OOOO Отзыв написан суббота, 13 сентября9 просмотров
Якщо вам Meest не повертає гроші - то читайте що таке Чарджбек і вони швидко зашевеляться . Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів.
Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях.
Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За додаткову плату (5-10€) можна забрати, тоді як у NP Shopping у такому випадку відмовляють, і посилка повертається. На запитання, коли заберуть ? Відповіли - не знають. Відділи не взаємодіють між собою ? Посилка вже третій день на пункті видачі.
Щодо минулого досвіду: хотів оформити покупку, і перші проблеми - вже на початку.
1)Не читають повідомлення і відповідають шаблонами. 2)питаю за францію - оказуєтся взаємодіють підрозділи просто тікет треба було оформити. Чому тоді одразу не сказали ? А в чаті telegram не можуть вточнити,але тут знову їх помилка - треба трек номер а його нема на складі - знову не читали.
3)Встановив їх додаток, він не працював. Запитав про проблему, отримав стандартні відповіді, хоча причина була провайдері.
3)Намагався замовити кур'єра у свій населений пункт, відповідали також шаблонами. Потім стверджували, що туди не доставляють, хоча раніше кур'єр приїжджав прям додому.
Достоинства:
Якщо курьер напортачив ви все ще можете отримати посилку за доп плату.
Недостатки:
Повільно
Не читають що ти пишеш і відповідають шаблонами
Здається навіть дорожче ніж в np shopping
Некомпетентні працівники від яких чекаєш відповіді довго
Добрий день! Послуга забору справді не є стандартною та відсутня на нашому сайті, тому і терміни надання, на жаль, дійсно нерегламентовані. Як бачимо, то забір вже успішно здійснений, посилка на складі і готується до подальшої відправки. Врахуємо Ваші зауваження щодо роботи сервісу та підтримки. Дякуємо.
Дополняю -задалбывал их дальше,сказали напиши тикет после этого замолчали и ни на какие сообщения не отвечали,хотя еще был рабочий день-сделал и что в итоге ? У них даже это не работает "внутреняя ошибка сервера".
1) Спочатку в телеграмі питав- дайте паспорт,створили звернення, посилка лежить.
2)Телефонував - виявляється щоЗАБІР не їх оф послуга, у склада є графік роботи про що в чаті телеграм мовчали,сказали не напряму що "молись", щоб за адресою пішли, але коли це буде невідомо,знову реєстрували звернення. А як підтвердите ? Послали - "ми вам передзвонимо" посилка лежить
3)Зареєстрував тікет - знову те ж саме: дайте закордонний паспорт, а де звернення з телеграму ? І знову передали звернення. Посилка лежить.
3 РАЗИ одне й те ж. 7 ХВИЛИН до пункту, і на все це потрібно три запити та надія, що вони заберуть ?
meest shopping - ми не знаємо і не скажемо поки ви напряму не запитаєте - Отзывы о Meest Shopping
Будь ласка не відповідайте шаблонами і без блювотних смайликів.
Так відгуки тут пишуть тільки якщо щось сталося. В чомусь Meest краще, а в чомусь гірше, наприклад, у форс мажор ситуаціях.
Посилка йшла на склад у Франції, але кур'єр не зміг її доставити. За додаткову плату (5-10€) можна забрати, тоді як у NP Shopping у такому випадку відмовляють, і посилка повертається. На запитання, коли заберуть ? Відповіли - не знають. Відділи не взаємодіють між собою ?
Посилка вже третій день на пункті видачі.
Щодо минулого досвіду: хотів оформити покупку, і перші проблеми - вже на початку.
1)Не читають повідомлення і відповідають шаблонами.
2)питаю за францію - оказуєтся взаємодіють підрозділи просто тікет треба було оформити. Чому тоді одразу не сказали ? А в чаті telegram не можуть вточнити,але тут знову їх помилка - треба трек номер а його нема на складі - знову не читали.
3)Встановив їх додаток, він не працював. Запитав про проблему, отримав стандартні відповіді, хоча причина була провайдері.
3)Намагався замовити кур'єра у свій населений пункт, відповідали також шаблонами. Потім стверджували, що туди не доставляють, хоча раніше кур'єр приїжджав прям додому.
отзыв
Комментарии к отзыву
1) Спочатку в телеграмі питав- дайте паспорт,створили звернення, посилка лежить.
2)Телефонував - виявляється щоЗАБІР не їх оф послуга, у склада є графік роботи про що в чаті телеграм мовчали,сказали не напряму що "молись", щоб за адресою пішли, але коли це буде невідомо,знову реєстрували звернення. А як підтвердите ? Послали - "ми вам передзвонимо" посилка лежить
3)Зареєстрував тікет - знову те ж саме: дайте закордонний паспорт, а де звернення з телеграму ? І знову передали звернення. Посилка лежить.
3 РАЗИ одне й те ж. 7 ХВИЛИН до пункту, і на все це потрібно три запити та надія, що вони заберуть ?