Альона Украина, Львів Отзыв написан 9 ноября, 2016 год744 просмотра
Доброго дня!Я декілька місяців тому взяла в кредит у Фокстроті телефон Samsung J7.Але зараз помітила що в коробці нема гарантії на телефон (ні однієї книжечки).Що мені робити?Куди звернутися?В магазині ніхто нічого не знає?
Для відновлення гарантійного талону Вам необхідно звернутися у точку продажу, після написання відповідної заяви, гарантійний талон будет Вам відновлений.
Нема гарантії - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за звернення.
Для відновлення гарантійного талону Вам необхідно звернутися у точку продажу, після написання відповідної заяви, гарантійний талон будет Вам відновлений.
З повагою, Марія
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153