Гость Отзыв написан 7 сентября, 2024 год1 просмотр
Купила на сайті та оплатила телевізор Samsung. У результаті зіпсовані вихідні, немає телевізора, а гроші повернуть тільки через 3-4 дні. Виявився вітринний зразок, подряпаний та поюзаний, про що забула попередити менеджер. При тому ціна така як у інших магазинах, наприклад у Цитрусі. Протягом вечора довелося спілкуватися з 5 співробітниками, передача інформації відсутня, один перекладає на іншого. Жахливий сервіс.
Добрий день! Дуже шкода, що сталась така ситуація, прийміть наші вибачення! Хочемо детальніше розібратися в ситуації, для цього прохання надіслати Ваше звернення з детальним описом ситуації про відгук на електронну пошту: [email protected], та вкажіть, будь ласка, Ваш номер на який здійснювали покупку для перевірки інформації та надання зворотнього зв'язку.
Дуже поганий клієнський досвід. Никому не порекомендую цій магазин. - Отзывы о Фокстрот
Протягом вечора довелося спілкуватися з 5 співробітниками, передача інформації відсутня, один перекладає на іншого. Жахливий сервіс.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353