Glovo - международный сервис быстрой (до 60 минут) курьерской доставки, а именно: еды, фармацевтики, бакалейных товаров, и отправки посылок в пределах города (весом до 9 кг). Курьерская компания уже представлена в двух десятках европейских стран и теперь Украина подключилась к этому сервису. Glovo сотрудничает с крупными торговыми сетями, ресторанами и...
подробнее
Зіпсувалися,ви,Glovo-ху...во - Отзывы о Glovo
Та почну я цю історію з самого її початку.Зареєструвалася в Glovo.Спочатку,все було чудово.Замовлення привозили швидко,і саме те,що я і замовляла.Тобто,якихось серйозних ляпів не було.Замовляла багато усьго різного.І з Макдональдса і з супермаркетів і з аптек.Якщо якогось із пунктів замовлення не було в магазині-кур'єри дзвонили і питали ,на що можна замінити.З грошима проблем не було:розраховувалася готівкою,тому звичайно не було таких проблем,які можуть виникнути при розрахунку банківською карткою.Зі скасуванням замовлень проблем теж не було.Треба було скасувати замовлення-написала у службу підтримки і вони його скасували абсолютно безкоштовно.
Та одного разу,Glovo просто нахабно хотіли нажитися на моїй проблемі! Зробила замовлення на домашню адресу,чекаю,і тут мені треба було терміново піти з дому,і я не могла залишитися вдома та забрати замовлення,тому,уже будучи в дорозі,в маршрутці,написала у службу підтримки Glovo,що не зможу забрати замовлення,а тому прошу його скасувати.У службі підтримки,як завжди, відповіли:"Добре,скасуємо".І майже відразу приходить повідомлення:"За скасування замовлення ви маєте сплатити 100% від суми замовлення!".Я була в шоці!Раніше мені замовлення скасовували абсолютно безкоштовно(а скасовувати замовлення доводилося досить часто-якось,так,склалося).А тут 100% від вартості замовлення їм плати!Скажіть,ви ідіоти,чи,що?Чого я маю вам 120 гривень просто так дарувати!На щастя, я не маю банківської картки,а тому вона не була приєднана до мого аккаунта(за замовлення завжди розраховувалася готівкою),тому я просто відморозилася,і нікому, ніяких 120-ти гривень не платила.Далі певний час все було тихо,спокійно,я продовжувала робити замовлення.
А потім-новий ідіотизм у виконанні "чудової" служби доствки — Glovo-ху..во. Цьго разу вони вирішили заблокувати мій аккаунт.Їм щось-там здалося підозрілим!Ви з дуба впали,чи,що?Що підозрілого в тому,що я просто робила замовлення?Написала у "чудову" службу підтримки.Почали вимагати особисту,конфіденційну інформацію!Фото паспорта та фото виписки з банку!Я питаю:"а звідки в мене у 16 років має бути виписка з банку!?" Приходить відповідь:"За нашими правилами додатком Glovo можна користуватися лише з 18-ти років". Я пишу :"У вас про це ніде в близько не написано!І взагалі-я ж до цього,якимось чином користувалася вашим додатком!А ви тепер кажете,що з 18-ти років!". Далі я написала:"Негайно розблокуйте мій аккаунт,я вимагаю зараз же розблокувати мій аккаунт!".
На,що ДОВБОНУТА жінка з служби підтримки відповіла:"За нашими правилами,я не можу розблокувати ваш аккаунт"
Я не здаюся,і пишу:"Я що,щось не зрозуміле пишу-ви справді ТУПІ чи придурюєтеся ТУПИМИ?Я здається зрозумілою мовою написала,що вимагаю розблокувати мій аккаунт,і поки ви цьго не зробите,я не відчіплюся!Мені НАЧХАТИ на ваші ДОВБАНІ правила,те,що ви робите-це порушення моїх прав,я сказала розблокуйте аккаунт зараз же,негайно!"
А ця ДУРНА КУРКА продовжила писати про якісь там правила і врешті-решт просто закрила чат.
"Дякую",вам Glovo за зіпсовані настрій та нерви,та за "хороший сервіс".
Ніколи більше нічого у вас не замовлю. Бажаю банкротства с..ки!
Знають всі — Glovo-то ху...во!
отзыв
Комментарии к отзыву
Во-вторых, для отмены заказа Glovo связывается с рестораном. В ресторане могут ответить: «Нет, гоните бабки, заказ уже пробили/готовят/приготовили». Поэтому, школьница, 120 грн вы должны заплатить не «просто так».
Я взагалі нічого не вживаю,замовляла тільки солодощі.А ви мабуть,наркоман