Yuliya Отзыв написан 31 мая, 2025 год16 просмотров
Добрий вечір! В мене було день народження,я вирішила замовити собі навушники на Фокстрот.Вибрала модель Навушники OPPO Enco Air3 ETE31 Misty Purple.На сайті я знайшла два варіанти,нові за 1999,або з вітрини за 1600.Я замовила нові за 1999!!!,отримавши повідомлення ,Швидко вискочила на 2хв з роботи на нову почту, візуально глянула на коробку,зверху закрито,знизу ні,думаю перевірю,відкрила,зовні була якась лента,але вона була злегла наклеена,я думаю,як добре,зможу перевірити їх,перевірила,лівий правий є.Підключила до тел,наче все добре.Заплатила,приходжу на роботу,беру коробку і бачу на ній зовсім другу ціну і розумію,що замість нових,мені продали з вітрині за ціною нових.Оглянувши кейс,я підтвердила свої сумніви.Я була душе засмучена і розчарована.Всі фото докладу до відгуку
Вітаємо! Щиро дякуємо, що звернулися та докладно описали ситуацію.
Нам дуже прикро, що такий неприємний досвід стався саме у Ваш день народження. Ваше звернення вже передано до відповідального відділу для перевірки. Ми обов’язково з’ясуємо всі деталі щодо замовлення та комплекту, який Ви отримали. Очікуйте, будь ласка, зворотного зв’язку — ми зробимо все можливе, аби вирішити ситуацію. Дякуємо за терпіння і ще раз перепрошуємо за незручності.
Дуже не приємно - Отзывы о Фокстрот
В мене було день народження,я вирішила замовити собі навушники на Фокстрот.Вибрала модель Навушники OPPO Enco Air3 ETE31 Misty Purple.На сайті я знайшла два варіанти,нові за 1999,або з вітрини за 1600.Я замовила нові за 1999!!!,отримавши повідомлення ,Швидко вискочила на 2хв з роботи на нову почту, візуально глянула на коробку,зверху закрито,знизу ні,думаю перевірю,відкрила,зовні була якась лента,але вона була злегла наклеена,я думаю,як добре,зможу перевірити їх,перевірила,лівий правий є.Підключила до тел,наче все добре.Заплатила,приходжу на роботу,беру коробку і бачу на ній зовсім другу ціну і розумію,що замість нових,мені продали з вітрині за ціною нових.Оглянувши кейс,я підтвердила свої сумніви.Я була душе засмучена і розчарована.Всі фото докладу до відгуку
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що такий неприємний досвід стався саме у Ваш день народження. Ваше звернення вже передано до відповідального відділу для перевірки. Ми обов’язково з’ясуємо всі деталі щодо замовлення та комплекту, який Ви отримали. Очікуйте, будь ласка, зворотного зв’язку — ми зробимо все можливе, аби вирішити ситуацію. Дякуємо за терпіння і ще раз перепрошуємо за незручності.
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому
0800 300 353