Гість Отзыв написан 25 апреля, 2025 год5 просмотров
Я придбала онлайн бігову доріжку, вдома ввімкнула але вона вимкнулась через 5 хвилин і більше не працювала!!!! Я 5 днів звертаюсь до Фокстроту але вони просто осили руки і відправляють по гарантії в сервісний центр, кажучи що якщо я її увімкнула то вона вже експлуатована!!!!! Я маю 14 днів на повернення бракованого товару і він вважається бракованим пока сам магазин мені не доведе, що це моя провина! А вони впизнули мені браковану техніку і зняли повністю з себе відповідальність! Повне порушення закону. І якщо ви не вирішите цю проблему я буду звертатись до суду! Це просто шахрайство. Хочу також зазначити грубих працівників які розповідають мені що це моя вина і моя проблема.
Який пункт закону захисту споживачів порушено?? Ні ви ні сусідські "спеціалісти" не дадуть вам заключення про брак, а тількі СЦ виробника. Тому згідно ст8 Закону захисту споживачів ви маєте право на безоплатне усунення дефектів якщо правила користування не були порушені. А повернення--це ст9, де чітко вказано якщо товар робочий і не був у використанні. Вчіть закони!
Добрий день. Нам важливо розібратися у Вашій ситуації та знайти рішення. Будь ласка, надішліть деталі замовлення (номер замовлення або контактний номер телефону) на електронну адресу [email protected] — ми зробимо все можливе, щоб допомогти Вам.
Ми цінуємо кожне звернення і завжди відкриті до діалогу. Дякуємо за розуміння та довіру!
Шахраї які підсовують брак і порушують законні права - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми цінуємо кожне звернення і завжди відкриті до діалогу. Дякуємо за розуміння та довіру!
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353