Доброго дня замовляв на сайті Фокстрот фото епілятор філіпс , замовлення 16501740. Замовлення зробив та оплатив 5 березня, з доставкою 7 березня, мав бути подарунок жінці на 8 березня, так як зараз знаходжусь на військовій службі!!
Доставки 7 березня не було і те що, її не буде повідомили тільки о 19.00 , 7 березня!
За прохання забрати товар, який мною оплачений на магазині так як він був там в наявності, цілий вечір про морочили голову та так і не надали можливості отримати мій товар, який я очікував 7 березня!!
Також дівчина оператор при проханні повернути кошти за товар, намагалась надурити , що я вже можу забрати товар з магазину так, як до закриття магазину залишалось 5 хвилин, коли відповів їй, що я вже на магазині і очікую. Вона відповіла, що не зможу забрати свій товар. Та так і не оформила повернення, моїх коштів !!!!
Дуже велике дякую магазину Фокстрот за зіпсоване свʼято мені та моїй дружині!! Зіпсовані нерви мені та працівникам магазину Фокстрот!!
Вимагаю негайного повернення моїх коштів , за товар який я не отримав!
Доброго дня! Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про покупку. Ми хочемо розібратися в ситуації та допомогти. Передаємо інформацію на відділ якості. Ми перевіримо інформацію та зв’яжемося з Вами для вирішення питання.
Жахлива робота магазину!! Та брехливі працівники!! - Отзывы о Фокстрот
Замовлення зробив та оплатив 5 березня, з доставкою 7 березня, мав бути подарунок жінці на 8 березня, так як зараз знаходжусь на військовій службі!!
Доставки 7 березня не було і те що, її не буде повідомили тільки о 19.00 , 7 березня!
За прохання забрати товар, який мною оплачений на магазині так як він був там в наявності, цілий вечір про морочили голову та так і не надали можливості отримати мій товар, який я очікував 7 березня!!
Також дівчина оператор при проханні повернути кошти за товар, намагалась надурити , що я вже можу забрати товар з магазину так, як до закриття магазину залишалось 5 хвилин, коли відповів їй, що я вже на магазині і очікую. Вона відповіла, що не зможу забрати свій товар. Та так і не оформила повернення, моїх коштів !!!!
Дуже велике дякую магазину Фокстрот за зіпсоване свʼято мені та моїй дружині!! Зіпсовані нерви мені та працівникам магазину Фокстрот!!
Вимагаю негайного повернення моїх коштів , за товар який я не отримав!
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353