Світлана Отзыв написан 28 июля, 2024 год6 просмотров
Не розумію,навіщо писати ту саму автоматичну відповідь, як що вже давно минуло 10 робочих та не робочих днів!!!!!Гроші магазин повертати не хоче!!!Замовлення скасував магазин бо товару як вияснилось в них немає,але оплата пройшла у суботу,і все прекрасно в них працює коли кошти приймають,а от з поверненням прямо біда!!!!Сподіваюсь що людина яка буде читати відгуки мене цей горе-магазин та замовить у іншому магазині!
Достоинства:
Жодного немає!
Недостатки:
Шахраї видумують схеми,щоб не повертати кошти кліенту, який взяли за товар якого немає у наявності!!!
Вітаємо. Ми дуже шкодуємо, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше розчарування зрозуміле, і ми приносимо вибачення за завдані незручності. Процес повернення коштів зазвичай займає до 10 робочих днів через внутрішні процедури банківської системи. Ми робимо все можливе, щоб прискорити цей процес і повернути вам гроші якомога швидше.
Неповернення коштів - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро просимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353