :) Уже отменял заказ на розетке как звонит курьер - я тут :) Розетка дала сертификат на 200 грывень, ничего не решают, за доставку не отвечают. Саппорт миста - как видим, тоже За такую цену доставки проще такси погнать в магазин! Никогда ни за какие деньги не связывайтесь с МИСТОМ. Проще в соседний город пешком сходить, прогуляетесь. И насколько я вижу, случай не единичный :) Желаю компании скорейшего банкротства с таким сервисом за такие конские бабки.
Да хуже пошты я ище не встречал,скидуют,адрес почтомата,несуществующего,в смс не контактов ни чего кроме как ссылки на сайт я понимаю ето шоб скачивали приложение,и после всего тебя делают виноватым,даже на Джастина нет таких афер нерекомендую
Кожен раз якісь нові «пригоди». Я просто сподіваюсь, що всі магазини зроблять можливість відправки укрпоштою або новою поштою. Бо гірше міста нема нічого. То вони відправлять відправлення чорт забирай куди. То курʼєр телефонує «а я тут». То вони придумали митні збори, що я невідомо де маю знайти й оплатити. Просто жах.
Добрий день! Нам дуже прикро читати такий відгук. Якщо у вас виникнуть подібні ситуації, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки за контактами, вказаними на сайті https://meestposhta.com.ua/contact-us – ми обов’язково допоможемо вирішити питання. Маркіян, Meest.
MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них: - приносимо свої... Читать отзыв MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них:
- приносимо свої вибачення за незручності - ви отримаєте сьогодні посилку до 18:00 - з курʼєром немає звʼязку він не відповідає - занята лінія, курʼєру не додзвонитися - курʼєр з технічних причин не зміг доставити посилку в поштомат - курʼєр повернув посилку на склад не зміг доставити її - причина не в поштоматі - очікуйте на сповіщення, що ваша посилка вже в поштоматі
просто знущаються з людей! ніякої клієнторієнтовності і комунікації! я залишила 5 скарг і отримала лише 1 повідомлення з фразами, які написала вище
я просила записати прохання перенаправити посилку в будь-який зручний для курʼєра поштомат або відділення, на що мені знов сказали що причина не в поштоматі
отже посилка містичним чином не доставлена і не планується здається
Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 (четверг) я сформировала посылку на отправку. И только 29.09 (понедельник) мне выставили счет, который я сразу же оплатила. Жду отправку, сегодня уже 30-е число, последний день отправки и … ничего! Завтра у них выходные. В службе поддержки мне сказали, что отправка уже после праздников, то есть почти через неделю! Я спрашиваю по поводу возмещения за... Читать отзыв Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 (четверг) я сформировала посылку на отправку. И только 29.09 (понедельник) мне выставили счет, который я сразу же оплатила. Жду отправку, сегодня уже 30-е число, последний день отправки и … ничего! Завтра у них выходные. В службе поддержки мне сказали, что отправка уже после праздников, то есть почти через неделю! Я спрашиваю по поводу возмещения за отправку, ведь задержка не по моей вине. Я не виновата в том, что у компании недостаточно сотрудников, плохая организация, раз не успевают справляться с заказами. На что мне ответили: Не предусмотрено. Отстой!
Достоинства:
на фоне минусов, уже не вижу
Недостатки:
отвратительная организация работы склада, задержки, медленные обработки заказов, запросов, завышение веса
Добрий день! Для детальнішої інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest China https://meest.cn/contacts/ Маркіян, Meest.
Добрий день! Для більш детальної інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest Shopping Web: https://meest.shopping/ua (онлайн чат). Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343. Е-mail: [email protected] Графік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год. Маркіян, Meest.
Самая ужасная почта на свете, кормят обещаниями что посылка приедет вовремя. Три дня ни как курьер не может забрать посылку,операторы обещают но не выполняют условия, посылку жду три дня, и каждый день переводят доставку на следующий день! Ни когда не буду пользоваться услугами этой почты!!! Курьер оплачен, а посылки так и нет!
Заказала товар и чтоб была бесплатная доставка отметила доставку Meest т.к. услуга Новой Почтой составила бы 179грн. И в день прибытия мне почему-то пришло оповищание с НП что моя посылка Прибыла совершенно в другой регион Украины, конечно же я связалась с Meest на что мне сказали что из-за индекса указанного мной ,тоесть я ошиблась, поэтому и произошла... Читать отзыв Заказала товар и чтоб была бесплатная доставка отметила доставку Meest т.к. услуга Новой Почтой составила бы 179грн. И в день прибытия мне почему-то пришло оповищание с НП что моя посылка Прибыла совершенно в другой регион Украины, конечно же я связалась с Meest на что мне сказали что из-за индекса указанного мной ,тоесть я ошиблась, поэтому и произошла эта проблема...хотя индекс региона (на фото) совершенно не схожий на мой и Совершенно ДРУГОЙ ГОРОД.По итогу Meest сделал Переадрисацию в НП моей посылки ,Уже в мой город и Указал сумму Доставки 80грн. Я мягко говоря в шоке,на каком Основании из-за Халатности Ваших Сотрудников я должна платить деньги???
Недавно пришла посылка с Китая именно к МЕxp. , хотя в доставке указан адрес укрпошты.Пришла к черту на кулички.Попросил МЕ переоформить на мое ближайшее отделение.Сделано за 4 дня( локация по Виннице.Сделали мне " любимое отделение" - ближайшее ко мне- Ляли Ратушной. 25.09.25 приходит уведомление о посылке снова на новый адрес.Бинго! "Любимое отделение" сдулось.
Достоинства:
Не нахожу
Недостатки:
Вся МЕ- полный отстой.Лонистики-0.Вообще не хочу,что бы эта контора была у меня на виду.
Добрий день! Заповніть, будь ласка, форму зворотного зв'язку https://meestposhta.com.ua/contact-us описавши більш предметно, що саме трапилось. Обов'язково надамо зворотний зв'язок. Маркіян, Meest.
16.09 на склад Італії було доставлено посилку, однак до цього часу вона так і не ідентифікована в системі, хоча трек внесений відразу в кабінеті, вже звертались і в магазин, і в службу доставки з цього приводу- надані всі підтвердуючі документи про те, що доставку здійснено 16.09.2025, в тому числі і накладну з підписом про отримання за... Читать отзыв 16.09 на склад Італії було доставлено посилку, однак до цього часу вона так і не ідентифікована в системі, хоча трек внесений відразу в кабінеті, вже звертались і в магазин, і в службу доставки з цього приводу- надані всі підтвердуючі документи про те, що доставку здійснено 16.09.2025, в тому числі і накладну з підписом про отримання за адресою складу в Римі. З цього приводу зверталися і на гарячу лінію, однак дій від Міста немає ніяких, ніхто нічого робити не хоче, то на складі вихідний, то почекайте два дні. Підозрюю, що відправлення просто вкрали на їх складі і все. Нешановний міст скільки часу вам дати на пошуки відправлення?
Я , чесно кажучи в ступорі , зробила замовлення в Rozetka з адресою доставкою , яку мала зробити ця " недокомпанія " Замовлення від 3 вересня !!!мало того, що не доставили , вони відправили товар назад. Гроші заплачено- товар не отриманий . Кур'єр Михайло tel:+380673437098, зіпсував настрій і нецензурно висловлювався !!!! Товар пропав і служба підтримки ніяк не реагує
Це якесь знущання. Посилка з Черкас до Сміли їде 4 дні!!!! Вони навіть Укрпошту переплюнули. Доречі, Укрпошта з Черкас до Сміли доставляє посилку за 2 години. Навіщо взагалі ці горе-перевіщники з'явилися у цій сфері. Це якісь лузери.
Добрий день! Перепрошуємо за затримку з доставкою вашої посилки. Ваше звернення буде передано у відповідний відділ для перевірки та вжиття заходів щодо покращення термінів доставки. Дякуємо, що повідомили нам про цю ситуацію. Маркіян, Meest.
курʼєру була передана моя посилка в 17:10 вона не приходила до 18:00 а сама почта працювала до 18:00 а надходить тільки так у вечері в неділю взагалі не працює
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Щодо питання повернення коштів, рекомендуємо звернутись за контактами у посиланні https://www.meestpost.com/uk/ua/contact-us Маркіян, Meest.
16.09.2025 на склад в Італії доставлено посилку, яка до цього часу не опрацьована складом та не зареєстрована. така ж ситуація і в США - посилка з самого ранку 18.09 на складі і досі не зареєстрована в системі, хоча вся інформація внесена в особистий кабінет. Це які мають бути строки доставки з такою роботою? Просто дно
Достоинства:
не існує
Недостатки:
безвідповідальне ставлення до клієнтів
постійне невиконання взятих на себе зобовʼязань за які беруть чималі кошти
Ужасная компания За последние 3 месяца потеряли 3 трека в США (говорят что не получали) Один из треков внесли другому человеку (хотя указан мой номер кабинета) Предоставила инвойсы на покупку- никакого решения! Ни компенсации ни извинений Тупо украли и ВСЕ!
Посылка из китая. 13.09 Киев борщаговка,непонятно почему 14.09 отправляют в центр Киева,хотя живу я за городом вообще(Гореничи) Пытаюсь сделать переадресацию на Гореничи,в приложении показывает ближайший пункт выдачи Стоянка(хотя в Гореничах есть и почтомат и пункт выдачи) ну ок,переадресовываю на Стоянку(70 гривен переадресация!!!),15.09 готово к выдаче Стоянка маг. Татьяна,приехал около 12 дня,а там закрыто(хотя указано режим работы с 8-18),связываюсь с оператором,она... Читать отзыв Посылка из китая. 13.09 Киев борщаговка,непонятно почему 14.09 отправляют в центр Киева,хотя живу я за городом вообще(Гореничи) Пытаюсь сделать переадресацию на Гореничи,в приложении показывает ближайший пункт выдачи Стоянка(хотя в Гореничах есть и почтомат и пункт выдачи) ну ок,переадресовываю на Стоянку(70 гривен переадресация!!!),15.09 готово к выдаче Стоянка маг. Татьяна,приехал около 12 дня,а там закрыто(хотя указано режим работы с 8-18),связываюсь с оператором,она связалась с представителем магазина,ответ убил: буду через 1,5-2 часа ПРИМЕРНО! Опять звонок оператору,кое как убеждаю переадресовать в Гореничи,со скандалом соглашаются бесплатно переадресовать…уже 17.09 никаких движений по посылке…очередной звонок оператору meest пробил дно ответ- а мы вообще не занимаемся,этим занимается отдельное подразделение,переадресация занимает от 3х рабочих дней!!! От 3х дней,вы издеваетесь??? От пункта А до пункта Б меньше 2 километров
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер посилки. Маркіян, Meest.
Зі Сполучених Штатів посилка доїхала до України до Львова за 4 доби. І вже 4 доба пішла як ця контора везе цю посилку кур'єром по місту на адресу. Переносять дату доставки.Служба підтримки тупо не працює, реакція на звернення через телеграм нульова. Всі дуже зайняті. В жодному разі не зв'язуйтесь з цією службою
Сервіс просто ніякий, кліентооріентовність на 0 рівні, на переадрес йде від 2 до 5 робочих днів коли у більш кращих компанії це відбувається протягом декількох секунд,+ в компаніях коли посилка в дорозі переадрес безкоштовно а тут бери і плати нема різниці на якому єтапі, Статуси у додатку не актуальні якщо написали доставлять сьогодні, сьогодні його вам точно не доставлять і... Читать отзыв Сервіс просто ніякий, кліентооріентовність на 0 рівні, на переадрес йде від 2 до 5 робочих днів коли у більш кращих компанії це відбувається протягом декількох секунд,+ в компаніях коли посилка в дорозі переадрес безкоштовно а тут бери і плати нема різниці на якому єтапі, Статуси у додатку не актуальні якщо написали доставлять сьогодні, сьогодні його вам точно не доставлять і напевне і не завтра, в кращому випадку через дні 3, У чаті відповідають через три години після запиту, завжди немає операторів вільних просто завжди. Який висновок? Висновок те що одна зірочка це ще подарунок була б змога проставити нуль тут якраз підходить иака оцінка, одна зірка вам чисто з доброти душевної.
Тиждень не можу отримати свою посилку 719-7486321. Спочатку прийшло повідомлення про доставку 10.09. В той день нічого не отримала. Неодноразово зверталась до служби підтримки, проте ніякої допомоги з їх сторони немає. Очікуйте завтра. Сьогодні 15.09, і знову ніякого результату. Просто треш.
Добрий день! Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація. Ми вже передали інформацію у відповідний відділ і робимо все можливе, щоб пришвидшити доставку. Дякуємо за ваше терпіння. Маркіян, Meest.
Неможливо змінити отримувача,написав в підтримку,відповіли на наступний день,"надішліть номер посилки,щоб ми розуміли,що вас цікавить".Надіслав,чекаю відповідь 5-й день.
Добрий день! Перепрошуємо за таку довгу затримку з відповіддю. Щоб ми могли прискорити вирішення вашого питання, підкажіть, будь ласка, номер посилки ще раз. Маркіян, Meest.
Жахлива доставка. Геть не клієнтоорієнтована компанія. Планувалася доставка дитячих матрасів на п'ятницю.Перенесли на суботу. Сидимо з дітьми в останні теплі дні вдома та чекаємо доставку, яка, зі слів оператора, таки має бути. О 5 вечора терпець вривається і телефонуємо на контакт цент. Виявляється сьогодні кур'єр не зміг забрати з технічних причин, про що повідомлення не було. Переносять на понеділок. Всі... Читать отзыв Жахлива доставка. Геть не клієнтоорієнтована компанія. Планувалася доставка дитячих матрасів на п'ятницю.Перенесли на суботу. Сидимо з дітьми в останні теплі дні вдома та чекаємо доставку, яка, зі слів оператора, таки має бути. О 5 вечора терпець вривається і телефонуємо на контакт цент. Виявляється сьогодні кур'єр не зміг забрати з технічних причин, про що повідомлення не було. Переносять на понеділок. Всі плани ламаються вкотре. Забрати самостійно ще той квест. Бо потрібно замовляти підготовку замовлення. А ще занос відсутній!!!!! Ото і думайте - воно вам потрібно?
Добрий день! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що доставка не відбулася у запланований час. Розуміємо ваше обурення та незручності, які це спричинило. Щоб ми могли розібратися детальніше й допомогти вирішити ситуацію, підкажіть, будь ласка, номер вашої посилки. Маркіян, Meest.
Добрий день! Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження про сервіс. Щоб ми могли детально перевірити ситуацію та надати вам відповідь, будь ласка, уточніть номер посилки. Маркіян, Meest.
Хотів зареєструвати відправлення с Амазона. Але такого дибільного сайту як в міст експресу я ще не бачив. Адреса на яку треба вказувати відправлення в штатах не проходить верифікацію в Амазоні. Ганьба!
Добрий день! Для більш детальної інформації, щодо цієї ситуації, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest Shopping Web: https://meest.shopping/ua (онлайн чат). Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343. Е-mail: [email protected] Графік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год. Маркіян, Meest.
Посилка номер 719-7352251 з 08.09.2025 їде з кур'єром з Софіївської Борщагівки до Київа (Пріорка) (це лише 20км якщо-що). Сьогодні вже 11.09. Зв'яувалась з операторами неодноразово мені розповідають, що от сьогодні обов'язково буде. Можна мабуть вже не чекати й сказати дитині, що подарунків на День Народження не буде. Більше послугами Meest не буду користуватися
Добрий день! Перепрошуємо за незручності з доставкою. Хочемо повідомити, що посилка 719-7352251 вже отримана одержувачем. Ми обов’язково врахуємо ваші зауваження, щоб надалі уникнути подібних ситуацій. Маркіян, Meest.
Вже третя посилка з Китаю доставлена на якесь ліве відділення! Я вже була на всіх відділеннях міста за останні тижні, бо щоразу міст закидає посилку аби куди ( а не куди я вказала чи де ближче від того місця). Просто ненавиджу вас всією душею!
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення. Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки. Маркіян, Meest.
Продовження епопеї по доставці моєї помилки, прийшло повідомлення що виявляється я не можу в своєму місті отримати посилку, бо габарити великі і так як це олх доставка то адресно її також не доставлять. На лінії підтримки сказали що я винен сам так як не треба було замовляти таке велике і обирати той пункт видачі, я намагався пояснити що не я... Читать отзыв Продовження епопеї по доставці моєї помилки, прийшло повідомлення що виявляється я не можу в своєму місті отримати посилку, бо габарити великі і так як це олх доставка то адресно її також не доставлять. На лінії підтримки сказали що я винен сам так як не треба було замовляти таке велике і обирати той пункт видачі, я намагався пояснити що не я обираю, це олх доставка. Сказали забирайте самі в Звенигородка, або Черкаси, або відмовляйтеся. Прийшлося оплатити онлайн, бо воно мені потрібне навіть не перевіряючи, а знайомий забере в Черкасах. Навіть ніякої компенсації не запропонували, заплатив всю суму за доставку, хоча мені по факту її не довезли 70км. Більше ніколи в житті не звернувся в цю контору.
Добрий день. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ситуація з отриманням замовлення спричинила для вас незручності. Ми передамо ваше звернення у відповідальний підрозділ для детального розгляду та врахуємо його при подальшій роботі. У якості компенсації, на номер отримувача надіслали промокод на знижку для доставки посилок по території України. Маркіян, Meest.
Meest ПОЧТА - украинский почтово-логистический оператор, доставляющий посылки, документы и грузы в любой угол Украины и мира! Выделяется широкой сетью собственных и партнерских отделений, доступными тарифами и главное - быстрой и надежной доставкой! Предоставляет услуги по доставке в отделения, почтоматы и курьером по Украине, отправки посылок за границу в 70+... подробнее
3 дня не могут переместить посылку в городе
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку.
Маркіян, Meest. Показать 1 ответ
Мемная доставка
Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно!
Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра.
Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал... Читать отзыв Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду.
Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно!
Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра.
Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал :)
Уже отменял заказ на розетке как звонит курьер - я тут :)
Розетка дала сертификат на 200 грывень, ничего не решают, за доставку не отвечают. Саппорт миста - как видим, тоже
За такую цену доставки проще такси погнать в магазин!
Никогда ни за какие деньги не связывайтесь с МИСТОМ. Проще в соседний город пешком сходить, прогуляетесь.
И насколько я вижу, случай не единичный :)
Желаю компании скорейшего банкротства с таким сервисом за такие конские бабки.
Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація. Напишіть, будь ласка, номер відправлення по якому здійснювалась доставка.
Маркіян, Meest.
Разочарование
Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення.
Маркіян, Meest.
Найжахливіша пошта на світі
Нам дуже прикро читати такий відгук. Якщо у вас виникнуть подібні ситуації, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки за контактами, вказаними на сайті https://meestposhta.com.ua/contact-us – ми обов’язково допоможемо вирішити питання.
Маркіян, Meest.
Посилку не можуть доставити в поштомат 5 днів
- приносимо свої... Читать отзыв MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них:
- приносимо свої вибачення за незручності
- ви отримаєте сьогодні посилку до 18:00
- з курʼєром немає звʼязку він не відповідає
- занята лінія, курʼєру не додзвонитися
- курʼєр з технічних причин не зміг доставити посилку в поштомат
- курʼєр повернув посилку на склад не зміг доставити її
- причина не в поштоматі
- очікуйте на сповіщення, що ваша посилка вже в поштоматі
просто знущаються з людей! ніякої клієнторієнтовності і комунікації!
я залишила 5 скарг і отримала лише 1 повідомлення з фразами, які написала вище
я просила записати прохання перенаправити посилку в будь-який зручний для курʼєра поштомат або відділення, на що мені знов сказали що причина не в поштоматі
отже посилка містичним чином не доставлена і не планується здається
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку. Перевіримо інформацію.
Маркіян, Meest.
Отношение к клиенту на от…
Для детальнішої інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest China https://meest.cn/contacts/
Маркіян, Meest.
Абсолютно безвідповідальні
Для більш детальної інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest Shopping
Web: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).
Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.
Маркіян, Meest.
Это просто ужас
Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення. Перевіримо інформацію щодо доставки.
Маркіян, Meest.
Не компонентная организация
Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації.
Маркіян, Meest.
Пробитое дно.
Маркіян, Meest.
Праця у Місті пошта
Маркіян, Meest.
жахливі, крадуть посилки і не реагують на скарги
Web: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).
Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.
Маркіян, Meest.
Найгірший перевізник , який взагалі існує
Маркіян, Meest.
Це жах! Гірше і бути не може.
Маркіян, Meest.
Гальма кантора
Маркіян, Meest.
жах якби я могла не використовувала цю почту
Маркіян, Meest.
створено забір, гроші оплачено руху немає
Перепрошуємо за незручності. Щодо питання повернення коштів, рекомендуємо звернутись за контактами у посиланні https://www.meestpost.com/uk/ua/contact-us
Маркіян, Meest.
жахливе обслуговування
Для більш детальної інформації зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest Shopping
Web: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).
Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.
Маркіян, Meest.
Треки воруют
За последние 3 месяца потеряли 3 трека в США (говорят что не получали)
Один из треков внесли другому человеку (хотя указан мой номер кабинета)
Предоставила инвойсы на покупку- никакого решения! Ни компенсации ни извинений
Тупо украли и ВСЕ!
Будемо вдячні за відповідь!
Соломія, Meest.
Доставка посылок
Перепрошуємо за незручності. Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер посилки.
Маркіян, Meest.
Сама безвідповідальна служба доставки
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію щодо доставки.
Юрій. Meest.
Жахливий сервіс
Дякуємо за звернення.
Напишіть, будь ласка, номер декларації, аби ми мали змогу перевірити інформацію детальніше.
Юрій. Meest.
Жахливий сервіс
Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація. Ми вже передали інформацію у відповідний відділ і робимо все можливе, щоб пришвидшити доставку. Дякуємо за ваше терпіння.
Маркіян, Meest.
Я думав,що Укрпошта г...о, я помилився
Перепрошуємо за таку довгу затримку з відповіддю. Щоб ми могли прискорити вирішення вашого питання, підкажіть, будь ласка, номер посилки ще раз.
Маркіян, Meest.
Зіпсований вихідний
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що доставка не відбулася у запланований час. Розуміємо ваше обурення та незручності, які це спричинило. Щоб ми могли розібратися детальніше й допомогти вирішити ситуацію, підкажіть, будь ласка, номер вашої посилки.
Маркіян, Meest.
Просто недолугі «бізнесмени»
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження про сервіс. Щоб ми могли детально перевірити ситуацію та надати вам відповідь, будь ласка, уточніть номер посилки.
Маркіян, Meest.
реєстрація на сайті міст єкспрес
Для більш детальної інформації, щодо цієї ситуації, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest Shopping
Web: https://meest.shopping/ua (онлайн чат).
Тел.: +380 50 373 5343, +380 67 373 5343.
Е-mail: [email protected]
Графік роботи: Пн - Пт: 09:00 - 18:00 год., СБ: 10:00 - 16:00 год.
Маркіян, Meest.
Це не доставка, а знущання
Перепрошуємо за незручності з доставкою. Хочемо повідомити, що посилка 719-7352251 вже отримана одержувачем. Ми обов’язково врахуємо ваші зауваження, щоб надалі уникнути подібних ситуацій.
Маркіян, Meest.
найгірші!!!
Перепрошуємо за незручності.
Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення.
Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки.
Маркіян, Meest.
Театр абсурду
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ситуація з отриманням замовлення спричинила для вас незручності. Ми передамо ваше звернення у відповідальний підрозділ для детального розгляду та врахуємо його при подальшій роботі. У якості компенсації, на номер отримувача надіслали промокод на знижку для доставки посилок по території України.
Маркіян, Meest.