Вперше в мене така ситуація з інтернет замовленнями, 18.06.24 замовила телефон, оплатила його, два дні мені не міг перезвонити оператор і підтвердити замовлення!!!! Це вже мене насторожило. При чому вони самі мені слали смс шо вам оператор перезвонит, чого якшо гроші вже в вас. так в замовленні вони вказали дату 23.06 сьогодні, але ні час хоть орієнтовно ні взагалі чи він буде сьогодні нічого не зрозуміло. Якось інші магазини турбуються про те шоб клієнт швидче товар і користувався а тут я в шоці просто. Служба підтримки взагалі Папуги, одна й та сама відповідь строки не порушені, не питання але вы користуєтесь моїми грошима вже 5 днів.
Вітаємо! Перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Сьогодні 22.06.2024. Якщо дата доставки на 23.06.2024,то терміни доставки дійсно не порушені. Для того щоб ми мали змогу більш детально розібратися в ситуації, нам потрібно щоб Ви написали нам про цей випадок на: [email protected]. вказавши Ваші контактні дані для зворотнього зв'язку.
Найгірший магазин - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
Могут продать под видом новой продукции , продукцию бывшую в употреблении.
Покупал ноутбук сказал какие программы установить проигнорировали установить программы за это взяли 4.000 гривен.
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353