стас Украина, Хуст Отзыв написан 4 июля, 2017 год820 просмотров
22-червня було куплено 2 телефона один з яких непрацює а саме непрацює динамік тогож дня я повідомив продавця-консультанта який мені його продав і ннаступного дня я повенув телефон в магазин я знаю що мені його були повинні обміняти.сьоодні 4-липня а телефон я так і неотримав (тільки завтраки)
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар був в експлуатації і має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були узгоджені обома сторонами).
За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам нададуть акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
як кидають у фокстрот мисто ХУСТ - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі, якщо товар був в експлуатації і має технічні неполадки, клієнт звертається в сервісний центр, де буде отримано акт про наявність дефекту з подальшим безкоштовним його усуненням в терміни до 14 днів (якщо інші терміни не були узгоджені обома сторонами).
За умови, що ремонт техніки з яких-небудь причин неможливий, Вам нададуть акт на списання техніки, за фактом наявності якого можливий обмін / повернення товару.
З повагою, Анна
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153