Гость Украина, Львів Отзыв написан 23 декабря, 2016 год1024 просмотра
Купила в цьому магазині ноутбук, попрацював один день і почали хрипіти джинаміки, відправили на сервісний центр чекали більше місяця в результаті втюхали мені того поломанця кастрата і сказали, що обмін на новий не можливий так як поломка виправлена.Крім того ставлення до клієнтів паршиве хамлять і надають не достовірну інформацію.
Нам дуже шкода, що покупка не виправдала ваших очікувань, але, хочемо запевнити, що наша компанія діє виключно в рамках законодавства, і порушень з боку магазину немає. На жаль, виробник може допускати певний відсоток браку, який в більшості випадків виявляється вже в процесі експлуатації. У разі, якщо був виявлений заводський дефект, авторизований сервісний центр виробника виконує гарантійний ремонт. Якщо після проведення ремонту поломка не усунута або виявлена нова, вам слід повторно звернутися в сервісний центр, в якому проводилися роботи для вирішення цього питання. Поки ноутбук знаходиться на гарантії, сервісний центр зобов'язаний усунути поломку.
У разі, якщо в СЦ усунути поломку не буде можливості, або буде виявлено, що вона виникла з вини виробника, вам буде надано акт на списання, який є підставою для обміну техніки в магазині або повернення грошових коштів. Ми розуміємо, що ця ситуація дуже неприємна, а також доставляє вам багато клопоту і незручностей, але все ж, рекомендуємо вам, звернутися в сервісний центр виробника для передачі ноутбука на діагностику.
Сподіваємося, що це питання буде вирішене в найкоротші терміни.
самий галімий магазин - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що покупка не виправдала ваших очікувань, але, хочемо запевнити, що наша компанія діє виключно в рамках законодавства, і порушень з боку магазину немає. На жаль, виробник може допускати певний відсоток браку, який в більшості випадків виявляється вже в процесі експлуатації. У разі, якщо був виявлений заводський дефект, авторизований сервісний центр виробника виконує гарантійний ремонт. Якщо після проведення ремонту поломка не усунута або виявлена нова, вам слід повторно звернутися в сервісний центр, в якому проводилися роботи для вирішення цього питання. Поки ноутбук знаходиться на гарантії, сервісний центр зобов'язаний усунути поломку.
У разі, якщо в СЦ усунути поломку не буде можливості, або буде виявлено, що вона виникла з вини виробника, вам буде надано акт на списання, який є підставою для обміну техніки в магазині або повернення грошових коштів. Ми розуміємо, що ця ситуація дуже неприємна, а також доставляє вам багато клопоту і незручностей, але все ж, рекомендуємо вам, звернутися в сервісний центр виробника для передачі ноутбука на діагностику.
Сподіваємося, що це питання буде вирішене в найкоротші терміни.
З повагою, Аліна
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153