На сайті оформила замовлення на мультіварку, доставка вказана на наступний день в один з магазинів Житомира, а саме в глобалі. Доставили замовлення через два дні. В магазині увімкнули в мережу, працює, принесла додому увімкнула , програми працюють не коректно, телефоную на гарячу лінію пояснюю ситуацію на що мені оператор говорить, що треба нести в сервіс, з моменту покупки пройшло менше доби, я говорю так поміняйте або поверніть гроші є закон про права споживачів, на що мені відповідають що ні, потрібно в ремонт, який може бути ремонт нової техніки. Як взагалі працює цей магазин, продати товар з дефектом і говорити якісь нісенітниці про сервісні центри. Це що тепер ми маємо всю техніку спочатку ремонтувати, відразу після покупки чи як? Взагалі незрозуміло що в таких ситуаціях потрібно робити?
Щиро перепрошуємо за незручності, які виникли з доставкою та роботою мультиварки.
Затримка доставки та несправність нової техніки — це неприпустимо, і ми розуміємо Ваше обурення.
Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації
Повернення та обмін - Отзывы о Фокстрот
Доставили замовлення через два дні.
В магазині увімкнули в мережу, працює, принесла додому увімкнула , програми працюють не коректно, телефоную на гарячу лінію пояснюю ситуацію на що мені оператор говорить, що треба нести в сервіс, з моменту покупки пройшло менше доби, я говорю так поміняйте або поверніть гроші є закон про права споживачів, на що мені відповідають що ні, потрібно в ремонт, який може бути ремонт нової техніки. Як взагалі працює цей магазин, продати товар з дефектом і говорити якісь нісенітниці про сервісні центри. Це що тепер ми маємо всю техніку спочатку ремонтувати, відразу після покупки чи як? Взагалі незрозуміло що в таких ситуаціях потрібно робити?
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро перепрошуємо за незручності, які виникли з доставкою та роботою мультиварки.
Затримка доставки та несправність нової техніки — це неприпустимо, і ми розуміємо Ваше обурення.
Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому
0800 300 353