Гость Украина, Житомир Отзыв написан 9 января, 2018 год520 просмотров
Мав необережність замовити в інтернет магазині Фокстрот товар 07.12.2017 року "Плитка SENCOR SCP4203WH" (https://www.foxtrot.com.ua/ru/shop/plitki_sencor_scp4203wh.html#!#recalls). Товар брав в оплату частинами на 3 платежі. На сьогоднішній день 08.01.2018 залишився один платіж, а плиткою навіть ще не користувалися, так як її нам навіть ще не відправили. Дзвінки на гарячу лінію не допомагають, обіцяють, що перетелефонує менеджер, який так і не дзвонить. Обіцяли лоставити протягом 14 днів, а по факту пахне розводняком. Думаю подавати на магазин в суд, так як всі дзвінки теж записува коли до них телефонував. Такого жахливого сервісу ні в одному інтернет-магазині не зустрічав. Купував у Фокстроті перший і останній раз.
Достоинства:
прислали б вчасно перевірв би, то написав би щось
Недостатки:
не доставили товар, хоча пройшов вже місяць після покупки
Не покупайте у Фокстрот!!!! - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Примите наши извинения за предоставленные неудобства.
Для того что бы мы могли разобраться в сложившейся ситуации, просьба указать номер Вашего заказа.
С уважением, Яна
Служба управления взаимоотношениями с покупателями
0800 300 353