Любов Отзыв написан 9 июня, 2014 год1304 просмотра
В неділю 08.06.14 я з дітьми вирішили сходити в "Фокстрот" в місті Хмельницький, щоб купити телевізор і роутер. Ми досить швидко вибрали все необхідне (бо не було з чого вибирати), хоча на сайті значно більше товару чим в магазині, чому так не знаю але думаю, що це якась загадка природи. І тут почалось саме цікаве: досить того що працювала одна каса, то саме в цей момемнт коли біля каси стоїть 4 покупці щоб оплатити свої покупки, почався глобальний перерахунок каси, а прибиральниця в цей момент щоб підтримати колег почала мити підлогу. І люди кучкою стали переходити з місця на місце. Відкрилася каса, я дочекалася своєї черги, розрахувалася залишила продавцю упаковувати товар, а сама відійшла по справах. прийшла забрала свій товар і поїхала додому. Приїхала розпакували покупки і бачу телевізор, роутер і диск. Спочатку подумала, що щось продавець перепутав і замість іншого покупця диск упакував мені, достаю чек, щоб звонити в магазин і що я бачу, не знаючи того я цей диск купила. Як то мовиться "полнейший безпредел", справа не в 1 грн 66 коп, які я заплатила за диск. справа в тому що диск мені не потрібен, я не ходила купувати диск. Я постійний покупець даного магазину, 80% техніки купувала в даному магазині... І тут таке відношення і це вже не перший раз, минулого разу мені "всунули" 28 батерейок на майже 200 грн я нічого не сказала, тому що брала товар в кредит. І на данний час за ці батерейки виплочую кредит. Не знаю що думає керівництво даної торгової точки чи всієї мережі "Фокстрот", можливо продавці получають від керівництва план продаж і змушені таке робити, щоб виконати данні вказівки, можливо це ініціатива продавців, щоб допомогти магазинові зробити касу. Але знаю одне що наступного разу, техніку буду купувати в інші торгові точці.
Сьогодні мені позвонили з магазину "Фокстрот". З розмови я зрозуміла, що це був заступник директора даного магазину (прізвище і імя) не знаю, вибачився за своїх підлеглих і намагався мені пояснити, мовляв сталася помилка, продавець не то дав, касир не так пробив, з прибиральнецею проведена робота, інкасація відбувається за графіком і т.д. ... Правда де чого я не почула, тай бог з ним. Головне, що питання вияснилося.
На жаль моя думка про магазин залишилася незміною, і зміниться вона не скоро.
Також хочу подякувати службі підтримки мережі "Фокстрот" за реагування на скарги покупців.
Ми докладемо максимум зусиль для того, щоб в майбутньому покупки в магазині "Фокстрот" були максимально комфортними та залишали тільки позитивні емоції.
Приносимо вибачення за незручності, яких Вам довелось зазнати.
Для вирішення питання рекомендуємо Вам звернутись через форму зворотнього зв'язку на [email protected], описати ситуацію вказавши дані покупки, Вам буде надано відповідь на Вашу електронну адресу.
Отзывы о Фокстрот
І тут почалось саме цікаве: досить того що працювала одна каса, то саме в цей момемнт коли біля каси стоїть 4 покупці щоб оплатити свої покупки, почався глобальний перерахунок каси, а прибиральниця в цей момент щоб підтримати колег почала мити підлогу. І люди кучкою стали переходити з місця на місце.
Відкрилася каса, я дочекалася своєї черги, розрахувалася залишила продавцю упаковувати товар, а сама відійшла по справах.
прийшла забрала свій товар і поїхала додому. Приїхала розпакували покупки і бачу телевізор, роутер і диск. Спочатку подумала, що щось продавець перепутав і замість іншого покупця диск упакував мені, достаю чек, щоб звонити в магазин і що я бачу, не знаючи того я цей диск купила. Як то мовиться "полнейший безпредел", справа не в 1 грн 66 коп, які я заплатила за диск. справа в тому що диск мені не потрібен, я не ходила купувати диск. Я постійний покупець даного магазину, 80% техніки купувала в даному магазині... І тут таке відношення і це вже не перший раз, минулого разу мені "всунули" 28 батерейок на майже 200 грн я нічого не сказала, тому що брала товар в кредит. І на данний час за ці батерейки виплочую кредит.
Не знаю що думає керівництво даної торгової точки чи всієї мережі "Фокстрот", можливо продавці получають від керівництва план продаж і змушені таке робити, щоб виконати данні вказівки, можливо це ініціатива продавців, щоб допомогти магазинові зробити касу.
Але знаю одне що наступного разу, техніку буду купувати в інші торгові точці.
отзыв
Комментарии к отзыву
На жаль моя думка про магазин залишилася незміною, і зміниться вона не скоро.
Також хочу подякувати службі підтримки мережі "Фокстрот" за реагування на скарги покупців.
Дякуємо Вам за відгук.
Ми докладемо максимум зусиль для того, щоб в майбутньому покупки в магазині "Фокстрот" були максимально комфортними та залишали тільки позитивні емоції.
Завжди раді бачити Вас в наших магазинах!
З повагою,
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому»
0-800-500-153
Вдячні Вам за відгук.
Приносимо вибачення за незручності, яких Вам довелось зазнати.
Для вирішення питання рекомендуємо Вам звернутись через форму зворотнього зв'язку на [email protected], описати ситуацію вказавши дані покупки, Вам буде надано відповідь на Вашу електронну адресу.
З повагою,
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому»
0-800-500-153