Ольга Украина, Харків Отзыв написан 15 августа, 2018 год203 просмотра
Якщо гарантійний ремонт не має перевищувати 14 днів (на законну вимогу) клієнта, але по факту на 15-й день з дачи подачі відповідної заяви товар ще й досі у статусі "ПЕРЕДАН" у сервісному центрі і навіть не продіагностований, то як тоді вирішити законно цю проблему?
Клієнт магазину Фокстрот купує смартфон, а фактично отримує: 1. відсутність можливості нормального, комфортного корисутвання смартфоном; 2. втрату купи часу на вивчення закону про захист прав споживачів, на консультації із юристами, спеціалістами, зв,язок з інспекцією з захисту прав споживачів (уданому випадку у Вінницькій області); 3. втрату часу та сил на відвідування роздрібного магазину Фокстрот для того, щоб доказати і тикнути носом адміністрацію у те, на що клієнт має ЗАКОННЕ право.
Що за сервіс? Де інтереси клієнтів? Де дотримання чинного законодавства? Це ж не ларьок з тєхнікою дяді Пєті на базарі, а ФОКСТРОТ.
Достоинства:
Не виявлено.
Недостатки:
адміністрація не знає елементарних моментів із Закону "Про захист прав споживачів", надає недостовірнку інформацію клієнтам щодо сроків гарантійного ремонту, відмовляє у видачі із обмінного фонду аналогічного товару на період ремонту, дезінформує клієнтів по всім параметрам, які стосують його законних прав та вимог.
Роздрібний магазин Фокстрот за адресою Вінницька область, м. Ладижин, вул. Будівельників 15. Товар - HUAWEI P8 Lite 2017 Dual Sim (white).
Сьогодні другий день прострочки, буду усіх тримати в курсі, наскільки буде виконана законна вимога по виплаті 1 % віж загальної вартості товару за кожен день просрочки. Буду робити усе, щоб дати максимального розголосу щодо цієї ситуації.
Порушення прав споживачів - Отзывы о Фокстрот
Клієнт магазину Фокстрот купує смартфон, а фактично отримує:
1. відсутність можливості нормального, комфортного корисутвання смартфоном;
2. втрату купи часу на вивчення закону про захист прав споживачів, на консультації із юристами, спеціалістами, зв,язок з інспекцією з захисту прав споживачів (уданому випадку у Вінницькій області);
3. втрату часу та сил на відвідування роздрібного магазину Фокстрот для того, щоб доказати і тикнути носом адміністрацію у те, на що клієнт має ЗАКОННЕ право.
Що за сервіс?
Де інтереси клієнтів?
Де дотримання чинного законодавства?
Це ж не ларьок з тєхнікою дяді Пєті на базарі, а ФОКСТРОТ.
отзыв
Комментарии к отзыву
Сьогодні другий день прострочки, буду усіх тримати в курсі, наскільки буде виконана законна вимога по виплаті 1 % віж загальної вартості товару за кожен день просрочки. Буду робити усе, щоб дати максимального розголосу щодо цієї ситуації.