Гость Украина, Київ Отзыв написан 17 июля, 2017 год755 просмотров
Прочитавши відгуки про даний магазин я зрозуміла,що це не випадковість а добре продумана схема!Оскільки я також виявилася однією із тих ошуканих людей((((Я купила телефон сігма Q24,чоловікові у подарунок (до речі цього подарунка і досі немає))) ) і він виявився не справний.У магазині його не перевіряли пояснивши мені це тим,що він розрядженний,оскільки він був з вітрини,отже я ,думаю ,що продавець знав про це....!?Далі виявивши вдома неспраність я принесла телефон в магазин через два дні.Телефон був повністю укомплектований,все як і було при покупці,адже він НЕ БУВ у користуванні,але мене, мяко кажучи, послали!!!!Що найцікавіше це ставлення персоналу:грубість,халатність і цинізм ,навіть амнезія(продавець сказав що не пам"ятає мене ,ніби я через рік прийшла )!!!!Такого ставлення я ще не зустрічала ніде!!!!!!Мені було б зрозуміло якби я їх спровокувала як то кажучи "какой привет такой ответ"Але я прийшла з хорошим настроєм і щоб мені допогли,чи підказали що робити далі.Але мене "футболили"від одного до іншого співробітника і кожен казав що це не його справа,я просиділа в магазині півтори години!на запитання скільки мені ще чекати мені відповіли що вони зайняті і в них покупці!!!!а менеджер ходив і відверто насміхався !!!!На протязі двох годин мені відповіли що гроші вам ніхто повертати не буде,обмін також не можливий,оскільки дана модель була одна,єдиний вихід - здати телефон до сервіс-центру,де мені його полагодять на протязі двох неділь,навіть раніше запевнив менеджер)))В результаті пройшло три неділі і ні телефона ні грошей,ні подарунка)!!!!!!!Мені дають кожного разу різні номери телефонів на які вони не відповідають або вони не дійсні,а коли я туди приходжу то відповідь одна й та ж сама:телефон в сервісному центрі,коли буде не знають,зателефонуйте по номеру який дають,і на який же потім не відповідають!!!Отак от !!!Я зробила висновок, що більше я ніколи в даному магазині не буду купувати нічого абсолютно (принципово, тим більше конкурентів вистачає!)!!!!!Я лише одного не розумію-як можуть робітники даного магазину дозволяти собі подібну поведінку І це з такою конкуренцією на нинішньому ринку !?До речі коли я купувала телефон то всі були добрі й привітні,і коли я запитала чому в них змінилося так різко ставлення,то менеджер з мене перекривився повторивши мої слова))))Ви уявляєте!Дорослий мужик)))))У мене був шок!!!)))Я розумію що все може бути,ну виявився цей телефон несправний то допоможіть в цій ситуації,та будьте людьми врешті-решт!!! PS.магазин знаходиться по адресу місто Київ оболонський проспект ТЦ Дрін Таун2
Невистачає слів(((( - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо вибачення від імені Компанії за завдані Вам незручності.
Вкажіть, будь ласка, номер чека на покупку (# ДОК. ХХХХ-ХХХХХХХХ) і Ваші контактні дані для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, що сталася.
Заздалегідь дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
З повагою, Аліна
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153